home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 626 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 403 404 [405] 406 407 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1820952 gange)
Christopher10
Førsteholdsspiller

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #6060: 16 Jul 2008, 16:27 »

Du kanb ikke helt samligne drogba og Daniel Jensen, der er en mulighed i at hente ham senere, dog er den lille, drogba er der jo ingen mulighed for.

Men whatever..

FC hansen: du skrev du ville gi 50 mio. efter ham men vil stadig have flere spillere ? Huh vi har altså ikke uendelige penge Wink

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #6061: 16 Jul 2008, 16:28 »

Du kanb ikke helt samligne drogba og Daniel Jensen, der er en mulighed i at hente ham senere, dog er den lille, drogba er der jo ingen mulighed for.

Men whatever..

FC hansen: du skrev du ville gi 50 mio. efter ham men vil stadig have flere spillere ? Huh vi har altså ikke uendelige penge Wink

Men hvis du tænker på at hente Daniel nu, er det det samme. Og når du tænker på at hente ham om 5-7 år, har dete ingen relevans nu!

fc-hansen
Manager

« Svar #6062: 16 Jul 2008, 16:30 »

Men whatever..

Nej skrev ikke jeg ville give 50, men skrev at prisen, hvis vi kunne få ham, ville være irelevant for mig, da han er et kæmpe talent, men hvis prisskiltet er deroppe ved jeg at vi ikke henter ham Smiley

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Christopher10
Førsteholdsspiller

« Svar #6063: 16 Jul 2008, 16:31 »

Men hvis du tænker på at hente Daniel nu, er det det samme. Og når du tænker på at hente ham om 5-7 år, har dete ingen relevans nu!

tror der er en mulighed om 1-2 år faktisk Wink

men whatever som jeg skrev før..

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #6064: 16 Jul 2008, 16:32 »

tror der er en mulighed om 1-2 år faktisk Wink

men whatever som jeg skrev før..

Så er det jo stadig ikke relevant nu Rullende Øjne

Ja, whatever.

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #6065: 16 Jul 2008, 16:38 »

Jeg gad godt have Drogba, men det er også urrealistisk..

Lad os nu holde os til de realistiske, ellers har det jo ingen relevans!

Er det ikke ved at være dagligdag i FCK-tråden, at der postes hovedløse transfers hele tiden. Personligt gider jeg ikke deltage i FCK-tråden mere, da jeg synes den er blevet alt, alt for useriøs....

Forlegen

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #6066: 16 Jul 2008, 16:44 »

Er det ikke ved at være dagligdag i FCK-tråden, at der postes hovedløse transfers hele tiden. Personligt gider jeg ikke deltage i FCK-tråden mere, da jeg synes den er blevet alt, alt for useriøs....

Forlegen

Rigtigt. Og det værste er, at der inde på sidelinien.dk, er lige så stor desperathed Ubeslutsom

verdenskrig
Manager

« Svar #6067: 16 Jul 2008, 16:55 »

så tør jeg da næsten ikke tænke på hvordan det er på cvj's kontor funny

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #6068: 16 Jul 2008, 16:58 »

Forlegen

Nu har jeg ikke læst om alle disse underlige transfers der er blevet foreslået her i tråden, men tror du ikke bare det er fordi at man er ved at være mere end desperate efter forstærkninger nu...

Don Ø og CV har tidligere sagt at de vil have DK stærkeste trup, men så skal de altså til at have fart på, de har jo stort set ikke gjort andet end at sælge og sælge og kun fået TK ind i truppen... FCK er imo ikke i nærheden af at have den stærkeste trup i DK, de er vel med i top 5-6 lige nu men heller ikke højere oppe...

Og med tanke på at Suppen og UEFA cuppen begynder om ganske få dage så skal der vel snart til at ske noget...

fc-hansen
Manager

« Svar #6069: 16 Jul 2008, 17:01 »

Nu har jeg ikke læst om alle disse underlige transfers der er blevet foreslået her i tråden, men tror du ikke bare det er fordi at man er ved at være mere end desperate efter forstærkninger nu...

Don Ø og CV har tidligere sagt at de vil have DK stærkeste trup, men så skal de altså til at have fart på, de har jo stort set ikke gjort andet end at sælge og sælge og kun fået TK ind i truppen... FCK er imo ikke i nærheden af at have den stærkeste trup i DK, de er vel med i top 5-6 lige nu men heller ikke højere oppe...

Og med tanke på at Suppen og UEFA cuppen begynder om ganske få dage så skal der vel snart til at ske noget...
helt enig. Er nok meget pga. de manglende handler der blev lovet, men mht. din udmelding om hvor stærk FCK's trup pt. er, syntes jeg du undervurderer dem. top 4 har de stadig truppen til at spille sig i.

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Yessir
Manager

« Svar #6070: 16 Jul 2008, 17:39 »

verdenskrig
Manager

« Svar #6071: 16 Jul 2008, 17:41 »

funny funny funny funny funny funny funny funny...

den fik mig seriøst til at grine funny... Men det er sikkert sådan der er på hans kontor Grin Opstemt

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Cencur
Manager

« Svar #6072: 16 Jul 2008, 17:42 »

HEHE... HEHEHEHE.... HEHEHEHEE

Opstemt - Det er sgu et halvgodt billede, det dér yessir!

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Don AA
Manager

« Svar #6073: 16 Jul 2008, 18:05 »

funny funny funny funny funny funny Fin humor der Yessir

Nå til kampen i morgen her en lille snak med TK som også er blevet spillerberettiget til kampen men tror nu ikke han kommer på banen http://www.fck.dk/index.php?pageid=754&newsid=8143

kampen kan jo ikke se i TV  Skuffet men hørte i dagens løvetime at de sender et par rapporter der op så man kan høre kampen live i løvetime (kun på nettet) ligesom i bedste P3 udgave  Smiley Thumbs Up

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Christopher10
Førsteholdsspiller

« Svar #6074: 16 Jul 2008, 22:08 »

Er der ikke nogen steder hvor der er billeder af fck spillerne, ligesom der er næsten med alle andre hold?
feks. når man går ind under deres info ved andre hold er der et slags pressebillede, men det er der ikke på fck.dk så hvor kan jeg så finde dem? hvis de findes.

Sider: 1 ... 403 404 [405] 406 407 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010