|
Don AA
|
|
Tror ikke på Larsen men ser ham da meget gerne i FCK tror nu mere han vil forsøge at finde en anden tysk klub. Vi er stadig den eneste klub i sasligaen som ikke har købt ind og der er meget stille på rygtebørsen
|
|
|
|
|
|
Succes is Temporary - Loyalty is Forever
|
|
|
|
|
dasmessi
Gæst
|
|
Tror ikke på Larsen men ser ham da meget gerne i FCK tror nu mere han vil forsøge at finde en anden tysk klub. Vi er stadig den eneste klub i sasligaen som ikke har købt ind og der er meget stille på rygtebørsen Ja og er ved at blive utålmodig over vi ikke har hentet nye ansigter. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Andreas93
Gæst
|
|
godt at vi fik forlænget, han bliver en stor spiller 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Andreas93
Gæst
|
|
surt for gravgaard hvis han gerne ville, have været til udlandet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
surt for gravgaard hvis han gerne ville, have været til udlandet.
Ja det kan vi godt blive enig om men nu er det jo ikke sikkert er det som står i artiklen er 100% rigtigt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fc-hansen
|
|
Ja og er ved at blive utålmodig over vi ikke har hentet nye ansigter.  så er vi 2  . Men kan også være et godt tegn at man venter til man har fundet den/de rigtige.
|
|
|
|
|
|
Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"
hay que joder?
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Hav tålmod. Vi går bare efter de gode spillere  EM spillere, som vi først har kunne forhandle med for en uge siden 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fc-hansen
|
|
Hav tålmod. Vi går bare efter de gode spillere  EM spillere, som vi først har kunne forhandle med for en uge siden  Hehe ja måske, men er lidt frustrerende når kandidaterne handler ind i massevis
|
|
|
|
|
|
hay que joder?
|
|
|
|
|
Andreas93
Gæst
|
|
indkøbene skal nok komme, jeg tvivler på at don ø kan gå et transfervindue igennem uden at hive pengepungen frem.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Hehe ja måske, men er lidt frustrerende når kandidaterne handler ind i massevis
Det er det, men hvis vi henter høj kvali i forhold til dem, så smiler du nok mest når transfersvinduet lukker :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
Ja man skal jo ikke bare købe for at købe men håber så også bare at når vi så får henter de spillerer vi skal have så er nogen som har været værd at vente på.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Jeg tror, at vi præsenterer en spiller imorgen. Vores indkøb kommer tit som et lyn fra en klar himmel. Det kunne være et godt tidspunkt at hente en klasse spiller på. Mens de andre klubber gotter sig over deres køb. Det kunne være en fryd at vi så hentede en fast EM-spiller eller lign.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fc-hansen
|
|
Ja man skal jo ikke bare købe for at købe men håber så også bare at når vi så får henter de spillerer vi skal have så er nogen som har været værd at vente på.
Det sagde jeg også tidligere 
|
|
|
|
|
|
hay que joder?
|
|
|