home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:45:25 Broen13 Blogs Indsæt Titel 2
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23585
  0 Brugere, 669 Gæster Online.

Nyeste Bruger: babitakaur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 173 174 [175] 176 177 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1838432 gange)
iaurdae
Ynglingespiller

Sv: F.C.København Tråden
« Svar #2610: 30 Aug 2007, 11:23 »

Jeg forstår altså ikke jer der mener at det er en skam for dansk fodbold at de ikke klarede sig videre..  Vil i gerne have norsk tilstand i Danmark, hvor Rosenborg (nu FCK) vinder 15? mesterskab i træk..?

Havde FCK klaret sig videre så fik de ikke bare alene flere penge, men også større mulighed for at hente større og bedre spillere til truppen, og på den måde bare blive endnu mere overlegen end de andre danske klubber..  Så som OB fan fryder jeg mig over at FCK røg ud.. Men jeg holder tilgengæld med de øvrige danske hold i Uefa Cuppen, da deres succes der vil gøre dem bedre, og måske komme lidt tættere på FCK..

Det forholder sig jo bare sådan, at man gerne vil fremme sporten i DK, men når alle så kun tænker på konkurrencen derefter så er det jo lidt svært. Desuden ligger Rosenborg ikke så lunt i svinget som de gjorde tidligere.
Som forfølger i SAS Ligaen, OB, FCM osv. er de jo også nødt til at højne deres niveau for at vores liga kan blive mere alsidig og tæt. De skal ikke bare leve på, at FCK blev slået ud. De skal selv ud og udfordre hvilket jeg synes, at de var/er sindsygt gode til. Så jeg ser ikke nogen grund til, at du frygter for deres chancer i Dk, selvom FCK skulle komme i CL næste år. De har jo bevist at de ikke kan købe helt godt nok ind i forhold til hvor mange penge de tjente. Så jeg tror skam stadig at OB og FCM har chancer, da de viser at de kan spille til dels godt fodbold og til dels markedsføre sig selv som et moderne fodboldhold.

Our Honor Defend! We will fight to the end!

Guldbrand
Gæst

« Svar #2611: 30 Aug 2007, 11:45 »

Det forholder sig jo bare sådan, at man gerne vil fremme sporten i DK, men når alle så kun tænker på konkurrencen derefter så er det jo lidt svært. Desuden ligger Rosenborg ikke så lunt i svinget som de gjorde tidligere.
Som forfølger i SAS Ligaen, OB, FCM osv. er de jo også nødt til at højne deres niveau for at vores liga kan blive mere alsidig og tæt. De skal ikke bare leve på, at FCK blev slået ud. De skal selv ud og udfordre hvilket jeg synes, at de var/er sindsygt gode til. Så jeg ser ikke nogen grund til, at du frygter for deres chancer i Dk, selvom FCK skulle komme i CL næste år. De har jo bevist at de ikke kan købe helt godt nok ind i forhold til hvor mange penge de tjente. Så jeg tror skam stadig at OB og FCM har chancer, da de viser at de kan spille til dels godt fodbold og til dels markedsføre sig selv som et moderne fodboldhold.

Nej Rosenborg ligger ikke længere så godt, men de havde altså heller ikke PSE i ryggen. Rosenborg kan altså ikke på samme måde gå ud og bruge penge som FCK kan..  At FCK ikke har været ude og handle godt ind er delvis rigtigt nok, men alligevel må du ikke glemme at de har købt 2 af Danmarks største talenter, og Aab (sidste års 3'ere) ser ud til at lide efter bla. salget af Wurts.

At de øvrige hold ikke skal leve på FCK succes, eller mangel på samme er rigtigt nok, men både OB, FCM osv kan klare sig så godt de vil i Uefa Cuppen, men så længe FCK stadig kommer i CL hvert år, så kan de også få bedre og bedre spillere...

Jeg frygter at FCK vil komme til at dominere SAS-ligaen mange år frem, og jeg vil på ingen måde ønske dem held og lykke i Champions League..  Det eneste gode jeg kan se ved at FCK kommer i CL, er at vi på et tidspunkt måske ville være så heldige at kunne få 2 hold med i CL, men det kræver nok stadig at FCK vinder den danske liga de kommende 10 år, og så syntes jeg ikke længere at det er det værd...

-Hellere en mere jævnbyrdig liga, end et dansk hold i CL !

Nope
Ynglingespiller

« Svar #2612: 30 Aug 2007, 15:08 »

Er FCK seeded i UEFA-cuppen kval'en?

Netrom89
Førsteholdsspiller

« Svar #2613: 30 Aug 2007, 15:13 »

Er FCK seeded i UEFA-cuppen kval'en?

Jeg ved ikke om de er seedede, men de skal ikke spille kval...

