home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 07:37:10 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
27 Jun 2025, 21:45 Broen13 Blogs Indsæt Titel 2
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23586
  0 Brugere, 528 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigadeinsigniayl
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 352 353 [354] 355 356 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1845076 gange)
Don AA
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #5295: 31 Maj 2008, 14:23 »

Mikael Forssell har tidligere været nævnt i forbindelse med FCK han skifter nu til Hannover 96 http://www.bt.dk/article/20080531/sport01/80531008/ fint nok synes jeg hvis vi skal have en afløser for Marcus Allbäck ser jeg gerne en fysisk stærk spiller

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #5296: 31 Maj 2008, 15:50 »

Der står i BT idag, at Lasse Nilsson ikk afviser at blive i Danmark, dog skal det være på en permanent kontrakt,
og med den pris St. Etainne købte Nilsson til (30 mio.) ligner det kun at det kan blive Fck hvis Nilsson fortsætter i Danmark.
Dog er der ingen kommentare fra Fck overhovedet, og der er nok intet rygte i det,

men ville bare lige hører hvad Fck fansene ville synes om dette, hvis det blev en realitet ?

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #5297: 31 Maj 2008, 15:55 »

Synes det ville være nice nok Wink

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Yessir
Manager

« Svar #5298: 31 Maj 2008, 16:58 »

Der står i BT idag, at Lasse Nilsson ikk afviser at blive i Danmark, dog skal det være på en permanent kontrakt,
og med den pris St. Etainne købte Nilsson til (30 mio.) ligner det kun at det kan blive Fck hvis Nilsson fortsætter i Danmark.
Dog er der ingen kommentare fra Fck overhovedet, og der er nok intet rygte i det,

men ville bare lige hører hvad Fck fansene ville synes om dette, hvis det blev en realitet ?

Jeg siger nej tak. Slet ikke de kompetencer vi søger.

Edit: Hvis Ståle smutter (yea right) kunne han dog være en lækker tilføjelse.

Don AA
Manager

« Svar #5299: 31 Maj 2008, 18:05 »

Takker også nej tak til Nilsson han har ikke imponeret mig i sin tid for AAB jeg ser stadigvæk gerne at vi hente en fysisk stærk angriber

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #5300: 01 Jun 2008, 08:21 »

Lasse Nillson er selv intresseret Smiley

http://www.bold.dk/nyt/?vis=84483

Liverpool

Don AA
Manager

« Svar #5301: 01 Jun 2008, 11:44 »

Lasse Nillson er selv intresseret Smiley

http://www.bold.dk/nyt/?vis=84483
Skal han jo være velkommen til at være tror nu ikke på at vi henter ham og det vil jeg også være glad for.

Ser heller ikke ud at vi mister Atiba her til sommer http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-11808493.html  Smiley

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #5302: 01 Jun 2008, 11:55 »

Skal han jo være velkommen til at være tror nu ikke på at vi henter ham og det vil jeg også være glad for.

Ser heller ikke ud at vi mister Atiba her til sommer http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-11808493.html  Smiley

Håber vi sælger Atiba til en god pris - han har opnået det han skal i fck - vi trænger til forandringer ...

dasmessi
Gæst

« Svar #5303: 01 Jun 2008, 19:19 »

Årh, fandme godt vi beholder Atiba. Han er vigtig!. Men med hensyn til en fysisk stærk spiller, trænger vi til Alvaro igen. Han var kropstærk.

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #5304: 01 Jun 2008, 19:22 »

JAAAA ALVARO TILBAGE!!! Smiley

Liverpool

dasmessi
Gæst

« Svar #5305: 01 Jun 2008, 19:29 »

JAAAA ALVARO TILBAGE!!! Smiley
Godt du er enig. Smiley

Yessir
Manager

« Svar #5306: 02 Jun 2008, 03:54 »

Årh, fandme godt vi beholder Atiba. Han er vigtig!. Men med hensyn til en fysisk stærk spiller, trænger vi til Alvaro igen. Han var kropstærk.

