home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:27 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 738 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 457 458 [459] 460 461 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1972715 gange)
GHERTESTEAS
Gæst

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #6870: 04 Aug 2008, 21:54 »

Så de skal nok vinder mesterskabet igen..

Så må jeg sige, at det er da godt du tror på det. AaB ser sgu ikke stærke ud, for alvor.

Jeg tror selv, at FCM eller OB vinder, desværre Peace

mathias o
Reserveholdsspiller

« Svar #6871: 04 Aug 2008, 21:55 »

Så må jeg sige, at det er da godt du tror på det. AaB ser sgu ikke stærke ud, for alvor.

Jeg tror selv, at FCM eller OB vinder, desværre Peace
FCM virker ikke så stærke men OB vinder det nok.

Cencur
Manager

« Svar #6872: 04 Aug 2008, 21:57 »

Indtil videre har OB mødt Vejle og AGF, og selvom de har virket godt kørende, så lad os nu vente og se hvad de kan imod de store hold som kan lukke ned for Fall og Absalonsen.

Ærgeligt for FCK idag, men det gør heldigvis at SAS ligaen bliver dejlig tæt i år igen :-)

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

fc-hansen
Manager

« Svar #6873: 04 Aug 2008, 21:57 »

FCM virker ikke så stærke men OB vinder det nok.
Jeg vil da sige at FCM virker stærkere end både FCK og Aab

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

fc-hansen
Manager

« Svar #6874: 04 Aug 2008, 21:59 »

Indtil videre har OB mødt Vejle og AGF, og selvom de har virket godt kørende, så lad os nu vente og se hvad de kan imod de store hold som kan lukke ned for Fall og Absalonsen.

Ærgeligt for FCK idag, men det gør heldigvis at SAS ligaen bliver dejlig tæt i år igen :-)
Ja du har ret i at det ikke just er de sværeste hold de har mødt, men de har trods alt hevet 3 pts. i begge kampe, rimelig overbevisende endda.

og så er det også bare den trup de har. den ser på papiret virekelig ud til at være DK's stærkeste Smiley

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

absalonsen
Gæst

« Svar #6875: 04 Aug 2008, 22:04 »

Tror heller ikke så meget på OB. Sidste år startede de (vidst nok) også som lyn og torden, men luften gik af ballonen og man blev lidt for glade for at spille uafgjort.
Hørte idag Lars Olsen sige, at man - ligesom sidste sæson - skaber en masse chancer, men nu udnytter man flere, da Fall jo har været effektiv. Det er naturligvis godt for OB, men jeg tror ikke så meget på dem. Tror at det bliver enten fck eller Midtjylland, der vinder.

Don AA
Manager

« Svar #6876: 04 Aug 2008, 22:08 »

Meget enig lad os nu se dem når de måde en af de stærke hold i ligaen men tror da de er med i toppen til alle sidst sammen med os. Ja tror stadig vi kan vinde guld selv efter et meget skuffende resultat mod SønderjyskE

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #6877: 04 Aug 2008, 22:56 »

Jeg synes altså ikke at SønderjyskE var så ringe som folk gør dem til. Jo, de spillede en fucked up 1. halvleg, hvor FCK nemt kunne have scoret 3-4 mål. Dog havde Ilsø 2 meget nærgående forsøg, og at Henrik Bødker ikke udlignede kort før pausen var JC's fortjeneste.

Jeg at Carsten Broe laver den genistreg (jo det var det) at han lavede om på hans system, og det gav faktisk SønderjyskE noget drev i anden halvleg. Jesper Kjærulf var blandt meget farlig sammen med Johnny Thomsen på fløjene. Mange af stikningerne frem mod dem var faktisk tæt på at lykkedes.

Men jo, omvendt så skulle FCK have kørt SønderjyskE over. Men de stod flot sammen og kæmpede bravt.

Ærgeligt pointtab, men ikke katastrofalt.

Yessir
Manager

« Svar #6878: 05 Aug 2008, 00:36 »

Går ud fra du snakker om man skal være medlem af FCK AWAY for at være på udebaneafsnittet, synes ikke det er et tåbelige tiltag der har været for meget lort med nogen i idioter som kalder sig for fans. Så det har været nødvendigt og hvis man ikke har noget at skjule hvorfor skal man så være bange for at lade sig registrerer.

Det handler ikke om at have noget at skjule. Det handler bl.a om at overgive personlige oplysninger til civile mennesker, det holder jo ikke meter ifht persondata loven. Helt forkert retning i mine øjne, og bare endnu et skridt imod big brother samfundet... Men ok, hvis man alligevel sjældent er med ude at støtte FCK/Ikke har noget imod en masse mennesker render rundt med adgang til dine dybt personlige opysninger, så kan jeg godt forstå man ikke har et problem med det. Uanset hvad har det dræbt ALT stemning, og det kan ikke skubbes over på bro uheld (hvor man forresten sagtens kunne komme forbi, og nå til stadion anyway. Flot undskyldning Don Ø!) eller mandagsbold i regnvejr...

