home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 915 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 167 168 [169] 170 171 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1979092 gange)
Emillionaire
Gæst

Sv: F.C.København Tråden
« Svar #2520: 14 Aug 2007, 22:13 »

det er godt det dér Atiba!

Ranieri
Gæst

« Svar #2521: 14 Aug 2007, 22:16 »

OLÉ OLÉ OLÉ STÅLEBAKKEN !

N17
Manager

« Svar #2522: 14 Aug 2007, 22:18 »

Vi ved hvis allesammen at FCK ikke lige er dig men du må da meget gerne komme med en forklaring på hvordan en FCK sejr kan være dårlig for dansk fodbold samt Brøndby også

Fordi, det om noget vil give en endnu større skævvridning i Dansk fodbold, og sende FCK endnu længere væk - og i en position, som Celtic har, og Rosenborg har haft! Altså ingen vil komme i nærheden af dem!

Derfor mener jeg IKKE det vil være godt for dansk fodbold..

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Nope
Ynglingespiller

« Svar #2523: 14 Aug 2007, 22:22 »

Så mange sejre som muligt til danske klubber i Europa, er da at foretrække. Alt andet er da meningsløst! De klarer sig godt i aften på trods af det massive pres, de blev udsat for den første halve time. FORZA FCK - og dansk fodbold i Europa, hvorend i landet de kommer fra!

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #2524: 14 Aug 2007, 22:25 »

Fordi, det om noget vil give en endnu større skævvridning i Dansk fodbold, og sende FCK endnu længere væk - og i en position, som Celtic har, og Rosenborg har haft! Altså ingen vil komme i nærheden af dem!

Var lige væk fra computeren, men JSs svar er mit svar!

Om end jeg ikke vil hoppe nøgen rundt i naboens have, i med en ob-trøje svingende over hovedet, hvis ob f.eks. kommer i UEFA, så vil jeg dog mene at det højner niveauet på den sunde måde. At fck bliver bedre og bedre, uden vi andre også gør, ville ærgre mig grusomt. Ville du, Gaylord, måske synes det var det fedeste i verden, hvis fck vinder mesterskabet de næste 10 år? Ja jeg ville satme ikke!

njandersen
Gæst

« Svar #2525: 14 Aug 2007, 22:29 »

Nææ, men så må de andre sas liga klubber da se at komme igang, med at finde en ordentlig mand der kan styre alt bag selve holdet.. Er ikke fc fan, men har kæmpe respekt for hvor dygtig Don ø er.. Folk med evner som ham, skal man lede længe efter.. Dermed ikke sagt at han er et lille modbydeligt bæst til tider, men han er sgu dygtig til det han laver.. Og det kan ses.. Brøndby har derimod noget at lære.

tturbo1
Manager

« Svar #2526: 14 Aug 2007, 22:33 »

Var lige væk fra computeren, men JSs svar er mit svar!

Om end jeg ikke vil hoppe nøgen rundt i naboens have, i med en ob-trøje svingende over hovedet, hvis ob f.eks. kommer i UEFA, så vil jeg dog mene at det højner niveauet på den sunde måde. At fck bliver bedre og bedre, uden vi andre også gør, ville ærgre mig grusomt. Ville du, Gaylord, måske synes det var det fedeste i verden, hvis fck vinder mesterskabet de næste 10 år? Ja jeg ville satme ikke!

Jamen sådan er udviklingen i dansk og international fodbold desværre. Det er pengene der bestemmer og det kan man ikke gøre så meget ved. FCK's problem er næsten at de får for lidt modstand i SAS ligaen og så kommer de til at mangle skarpheden i de internationale kampe.

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #2527: 14 Aug 2007, 22:35 »

Nææ, men så må de andre sas liga klubber da se at komme igang, med at finde en ordentlig mand der kan styre alt bag selve holdet.. Er ikke fc fan, men har kæmpe respekt for hvor dygtig Don ø er.. Folk med evner som ham, skal man lede længe efter.. Dermed ikke sagt at han er et lille modbydeligt bæst til tider, men han er sgu dygtig til det han laver.. Og det kan ses.. Brøndby har derimod noget at lære.
Hvis Brøndby skulle bygge deres succes på det som fck gør, så ville jeg til enhver tid foretrække svingende resultater, og nederlag i Jylland. Aldrig i mit liv om jeg ville holde med noget, der har så lidt med fodbold at gøre, som fck!

tturbo1
Manager

« Svar #2528: 14 Aug 2007, 22:41 »

Det er jo ikke kun et spørgsmål om god ledelse. FCK har jo en kæmpe fordel i at ligge i hovedstaden hvor pengestrømmen er langt større end i f.eks. Viborg. Ydermere har FCK en kæmpe fordel i at eje Parken, som giver et kæmpe overskud på bl.a. Landskampe og koncerter.

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #2529: 14 Aug 2007, 22:47 »

ZhotLog
Gæst

« Svar #2530: 14 Aug 2007, 22:48 »

Hvis Brøndby skulle bygge deres succes på det som fck gør, så ville jeg til enhver tid foretrække svingende resultater, og nederlag i Jylland. Aldrig i mit liv om jeg ville holde med noget, der har så lidt med fodbold at gøre, som fck!
Så kan du aldrig komme til at holde med en topklub.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #2531: 14 Aug 2007, 22:56 »

ØV Skuffet

tturbo1
Manager

« Svar #2532: 14 Aug 2007, 22:56 »

BANG!!!!
Sikke et hug. Han kan endnu den gamle Milan kæmper.
Surt for FCK nu bliver det rigtig svært.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #2533: 14 Aug 2007, 23:10 »

ØV Skuffet
Godt kæmpet drenge, vi slår dem sgu i Parken, kom så gutter Smiley
Iøvrigt flotte mål der blev scoret af begge hld, og som i ikke bliver overraskede over, synes jeg at Hutchys var bedst, fremragende udført med yderskøjten Thumbs Up

FCK:30% Benfica:70%

Don AA
Manager

« Svar #2534: 14 Aug 2007, 23:10 »

Ja den gik sku ikke det blev til et 2-1 nederlag  Skuffet men det skal nok bliver spændene der skal nok bliver gang i den i Parken ligesom sidst Benfica var i Parken.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Sider: 1 ... 167 168 [169] 170 171 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010