home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 630 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 30 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 402 403 [404] 405 406 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1821906 gange)
Don AA
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #6045: 16 Jul 2008, 14:19 »

Mener nu nok at vi mangler en central styrmand med international klasse, som gerne på koste 20+ millioner. Det har vi altså ikke løst, det probelm. Ellers er jeg igen helt enig, Don AA Smiley
Så jeg da også gerne men med Hjalte,Würtz,Kvist og TK derinde så tror jeg ikke det sker så skal vi sælge en af dem efter min mening 

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #6046: 16 Jul 2008, 14:28 »

Så jeg da også gerne men med Hjalte,Würtz,Kvist og TK derinde så tror jeg ikke det sker så skal vi sælge en af dem efter min mening 

Bare smid Hjalte ned til reserverne Opstemt crazy

Christopher10
Førsteholdsspiller

« Svar #6047: 16 Jul 2008, 15:54 »

Vi skal mindst have 1 mere til hver kæde, og NEJ det skal ikke være fra den svenske eller danske liga, er træt af at se vi henter det ene flop efter det andet fra de to ligaer, vi skal altså se ud i Europa, synes det er skuffende at vi ikke har været med i kampen om Jan kristiansen Skuffet

- COME ON FC !
« Seneste Redigering: 16 Jul 2008, 16:03 af Christopher10 » Logged

Thore
Manager

« Svar #6048: 16 Jul 2008, 16:02 »

Jeg håber FCK vælger og hente nogle flere profiler fra Superligaen, da det kan sprede nogle af FCK's penge ud til de andre hold, hvilket efter min mening gavner nievauet i superligaen.
Men jeg kan godt forstå hvis FCK fans kigger på et andet market.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

fc-hansen
Manager

« Svar #6049: 16 Jul 2008, 16:04 »

Vi skal mindst have 1 mere til hver kæde, og NEJ det skal ikke være fra den svenske eller danske liga, er træt af at se vi henter det ene flop efter det andet fra de to ligaer, vi skal altså se ud i Europa, synes det er skuffende at vi ikek har været med i kampen om Jan kristiansen Skuffet
jeg er ikke skuffet over at vi ikke får Jan K. da jeg mener vi kan få bedre spillere. Ang. den danske og svenske liga, er jeg lidt uening. De bedste spillere fra de skandinaviske ligaer er dygtige, og mange har floppet ja, men mange har også slået igennem. Giv os bjärsmyr, Anders svensson, Elyounoussi så er jeg sku glad!

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #6050: 16 Jul 2008, 16:05 »

Elyounoussi? funny funny funny

Nu har jeg aldrig! Vi skal IKKE betale 50 millioner for en sikker ny Ailton! Vi får ham IKKE, da Spurs og andre fra PL har interrese!

Zone 43
Manager

« Svar #6051: 16 Jul 2008, 16:07 »

Han skulle være tæt på et skifte til Parma.. Peace

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

fc-hansen
Manager

« Svar #6052: 16 Jul 2008, 16:08 »

Elyounoussi? funny funny funny

Nu har jeg aldrig! Vi skal IKKE betale 50 millioner for en sikker ny Ailton! Vi får ham IKKE, da Spurs og andre fra PL har interrese!
En sikker ny Ailton? tror jeg ikke du skal regne med, og hvis vi kan få ham er jeg ligeglad med prisen, for han er det største talent indenfor skandinaviens rammer!

hay que joder?

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #6053: 16 Jul 2008, 16:12 »

Ailton har stadig massere af muligheder for at vise hans værd, da han stadig er meget ung. Og som det er set, for så mange andre spillere i FCK, så tager det lige en sæson eller 1½ for at vænne sig til presset, for det er MEGET større i FCK end nogen anden klub i skandinaven. Se bare med Linderoth ex., det tog også ham lang tid at "komme i gang" i FCK, jeg tror det samme er tilfældet for Ailton, Würtz og andre spillere. Giv dem en chance - Ailton har været et flop indtil videre, men det kan stadig ændres, så derfor ikke decideret fejlkøb - endnu.

Christopher10
Førsteholdsspiller

« Svar #6054: 16 Jul 2008, 16:13 »

En sikker ny Ailton? tror jeg ikke du skal regne med, og hvis vi kan få ham er jeg ligeglad med prisen, for han er det største talent indenfor skandinaviens rammer!

så du er tilfreds hvis han er den eneste spiller vi får?

(p.s. tror ikke vi får ham Wink)
« Seneste Redigering: 16 Jul 2008, 16:17 af Christopher10 » Logged

verdenskrig
Manager

« Svar #6055: 16 Jul 2008, 16:16 »

Mig bekendt blev Ailton kaldt noget nær det samme dai købte ham Rullende Øjne

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #6056: 16 Jul 2008, 16:18 »

Ailton har stadig massere af muligheder for at vise hans værd, da han stadig er meget ung. Og som det er set, for så mange andre spillere i FCK, så tager det lige en sæson eller 1½ for at vænne sig til presset, for det er MEGET større i FCK end nogen anden klub i skandinaven. Se bare med Linderoth ex., det tog også ham lang tid at "komme i gang" i FCK, jeg tror det samme er tilfældet for Ailton, Würtz og andre spillere. Giv dem en chance - Ailton har været et flop indtil videre, men det kan stadig ændres, så derfor ikke decideret fejlkøb - endnu.

Han bliver nok aldrig god under Ståle... er selv Ailton fan, man er skeptisk, så længe vi losser.

FC Hansen:
Ailton var jo også Skandinaviens største talent, men han blev ødelagt af Ståles bold, lang tonse bold. Desuden, er Spurs, Parma, Le Mans osv osv igang med at byde 50-60 millioner for hamk, og ayn vil næppe skifte til os.

Tror ikke han ville blie en succes, please, drop ham, glem ham.. tak!

Christopher10
Førsteholdsspiller

« Svar #6057: 16 Jul 2008, 16:20 »

gad godt vi fik Daniel Jensen tror bare det er meget urealistisk Opstemt

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #6058: 16 Jul 2008, 16:21 »

Jeg gad godt have Drogba, men det er også urrealistisk..

Lad os nu holde os til de realistiske, ellers har det jo ingen relevans!

fc-hansen
Manager

« Svar #6059: 16 Jul 2008, 16:22 »

så du er tilfreds hvis han er den eneste spiller vi får?

(p.s. tror ikke vi får ham Wink)
Nu skrev jeg tidligere hvem jeg gerne så i trøjen, så nej Huh

hay que joder?

Sider: 1 ... 402 403 [404] 405 406 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010