home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  2 Brugere, 1073 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 207 208 [209] 210 211 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1979123 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: F.C.København Tråden
« Svar #3120: 22 Dec 2007, 22:34 »

At få ødelagt deres karriere i FCK? Tag dig dog sammen, og sig noget ordentligt i stedet. FCK er i forhold til alle andre danske klubber en meget attraktiv klub at tage til for tiden, da vi er på vej fremad. "Ikke formår at ligge nr 1 ved vinterpausen". Ja. Tillykke, jubel! AAB har været suveræne, derfor ligger de der i stedet, men skal vi mindes om hvor Brøndby ligger? Jeg er træt af de beskyldninger om at FCK spiller kedeligt fodbold. Alle behøves ikke spille fodbold som man gør i Brøndby, og det er sku heller ikke alle der synes det er kedeligt, for der kommer jo alligevel en del til kampene? Så længe at FCKs spil holder dem i toppen, er der ingen der har ret til at kritisere det. Hvad du personligt mener, respekterer jeg, men når du klasker dem som du gør der, er det for meget at høre på.

Du har lidt ret... Ødelægge deres karriere kunne jeg have undladt. Det JEG hæfter mig ved er at de angribere i har købt( Nordstrand, Ailton) Lider under at være kommet til Fck. Spillestillen i FCK er simpelthen for fantasiløs til disse to spillere.

Men når du klasker op at i ikke spiller kedeligt må jeg le funny Det var da årets joke. Hvordan vil du så karaktarisere fcks stil.

Her komemr min beskrivelse: Kontrolleret offensiv, hvor det at arbejde hårdt betyder mere en flotte detaljer, og kønt spil. Lange bolde fra forsvaret, op mod nordstrand, og allbäck,som skal vinde deres duel, og så skal midtbanen slås om anden bolden...
Og de mål i score er nærmest altid( og ja jeg ved godt de tæller lige så meget) lucky punch, eller dødbolde. 1 mål per kamp, og så køre vi den hjem derfra. Med den offensiv i har burde i spille drømme bold. Det er i bare lysår fra. Og vi så jo mod Aberdeen hva der sker når Fck kommer bagud. Så tænker alle spillerne" Ups hva nu" Det var ikke en del af det taktiske oplæg. Eller noget i den stil. Så kender ingen deres rolle længere, og så går det hele i opløsning.

Hvis det ikke er kedeligt kunne det være du skulle tage norsk statsborgerskab Wink

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #3121: 22 Dec 2007, 22:35 »

Der er bare EN ting som jeg hæfter mig ved...

Vi går ikke og kalder os Danmarks bedste Rullende Øjne

Hvorfor kalder i jer så Danmarks bedste fans, når i smadrer jeres spillers biler, og klubbens spiller bus?

Ovenstående er selvfølgelig ikke ment som alle Brøndby-fans gør det, men heller ikke alle kalder FCK for Danmarks bedste.

Men at de ligger nr. 2 betyder ingen ting, om ca 4-5 måneder når/hvis FCK står med titlen. Så er 2. pladsen ved vinterpausen jo glemt. Og det drejer sig kun om 2 sølle point. Sjovt at folk skal gøre det til et større problem end det reelt er.

verdenskrig
Manager

« Svar #3122: 22 Dec 2007, 22:36 »

vi kalder os danmarks bedste ..... fordi vi er danmarks bedste.'

vi viser det bare ikk lige for tiden.

Så man kan godt være Danmakrs bedste uden at vise det... Den får du lige selv lov at forklare Rullende Øjne

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #3123: 22 Dec 2007, 22:38 »

Hvorfor kalder i jer så Danmarks bedste fans, når i smadrer jeres spillers biler, og klubbens spiller bus?

Ovenstående er selvfølgelig ikke ment som alle Brøndby-fans gør det, men heller ikke alle kalder FCK for Danmarks bedste.

Men at de ligger nr. 2 betyder ingen ting, om ca 4-5 måneder når/hvis FCK står med titlen. Så er 2. pladsen ved vinterpausen jo glemt. Og det drejer sig kun om 2 sølle point. Sjovt at folk skal gøre det til et større problem end det reelt er.

Undskyld men snakker vi ikke om spillet på banen. Hold dig til emnet tak.

