|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Så der snart bold mod OB starting 11: Christiansen Kvist - Gravgaard - Hangeland - Jensen Sionko - Würtz - Nørregaard - Hutchinson Grønkjær - Nordstrand
Lort at Niclas er med, hold kæft han er dårlig. Tipper 0-1 til OB, på mål af HHA.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Webber-XX
|
|
Bare rolig drenge - vi skal nok vinde den kamp .... 
|
|
|
|
|
|
Succes is Temporary - Loyalty is Forever
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
hvor bliver kampen vist ?
Som sædvanligt: TV3+ 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
thomasmoll
|
|
Okay tak. kender du en hjemmeside hvor der står hvilken kanal alle fodbold kampe bliver spillet på ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Okay tak. kender du en hjemmeside hvor der står hvilken kanal alle fodbold kampe bliver spillet på ?
Se herind hver dag.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
Troede da ikke at de spillede i Parken i dag??
Fy føj hvor var FCK heldige før!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
Ja lad os få et liv i denne tråd igen der er jo Uefa cup kamp i dag for pokker kan desværre ikke selv se kampen har ikke kanal 5 så sidder og høre kampen på P3.
Men vores startopstilling er: Christiansen Antonsson - Gravgaard - Hangeland - Wendt Kvist - Würtz - Nørregaard - Hutchinson Nordstrand - Allbäck
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
Det er indtil videre en meget meget kedelig kamp. Der sker ikke en skid.
Er det bare mig, eller hvad? Jeg fatter ikke at Kvist ikke vil spille fast på backen. Han er jo MEGET bedre der end på midten. Og har været det siden han kom derned!
Wendt er meget bedre end Niclas.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
Er det bare mig, eller hvad? Jeg fatter ikke at Kvist ikke vil spille fast på backen. Han er jo MEGET bedre der end på midten. Og har været det siden han kom derned!
Wendt er meget bedre end Niclas.
Ja Kvist får svære ved at komme på holdet efter jul hvis altså der kommer en ny højre back hvilket jeg nu tror der gør så skal han op og kæmpe om pladserne på midtbanen og den er meget godt besat men det er jo hans egen valg.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
SÅDAN Nordstrand til 1-0 på straffe
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cencur
|
|
Pinligt dømt.
|
|
|
|
|
|
"I can resist everything except temptation." - Igennem ild og vand for Brøndby IF.
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Pinligt dømt.
Hvorfor? Nu ved jeg godt du er BIF fan, men dette er latterligt! Sionko er fri, og bliver nedlagt. Men detkan jo være du mener det er pinligt han kun får gult 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|