|
Andreas93
Gæst
|
|
hva sker der for ståle, han bruger hjalte og wurtz centralt og grønkjær i angrebet når han både har junior og nordstrand.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
Würtz og Hjalte må åbenbart havde gjort det godt til træning Grønkjær er lige kommet tilbage fra en skade så det kan være han "kun" har luft til en lille time som angriber i steder for venstre midtbane så tror Junior kommer ind i stedet for ham i 2.halvleg
|
|
|
|
|
|
Succes is Temporary - Loyalty is Forever
|
|
|
|
|
N17
|
|
Don AA: Havde det så ikke været bedre at lade Grønkjær starte ude, og komme ind i stedet for Junior, når de andre så er trætte 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KasperSchmidt
Gæst
|
|
Fuck Pospa er syg..!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
Don AA: Havde det så ikke været bedre at lade Grønkjær starte ude, og komme ind i stedet for Junior, når de andre så er trætte  Måske er Junior heller ikke i topfrom  men det havde også været en mulig men det er jo Ståle om bestemmer
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Andreas93
Gæst
|
|
så er hutch allerede faldet i bolden hvor mange gange mer mon det sker i kampen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
Ikke nogen super 1.halvleg fra hverken Esbjerg eller FCK der var vel kun Grønkjærs chance
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Ikke nogen super 1.halvleg fra hverken Esbjerg eller FCK der var vel kun Grønkjærs chance
Havde Murcy været ti centimere højere, stod det 1-0. Men kampen ligner da en pointdeling. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Andreas93
Gæst
|
|
jeg håber snart at junior kommer ind.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fc-hansen
|
|
jeg tror altså at J.G skal ud på kanten og Junior skal op og spille ved siden af Ailton, det ville virke bedre
|
|
|
|
|
|
Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"
hay que joder?
|
|
|
|
|
|
|
fc-hansen
|
|
zzzzzzzzz  ?
|
|
|
|
|
|
hay que joder?
|
|
|
|
|
Andreas93
Gæst
|
|
hutchinson er alså forfærdelig og se på, på den venstre flæj
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fc-hansen
|
|
Jeg var bare tæt på at falde i søvn under første halvleg  Når hehe kan du have ret i  det var sg ikk for underholdende 
|
|
|
|
|
|
hay que joder?
|
|
|
|