home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jul 2025, 22:24 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jul 2025, 22:07 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23599
  0 Brugere, 630 Gæster Online.

Nyeste Bruger: milokdmenAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 271 272 [273] 274 275 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1896158 gange)
GHERTESTEAS
Gæst

Sv: F.C.København Tråden
« Svar #4080: 06 Apr 2008, 21:09 »

Hvis man skulle sammenligne Ståle med en FM-spiller ville han være typen der tog det bedste hold i en liga, men ikke kendte en dyt til taktik eller noget. Dog vinder han smalle sejre fordi holdet er overlegent.
Derudover smider han om sig med transfersummer, og køber de spillere der er bedst lige nu, i stedet for at investere i fremtiden.

Dog er han typen af FM-spiller der ikke giver op på trods af modgang.

Holdkæft mand, jeg slår dig snart ihjel, når du bare læser mine tanker, og skriver dem op på nettet! Peace

ManUtd83
Manager

« Svar #4081: 06 Apr 2008, 21:11 »

Holdkæft mand, jeg slår dig snart ihjel, når du bare læser mine tanker, og skriver dem op på nettet! Peace

Opstemt sorry

dasmessi
Gæst

« Svar #4082: 07 Apr 2008, 09:34 »

Det er got dårligt af FCK. Jeg må desværre tro at AAB vinder DM iår.

Bovski
Reserveholdsspiller

« Svar #4083: 07 Apr 2008, 12:42 »

selvom jeg må indrømme at fck er den klub jeg holder mest med i suppen vil det virkelige ikke gøre noget hvis vi ryger uden for en top 3 i år så vi kan fyre ståle, syns han har kæmpet godt for at få det til at lykkes men tror altså ikke at han har de fornødne evner til at udvikle fck eller få dem til at spille ordentlig fodbold...

derudover giver jeg ham omkring 50% af skylden for at folk som ailton og nordstrand ikke har slået igennem... der er jo ingen af dem der har deres forcer i lange bolde, det eneste skulle da være at nordstrand er god til nedfaldsboldene..

Flaekbuks
Ynglingespiller

« Svar #4084: 07 Apr 2008, 15:17 »

Syns ikke Ståle skal have alt skylden
han kan jo ikke gøre for at spillerne spiller så umotiveret som de gør.. han er fodbold træner ikke psykolog..
personligt syns jeg de skal begynde at lege med talenter fra sommerpausen.. og så få en Engelsk træner for der er ikke nok britter i dansk fodbold..
Men C'MON FC! lad vær med at give op! og jer der sviner ståle nu! jeg gider ikke hører på at siger ståle er gud hvis vi alligevel vinder Double eller mesterskab..

FCK!
ARSENAL!
BAYERN MUNCHEN!
UDINESE!

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #4085: 07 Apr 2008, 17:14 »

Syns ikke Ståle skal have alt skylden
han kan jo ikke gøre for at spillerne spiller så umotiveret som de gør.. han er fodbold træner ikke psykolog..
personligt syns jeg de skal begynde at lege med talenter fra sommerpausen.. og så få en Engelsk træner for der er ikke nok britter i dansk fodbold..
Men C'MON FC! lad vær med at give op! og jer der sviner ståle nu! jeg gider ikke hører på at siger ståle er gud hvis vi alligevel vinder Double eller mesterskab..

Jeg siger kun Ståle er god, hvis han formår at ligge hele spillestilen om, og vinder hele lortet på overbevisende stil. Men jeg tvivler godt nok på det.

