|
dasmessi
Gæst
|
|
VI starter på hjemmebane, som programmet ser ud nu... København 1-0 Lillestrøm Lillestrøm 0-0 København Tror jeg på... til sidst anser jeg dit bud som komplet idiotisk, dasmessi  ja, men muligt:)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nolte
|
|
Skide god sejr mod Cliftonville. 7-0!!!!!. Vi har dermed slået rekorden for flest mål mod europæiske hold for danske hold. Det var nu kun jeres egen rekord i slog...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
stimo92
Gæst
|
|
ja som han skriver, den største sejr for et DANSK hold i europa?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dasmessi
Gæst
|
|
Det var nu kun jeres egen rekord i slog...
Nå, my bad. Hvem fører den da?.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
Skide god sejr mod Cliftonville. 7-0!!!!!. Vi har dermed slået rekorden for flest mål mod europæiske hold for danske hold. Klasse!. Og vores næste modstander Lillestrøm frygter jeg nu ikke så meget. Mit bud på resultater:
Lillestrøm 0 - FCK 3 FCK 0 - Lillestrøm 1
Ved ikke om det er rekorden for danske hold men vi slå vores egen rekord. Som Ghertesteas siger så starter vi hjemme som det ser ud lige nu, ved ikke om mit helbred kan klare at vi skal til Lillestrøm med et 1-0 nederlag  håber vi kan holde dem fra at scorer og at vi selv lave 1 eller 2 mål det ville være fint at tage med til Lillestrøm med.
|
|
|
|
|
|
Succes is Temporary - Loyalty is Forever
|
|
|
|
|
Nolte
|
|
ja som han skriver, den største sejr for et DANSK hold i europa?
Prøv at læs hvad jeg skriver igen. Nå, my bad. Hvem fører den da?.
Lyngby vandt vist 8-0 mod et islandsk hold engang. Er ikke sikker på at det er rekorden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yessir
|
|
Så står den på Oslo båds tur, andre der har planlagt at tage afsted? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Så står den på Oslo båds tur, andre der har planlagt at tage afsted?  Regner ikke med en tur til Norskerland, men er med 99% sikkerhed på plads i Parken, til 1. kamp! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
Nogen som ved hvem Lillestrøm slog ud i 1.kval runde til uefa cuppen? Synes ikke jeg kan finde det nogen steder
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KarelPoborský
|
|
Nogen som ved hvem Lillestrøm slog ud i 1.kval runde til uefa cuppen? Synes ikke jeg kan finde det nogen steder
De kom først ind i denne runde
|
|
|
|
|
|
Tidligere kendt under navnet "Vestjyde" Vinder af Champions Freak 2011!
|
|
|
|
|
N17
|
|
og det var så en fejl fra mig 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 02 Aug 2008, 13:15 af John Spurs »
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
Ok ved du hvorfor?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Ok ved du hvorfor?
Norge er vel højere rangeret end Danmark, er mit gæt. Hvem er efterhånden ikke det? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yessir
|
|
Ok ved du hvorfor?
Vindere af den norske cup, plus højere rangering koefficent mæssigt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
Vindere af den norske cup, plus højere rangering koefficent mæssigt
Ok men Brøndby vandt jo også pokalen her hjemme og de spillede i 1.runde plus de er seedet i 2.kval runde og det er Lillestrøm jo ikke men det kan da godt være fordi er Norge er højere rangeret end Danmark så
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|