home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 18:37:15 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
05 Sep 2025, 17:14 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  1 Bruger, 741 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 480 481 [482] 483 484 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1969519 gange)
fc-hansen
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #7215: 18 Aug 2008, 21:29 »

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Don AA
Manager

« Svar #7216: 18 Aug 2008, 21:33 »

Hold din kæft Jakob Friis-Hansen   Smiley
Nej spøg til side Zanka har næsten lige forlænget sin kontrakt så han blive nok i FCK et par år endnu og der er nok gode muligheder for at tjene mange penge på ham til den tid hvor han skal videre

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

verdenskrig
Manager

« Svar #7217: 18 Aug 2008, 21:36 »

Personligt håber jeg på at de byder inden han er alt for meget værd... Men ingen tvivl om at han er et kæmpe talent, der har en stor fremtid...

Han er ufattelig komplet af sin unge alder at være... Ja jeg kan faktisk ikke nævne en svaghed hos ham.. Hurtig, gode pasninger, placeringsstærk, modig, solide tacklinger.. Hvis han fortsætter sådan forstår jeg intet af at ulrikke får sin plads tilbage Ubeslutsom

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Andreas93
Gæst

« Svar #7218: 18 Aug 2008, 21:40 »

jeg tror at han vælger at blive en 2 sæsoner mere i fck, før at han bliver skudt afsted til en storklub, så må vi håbe at vi så tjener rigtigt mange penge på ham.

kfuglsang
Førsteholdsspiller

« Svar #7219: 18 Aug 2008, 21:44 »

Mener faktisk at han har været til prøvetræning i liverpool, men at han alligevel valgte FCK, da han følte det var det bedste for ham

Don AA
Manager

« Svar #7220: 18 Aug 2008, 21:45 »

Mener faktisk at han har været til prøvetræning i liverpool, men at han alligevel valgte FCK, da han følte det var det bedste for ham
Det var nu Arsenal han var til prøvetræning hos  Smiley

plutonium
Manager

« Svar #7221: 18 Aug 2008, 22:48 »

Han er stadig teenager, og hvis han er fornuftig, så venter han til han er 20-21 år gammel. Jeg tror ikke det er sundt at rykke teltpælene op, før han har fået noget mere erfaring om livet som prof. Jeg tror det er svært for en SÅ ung spiller at skifte til en stor klub. Det er noget andet hvis man har været i klubben som talent siden de 15-16 år. Så er man 'etableret' i klubben når man bliver sluppet løs hos de store drenge. Kommer man til klubben 18-19 år gammel så hæmmer det udviklingen at ryge på bænken, eller endog reserve-holdet, fordi man skal etableres.

Etableringen sker jo uden tvivl hurtigere, hvis man har lidt erfaring som prof.

Men det er bare mit syn på sagen. Synes Agger havde den perfekte alder at skifte i. (mener han var 21 eller 22)
Bendtner har været i Arsenal nogle år nu, og har forståelse for klubben og dens størrelse.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Don AA
Manager

« Svar #7222: 18 Aug 2008, 22:57 »

Han er stadig teenager, og hvis han er fornuftig, så venter han til han er 20-21 år gammel. Jeg tror ikke det er sundt at rykke teltpælene op, før han har fået noget mere erfaring om livet som prof. Jeg tror det er svært for en SÅ ung spiller at skifte til en stor klub. Det er noget andet hvis man har været i klubben som talent siden de 15-16 år. Så er man 'etableret' i klubben når man bliver sluppet løs hos de store drenge. Kommer man til klubben 18-19 år gammel så hæmmer det udviklingen at ryge på bænken, eller endog reserve-holdet, fordi man skal etableres.

Etableringen sker jo uden tvivl hurtigere, hvis man har lidt erfaring som prof.

