Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
11 Sep 2025, 13:54
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41
Balslev
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03
Nodiem
Blogs
Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere:
23606
1 Bruger, 842 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Brendansow
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
F.C. København Tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
234
235
[
236
]
237
238
...
1076
Forfatter
Emne: F.C. København Tråden (Læst 1978001 gange)
verdenskrig
Manager
Sv: F.C.København Tråden
«
Svar #3525:
20 Feb 2008, 16:52 »
Citat af: kerzhakov 20 Feb 2008, 16:42
Med det spil vi har spillet indtil videre i sæsonen, hvor vi stort set ikke har været i nærheden af vores topform og ikke scoret særligt mange mål, ligger vi nr. 2 og kun med 2 points op så det virker ganske muligt.
Jeg ved ikke om du har hørt det, men vi har købt Ulrik Laursen. Landsholdsspiller og så vidt jeg husker anfører hos OB og hvis ikke Gravgaard bliver klar har vi "Anton" og "Zanka" som kunne spille fast i mange andre SAS liga klubber, især en klub lige i nærheden der vist har lidt problemer for tiden.
At jeg aldrig har set det store lys i u.l er jo en smagssag men mener bare jeres forsvar har store chancer for at blive udstillet med manglende hurtighed i foråret. Tænk når i møder et hold som Horsens der har Lawan- Gilberto i front. En stikning i dybden og de stikker fra jeres forsvar.
Grunden til at man ikke har set det så meget i eftråret( bortset fra mod aberdeen da han ikke var med) er at Hangeland faktisk er pænt hurtig. Han var efter min mening den eneste med en snert af hurtighed over sig, og så erstatter i ham med u.l som godt nok ikke er den hurtigste knallert på havnen
.
Du mener ikke seriøst at du ser noget vildt i Antonsson vel
syntes han er meget ustabil, og han har heller ikke den fornødne hurtighed... Plus at han heller ikke er overdrevet god med låget som gravgaard, og u.l er.
Den eneste der er meget hurtig af jeres midterforsvarere er zanka, men jeg tror næppe at Ståle vælger at satse på ham... Selvom at det med en gravgaard ude havde været mit foretrukne valg... for syntes virkelig han er knaldhamrende god
17-18 år eller ej
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
kerzhakov
Førsteholdsspiller
«
Svar #3526:
20 Feb 2008, 17:04 »
Citat af: verdenskrig 20 Feb 2008, 16:52
At jeg aldrig har set det store lys i u.l er jo en smagssag men mener bare jeres forsvar har store chancer for at blive udstillet med manglende hurtighed i foråret. Tænk når i møder et hold som Horsens der har Lawan- Gilberto i front. En stikning i dybden og de stikker fra jeres forsvar.
Grunden til at man ikke har set det så meget i eftråret( bortset fra mod aberdeen da han ikke var med) er at Hangeland faktisk er pænt hurtig. Han var efter min mening den eneste med en snert af hurtighed over sig, og så erstatter i ham med u.l som godt nok ikke er den hurtigste knallert på havnen
.
syntes han er meget ustabil, og han har heller ikke den fornødne hurtighed... Plus at han heller ikke er overdrevet god med låget som gravgaard, og u.l er.
Den eneste der er meget hurtig af jeres midterforsvarere er zanka, men jeg tror næppe at Ståle vælger at satse på ham... Selvom at det med en gravgaard ude havde været mit foretrukne valg... for syntes virkelig han er knaldhamrende god
17-18 år eller ej
Hangeland var ikke meget hurtigere og de vi spillede sidst mod Horsens formåede de ikke at score. Men hvis de møder hold, der har midtbanespillerne der kan slå de fantatiske afleveringer til angribere der er hurtige og teknisk stærke for de problemer, men et sådant hold findes ikke i superligaen.
Antonsson vil self. være noget rusten når han han ikke har spillet i mange kampe, men han har bestemt niveauet.
