|
fc-hansen
|
|
Laursen er et kanon køb, en meget hæderlig erstatnig for Brede - Junior har jeg sku mine anelser om, men hans målnæse kan man ikke pille ved, den er der sku. Men er bare bange for han heller ikke slår til, Presset i FCK er meget større end det har været i nogen af de andre klubber han har spillet i, (og detter er ikke nogen kritik af OB slet ikke) Men folk forventer bare noget mere i den Hvide trøje  Men Velkommen til Ulrik Laursen & Junior - Good luck. Lad guldkampen begynde AaB, i vil tabe  Jeg tror faktisk at begge bliver gode køb. Også Junior som jeg har en god fidus til
|
|
|
|
|
|
Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"
hay que joder?
|
|
|
|
|
fc-hansen
|
|
jeg synes man skal vise sine spillere, eller tidligere spillere respekt. vil du også selv blive i ob, hvor du muligvis fik en femte del i løn og halvt så mange oplevelser på højere plan.
Nemlig. Og lønnen i OB var jo ikke god nok til Ulrik, siger han selv
|
|
|
|
|
|
hay que joder?
|
|
|
|
|
fc-hansen
|
|
Ja. Hehe. Det vil jeg også nærmere kalde det. De har 4 tidligere AaB profier. Ståle, Grønkjær, Würtz og Silberbauer.
Eller sas KBH. har jo rigtig mange spillere som er hentet i andre sas klubber hehe 
|
|
|
|
|
|
hay que joder?
|
|
|
|
|
Zinck82
|
|
Jeg tror faktisk at begge bliver gode køb. Også Junior som jeg har en god fidus til
Håber du får ret Hansen, tror også bare jeg skal vænne mig til tanken, for det kom som et lyn fra en klar himmel det var ham som kom  (ihvertfald for mig)
|
|
|
|
|
|
!Succes Is Temporary - Loyalty Is Forever!
|
|
|
|
|
thomasmoll
|
|
der er bare en ting jeg ikke forstår. hvis de har givet omkring 20 mil for Laursen. og solgt Brede for en 25-30 stykker. så vil jeg da mene at hangeland er langt over 5-10 mil mere værd end laursen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fc-hansen
|
|
Håber du får ret Hansen, tror også bare jeg skal vænne mig til tanken, for det kom som et lyn fra en klar himmel det var ham som kom  (ihvertfald for mig) Junior? hehe han har jo en målnæse som vi nok skal få gavn af. er glad for Ulrik, men Brede er stadig dybt i mit hjerte 
|
|
|
|
|
|
hay que joder?
|
|
|
|
|
fc-hansen
|
|
der er bare en ting jeg ikke forstår. hvis de har givet omkring 20 mil for Laursen. og solgt Brede for en 25-30 stykker. så vil jeg da mene at hangeland er langt over 5-10 mil mere værd end laursen
Skal lige siges at Brede blev solgt for ca. 40 mio. 
|
|
|
|
|
|
hay que joder?
|
|
|
|
|
thomasmoll
|
|
Skal lige siges at Brede blev solgt for ca. 40 mio.  ja det ændrer jo en del. my bad.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
Tjaeh.. kan godt være at Hange er bedre end Laursen, men husk at Ulrik Laursen er hentet fra rival i toppen af dansk fodbold, og de ved at FCK står og mangler en forsvarsspiller, da Antonssen er for ustabil og Zanka er for ung, så er det jo klart nok at de presser prisen en del op 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Juller
|
|
Eller sas KBH. har jo rigtig mange spillere som er hentet i andre sas klubber hehe  Ja okay. Det er vel nok den bedste betegnelser af alle 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fc-hansen
|
|
Ja okay. Det er vel nok den bedste betegnelser af alle  hehe 
|
|
|
|
|
|
hay que joder?
|
|
|
|
|
Tietze
|
|
Hvad gav FCK for Ulrik Laursen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Flaekbuks
|
|
Junior tror jeg blir en god investering Og Ulrik er også god men syns nu hellere der skulle være investeret i en Central midtbane
|
|
|
|
|
|
FCK! ARSENAL! BAYERN MUNCHEN! UDINESE!
|
|
|
|
|
fc-hansen
|
|
Hvad gav FCK for Ulrik Laursen?
er ikke blevet oplyst, men eftersom det er den største handel mellem to danske klubber vil jeg da skyde på en 20 mio.
|
|
|
|
|
|
hay que joder?
|
|
|
|
|
fc-hansen
|
|
Junior tror jeg blir en god investering Og Ulrik er også god men syns nu hellere der skulle være investeret i en Central midtbane
ja men da skal jo også tænke på at vi med pospa, næsten får en helt ny midtbanespiller i Wiliam
|
|
|
|
|
|
hay que joder?
|
|
|
|