Danmark er snart som taget ud af et kapitel af V for Vendetta serien (overdrivelse fremmer forståelsen)

dasmessi
Gæst

« Svar #6879: 05 Aug 2008, 08:25 »

Aab lå også med 2 point efter 5 spiller runder sidste sasong Óg hvad blev de ??
Endnu en håner.

jallerpapie
Ynglingespiller

« Svar #6880: 05 Aug 2008, 08:29 »

Tror heller ikke så meget på OB. Sidste år startede de (vidst nok) også som lyn og torden, men luften gik af ballonen og man blev lidt for glade for at spille uafgjort.
Hørte idag Lars Olsen sige, at man - ligesom sidste sæson - skaber en masse chancer, men nu udnytter man flere, da Fall jo har været effektiv. Det er naturligvis godt for OB, men jeg tror ikke så meget på dem. Tror at det bliver enten fck eller Midtjylland, der vinder.
OB's problem er deres sportsdirektør... han er en nab efter min mening... går kun efter pengene, glemmer at tænke i titler, bare han får penge i kassen, derfor er FCM det bedste bud på hvor guldet skal hen... men FCK har altså gode chancer i år!!! men husk på... i år er der 5 top hold og en masse hold der også gerne vil lege med... denne sæson bliver mere spændende og tættere end nogensinde før  Wink

jallerpapie
Ynglingespiller

« Svar #6881: 05 Aug 2008, 08:42 »

http://fck.dk/saesonen/kampe/2008/04.08._soenderjyske_-_f.c._koebenhavn/highlights/

viser det ikk meget godt hvor heldige sønderjyskE var? sys da det er pinligt at de kan score sådan et let mål... hvor uproffesionelt...

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #6882: 05 Aug 2008, 09:24 »

Det handler ikke om at have noget at skjule. Det handler bl.a om at overgive personlige oplysninger til civile mennesker, det holder jo ikke meter ifht persondata loven. Helt forkert retning i mine øjne, og bare endnu et skridt imod big brother samfundet... Men ok, hvis man alligevel sjældent er med ude at støtte FCK/Ikke har noget imod en masse mennesker render rundt med adgang til dine dybt personlige opysninger, så kan jeg godt forstå man ikke har et problem med det. Uanset hvad har det dræbt ALT stemning, og det kan ikke skubbes over på bro uheld (hvor man forresten sagtens kunne komme forbi, og nå til stadion anyway. Flot undskyldning Don Ø!) eller mandagsbold i regnvejr...

Danmark er snart som taget ud af et kapitel af V for Vendetta serien (overdrivelse fremmer forståelsen)

Nu ved jeg ik lige hvor mange oplysninger man ska komme med om sig selv, men det er vel for fanden ik værre end at få et medlemskort til Blockbuster hvor de kræver både billed ID og sygesikringsbevis, jeg synes fandme folk piver for meget.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #6883: 05 Aug 2008, 09:52 »

Nu ved jeg ik lige hvor mange oplysninger man ska komme med om sig selv, men det er vel for fanden ik værre end at få et medlemskort til Blockbuster hvor de kræver både billed ID og sygesikringsbevis, jeg synes fandme folk piver for meget.

Eller hvis man skal købe et fjernsyn i Fona, der vil de også have både billed ID og sygesikringsbevis, i hvert fald hvis det overstiger en vis værdi...

Jeg er normalt heller ikke meget for overvågningssamfund og alt det der Big Brother is watching halløj, men et eller andet skal der gøres, hvis man vil undgå episoder som dem vi så i Næstved, Brøndby og på Bornholm sidste sommer. Og hvis det her virker, så har jeg altså ingen problemer med det, og da slet ikke når det, som Highfarm siger, ikke er værre end hvis man vil have et medlemskort til Blockbuster. Jeg er sikker på, at hvis man virkelig støtter sit hold, så har man heller ikke noget imod at lade sig registrere, for at kunne støtte holdet på udebane også, medmindre selvfølgelig man har tænkt sig at "støtte" holdet, ved at kaste sig over modstanderholdets fans, eller kaste romerlys efter dem, eller det der er værre...

Jeg synes bare det er glædeligt, at Don Ø langt om længe har lagt handling bag de ord han så mange gange tidligere har ytret, uden der er sket en skid, thumbs up  Thumbs Up

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #6884: 05 Aug 2008, 09:59 »

Registrering er jo en konsekvens af en ringe selvjustits på fantribunerne. Man har ikke været i stand til at holde orden i egne rækker, og derfor må man have hjælp til at gøre det. Personfølsomme data my ass. Hvor er risikoen? Hvis der er nogle banditter, som ønsker at misbruge andre menneskers identitet, så er det da ikke sværere end at stjæle en pengepung, eller kigge en anden person over skulderen hos lægen, når de afleverer deres sygesikringsbevis.

Sider: 1 ... 457 458 [459] 460 461 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010