home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  1 Bruger, 584 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 27 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 518 519 [520] 521 522 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1822332 gange)
Andreas93
Gæst

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #7785: 26 Okt 2008, 22:17 »

nu spørg jeg dumt, er pyro teknik når man fyrer romerlys af?

andersfa123
Gæst

« Svar #7786: 26 Okt 2008, 22:19 »

nu spørg jeg dumt, er pyro teknik når man fyrer romerlys af?
Pyroteknik er vel fyrværkeri?

BenMusalho
Gæst

« Svar #7787: 26 Okt 2008, 22:20 »

Øhh nej. Ser man tit at der bliver kastet med romerlys mod folk?  Rullende Øjne
Lød bare sådan ;-)

Plutonium sagde, at det var hooligans, der smed romerlys på Brøndby Stadion. Så sagde du, at det var ultra fans og at man skulle kunne kende forskel.. ;-)

plutonium
Manager

« Svar #7788: 26 Okt 2008, 22:21 »

... Og Ultrafans kaster bare romerlys på folk, eller hvordan?

Kan slet ikke forstå dig, DimitarB? Det er jo sygt i hovedet at slås pga. fodbold (og at slås i det hele taget)..! Så har man seriøst ikke noget liv! Kan godt være fodbold betyder meget, men at blive banket sønder og sammen?! Så er man jo mildest talt dum.

DB: Man skal da ikke sidde ned og glo? Du må lave al den stemning, du har lyst til, ved at råbe og skrige din stemme ud. Man behøves ikke romerlys for at skabe stemning. Tag et flag med, og skrig dig hæs. Det giver stemning.

Jeg kunne ikke være mere enig. Var inde og se OB i dag, og jeg sang og skreg da alt det jeg ville. Men det er rigtigt, at mange ikke gør det. Men det er jo ikke fordi man ikke må. Der bliver ikke set skævt til én hvis man gør det.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

andersfa123
Gæst

« Svar #7789: 26 Okt 2008, 22:22 »

Lød bare sådan ;-)

Plutonium sagde, at det var hooligans, der smed romerlys på Brøndby Stadion. Så sagde du, at det var ultra fans og at man skulle kunne kende forskel.. ;-)
Ja, det var også ultras der kastede dem.
Så vidt jeg ved bruger hooligans ingen gang romerlys osv.
Men ultras kaster ik decideret med romerlys  Wink

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #7790: 26 Okt 2008, 22:22 »

Ja men dem der bliver hooligans er jo osse syge i hovedet så de passer perfekt til hinanden .. Har ikk sagt de ska stå og slå på normale mennesker .. Det er jo ekstremt dumt at slås siger bare det ikk ka være rigtigt at man smider alle ud på ubestemt tid pga. en slåskamp eller uroligheder på stadion .. Det er da fint nok de bliver smidt ud og får karantæne i et vist stykke tid .. Men 2 år!! Giver gadeuorden 2 års fængsel.. nej gør det ikk sååh !

Yep det var Ultras der kastede romerlysne .. Men ultras der var hætteklædte så man ik ku se hvem de var.. og JEG har sagt jeg synes det var klamt lavet for hvorfor ska det gå udover uskyldige mennesker .. Men hvorfor placere man dem osse over familie tribunen ?? Hvorfor gør man ik sit arbejde ordentligt som sikkerhedsansvarlig så folk ik ku få lov at tage romerlysne med ind?
« Seneste Redigering: 26 Okt 2008, 22:27 af DimitarBerbatov » Logged

KF
Landsholdsspiller

« Svar #7791: 26 Okt 2008, 22:24 »

Hvis du slår på folk får du nu heller ikke bøde for gadeuorden. Der skal meget mindre til.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #7792: 26 Okt 2008, 22:29 »

I England har mange fans nu "aftaler", hvor de skal møde op på politistationen, mens der er fodbold, hvilket har betydet at volden er faldet, og at volden i højere grad flyttes helt væk fra stadion. At folk mødes et øde sted for at tæske hinanden ned, har jeg sku heller ikke så meget med. Problemet er hvis det sker på f.eks stadions. Udefrakommende kan lynhurtigt være det forkert sted det forkerte tidspunkt, og er sku ikke behageligt at være vidne til sådanne idoters slåskampe, der nemt kan skade uskydlige.

