home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 581 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 112 113 [114] 115 116 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1804210 gange)
Hado
Gæst

Sv: F.C.København Tråden
« Svar #1695: 22 Maj 2007, 20:34 »

En spiller som Nilsson ville jo forstærke forsvaret markant. Med tre stort set lige gode forsvarsspillere til at konkurrere om 2 pladser, presser de jo hinandens niveau i vejret.

Så er der bare det at den tredje der kommer til at sidde ude vil bliver utilfreds og jeg synes ikke man skal skifte rundt med sit midterforsvar. Men Ja, Nilsson ville være en god mand at få med i truppen.

Don AA
Manager

« Svar #1696: 22 Maj 2007, 21:14 »

Så er der bare det at den tredje der kommer til at sidde ude vil bliver utilfreds og jeg synes ikke man skal skifte rundt med sit midterforsvar. Men Ja, Nilsson ville være en god mand at få med i truppen.
Sådan er det jo også på vores midtbane samt angrebet så jeg se ingen problemer i at der kommer mere koncurrence i midterforsvaret

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Emillionaire
Gæst

« Svar #1697: 22 Maj 2007, 21:46 »

fik lige to billetter til FCK -Esbjerg af min far  Rullende Øjne

Hado
Gæst

« Svar #1698: 22 Maj 2007, 21:48 »

fik lige to billetter til FCK -Esbjerg af min far  Rullende Øjne

Tillykke. Så skal der jo også takkes af i Parken for i år jo Smiley

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #1699: 22 Maj 2007, 21:53 »

Skal derind som sædvanlig, men tager den gamle far med denne gang pga. den gratis øl der bliver udleveret. Herligt!

Hado
Gæst

« Svar #1700: 22 Maj 2007, 21:55 »

Skal derind som sædvanlig, men tager den gamle far med denne gang pga. den gratis øl der bliver udleveret. Herligt!

Ja det er lækkert. Men man kan ellers altid få lokket en anden fuld gut til at købe til en Opstemt

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #1701: 22 Maj 2007, 22:04 »

Ja det er lækkert. Men man kan ellers altid få lokket en anden fuld gut til at købe til en Opstemt

Så beholder han den selv. Det skal nok blive en god kamp med masser af underholdning, på og uden for banen.

Hado
Gæst

« Svar #1702: 22 Maj 2007, 22:08 »

Så beholder han den selv. Det skal nok blive en god kamp med masser af underholdning, på og uden for banen.

Det gør han ikke hvis du er flere og du holder ham i ørerne Wink

Der bliver fest på tribunerne, det bliver fedt. Og jeg tror også på en underholdene kamp. For vores seneste to Sas-kampe mod RFC og VFF har da godt nok været lidt tamme at se på.

Emillionaire
Gæst

« Svar #1703: 22 Maj 2007, 22:11 »

Tillykke. Så skal der jo også takkes af i Parken for i år jo Smiley

ja, det bliver fedt nok  Wink

Don AA
Manager

« Svar #1704: 23 Maj 2007, 20:10 »

Truppen til guldfesten i morgen http://www.fck.dk/saesonen/kampe/2007/24.05._f.c._koebenhavn_-_esbjerg/truppen/
Et bud på en startopstilling

Jesper Christiansen

Lars Jacobsen-Brede Hangeland-Dan Thomassen-Oscar Wendt

Michael Silberbauer-Tobias Linderoth-Hjlate Nørregaard- Jesper Grønkjær

Atiba Hutchinson-Marcus Allbäck

Lad os håbe spiller bliver bedre i morgen synes ikke det har været alt for godt siden guldet kom hjem men vi har da vundet i sas ligaen alligevel plus vi stadig har mulighed for at slå et par rekorder                                                     

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #1705: 23 Maj 2007, 20:13 »

Truppen til guldfesten i morgen http://www.fck.dk/saesonen/kampe/2007/24.05._f.c._koebenhavn_-_esbjerg/truppen/
Et bud på en startopstilling

Jesper Christiansen

Lars Jacobsen-Brede Hangeland-Dan Thomassen-Oscar Wendt

Michael Silberbauer-Tobias Linderoth-Hjlate Nørregaard- Jesper Grønkjær

Atiba Hutchinson-Marcus Allbäck

Lad os håbe spiller bliver bedre i morgen synes ikke det har været alt for godt siden guldet kom hjem men vi har da vundet i sas ligaen alligevel plus vi stadig har mulighed for at slå et par rekorder                                                     
Hmm, skal ind og se den, så håber da på en god omgang tæsk til Esbjerg, jo, jeg tror faktisk jeg smider et bud på en 5-0'er til os Thumbs Up Lidt optimistisk har man da lov tril at være Opstemt

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #1706: 23 Maj 2007, 20:16 »

Værd at bemærke, at Ailton ikke er at se i truppen. Det vil nok ikke betyde så meget, er bare glad for at se Laudrup, Hansen og Qvist får chancen for at bevise noget. 5-0 er meget optimistisk, Ghert, men hvorfor ikke? Jeg tror dog selv på 3-1.

Hado
Gæst

« Svar #1707: 24 Maj 2007, 16:49 »

Værd at bemærke, at Ailton ikke er at se i truppen. Det vil nok ikke betyde så meget, er bare glad for at se Laudrup, Hansen og Qvist får chancen for at bevise noget. 5-0 er meget optimistisk, Ghert, men hvorfor ikke? Jeg tror dog selv på 3-1.

Ailton er ude med en lille ankelskade.

Don AA
Manager

« Svar #1708: 24 Maj 2007, 17:38 »

SÅDAN Jesper Christiansen i FCK til 2012 http://www.fck.dk/index.php?pageid=754&newsid=6836 frygtet ellers at vi vil mistet ham inden for et år uha det er godt  Thumbs Up Thumbs Up

Crazy-andreas
Gæst

« Svar #1709: 24 Maj 2007, 18:02 »

Virkelig dejligt med Jesper, tør ikke tænke på hvad der kunne ske hvis vi skulle ud at finde en ny målmand...

Sider: 1 ... 112 113 [114] 115 116 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010