Don AA
Manager

« Svar #4086: 07 Apr 2008, 18:34 »

Ja her dagen derpå gør det stadig ondt efter kampen i går vi har givet AAB gode muligheder for at taget guldet men igen 10 kampe igen manget kan ske taber AAB f.eks. mod FCM næste gang kommer FCM også ind i guld kampen uha for en afslutning der bliver lagt op til så.
Men vi skal selvfølgelig også til at være mere stabile og på onsdag får vi muligheden for at få noget selvtidlig tilbage i pokalen når Esbjeg kommer på besøg.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Don AA
Manager

« Svar #4087: 07 Apr 2008, 18:42 »

Marcus Allbäck forlader os jo til sommer og der har været snak om en ny angriber kunne ham her være en mulighed og kan vi lokke ham til FCK http://www.bold.dk/nyt/?vis=82010
« Seneste Redigering: 07 Apr 2008, 18:46 af Don AA » Logged

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #4088: 07 Apr 2008, 18:47 »

Kone kunne da være en mulighed. Men hvorfor ikke prøve Lasse Qvist af? Eller var det noget med at han definitivt ville væk til sommer?

Schjelde
Førsteholdsspiller

« Svar #4089: 07 Apr 2008, 18:59 »

Han skal væk, og tror ikke Qvist har det der skal til..

Don AA
Manager

« Svar #4090: 07 Apr 2008, 19:09 »

Kone kunne da være en mulighed. Men hvorfor ikke prøve Lasse Qvist af? Eller var det noget med at han definitivt ville væk til sommer?
Synes jeg har læst en sted at han vil væk til sommer så ham skal vi nok ikke regner med tror heller ikke han har hvad der skal til for at slå igennem i FCK

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #4091: 07 Apr 2008, 19:16 »

Synes jeg har læst en sted at han vil væk til sommer så ham skal vi nok ikke regner med tror heller ikke han har hvad der skal til for at slå igennem i FCK

Det ved man jo aldrig før man ser dem i aktion. Sjovt nok sagde folk det samme om William Kvist og Hjalte i sin tid Wink

Don AA
Manager

« Svar #4092: 07 Apr 2008, 19:43 »

Det ved man jo aldrig før man ser dem i aktion. Sjovt nok sagde folk det samme om William Kvist og Hjalte i sin tid Wink
Måske kan ikke lige huske det om kvist men hjalte var før dømt færdig i FCK men vi huske jo alle hvordan det endte  Smiley
Lasse Qvist har kontraktudløb til sommer og vil gerne væk http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=79409 så ham skal vi nok ikke regne med men håber da han fik en klub hvor han kan få spilletid og slå igennem lige som Bernburg i FCN

Don AA
Manager

« Svar #4093: 08 Apr 2008, 12:15 »

Truppen til den første pokalsemifinale mod Esbjerg:

1. Jesper Christiansen
2. Zdenek Pospech
5. Ulrik Laursen
6. Rasmus Würtz
7. Ailton Almeida
8. Michael Silberbauer
9. Morten Nordstrand
10. Jesper Grønkjær
13. Atiba Hutchinson
15. Mikael Antonsson
17. Oscar Wendt
18. José Junior
23. William Kvist
24. Libor Sionko
25. Mathias Zanka Jørgensen
41. Nathan Coe

Vi skal forsøger at få noget selvtillid tilbage i truppen for det er ikke kørt for godt for os her i foråret hvis vi prøver at sammenligner os med sidste år ser det ikke for godt ud http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=150247

Newcastle
Landsholdsspiller

« Svar #4094: 08 Apr 2008, 13:06 »

Truppen til den første pokalsemifinale mod Esbjerg:

1. Jesper Christiansen
2. Zdenek Pospech
5. Ulrik Laursen
6. Rasmus Würtz
7. Ailton Almeida
8. Michael Silberbauer
9. Morten Nordstrand
10. Jesper Grønkjær
13. Atiba Hutchinson
15. Mikael Antonsson
17. Oscar Wendt
18. José Junior
23. William Kvist
24. Libor Sionko
25. Mathias Zanka Jørgensen
41. Nathan Coe

Vi skal forsøger at få noget selvtillid tilbage i truppen for det er ikke kørt for godt for os her i foråret hvis vi prøver at sammenligner os med sidste år ser det ikke for godt ud http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=150247

Jeg forstår slet ikke pointen i at Ståle skal udskifte 2-3 spillere til hver eneste kamp og så fatter jeg ikke at Allbäck ikke er sendt på andetholdet for længst, for gal han er ringe

Sider: 1 ... 271 272 [273] 274 275 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010