It's gonna be legendary

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #7793: 26 Okt 2008, 22:31 »

Nej gade uorden er at kaste med brosten og smadrer biler .. Sætte ild til kontænere osv .. Smiley Hehe jaa det gav jo ik en skid til nogen.. Ik engang en lille bøde blev der uddelt af vores kære politi som ik engang ku fange en af dem der var med til at rasére en hel bydel! Så nej for vold ryger du ind medmindre den anden person ik anmelder det så sker der ik en skid ved det..  Wink

Andreas93
Gæst

« Svar #7794: 26 Okt 2008, 22:40 »

Endeligt mærkeligt, at i de fleste tilfælde når du laver ballade til en fodboldkamp, for du livsvarig karrentæne. Men f.eks så de unge som hærgede Kbh for flere millioner, ikke for noget som helst, så burde de jo næsten også for livsvarig karrentæne for Kbh Smiley Jo de fik jo en ting, de fik et nyt ungdomshus for deres angstrengelser  med at hærge byen.

plutonium
Manager

« Svar #7795: 26 Okt 2008, 22:42 »

Endeligt mærkeligt, at i de fleste tilfælde når du laver ballade til en fodboldkamp, for du livsvarig karrentæne. Men f.eks så de unge som hærgede Kbh for flere millioner, ikke for noget som helst, så burde de jo næsten også for livsvarig karrentæne for Kbh Smiley Jo de fik jo en ting, de fik et nyt ungdomshus for deres angstrengelser  med at hærge byen.

Den beslutning har jeg også taget mig til hoved for et par gange.

Men som Anders Fjeldsted siger, at det er lidt ligesom man har abehuset i zoologisk have, så ved man at de er dér  Peace

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

AMRDK
Gæst

« Svar #7796: 26 Okt 2008, 22:45 »

For at sige det lige ud : FCK skuffer mig !

Har gennem de seneste 5-6 år fulgt FCK i tygt og tyndt på stadion.
Men efter en sæson væk fra Parken, har jeg fundet frem til følgende : De spiller jo egentlig kedeligt fodbold !

Især idag mod OB var et bevis på dette. Stor stor forskel på holdene ifølge mig.
OB er jo i øjeblikket total sikker med bolden og smider næsten aldrig bolden væk - Og hvis det sker : Erobre den lynhurtigt.

Ved ikke om jeg er den eneste om denne holdning ?

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #7797: 26 Okt 2008, 22:53 »

For at sige det lige ud : FCK skuffer mig !

Har gennem de seneste 5-6 år fulgt FCK i tygt og tyndt på stadion.
Men efter en sæson væk fra Parken, har jeg fundet frem til følgende : De spiller jo egentlig kedeligt fodbold !

Især idag mod OB var et bevis på dette. Stor stor forskel på holdene ifølge mig.
OB er jo i øjeblikket total sikker med bolden og smider næsten aldrig bolden væk - Og hvis det sker : Erobre den lynhurtigt.

Ved ikke om jeg er den eneste om denne holdning ?

Hm tjoo sådan da .. Jeg synes dog de spiller bedre fodbold end de har gjort længe nu.. Det var røv sygt sidste år..
Det der skuffer mig er at folk er blevet nederen og bare sidder og kigger uden at være med til at skabe stemning .. Så jeg har det som dig .. Tager ikk ind i parken mere.. ligesom dig.. ticked off

KF
Landsholdsspiller

« Svar #7798: 26 Okt 2008, 22:57 »

Nej gade uorden er at kaste med brosten og smadrer biler .. Sætte ild til kontænere osv .. Smiley Hehe jaa det gav jo ik en skid til nogen.. Ik engang en lille bøde blev der uddelt af vores kære politi som ik engang ku fange en af dem der var med til at rasére en hel bydel! Så nej for vold ryger du ind medmindre den anden person ik anmelder det så sker der ik en skid ved det..  Wink

Nej, det du beskriver er hærværk. Gadeuorden er nærmere, hvis du fx bliver smidt ud af et diskotek, fordi du er for fuld, men nægter at forlade stedet.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Don AA
Manager

« Svar #7799: 27 Okt 2008, 11:34 »

0-0 i går var vel et fair nok resultat af kampen, OB var farligst på kontrakt, mens vi presset mest men lige manglet det sidste før det blev rigtigt farligt. Derudover dejligt at se, at Niclas Jensen stadig kan være med rigtigt god kamp af ham i går. Ailton viser også gode ting med det samme han kommer ind, i stedet for Nordstrand som virker lidt træt, så mon ikke vores to angriber hedder Ailton og Junior på torsdag. 

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Sider: 1 ... 518 519 [520] 521 522 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010