Og vi skal vidst ikke diskutere hvem der er bedst på fan området... Det var forresten et godt initiativ i lavede d.2-12 Thumbs Up

Cool

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #3124: 22 Dec 2007, 22:38 »

Jeg kalder mig ikke danmarks bedste fan. den får brøndby vel.

vi er danmarks bedste hold. vi viser det bare ikke I ØJEBLIKKET

verdenskrig
Manager

« Svar #3125: 22 Dec 2007, 22:41 »

Ellers ja det har du da ret i... Men er det ikke NU vi snakker om. I gør det til et problem for jer selv ved at hylde jer selv konstant for det ene og det andet. Nærmest ligemeget hvad i laver er det gudeagtigt funny ( ifølge jer)

På trods af det formår i ikke at ligge nr 1...  Wink

Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #3126: 22 Dec 2007, 22:42 »

Jeg kalder mig ikke danmarks bedste fan. den får brøndby vel.

vi er danmarks bedste hold. vi viser det bare ikke I ØJEBLIKKET

Jeg ville have dig til at argumentere for det du mente.. Ikke skrive det om Rullende Øjne

Cool

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #3127: 22 Dec 2007, 22:45 »

Jeg ville have dig til at argumentere for det du mente.. Ikke skrive det om Rullende Øjne

Du misforstår mig. det var det jeg mente fra start. så kan jeg ikke gøre for at jeg formulerede det forkert så du forstod det anderledes.

verdenskrig
Manager

« Svar #3128: 22 Dec 2007, 22:47 »

Du misforstår mig. det var det jeg mente fra start. så kan jeg ikke gøre for at jeg formulerede det forkert så du forstod det anderledes.

Venter stadig spændt på hvad du mente.. Jeg vil gerne have en Ordentlig forklaring   Huh

Cool

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #3129: 22 Dec 2007, 22:47 »

Undskyld men snakker vi ikke om spillet på banen. Hold dig til emnet tak.

Og vi skal vidst ikke diskutere hvem der er bedst på fan området... Det var forresten et godt initiativ i lavede d.2-12 Thumbs Up

Du startede da med at tale om hvad fans kaldte FCK, eller tager jeg fejl? Hvorfor må du snakke om FCK's fans, men vi må ikke tale om BIF's?

Men jeg giver dig egentlig ret. FCK spiller ikke fandens godt for tiden, og det er uudholdeligt at se på! Hvis Ståles lidt trælse taktik så gav resultater ville det være til at leve med. Men det gør det ikke bare ikke.

FCK er IKKE Danmarks bedste lige nu, men forhåbenlig er de det om 4-5 måneder.

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #3130: 22 Dec 2007, 22:54 »

Venter stadig spændt på hvad du mente.. Jeg vil gerne have en Ordentlig forklaring   Huh

prøv at læs det igen jeg har vist forklaret det.

verdenskrig
Manager

« Svar #3131: 22 Dec 2007, 22:57 »

Du startede da med at tale om hvad fans kaldte FCK, eller tager jeg fejl? Hvorfor må du snakke om FCK's fans, men vi må ikke tale om BIF's?

Men jeg giver dig egentlig ret. FCK spiller ikke fandens godt for tiden, og det er uudholdeligt at se på! Hvis Ståles lidt trælse taktik så gav resultater ville det være til at leve med. Men det gør det ikke bare ikke.

FCK er IKKE Danmarks bedste lige nu, men forhåbenlig er de det om 4-5 måneder.

Ja for det er bla det der en grunlaget for den her debat. Hvad fansne siger om holdet. Nu begynder du at snakke om vold, og hærværk. Og jeg har på intet tidspunkt nævnt os fans med untagelse af da jeg skulle svare dig... Men vi kan da også godt snakke om fans hvis du vil... Syntes bare det andet er mere spændende Thumbs Up

MEn ellers siger jeg tak... Endelig en fck herinde som vil erkende at fck spiller skidt, og kedeligt for tiden... TAK TAK TAK! respekt til dig Thumbs Up

Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #3132: 22 Dec 2007, 22:59 »

prøv at læs det igen jeg har vist forklaret det.

Nej :S

Cool

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #3133: 22 Dec 2007, 22:59 »

Jeg tror ikke der er nogen FCK'er som synes at det er god eller underholdende fodbold det FCK leverer for tiden.

god nyhed. http://www.bold.dk/nyt/?vis=77751

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #3134: 22 Dec 2007, 23:00 »

Nej :S

Så forstår jeg ikke hvad det er du ikke forstår.
jeg havde formuleret det på en forkert måde. og kan godt se at jeg fik det formuleret forkert når jeg læser det igennem.

Sider: 1 ... 207 208 [209] 210 211 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010