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

Hangeland
Gæst

« Svar #2614: 30 Aug 2007, 15:24 »

http://dr.dk/Sporten/Fodbold/Int.fodbold/2007/08/30/093733.htm

Lige nu er vi ikke seedet, men håber da godt nok at nogle hold overraskler, sådan vi bliver seedet.

Don AA
Manager

« Svar #2615: 30 Aug 2007, 18:48 »

Der er dog 2 ting som jeg ikke synes var videre positivt:
1. Banen!! Den er imo en skandale, hvis de var kommet i CL, kunne man altså ikke byde sine gæster på sådan en bane, den er som jeg ser det ikke et hak bedre end de marker man er igang med at pløje her oppe i nordjylland, den er imo en direkte skandale...
2. Niclas Jensen er slet ikke på det niveau som han skal være for at spille hvor han gør, hverken hos FCK eller for landsholdet, han er "over the hill"
Hvor mange frispark og hjørnespark så man ikke hvor han ikke engang kunne få den ind i feltet, som burde være en situation FCK kunne få noget ud af... MAnge fejlafleveringer osv osv...

Problemmet for både FCK og landsholdet er vel bare at der pr ikke er de største alternativer til den plads i øjeblikket...
1. Vi kan godt blive enig i at banen ikke er alt  for køn hvis man ser kosmetisk på den men synes bolden køre fint rundt på banen har ser baner som er super grønne men bolden hopper hver gang man slår en aflevering. Jeg vil ikke sidde og forsvarer banen i Parken men synes at greenkeeper er god til at gøre banen spilbar med de forhold han har.
2. Synes ikke Niclas Jensen var dårligt i går jo han stod og sov da de scoret og de fleste af hans indlæg var ikke for gode men ud over det synes jeg han spillede en god kamp og ja han er ved at være gamle og Morten Olsen burde nok til at begynde at finde en afløser på landsholdet men som du selv siger så er det nok ikke lige de største alternativer til den plads lige pt.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Nope
Ynglingespiller

« Svar #2616: 30 Aug 2007, 20:27 »

http://dr.dk/Sporten/Fodbold/Int.fodbold/2007/08/30/093733.htm

Lige nu er vi ikke seedet, men håber da godt nok at nogle hold overraskler, sådan vi bliver seedet.

Ja, så ser det ikke for godt ud. To af de tre hold der nævnes i EB har ikke formået at overraske, så nu må liden sættes til Belchatow.

rudz
Landsholdsspiller

« Svar #2617: 30 Aug 2007, 20:47 »

Da jeg er lidt af en skabs FCK tilhænger, må jeg klart indrømme at jeg hænger med næbet, selvom jeg ikke overrasket over FCK's kamp imod Benfica i parken igår aftes.

Men kan ikke lade være med at trække lidt på smilebåndet - så et Benfica hold som nærmest var statisker og stod og lossede ballen væk konstant - ikke noget man lige ville regne med.

Syntes som så mange andre gang FCK spillede en fornuftig kamp, der var lækre pasninger, gode løb og en hel del afslutninger.
Men men, det er jo så typisk dansk at se hvordan omsætningen slet ikke var i sammenhæng med chancerne.

Oh ja, var lige nævnt længere oppe, men hold da kæft en grim bane - godt at se danmarks største stadion kan bryste sig af sådan en lækkerbisken.

Silberbauer, u kan een reuzel klootzak met uw dick raken niet

Rudz' Elite Træning v4 [FM12]
2 x Månedens Bruger : December 2006, Juli 2007

Don AA
Manager

« Svar #2618: 31 Aug 2007, 11:17 »

Så er det i dag der trækkes lod i uefa cuppen vi kan møde følgende hold  Røde Stjerne, Tottenham, Dynamo Bukarest, Getafe og Lens.
Vil gerne undgå Tottenham dem tror jeg vi får det meget svært i mod Getafe vil jeg også gerne undgå resten ser jeg vores chancer som 50%

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #2619: 31 Aug 2007, 11:28 »

LENS!
Dem har vi da 60-70 % chance mod!

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #2620: 31 Aug 2007, 13:37 »

Lens!
Super lodtrækning Opstemt

FCK88
Manager

« Svar #2621: 31 Aug 2007, 13:38 »

Og så er det netop blevet offentliggjort at Lens fra Frankrig møder de forsvarende danske mestre fra FCK... Hvad er jeres bud på en plads i gruppespillet?

Jeg siger 60-40% i FCKs favør.. Opstemt

men hvad siger I?

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #2622: 31 Aug 2007, 13:38 »

Kan vi slå Lens Opstemt:D:D

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #2623: 31 Aug 2007, 13:40 »

Ja, 0-1 i France, og 4-1 i Danmark Thumbs Up

sells!
Førsteholdsspiller

« Svar #2624: 31 Aug 2007, 13:45 »

hmm... svær men tror fck vinder met et mål begge i parken og i lens

Sider: 1 ... 173 174 [175] 176 177 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010