home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 646 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 29 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 125 126 [127] 128 129 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1810241 gange)
Crazy-andreas
Gæst

Sv: F.C.København Tråden
« Svar #1890: 30 Jun 2007, 19:09 »

Fx. havde vi ikke hørt meget om Anton Smiley

Eller om Atiba og Brede.

Crazy-andreas
Gæst

« Svar #1891: 02 Jul 2007, 10:58 »

Newcastle er ifølge The Times, som jo er en ganske velinformeret avis, interresseret i at hente Brede til klubben. Personligt ser jeg meget nødigt at dette bliver en realitet, vi kan simpelthen ikke tåle at miste flere spillere lige nu.

Link: http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/football/article2013210.ece

Hado
Gæst

« Svar #1892: 02 Jul 2007, 11:19 »

Newcastle er ifølge The Times, som jo er en ganske velinformeret avis, interresseret i at hente Brede til klubben. Personligt ser jeg meget nødigt at dette bliver en realitet, vi kan simpelthen ikke tåle at miste flere spillere lige nu.

Link: http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/football/article2013210.ece

Tror ikke han bliver solgt endnu. Der har jo også været meget om Gravgaard og skifte til West Ham før. Der skete jo intet.

Crazy-andreas
Gæst

« Svar #1893: 02 Jul 2007, 14:03 »

Tror ikke han bliver solgt endnu. Der har jo også været meget om Gravgaard og skifte til West Ham før. Der skete jo intet.

jeg er ret nervøs for at mange af vores profiler, inklusiv Hangeland, måske vil søge væk hvis det ikke lykkes at gå videre mod Beitar.
Vi trænger virkelig til nogle klasseindkøb, og jeg håber virkelig snart at de indkalder til pressemødet.

Ricardo mener i øvrigt heller at vi er favoritter: http://www.bolddk.com/nyt/?vis=70459

Hado
Gæst

« Svar #1894: 02 Jul 2007, 14:08 »

jeg er ret nervøs for at mange af vores profiler, inklusiv Hangeland, måske vil søge væk hvis det ikke lykkes at gå videre mod Beitar.
Vi trænger virkelig til nogle klasseindkøb, og jeg håber virkelig snart at de indkalder til pressemødet.

Ricardo mener i øvrigt heller at vi er favoritter: http://www.bolddk.com/nyt/?vis=70459

Det tror jeg nu ikke. Og jeg tror også på at der bliver præsenteret nogle stærke spillere. Selvom tålmodigheden er ved at slippe op.

Ricardo bor jo i Israel, så det er da klart han siger sådan.

Crazy-andreas
Gæst

« Svar #1895: 02 Jul 2007, 14:09 »

Egentlig er jeg også mere bekymret for hvem de køber...De har jo en ganske solid pengetank bag sig.

Hado
Gæst

« Svar #1896: 02 Jul 2007, 14:11 »

Jeg synes ikke vi skal tænke så meget på Beitar. Kig på vores egne styrker, dem er der også mange af. Vi har også en sund økonomi.

Crazy-andreas
Gæst

« Svar #1897: 02 Jul 2007, 14:14 »

Jeg synes ikke vi skal tænke så meget på Beitar. Kig på vores egne styrker, dem er der også mange af. Vi har også en sund økonomi.

Jeg vil da også pt. mene at vores hold er bedre, men hvis de nu lige pludselig laver 2-3 superindkøb, som f.eks. Nonda, kan det blive meget svært.

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #1898: 02 Jul 2007, 14:15 »

Det ville i hvert fald være en skandale hvis vi ikke engang får Uefa cup bold i år, så Beitar SKAL slås, og det ved spillerne også.

Mht. transfers tror jeg FCK har noget i ærmet, og at de bare venter med at præsentere et par spillere. Jeg har en fætter som bor på frederiksberg, og som for nyligt har fået Claus Jensen som nabo. Det kan enten betyde han skal til FCK, eller at han bare vil ha' et sted i Danmark. Der var noget snak på et tidspunkt om en spiller som var meget tæt på et skifte, men han hoppede fra, og har fortrudt det siden. Det tror jeg er Claus Jensen i vinters. Han stod endda allerede som FCK spiller på nogle tyske sites osv.