Zanka er sikkert fjerdevalg, og jeg kunne da også godt ønske at han fik lidt mere tid.
It's gonna be legendary
Fynbo
Odds-hjælper
«
Svar #3527:
20 Feb 2008, 17:17 »
Altså IRL er Ailton ikk god nok til en topklub i DK eller nogle af de andre store ligaer ... Vil sige at han er god nok til den Norske og den Svenske ...
Hvis det er i manager så er han alt for god til den danske og han kan nemt begå sig i en top klub i Tyskland ...
GHERTESTEAS
Gæst
«
Svar #3528:
20 Feb 2008, 17:22 »
Citat af: verdenskrig 20 Feb 2008, 16:31
Hva siger du til at i kun ligger nr 2, når i skriger jer selv op til at være det største gude hold den danske liga nogensinde har set... ( Syntes jeg har skrevet det her før
)
Han siger at vi stadig bliver mestre, vi tager dem i foråret. Desuden er der rigtig mange FCK fans der kritiserer holdet, faktisk er der ikke mange der er tilfredse.
Og skulle du så ikke svare på det med de 24 udekampe
verdenskrig
Manager
«
Svar #3529:
20 Feb 2008, 17:34 »
Citat af: kerzhakov 20 Feb 2008, 17:04
Hangeland var ikke meget hurtigere og de vi spillede sidst mod Horsens formåede de ikke at score. Men hvis de møder hold, der har midtbanespillerne der kan slå de fantatiske afleveringer til angribere der er hurtige og teknisk stærke for de problemer, men et sådant hold findes ikke i superligaen.
Antonsson vil self. være noget rusten når han han ikke har spillet i mange kampe, men han har bestemt niveauet.
Zanka er sikkert fjerdevalg, og jeg kunne da også godt ønske at han fik lidt mere tid.
først og fremmest kan du takke nathan coe, og jeres held for at Horsens ikke scorede... For så vidt jeg husker havde de 3 kæmpe chancer
Selvfølgelig var Hangeland hurtigere... Jeg har kun set et få angribere der kunne løbe fra han i suppen.. Sikkert pga hans lange ben. Mens antonsson, og gravgaard havde det med at halse efter deres modstandere i eftråret.
Og du siger at vi ikke har nogen i Superligaen der kan slå en guldbold i dybden... sikke noget sludder... Vi har da masser:
Henrik Hansen, Femi, Mikke thygesen, Ericsson( ja det er han faktisk ret god til
), Esben hansen, Nomvethe, Tidiane sane, Niki zimling... det er nok dem som er bedst så at sige vi ikke har nogen er at tage munden for fuld
Plus at vi har spillere som collins, gilberto, lawan, curth, bedi Buval, absalonsen, og Christian Olsen til at løbe i dybden... Så den med at ingen hold kan det passer bare ikke.
antonsson= Højt niveau... Arhhhh nu strammer du den... Han har da absolut intet vist der berettiger til den påstand. At han måske får det kan man aldrig sige. Men på nuværende tidspunkt ville jeg ikke engang have ham i Brøndby.. det siger vidst alt
det med zanka er jeg enig med dig i... Han er et kæmpe talent, og tror (desværre) Han bliver et kæmpe aktiv for jer i fremtiden
Lami04
Juniorspiller
«
Svar #3530:
20 Feb 2008, 17:35 »
Citat af: verdenskrig 20 Feb 2008, 16:52
.
17-18 år eller ej
Hangeland og Linderoth blev også kritseret i starten, men den forsvandt hurtigt. Antonssen var ikke god mod Aberdeen, men han havde jo ikke rigtig spillet nogle kampe på højt niveau i meget lang tid. Min teori er, at FCK kan undgå disse dårlige præstationer ved at roterer mere. Jeg kan naturligvis tage fejl, men jeg synes på ingen måde at der bliver roteret i FCK. Selvfølgelig skal niveauet ikke falde, men helt sikkert at det vil være rart, at se lidt mere til talenterne på byens hold.
