|
Don AA
|
|
Ja det var jo ikke fordi der blev sparet særligt mange af de normale startene fra FCK.. Så mon ikke FCK lister en stille og kedlig 1-0 sejr hjem  Ja det giver jo 3 point så det skal man jo ikke klage over 
|
|
|
|
|
|
Succes is Temporary - Loyalty is Forever
|
|
|
|
|
donthomas
|
|
Det ville passe mig hamrende godt  Det kunne jeg forstille mig  Ja det giver jo 3 point så det skal man jo ikke klage over  Det har du jo så evigt ret i DonAA 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
donthomas
|
|
Så mon ikke FCK lister en stille og kedlig 1-0 sejr hjem  Ja man kan jo selvfølelig tage fejl 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Naturerunen
|
|
Ja man kan jo selvfølelig tage fejl  Det tør siges!  Flot kamp i dag!
|
|
|
|
|
|
Harry Stamper: 'AJ, I have only five words for you: Damn glad to see you boy!' A.J.: 'That's six words.'
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Ja, flot mål af Nord. og godt at Sionko er faldet så godt til 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Thorøe
|
|
Er du rådden et hug. Nord så da også svært tilfreds ud efter.  Sionko var virkelig livlig idag, han bliver et godt køb!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Ja, og Ståle grinte da også stort da Nords. havde scoret 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MLL
|
|
|
|
|
|
|
|
Tilbage på FmF 
|
|
|
|
|
LosCules
Gæst
|
|
1. Jesper Christiansen 3. Niclas Jensen 4. Hjalte Nørregaard 5. Brede Hangeland 6. Rasmus Würtz 7. Ailton Almeida 8. Michael Silberbauer 9. Morten Nordstrand 10. Jesper Grønkjær 11. Marcus Allbäck 13. Atiba Hutchinson 14. Michael Gravgaard 15. Mikael Antonsson 17. Oscar Wendt 23. William Kvist 24. Libor Sionko 27. Jacob Neestrup 41. Nathan Coe
Truppen, som tager til Estadio da Luz.. Jeg håber på, at vi kan få uafgjort, men vigtigst af alt score et eller to mål.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tribute
|
|
Fck hent da gravesen... det villevære et godt køb... hvad mener i FCK fans??
|
|
|
|
|
|
BOYKOT EA GAMES!
|
|
|
|
|
Tietze
|
|
neeeeejjj den mand stinker
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Naturerunen
|
|
Jeg tror, jeg ville tabe interessen for FCK med et brag, hvis Gravesen kom til klubben! 
|
|
|
|
|
|
Harry Stamper: 'AJ, I have only five words for you: Damn glad to see you boy!' A.J.: 'That's six words.'
|
|
|
|
|
AMRDK
Gæst
|
|
Ikke noget godt køb . Og hvad vil de gøre med ham ??
Jeg mener nu har de lige købt Rasmus W.
Hent istedet Petter HANSSON som afstatning for Hangeland når han bliver solgt. - For det er sikkert !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hcan
|
|
Fck hent da gravesen... det villevære et godt køb... hvad mener i FCK fans??
Tror man kan finde billigere ting til at agere kegler på træningsbanen...
|
|
|
|
|
|
Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12 Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II >link<Månedens blog: Marts 2013
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
1. Jesper Christiansen 3. Niclas Jensen 4. Hjalte Nørregaard 5. Brede Hangeland 6. Rasmus Würtz 7. Ailton Almeida 8. Michael Silberbauer 9. Morten Nordstrand 10. Jesper Grønkjær 11. Marcus Allbäck 13. Atiba Hutchinson 14. Michael Gravgaard 15. Mikael Antonsson 17. Oscar Wendt 23. William Kvist 24. Libor Sionko 27. Jacob Neestrup 41. Nathan Coe
Truppen, som tager til Estadio da Luz.. Jeg håber på, at vi kan få uafgjort, men vigtigst af alt score et eller to mål.
En meget stærk trup vi tager til Benfica med tror vi stille op som følgende: Christiansen Kvist-Gravgaard-Hangeland-Jensen Sionko-Würtz-Silberbauer-Hutchinson Grønkjær Allbäck Fck hent da gravesen... det villevære et godt køb... hvad mener i FCK fans??
Kan ikke ser hvad vi kan bruge ham til synes Würtz har fået en god start i FCK så nej tak til Gravesen desuden gider han heller ikke at snakke med nogen så ham kan vi ikke bruge
|
|
|
|
|
|
Succes is Temporary - Loyalty is Forever
|
|
|
|