|
Esmark11
|
|
Selvom samtlige FCK-spillere havde været ON i går, så havde FCK nok tabt alligevel... Spanierne er bare en klasse eller to bedre
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MLL
|
|
NOO  Den er lige i afstemningen
|
|
|
|
|
|
Tilbage på FmF 
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
Hermed truppen til morgen dagens træningskampen mod AAB i Parken
3. Niclas Jensen 4. Hjalte Nørregaard 6. Rasmus Würtz 7. Ailton Almeida 9. Morten Nordstrand 13. Atiba Hutchinson 14. Michael Gravgaard 15. Mikael Antonsson 17. Oscar Wendt 18. Kim Tandrup 21. Frederik Vang larsen 22. Morten Bertolt 23. William Kvist 24. Libor Sionko 25. Mathias Zanka 26. Nikolaj Hansen 27. Jacob Neestrup 28. Mads Laudrup 29. Lasse Qvist 41. Nathan Coe
|
|
|
|
|
|
Succes is Temporary - Loyalty is Forever
|
|
|
|
|
andersfa123
Gæst
|
|
Er der nogle herfra der skal ind for at se den ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
Er der nogle herfra der skal ind for at se den ?
Selvom der er gratis adgang tror jeg nu jeg bliver hjemme i Jylland  Nogen der ved om den komme i tv?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
MEGET spændene. Jeg håber på at vi kan få ham, han har jo vist han kan lege med mod de store, da han tidligt i sæsonen var bundes topscorer. Lad os hive ham hjem!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
Ja Bechmann vil bestemt ikke være ringe at få men håber mere på at vi henter Søren Larsen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vigen
Lilleputspiller
|
|
hvad syntes i om wurtz han er jo blevet kåret til årets dårligste køb
|
|
|
|
|
|
marcus allbáck, marcus allbáck
han er væk og kommer ikk igen:(
|
|
|
|
|
|
vigen
Lilleputspiller
|
|
ja men han har jo heller ikke spillet fantastisk vel
|
|
|
|
|
|
marcus allbáck, marcus allbáck
han er væk og kommer ikk igen:(
|
|
|
|
|
andersfa123
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Matigol
|
|
Ja Bechmann vil bestemt ikke være ringe at få men håber mere på at vi henter Søren Larsen
Tror ikke det sker. Bechmann - FCK. Det kunne være godt, men mit største juleønske er at Áilton vil blive fast. Tror altså han er en perfekt spiller, han skal bare igang.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Holm
|
|
Enig Hove. Ailton begynder at gøre det bedre og bedre. Tror sgu han er bedre end nogle af de angribere. Søren Larsen har jo så dårlige ben at de får glas til at ligne armeret beton. Og Tommy har ikke kvaliteten. Jeg vil ihvertfald i næste halvsæson, se Ailton som en større trusel end de to.
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 17 Dec 2007, 17:13 af holmo »
|
|
[Min signatur er for stor]
|
|
|
|