home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 17:00:58 Shanesag Fodbold Atlético Madrid tråden
21 Jun 2026, 17:41 JG v25 Fodbold VM2026 - Holdet.dk
15 Jun 2026, 19:34 g00n Baren Spiller du på et instr...
10 Jun 2026, 15:20 Broen13 Blogs #74 Youth to Gold
10 Jun 2026, 10:11 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
26 Maj 2026, 18:10 szukizek Challenges The real Sir Alex Ferg...
14 Maj 2026, 14:42 warmon Blogs [38] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23534
  0 Brugere, 930 Gæster Online.

Indlæg: 1133929 over 31467 Emner
Nyeste Bruger: arweqah
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 236 237 [238] 239 240 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 2224047 gange)
Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C.København Tråden
« Svar #3555: 22 Feb 2008, 15:40 »

Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Nacho
Gæst
 
Sv: F.C.København Tråden
« Svar #3556: 22 Feb 2008, 15:42 »

Logged

Don W
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: F.C.København Tråden
« Svar #3557: 22 Feb 2008, 15:44 »


Det ser jo godt ud drenge! Mon ikke Ailton lukker den...  Wink
Logged

"Crazy people don't know they're going crazy, they think they're getting saner."
--John Locke - LOST

Nacho
Gæst
 
Sv: F.C.København Tråden
« Svar #3558: 22 Feb 2008, 15:46 »

Det ser jo godt ud drenge! Mon ikke Ailton lukker den...  Wink

Ailton Huh Shockeret
Logged

Don W
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: F.C.København Tråden
« Svar #3559: 22 Feb 2008, 15:51 »

Ailton Huh Shockeret

3 kampe 3 mål... så fortsætter han da bare den gode form!  Thumbs Up
Logged

"Crazy people don't know they're going crazy, they think they're getting saner."
--John Locke - LOST

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C.København Tråden
« Svar #3560: 22 Feb 2008, 15:52 »

Det ser jo godt ud drenge! Mon ikke Ailton lukker den...  Wink
Det ville da være godt hvis han kunne forsætte den gode stime i træningskampene han skullejo også kommer ind her i starten af 2.halvleg.
Ailton Huh Shockeret
Ja du ved ham som FCK lige har hente fra den brasilianske fodboldklub Santos for 45 mio kr.  Smiley Smiley
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Nacho
Gæst
 
Sv: F.C.København Tråden
« Svar #3561: 22 Feb 2008, 15:54 »

3 kampe 3 mål... så fortsætter han da bare den gode form!  Thumbs Up

Har han scoret det Shockeret Huh ? Følger jo ikke ligefrem med i ps&e's trænings/venskabskampe
Logged

Nacho
Gæst
 
Sv: F.C.København Tråden
« Svar #3562: 22 Feb 2008, 15:56 »

Det ville da være godt hvis han kunne forsætte den gode stime i træningskampene han skullejo også kommer ind her i starten af 2.halvleg.Ja du ved ham som FCK lige har hente fra den brasilianske fodboldklub Santos for 45 mio kr.  Smiley Smiley

Hehe :-)
Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C.København Tråden
« Svar #3563: 22 Feb 2008, 15:58 »

FCK-Viking 1-1 Hannes Sigurdsson  ticked off
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C.København Tråden
« Svar #3564: 22 Feb 2008, 15:58 »

ja ser lovende ud for Københavns nye bomber (lad os da håbe på det). Men gad utroligt godt, at se spillere som Neestrup, Laudrup og Lasse Qvist i aktion, at se hvad de kan mod hold på Sas niveau.

-Mf
Logged

Thaurat al Shabab

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C.København Tråden
« Svar #3565: 22 Feb 2008, 15:59 »

FCK-Viking 1-1 Hannes Sigurdsson  ticked off

Ked af at sige det, men det sqda for pinligt!!  Sur Forseglede Læber Ubeslutsom
Logged

Thaurat al Shabab

Buschaka
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C.København Tråden
« Svar #3566: 22 Feb 2008, 16:00 »

FCK-Viking 1-1 Hannes Sigurdsson  ticked off
HAHA Hannes... hvor godt  funny
Logged

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

Nacho
Gæst
 
Sv: F.C.København Tråden
« Svar #3567: 22 Feb 2008, 16:00 »

ja ser lovende ud for Københavns nye bomber (lad os da håbe på det). Men gad utroligt godt, at se spillere som Neestrup, Laudrup og Lasse Qvist i aktion, at se hvad de kan mod hold på Sas niveau.

-Mf

Hvem i al verden er Neestrup.. Eller.. Kan jeg gætte mig frem til at det er en ung fc københavner Shockeret)
Logged

Nacho
Gæst
 
Sv: F.C.København Tråden
« Svar #3568: 22 Feb 2008, 16:01 »

HAHA Hannes... hvor godt  funny

JACKPOT $ Grin Grin Grin $
Logged

Don W
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: F.C.København Tråden
« Svar #3569: 22 Feb 2008, 16:02 »

Ked af at sige det, men det sqda for pinligt!!  Sur Forseglede Læber Ubeslutsom

Eller tragisk....!  ticked off


ja ser lovende ud for Københavns nye bomber (lad os da håbe på det). Men gad utroligt godt, at se spillere som Neestrup, Laudrup og Lasse Qvist i aktion, at se hvad de kan mod hold på Sas niveau.

-Mf

Jeg ville også ønske de unge fik lidt flere chancer! Især i træningskampene....
Logged

"Crazy people don't know they're going crazy, they think they're getting saner."
--John Locke - LOST

Sider: 1 ... 236 237 [238] 239 240 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010