GHERTESTEAS
Gæst
«
Svar #3531:
20 Feb 2008, 17:37 »
Citat af: verdenskrig 20 Feb 2008, 17:34
først og fremmest kan du takke nathan coe, og jeres held for at Horsens ikke scorede... For så vidt jeg husker havde de 3 kæmpe chancer
Selvfølgelig var Hangeland hurtigere... Jeg har kun set et få angribere der kunne løbe fra han i suppen.. Sikkert pga hans lange ben. Mens antonsson, og gravgaard havde det med at halse efter deres modstandere i eftråret.
Og du siger at vi ikke har nogen i Superligaen der kan slå en guldbold i dybden... sikke noget sludder... Vi har da masser:
Henrik Hansen, Femi, Mikke thygesen, Ericsson( ja det er han faktisk ret god til
), Esben hansen, Nomvethe, Tidiane sane, Niki zimling... det er nok dem som er bedst så at sige vi ikke har nogen er at tage munden for fuld
Plus at vi har spillere som collins, gilberto, lawan, curth, bedi Buval, absalonsen, og Christian Olsen til at løbe i dybden... Så den med at ingen hold kan det passer bare ikke.
antonsson= Højt niveau... Arhhhh nu strammer du den... Han har da absolut intet vist der berettiger til den påstand. At han måske får det kan man aldrig sige. Men på nuværende tidspunkt ville jeg ikke engang have ham i Brøndby.. det siger vidst alt
det med zanka er jeg enig med dig i... Han er et kæmpe talent, og tror (desværre) Han bliver et kæmpe aktiv for jer i fremtiden
Ja, man skal jo have en målmand, så hvorfor er det så mærkeligt? Desuden så er det jo også Horsens som så ikke var kyniske foran mål.
verdenskrig
Manager
«
Svar #3532:
20 Feb 2008, 17:38 »
Citat af: GHERTESTEAS 20 Feb 2008, 17:22
Han siger at vi stadig bliver mestre, vi tager dem i foråret. Desuden er der rigtig mange FCK fans der kritiserer holdet, faktisk er der ikke mange der er tilfredse.
Og skulle du så ikke svare på det med de 24 udekampe
Men der er dit gæt jo lige så godt som mit
Jeg forholder mig bare til Nuet, og der ligger fck så vidt jeg husker nr 2
24 Udekampe uden sejr var bare komplet udueligt... efter min mening burde man have hentet et old boys hold ind istedet for alle de løn tunge hovedløse aber som rendte rundt derinde som om det var for sjov... Det var simpelthen lavmålet i Brøndbys historie, og håber aldrig vi får sådan en nedtur igen... Men i modsætning til andre vedkender jeg vores fiaskoer istedet for at snakke uden om
Djævlen
Gæst
«
Svar #3533:
20 Feb 2008, 17:38 »
Citat af: GHERTESTEAS 20 Feb 2008, 17:37
Ja, man skal jo have en målmand, så hvorfor er det så mærkeligt? Desuden så er det jo også Horsens som så ikke var kyniske foran mål.
Hvis du nu forsøger, at tænke lidt ud over boksen, kunne du så ikke være på grænsen til at tro, at han mente, at det var en super præstation af Coe, der var skyld i det, og ikke bare det at de havde en målmand i kampen? Jeg tror det..
verdenskrig
Manager
«
Svar #3534:
20 Feb 2008, 17:42 »
Citat af: GHERTESTEAS 20 Feb 2008, 17:37
Ja, man skal jo have en målmand, så hvorfor er det så
mærkeligt
? Desuden så er det jo også Horsens som så ikke var kyniske foran mål.