Ærgeligt for Atiba og os hvis der bliver forlangt for høj en pris på ham så han ikke kommer afsted. Ærgeligt for Atiba fordi han har udtjent sin værnepligt og skal videre til noget andet. Ærgeligt for os, fordi han sikkert mister motivationen, og derfor kommer til falde i niveau og pris (nogen der sagde Albrechtsen & Zuma)

Don AA
Manager

« Svar #5307: 02 Jun 2008, 09:58 »

Ærgeligt for Atiba og os hvis der bliver forlangt for høj en pris på ham så han ikke kommer afsted. Ærgeligt for Atiba fordi han har udtjent sin værnepligt og skal videre til noget andet. Ærgeligt for os, fordi han sikkert mister motivationen, og derfor kommer til falde i niveau og pris (nogen der sagde Albrechtsen & Zuma)
Synes nu det er godt at vi kan holde på vores profiler selvom der kommer et stort bud udefra det er der ikke mange danske klubber som kan. Men tror nu ikke at FCK siger nej hvis vi får et bud på ca. 40 mio for Atiba, mit bud er at vi har ham max. til sommeren 09. Mister man motivationen fordi man ikke bliver solgt her og nu ja så er man ikke dygtigt nok som professionel fodboldspiller (bare min mening).
Ja Zuma blev engang sat i forbindelse med Arsenal for hvis nok 60 mio. men tror ikke det havde meget på sig synes nu han gjorde det godt gennem det meste at sin tid i FCK den store målscorer blev han dog aldrig, og vi sendte ham til Tyskland for ca. 8 mio mener jeg efter en del år i FCK.
Salget af Albrechtsen kom som lyn fra en klar himmel, sådan som jeg husker det og vi fik også ca. 30 mio for ham så ved ikke lige hvad du mener når du nævner ham.

Yessir
Manager

« Svar #5308: 02 Jun 2008, 13:51 »

Synes nu det er godt at vi kan holde på vores profiler selvom der kommer et stort bud udefra det er der ikke mange danske klubber som kan. Men tror nu ikke at FCK siger nej hvis vi får et bud på ca. 40 mio for Atiba, mit bud er at vi har ham max. til sommeren 09. Mister man motivationen fordi man ikke bliver solgt her og nu ja så er man ikke dygtigt nok som professionel fodboldspiller (bare min mening).
Ja Zuma blev engang sat i forbindelse med Arsenal for hvis nok 60 mio. men tror ikke det havde meget på sig synes nu han gjorde det godt gennem det meste at sin tid i FCK den store målscorer blev han dog aldrig, og vi sendte ham til Tyskland for ca. 8 mio mener jeg efter en del år i FCK.
Salget af Albrechtsen kom som lyn fra en klar himmel, sådan som jeg husker det og vi fik også ca. 30 mio for ham så ved ikke lige hvad du mener når du nævner ham.

Jeg mener at både Zuma & Albrechtsen faldt i niveau, efter de blev nægtet udrejse pga for lave bud kontra FCK's latterligt høje prisniveau, og derfor blev de i sidste ende solgt for mindre end man kunne have fået for dem, og spillet middelmådigt i forhold til tidligere præstationer. Specielt Albrechtsen fandt jeg en direkte skandale i hans sidste tid på holdet.

Angående at miste motivationen. Dette syntes jeg skete for Atiba i efteråret da han ikke blev solgt. Han kom flot tilbage i foråret. Og jeg glæder mig til at se om han opretholder niveau efter pausen, hvis han ikke bliver solgt. Hvis han ikke gør, er han åbenbart ikke dygtig nok til at være professionel fodboldspiller...

Men lad os nu se. Jeg er personligt modstander af at holde på spillere mod deres vilje, og hvis der kom et bud på 25-30 skulle han shippes afsted.
« Seneste Redigering: 02 Jun 2008, 13:56 af Yessir » Logged

Yessir
Manager

« Svar #5309: 02 Jun 2008, 13:56 »

Og tilsyneladende også gået forkert?

Edit: Til Altid FCK's kommentar der er blevet slettet "Jeg er boller fra kohberg"

Sider: 1 ... 352 353 [354] 355 356 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010