home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:31:04 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 444 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 96 97 [98] 99 100 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1797721 gange)
Don AA
Manager

Sv: F.C.København Tråden
« Svar #1455: 17 Apr 2007, 19:11 »

Jeg synes måde med straffe dem som løber ind på banen ved at give dem karæntane er helt fint.

og så mener jeg heller ikke Kvist skal være den nye højreback efter Lars nej der kommer en ny til sommer bare rolig

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Don AA
Manager

« Svar #1456: 18 Apr 2007, 18:15 »

Ja så gælder det FCN på udebane i dag vi spiller rigtigt godt for tiden så det bliver spændene at se om det gode spil forsætter. Silber og Ailton starter efter hvad jeg har hørt på bænken og et bud på en startopstilling vil være

Jesper Christiansen

Lars Jacobsen-Brede Hangeland-Michael Gravgaard-Niclas Jensen

Atiba Hutchinson-Tobias Linderoth-Hjalte Nørregaard-Jesper Grønkjær

Fredrik Berglund-Marcus Allbäck

Mit bud på resultatet: FCN-FCK 0-2

Don AA
Manager

« Svar #1457: 18 Apr 2007, 22:14 »

Sådan en 1-0 sejr over FCN og da både fcm og ob satte point til begynder det at lugte meget af guld  Thumbs Up
Tak Kim Christensen for hans drop men det skyldte han også for 1-1 kampen i Parken hvor han reddet fcn op til flere gange  Smiley

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #1458: 18 Apr 2007, 22:18 »

Sådan en 1-0 sejr over FCN og da både fcm og ob satte point til begynder det at lugte meget af guld  Thumbs Up
Tak Kim Christensen for hans drop men det skyldte han også for 1-1 kampen i Parken hvor han reddet fcn op til flere gange  Smiley

Her ikke lugter, her STINKER af guld.

Ikke en speciel god kamp fra FCKs side, men det var et proffesionelt stykke arbejde, og selvom FCN er bitre over ikke at få noget med, kan vi da være godt tilfredse. Jeg synes Dan Thomassen imponerer i dag, men han har også noget at bevise.

Don AA
Manager

« Svar #1459: 18 Apr 2007, 22:31 »

Her ikke lugter, her STINKER af guld.

Ikke en speciel god kamp fra FCKs side, men det var et proffesionelt stykke arbejde, og selvom FCN er bitre over ikke at få noget med, kan vi da være godt tilfredse. Jeg synes Dan Thomassen imponerer i dag, men han har også noget at bevise.
Nej det var ikke den bedste kamp synes dog 1.halvleg var ganske ok med gode chancer til begge hold.
Enig omkring Dan Thomassen synes også det er i orden han får chancen synes ikke Gravgaard har gjort det godt her i foråret

absalonsen
Gæst

« Svar #1460: 18 Apr 2007, 22:40 »

Faktisk ikke så tosset, at I vandt.. Vi i Brøndby er jo blot 1 point efter FCN nu.. Smiley

Desuden tror jeg, at jeres førring bliver meget større end de 13 (?) point, som det er p.t. Hvis Midtjylland fortsætter deres dårlige sttime, bliver det MINDST 20 point..

Tillykke med mesterskabet! Der har kun været ét hold i denne sæson.

Don AA
Manager

« Svar #1461: 18 Apr 2007, 23:03 »

Faktisk ikke så tosset, at I vandt.. Vi i Brøndby er jo blot 1 point efter FCN nu.. Smiley

Desuden tror jeg, at jeres førring bliver meget større end de 13 (?) point, som det er p.t. Hvis Midtjylland fortsætter deres dårlige sttime, bliver det MINDST 20 point..

Tillykke med mesterskabet! Der har kun været ét hold i denne sæson.
Ja nu skal man jo aldrig sælge skindet før bjørnen er skudt men det ser rigtigt godt ud og der er også mulighed for at sætte nogen rekorder. Det største antal point et mesterskab er afgjort med er 14 og flest kampen unden nederlag er 21 som deles mellem Brøndby og FCK vi er lige nu oppe på 19 kampe uden nederlag.

Men hensyn til at "hjælpe" Brøndby op på en 4. plads som måske giver en plads i toto cuppen selvfølgelig kommer det an på hvordan pokalturnering og sasligaen ender vil det passe mig fint, da jeg tror Brøndby har bedre chancer end AAB,FCN, Viborg eller Lyngby for at skaffe point til dansk fodbold

wirenfeldt
Gæst

« Svar #1462: 19 Apr 2007, 10:06 »

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #1463: 19 Apr 2007, 11:17 »

Med 13 pts. ned til 2'eren og med 24 pts. tilbage at spille om...kan guldet kun være hjemme... Det kræver blot 4 sejre i de sidste 8 kampe...for selv at afgøre det.

Og når man ser på modstanderne i de sidste 8 runder "skulle" det være muligt... AC Horsens (H), Silkeborg (U), Aab (H), BIF (U), RFC (H), VFF (U), EfB (H) og Vejle (U)...  Smiley

En gang FM - altid FM Smiley

Don AA
Manager

« Svar #1464: 20 Apr 2007, 18:10 »

Hvis Gladbach rykker ned skulle det være muligt at hente Kasper Bøgelund for omkring de 5 mio. kr. det synes jeg er meget billigt og han vil være den perfekte afløser for Lars Jacobsen og har jeg håber meget vi henter ham så herfra skal det lyde held og lykke til Gladbach med at rykke ned  Smiley

Hvad siger i andre vil Bøgelund være et godt køb eller er der en anden i håber på?

Berendt
Manager

« Svar #1465: 20 Apr 2007, 18:28 »

jeg mindes stadig at Darijo Srna har været nævnt som et muligt bud... jeg ved godt han er dyr, men et eller andet sted ville jeg gerne se ham i den flotteste hvide kappa-trøje... FCK's!

Men ellers må vi bare nøjes med Bøgelund Wink

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #1466: 21 Apr 2007, 10:37 »

Jeg håber gevaldigt at vi køber Bøgelund og Thygesen i Gladbach, og hvis Thyge glipper, så Anders Due. Måske kunne Mads Junker løse vores angriberes scorings problem? Smiley

Gosser
Manager

« Svar #1467: 21 Apr 2007, 10:38 »

Thygesen vil da ikke hjem fra udlandet allerede!

DelPiero
Gæst

« Svar #1468: 21 Apr 2007, 10:58 »

Thygesen vil da ikke hjem fra udlandet allerede!

Hvis Gladbach rykker ned ville det da ikke være umuligt.

gehyden_bab
Førsteholdsspiller

« Svar #1469: 21 Apr 2007, 11:29 »

Men ellers må vi bare nøjes med Bøgelund Wink

Bøgelund har gigantiske glasben. Han kan vel betegnes som FCK's svar på Mikkel Bischoff, hvis han bliver signet - en kolossal lottokupon. Han er et alt for usikkert emne. Så nej, tak.

mvh,
mathias

Sider: 1 ... 96 97 [98] 99 100 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010