Men det er bare mit syn på sagen. Synes Agger havde den perfekte alder at skifte i. (mener han var 21 eller 22)
Bendtner har været i Arsenal nogle år nu, og har forståelse for klubben og dens størrelse.
Meget enig i det du skrive hvis han skifter nu kommer han til at sidder på bænken men nu står der også i artiklen citat: Lige nu må han gerne fortsætte sin udvikling i FCK og måske få fem kilo muskler mere på overkroppen, inden han er parat til en klub som Liverpools førstehold. så han bliver sikkert 2-3 år i FCK endnu og så kan vi nok ikke holde på ham mere

plutonium
Manager

« Svar #7223: 18 Aug 2008, 23:47 »

Det synes jeg er fornuftigt sagt af ham Friis-hansen.

Og håber at Zanka selv er så fornuftig.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Don AA
Manager

« Svar #7224: 19 Aug 2008, 12:56 »

Nu skal vi ikke til at have flere skader i forsvaret http://www.bold.dk/nyt/?vis=87951 men tror nu ikke det er så slemt igen og der jo også et stykke tid til næste kamp

Don AA
Manager

« Svar #7225: 19 Aug 2008, 13:14 »

Godt nyt Sionko snart klar igen http://www.onside.dk/node/14422  Thumbs Up

plutonium
Manager

« Svar #7226: 19 Aug 2008, 13:58 »

Det var da utroligt, som skaderne hagler ind, og så i midterforsvaret! Nu er valgene reduceret til: Zanka, Hansen, Albrechtsen og Neestrup (han kan godt bruges der, selvom han er bedre på midten). Ellers skal man sætte Wendt ind i midten eller Kvist. Det bliver nok også løsningen, da det ellers er et MEEEEEGET urutineret forsvar....

Men lad os håbe at Laursen og Larsson snart er klar igen. Deres skader burde jo ikke holde dem ude i mere end en uge eller to..  Peace

Don AA
Manager

« Svar #7227: 19 Aug 2008, 20:57 »

I morgen spiller vi en lille træningskamp mod Taarbæk IF kl. 18.00 på Springforbi Fodboldbaner i Klampenborg.
Truppen er:

Nathan Coe
Frederik Vang Larsen
Niclas Jensen
Danni Jensen
Nikolaj Hansen
Bongumusa Mthethwa
Hjalte Nørregaard
Jacob Neestrup
Thomas Kristensen
Mads Laudrup
Thomas Delaney
Kevin Bechmann Timm
Thomas Christiansen
Nicklas Kristensen
William Kvist
Cesar Santin
Ailton Almeida

En del unge spillere i truppen hvilket nok ikke er den store overraskelse men også mulighed for måske at se en ny brasiliansk duo i front nemlig Santin og Ailton

Vil lige følge op på vores træningskamp mod Taarbæk som vi endte med at vinde med 8-0.

Startopstilling:
                      Coe
 D Jensen - Hansen - Neestrup - N Jensen
 Delaney - Nørregaard - Kristensen - Laudrup
               Ailton - Santin

Målscorer:
6 Thomas Delaney 0-1
14 Thomas Kristensen 0-2
42 Ailton Almeida 0-3
43 Ailton Almeida 0-4
50 Thomas Christiansen 0-5
53 Thomas Delaney 0-6
55 Ailton Almeida 0-7, (strf.)
88 Thomas Christiansen 0-8

Udskiftninger:
46  César Santin (ud)
46  Kevin Bechmann Timm (ind)
46  Kenneth Thinter (ind)
46  Thomas Christiansen (ind)
46  Thomas Kristensen (ud)
46  Hjalte Nørregaard (ud)
68  Thomas Delaney (ud)
68  Frederik Vang Larsen (ind)
68  Nathan Coe (ud)
68  Nicklas Kristense (ind)
68  Ailton Almeida (ud)
68  Paw Bendixen (ind)

Selvfølgelig ikke den store overraskelse og ikke meget at sige til det men vi kan da håbe at Ailton med sit hattrick kan begynde at overfører målene til sasligaen.

dasmessi
Gæst

« Svar #7228: 19 Aug 2008, 20:59 »

Thomas Delaney og Thomas Christiansen begynder at vise potentiale. Mon de kommer på 1. holdet?
Og godt at se Ailton banke kasser ind.

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #7229: 19 Aug 2008, 21:25 »

Scorede Santin overhovedet ikk. Peace

Sider: 1 ... 480 481 [482] 483 484 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010