Don AA
|
|
Nu er jeg ikke FCK fan, men vil gerne deltage i debatten herinde. Håber ikke det ender som sidste år i pokalkampen mod Næstved. Altså med voldsmænd og det. Men hørte Flemming Østergård sige i Go' morgen Danmark at de 6 af voldsmændene allerede var blevet banned fra FCK's kampe. Men hvordan kom de så ind til FCK - Næstved kampen? Det kan undre mig.
Der har ikke været 100% styr på sikkerheden siden de 6 personen har kunne komme ind men tror ikke der sker det samme i år pga. FCK AWAY
|
|
|
|
Succes is Temporary - Loyalty is Forever
|
|
|
|
alek9000
|
|
Kan vi håbe på 
|
|
|
|
Alek er gud!

|
|
|
|
Don AA
|
|
I dagens løvetime var Per Wind og oplyste dagens startopstilling mod FC Moskva og det bliver den vi har set de sidste mange gange minus pokalkampen selvfølgelig  Christiansen Pospech - Zanka - Laursen - Wendt Kvist - Kristensen - Nørregaard - Hutchinson Nordstrand - Santin
|
|
|
|
|
|
|
|
dasmessi
Gæst
|
|
Vi skal bare i gruppespillet idag! Vores spil fungerer suværent og vi har det bedste udgangspunkt. Moskva er en svær modstander, men når vi er hjemme i ''hulen'' er vi ustoppelige! Gætter på vi hiver en sikker 2-0 sejr hjem. Lavet af Nordstrand og Pospech
|
|
|
|
|
|
|
|
Andreas93
Gæst
|
|
jeg tror at vi spiller noget afventene i dag, og så knuser vi dem på vores kontrastød. Mit bud på resultatet er enten, 2-0 eller 3-0 til os.
forza fc
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
Tror også på vi komme videre og dermed vil det blive et europæisk gruppespil for tredje sæson i træk ikke dårligt en sejr vil bestemt ikke være dårligt så har vi vundet alle 6 kampe på vejen hvilket vil være godt til vores europæiske regnskab
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
Sådan så bliver det til et europæisk gruppespil igen igen igen  Men 2.halvleg var sgu ikke for god vi stå alt for alt tilbage men synes nu det er fortjent vi går videre over 2 kampe så vi kan se frem til på tirsdag hvor vi finde ud fra hvem vi skal i gruppe med
|
|
|
|
|
|
|
|
Ben92
Gæst
|
|
Tillykke med gruppespillet, ægerligt at Brøndby og FCN ikke kunne følge trop. Nogle der ved hvad seedings lag FCK er i?
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
Tillykke med gruppespillet, ægerligt at Brøndby og FCN ikke kunne følge trop. Nogle der ved hvad seedings lag FCK er i?
Sidste år var vi i 4. seedings lag vi tjente gode point sidste år men er meget sikker på vi også er i 4. seedings lag igen i år
|
|
|
|
|
|
|
|
Andreas93
Gæst
|
|
dejligt at vi er i europa igen, vi burde have lukket kampen efter første halveg hvor at der var klasseforskel. Men fuld fortjent over to kampe at vi går videre.
|
|
|
|
|
|
|
|
Yessir
|
|
Dejlig uafgjort igår!
Nu håber jeg vi trækker noget nemt til hjemmebane kampene, og noget seværdigt til udekampene.
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Dejlig uafgjort igår!
Nu håber jeg vi trækker noget nemt til hjemmebane kampene, og noget seværdigt til udekampene.
Aways til Paris og/eller Hamborg kunne være sjovt!  Nu glæder jeg mig bare til lodtrækningen!
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
Her et overblik over de 5 seedningslag:
Pulje 1 AC Milan Sevilla Valencia Benfica Schalke 04 CSKA Moskva Tottenham Hamburger SV
Pulje 2 Stuttgart Ajax Olympiakos Deportivo La Coruna Club Brugge Spartak Moskva Paris Saint-Germain Heerenveen
Pulje 3 Rosenborg Udinese Feyenoord Sporting Braga Slavia Prag Manchester City Galatasaray Sampdoria
Pulje 4 Hertha Berlin Partizan Beograd Nancy Portsmouth Aston Villa Racing Santander FC København Dinamo Zagreb
Pulje 5 Saint-Etienne Wolfburg Standard Liege Twente NEC Nijmegen Matalist Kharkiv Lech Poznan MSK Zilina
|
|
|
|
|
|
|
|
Spezialized
|
|
Min ønske gruppe;
CSKA Moskva Club Brugge Rosenborg FC København MSK Zilina
Min 'værste' gruppe;
AC Milan Deportivo La Coruna Manchester City FC København Wolfburg
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
Min ønske gruppe:
HSV (Hævn) Heerenveen (Ligge under de store hold i Holland så dem kan vi godt slå) Rosenborg (Slaget om Norden) FCK MSK Zilina (Nemmeste hold på papiret)
Min værste gruppe:
AC Milan (av) Deportivo La Coruna (av) Manchester City (Kan håbe de har en dårlig dag som mod FCM) FCK Wolfburg (Lige kamp så med lidt held kan vi få point)
|
|
|
|
|
|
|
|