home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 352 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1436883 gange)
AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C.København Tråden
« Svar #15: 19 Maj 2006, 23:07 »

Haha, ja hvorfor ik... tror han vil ha svært ved at købe aktiemajoriteten i CFC, da Abramovich er en del rigere Opstemt
Det med Liverpool lyder dog interessant...Peace
Logged

AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C.København Tråden
« Svar #16: 19 Maj 2006, 23:08 »

Hvad siger i i øvrigt til transfer rygtet vedkommende Tobias Grahn som FCK spiller næste sæson?  Opstemt
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C.København Tråden
« Svar #17: 20 Maj 2006, 09:17 »

Hvad siger i i øvrigt til transfer rygtet vedkommende Tobias Grahn som FCK spiller næste sæson?  Opstemt

Tror han bliver et flop det må jeg nok sige, men han er jo nok ikk så dyr.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C.København Tråden
« Svar #18: 20 Maj 2006, 10:02 »

Hvad siger i i øvrigt til transfer rygtet vedkommende Tobias Grahn som FCK spiller næste sæson?  Opstemt

Jeg er sikker på Tobias Grahn kan bringe noget til FCK, som klubben ikke har endnu. PT er der ingen i FCKs trup der gør det overraskende og kan drible fra egen banehalvdel uden nogen af de andre har en chance for at tage bolden fra ham. Grahn er den spiller, han har speed, god balance og god teknik. Problemet med Tobias er at han nok er lidt af en lodseddel, da han har floppet(ihvertfald halvt) i AGF, men spørgsmålet er om det ikke er fordi han har været manden alle lagde deres forventninger på ! Det vil det ikke blive i FCK, hans medspilleres kvalitet er også et step eller 2 højere i FCK, hvilket jeg mener kan være med til at hæve hans spil.

Derfor håber jeg FCK tager chancen og henter Tobias Grahn, han er en spiller som jeg før sidste sæson håbede FCK hentede sammen med Junker.... Men det skete ikke Opstemt - Jeg håber det sker nu !
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Soccerpop
Gæst
 
Sv: F.C.København Tråden
« Svar #19: 20 Maj 2006, 20:14 »

Grahn kan måske få succes i FCK fordi at de er lidt dårligt besat på venstrekanten Huh
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C.København Tråden
« Svar #20: 20 Maj 2006, 20:30 »

Grahn kan måske få succes i FCK fordi at de er lidt dårligt besat på venstrekanten Huh

Grahn er da central. Pimpong skal nok blive god (selvom jeg ikke håber det Smiley)
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Soccerpop
Gæst
 
Sv: F.C.København Tråden
« Svar #21: 20 Maj 2006, 20:32 »

Grahn er da central. Pimpong skal nok blive god (selvom jeg ikke håber det Smiley)
Grahn har da tit spillet venstrekant for AGF har han ikke?
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C.København Tråden
« Svar #22: 20 Maj 2006, 20:36 »

Grahn har da tit spillet venstrekant for AGF har han ikke?

Det mener jeg ikke han har.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Soccerpop
Gæst
 
Sv: F.C.København Tråden
« Svar #23: 20 Maj 2006, 20:38 »

men han laver ihvert fald tit gennembrud på venstrekanten Smiley
Logged

morten81
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: F.C.København Tråden
« Svar #24: 22 Maj 2006, 22:40 »

Er det kun mig der mener at ijeh er for inkompetent til at spille for fck? Manden har jo mindre teknik en jeg har. crazy
Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C.København Tråden
« Svar #25: 22 Maj 2006, 23:08 »

Er det kun mig der mener at ijeh er for inkompetent til at spille for fck? Manden har jo mindre teknik en jeg har. crazy
Enig lad os sende ham til Malmø og så tager Afonso Alves med hjem til FCK
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C.København Tråden
« Svar #26: 23 Maj 2006, 08:50 »

Er det kun mig der mener at ijeh er for inkompetent til at spille for fck? Manden har jo mindre teknik en jeg har. crazy

Jeg vil da godt medgive dig, at han ikke har været supermålscoren, men han viste da lige omkring Alvaros skade at han med flere hele kampe i træk godt kan komme op på et godt niveau. Nu er det desværre bare sådan at han er 3 valg og det virker ikke som om han har samme motivation når han kommer ind.

Jeg er villig til at give ham en sæson mere, det skal bare ikke være næste sæson, for der har vi brug for 3 gode angribere, hvis der bare skal være en minimums chance for at komme i Champions League. Desuden er Bernburg i mine øjne foran Ijeh i kampen om spilletid, så sort ser det ud for Ijeh.
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

morten81
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: F.C.København Tråden
« Svar #27: 23 Maj 2006, 13:52 »

Jeg vil da godt medgive dig, at han ikke har været supermålscoren, men han viste da lige omkring Alvaros skade at han med flere hele kampe i træk godt kan komme op på et godt niveau. Nu er det desværre bare sådan at han er 3 valg og det virker ikke som om han har samme motivation når han kommer ind.

Jeg er villig til at give ham en sæson mere, det skal bare ikke være næste sæson, for der har vi brug for 3 gode angribere, hvis der bare skal være en minimums chance for at komme i Champions League. Desuden er Bernburg i mine øjne foran Ijeh i kampen om spilletid, så sort ser det ud for Ijeh.
[/quote


Helt enig. jeg mener osse at bernburg er foran ham.... Han har osse gjort det godt på det sidste
Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C.København Tråden
« Svar #28: 23 Maj 2006, 14:22 »

Ja, Bernburg har gjordt det overraskende godt i Viasat Cup indtilvidere, tror også at Lasse Qvist bliver til noget stort på et tidspunkt. Fremtidens Fck bliver spændende at følge i Viasat Cuppen fremover.
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C.København Tråden
« Svar #29: 23 Maj 2006, 14:36 »

Så skal FCK også med til det der G14 haløjsa. Det er sikkert helt fint, bare underligt Rosenborg ikk har været med før, ved godt de ikk har været på toppen de seneste år. Men vi skal ikk lang tid tilbage før det var nordens klart bedste hold.
Det bliver spændende og se om FCK inden for de næste par år kan leve op til deres kæmpe potentiale.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Sider: 1 [2] 3 4 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010