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #1899: 02 Jul 2007, 14:15 »

Jeg vil da også pt. mene at vores hold er bedre, men hvis de nu lige pludselig laver 2-3 superindkøb, som f.eks. Nonda, kan det blive meget svært.

Ligeledes for os. Hvis vi køber 2-3 super spillere, ser det meget svært ud for dem.

Hado
Gæst

« Svar #1900: 02 Jul 2007, 14:16 »

Nonda er dygtig ja. Gravgaard og Hangeland er også meget dygtige og har stået over for meget stærkere angribere og klaret det fint, hvis du spørger mig. Men jeg tror ikke Beitar får hentet Nonda, men man kan jo aldrig vide.

LosCules
Gæst

« Svar #1901: 02 Jul 2007, 14:24 »

Nonda my f*cking ass Wink. Så længe vi har forsvaret på plads, og vi spiller ordentligt, så tror jeg altså ikke, at Beitar kan slå os. Vi skal bare ha' nogle erstatninger for Lars og Tobias Linderoth.

Her er Johan Arneng fra Djurgården en sandsynlig erstatning, og på højre back har jeg ingen lige i ærmet udover Priske, der dog ikke synes helt interesseret i dansk fodbold lige pt. Og som jeg har sagt før, så er Darijo Srna ønskemuligheden. Han bliver dog lidt dyr, og dansk fodbold er ikke ligefrem interessant i forhold til Shakhtar Donetsk, som burde være nogenlunde sikre på Champions League hvert år.

En angriber er også noget, jeg gerne ser i klubben. Dog synes jeg, at man skal give Berglund en chance, og hvis han så ikke griber den, så køber vi en angriber i vinterpausen og skyder Berglund afsted til fiskerbyen igen Grin Thumbs Up.

Hado
Gæst

« Svar #1902: 02 Jul 2007, 14:29 »

Nonda my f*cking ass Wink. Så længe vi har forsvaret på plads, og vi spiller ordentligt, så tror jeg altså ikke, at Beitar kan slå os. Vi skal bare ha' nogle erstatninger for Lars og Tobias Linderoth.

Her er Johan Arneng fra Djurgården en sandsynlig erstatning, og på højre back har jeg ingen lige i ærmet udover Priske, der dog ikke synes helt interesseret i dansk fodbold lige pt. Og som jeg har sagt før, så er Darijo Srna ønskemuligheden. Han bliver dog lidt dyr, og dansk fodbold er ikke ligefrem interessant i forhold til Shakhtar Donetsk, som burde være nogenlunde sikre på Champions League hvert år.

En angriber er også noget, jeg gerne ser i klubben. Dog synes jeg, at man skal give Berglund en chance, og hvis han så ikke griber den, så køber vi en angriber i vinterpausen og skyder Berglund afsted til fiskerbyen igen Grin Thumbs Up.

Helt enig.

En angriber ville være rart, men førsteprioriteten er jo klart at få udfyldt de to huller.

Vi skal bare gå ind med samme koncept som til CL-kampene sidste år, hvor Man U og Celtic blev nedlagt og Benfica fik kun uafgjort. - Men det var jo kun hjemmebanekampene. Jeg tror ikke Teddy Stadion kan hamle op med Da Luz, Old Trafford eller Hampden Park, vi har spillere der har været sådan nogle steder før. Vi er jo ikke et lilleputhold, som bliver skræmt af nogle tusinde mennesker der råber højt. Vi råber selv højt i Parken. Vi har et top professionelt hold, som jeg mener er bedre end Beitar. Jeg tror så meget på egne evner, at Beitar ikke skræmmer mig.

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #1903: 02 Jul 2007, 14:30 »

Gælder sæsonkort for kampen mod Beitar? Ved det ikke gør for CL.

Hado
Gæst

« Svar #1904: 02 Jul 2007, 14:33 »

Gælder sæsonkort for kampen mod Beitar? Ved det ikke gør for CL.

Det plejer at være det samme for kval. kampene som for hovedturneringen. Jeg har tidligere haft sæsonkort, der har jeg ikke haft patent på min plads til UEFAs kampe. Men UEFA skal jo også tjene deres penge, så sæsonkortet gælder nok ikke skal du se, da vi jo ikke er garanteret europæisk fodbold hvert år (Selvom vi nu i de sidste mange år har været med hvert år Wink)

Sider: 1 ... 125 126 [127] 128 129 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010