Hvornår har jeg snakket om mærkeligt
Desuden pointerede du før at Horsens ikke kunne score mod jer... Jeg giver dig ret, og nævner hvorfor... Så på den baggrund forstår jeg ikke det her indlæg
Citat af: Djævlen 20 Feb 2008, 17:38
Hvis du nu forsøger, at tænke lidt ud over boksen, kunne du så ikke være på grænsen til at tro, at han mente, at det var en super præstation af Coe, der var skyld i det, og ikke bare det at de havde en målmand i kampen? Jeg tror det..
det var ihvertfald derhen af
GHERTESTEAS
Gæst
«
Svar #3535:
20 Feb 2008, 17:47 »
Citat af: verdenskrig 20 Feb 2008, 17:42
Hvornår har jeg snakket om mærkeligt
Desuden pointerede du før at Horsens ikke kunne score mod jer... Jeg giver dig ret, og nævner hvorfor... Så på den baggrund forstår jeg ikke det her indlæg
det var ihvertfald derhen af
Jeg synes nu bare det virkede som om at du mente det var unaturligt at man havde nogle målmands redninger, men fairplay. Og at det virkede som om du var deprimeret over at han stod godt, men det var vidst lige lidt af en svipser
«
Seneste Redigering: 20 Feb 2008, 17:48 af GHERTESTEAS
»
verdenskrig
Manager
«
Svar #3536:
20 Feb 2008, 17:48 »
Citat af: Fynbo 20 Feb 2008, 17:17
Altså IRL er Ailton ikk god nok til en topklub i DK eller nogle af de andre store ligaer ... Vil sige at han er god nok til den Norske og den Svenske ...
Hvis det er i manager så er han alt for god til den danske og han kan nemt begå sig i en top klub i Tyskland ...
At Ailton har været et gedint fejlkøb er vidst ikke længere en hemmlighed
Men syntes desværre han har vist tendenser til godt spil på det seneste. Lad os håbe det bare er i opstarten
verdenskrig
Manager
«
Svar #3537:
20 Feb 2008, 17:49 »
Citat af: GHERTESTEAS 20 Feb 2008, 17:47
Jeg synes nu bare det virkede som om at du mente det var unaturligt at man havde nogle målmands redninger, men fairplay. Og atd et virkede som om du var deprimeret over at han stod godt, men det var vidst lige lidt af en svipser
Hehe nej dog ikke... At en målmand redder bolde burde efter min mening være ret naturligt
Svipsere forekommer jo i debattens hede
Mikkellas
Gæst
«
Svar #3538:
21 Feb 2008, 11:43 »
Nu skal i altså ikke undervurdere de forskellige spilleres hurtighed. Gravgaard kan altså godt følge med de fleste. Måske ikke Absalonsen og sådan nogle, men andre kan han da sagtens følge med. Antonsson er også hurtig, ellers ville han nok ikke være brugbar som back. Hvis vi skal snakke om langsomme spillere, så har Brøndby et glimrende eksempel i Per Nielsen, og vi havde tidligere André Bergdølmo.
Don AA
Manager
«
Svar #3539:
21 Feb 2008, 21:59 »
I morgen spilles vi træningskamp mod Viking. Kampen bliver spillet på FCKs træningsanlæg Nummer 10 kl. 14.30 og der er gratis adgang til kampen.
Truppen
2. Zdenek Pospech
3. Niclas Jensen
4. Hjalte Nørregaard
5. Ulrik Laursen
7. Ailton Almeida
8. Michael Silberbauer
10. Jesper Grønkjær
11. Marcus Allbäck
13. Atiba Hutchinson
15. Mikael Antonsson
18. José Junior
21. Frederik Vang Larsen
23. William Kvist
25. Mathias Zanka Jørgensen
28. Mads Laudrup
41. Nathan Coe
startopstillingen
Coe
Pospech – Antonsson – Laursen – Jensen
Silberbauer – Nørregaard – Hutchinson – Grønkjær
Junior – Allbäck
Succes is Temporary - Loyalty is Forever
Sider:
1
...
234
235
[
236
]
237
238
...
1076
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »