home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 212 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1074 1075 [1076] Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1436682 gange)
verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #16125: 12 Aug 2014, 09:52 »

Du aner ikke, hvad du går glip af.

I stedet får han masser af sææææææææxzzzzzz   Cool
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #16126: 12 Aug 2014, 10:47 »

Kunne godt undvære det i en weekend for at komme ud i europa.
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #16127: 12 Aug 2014, 11:24 »

Kunne godt undvære det i en weekend for at komme ud i europa.

Jeg ville nu også bedre kunne finde på at gøre en weekendtur ud af det, må jeg indrømme. Så påvirke det 'kun' kæresten det døgns tid, men når kampene er i hverdagene går det også ud over skolegangen, og da jeg nu skal til at have kirurgi og klinisk praksis, så vil jeg helst ikke gå glip af noget (og må jeg heller ikke, da det er obligatorisk) Wink
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #16128: 12 Aug 2014, 11:37 »

Hvad tænker vi egentlig om den lock-out. Var det ikke på et tidspunkt fremme, at lock-outen ikke skulle indbefatte danske klubber, der har europæiske kampe? Nu har Ståle jo varslet, at hvis der kommer konflikt, så stille vi med indtil flere unge talenter mod Leverkusen, og så kan vi da godt vinke farvel til CL i år...
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #16129: 12 Aug 2014, 12:08 »

Hvad tænker vi egentlig om den lock-out. Var det ikke på et tidspunkt fremme, at lock-outen ikke skulle indbefatte danske klubber, der har europæiske kampe? Nu har Ståle jo varslet, at hvis der kommer konflikt, så stille vi med indtil flere unge talenter mod Leverkusen, og så kan vi da godt vinke farvel til CL i år...

grotesk hvis den situation opstår - absolut ingen vil have mere sympati for de spillere i 2 division det her handler om - det er en uduelig arbejdsgiver organisation og en endnu mere tåbelig spillerforening der åbenbart er parat til at ødelægge dansk fodbold på kort og langsigt.

Absolut ingen får gevinst af at ødelægge muligheden for succes i CL eller EL det er en skandale at ingen i spillerforeningen eller divisions foreningen har taget initiativ til at holde klubberne med europæisk kampe ude af en konflikt - så lad nu konflikten gælde superligaen og kom tilbage til forhandlings bordet - de danske klubber kæmper for overlevelse og kan ikke tåle at miste indtægter eller få stigende udgifter - så lukker de - det burde ingen være interesseret i.
Logged

YNWA

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #16130: 12 Aug 2014, 12:54 »

Hvad tænker vi egentlig om den lock-out. Var det ikke på et tidspunkt fremme, at lock-outen ikke skulle indbefatte danske klubber, der har europæiske kampe? Nu har Ståle jo varslet, at hvis der kommer konflikt, så stille vi med indtil flere unge talenter mod Leverkusen, og så kan vi da godt vinke farvel til CL i år...

Det er helt håbløst det, der sker lige nu.

http://sporten.tv2.dk/2014-08-12-avis-her-er-spillerne-fck-kan-bruge-mod-leverkusen
"En eventuel konflikt vil betyde, at de spillere, der er medlemmer af Spillerforeningen, vil blive pålagt at strejke under konflikten. Tit vil man se kollegaer - også ikke medlemmer af Spillerforeningen - gå i sympatistrejke, men det kommer ikke til at ske i FCK. Det skriver Ekstra Bladet."

"Avisen mener at vide, at mindst otte af førsteholdsspillern e ikke er medlemmer af Spillerforeningen, og de har ikke tænkt sig at nedlægge arbejdet i sympati med holdkammeraterne.
Læs også: Spillerkonflikt: Nu starter forhandlingerne

Det drejer sig om Andreas Cornelius, Nicolai Jørgensen, Youssef Toutouh, Yones Felfel, Daniel Amartey, Franco Mussis, Danny Amankwaa og Tom Högli. Ekstra Bladet skriver, at det er uklart om Steve de Ridder er medlem eller ej."

De skal bare tage sig sammen.

http://www.urbancrew.dk/ Der står også lidt her.
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #16131: 12 Aug 2014, 13:59 »

Det er også vanvittigt, hvis det er det eneste punkt der adskiller parterne. Det burde give sig selv, at spillerne MAKSIMALT skal have andel i merchandisesalg baseret på den enkelte spiller (individuelle rygnumre- og navne, plakater, halstørklæder m.m), men at de skal have andel i sponsorater af ligaen og klubben er jo direkte til grin.

Spillerforeningen (dermed ikke sagt de enkelte spillere) har jo mistet jordforbindelsen, når de tror de kan malke klubberne. Hvis klubberne lukker ned, så er der ingen jobs til spillerne, og dermed ringere forhold for dem. Kan det være så svært at forstå for Øland og co.?

Synes egentlig det er flot af divisionsforeningen at gøre mere ud af de 'små' spillere, der afgjort vil kunne mærke mest til de forbedringer der nævnes af forholdene. Synes jeg egentlig er ret imponerende.

Gad vide om spillerforeningens medlemmer vil gå i protest mod spillerforeningens ledelse, hvis det her fortsætter? Det kan da ikke være noget majoriteten af medlemmerne kan stå inde for?
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #16132: 13 Aug 2014, 01:21 »

Det kan godt være, at jeg er doven, men jeg har stadig ikke haft held med at forstå, hvad konflikten drejer sig om? En som kort og klart vil forklare, hvad det er, som der skabes så meget konflikt over, og hvorfor der trues med strejke? Kan huske der var noget lignende i sæsonen 03/04, hvor der var strejke.
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #16133: 13 Aug 2014, 07:26 »

http://s12.dk/tur_bestil.php?id=2

Bustur til 700 kr. Afsted.
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #16134: 13 Aug 2014, 08:53 »

Det kan godt være, at jeg er doven, men jeg har stadig ikke haft held med at forstå, hvad konflikten drejer sig om? En som kort og klart vil forklare, hvad det er, som der skabes så meget konflikt over, og hvorfor der trues med strejke? Kan huske der var noget lignende i sæsonen 03/04, hvor der var strejke.

Du kan med fordel læse Legendens link længere oppe.

Men kort fortalt, så opsagde Divisionsforeningen den nuværende aftale med spillerforeningen for et halvt år siden, fordi den var blevet alt for gammel og utidsvarende. Det er ikke nogen hemmelighed at de danske klubber har det svært med økonomien generelt, og det skyldes i høj grad de penge spillerne får. Divisionsforeningen lavede så et forslag til en ny aftale, hvor man både hæver mindstelønnen og øger sikkerheden for de svageste spillere (de halvprofessionelle, talenterne m.m) rent økonomisk. Til gengæld vil de have fjernet, at spillerne har krav på en andel af klubbens indtægter fra fx ligasponsorater.

Spillerforeningen mener at det er spillerne der kæmper på banen og gør, at de sponsorater overhovedet kan eksistere, og dermed har de krav på en andel af de penge. Divisionsforeningen vil gerne have større økonomisk råderum, så de kan forbedre klubben og deres produkt, hvilket i sidste ende vil komme alle til gavn.

På mig virker divisionsforeningen klart som den sympatiske spiller i den her sag, idet deres forslag tænker langt ud i fremtiden og faktisk tænker på de mest udsatte i systemet, mens spillerforeningen lader til at være griske og vil have så mange penge som muligt til de medlemmer, der i forvejen tjener masser af penge på millionkontrakter.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #16135: 24 Aug 2014, 00:21 »

Ja, som I andre nok også har set, så skal Franco Mussis udlejes til Genoa i den italienske Serie A. Det skyldes ifølge Ståle, at Franco ikke har været godt nok klædt på til at skifte til Danmark og den danske Superliga.

Her er der både tale om det rent fysiske, men også i forhold til den sprogbarriere, der naturligt følger med for en argentiner, der hverken kan tale engelsk eller dansk, ligesom den kulturelle forskel mellem Argentina og Danmark spiller en rolle. Det har sammenlagt gjort, at han ikke kan tilpasse sig i klubben.

Den sportslige ledelse har så i fællesskab med Franco og hans rådgivere evalueret situationen og fundet frem til, at en udlejning til Genoa er det rigtige.

Det kan jeg egentlig sagtens se fornuften i, for Serie A er da helt afgjort et skridt op, og jeg ved, at de i Italien gør en stor dyd ud af, at spillerne skal være fit og fysisk godt klædt på, og det kan Mussis godt få gavn af, så han kan få smidt de ekstra kilo på sidebenene. Derudover skulle Genoa også være vant til at have med argentinske spillere at gøre, så det er jo kun et plus. Det foruroligende for mig ligger dog i, at Ståle senere i interviewet siger følgende:

"Det er en løsning, som Franco selv er glad for, og for F.C. København er det her også den bedste løsning, da vi forhåbentligvis enten får en bedre akklimatiseret spiller tilbage i form, eller også gør en rigtig fornuftig forretning, hvis Genoa vælger at udnytte den købsoption, der er lavet i forbindelse med lejeaftalen."

Købsoptionen indikerer, for mig at se, at man faktisk er klar til at give afkald på ham, inden han overhovedet har fået lov til at vise sit værd.
« Seneste Redigering: 24 Aug 2014, 00:26 af Daniel Nordentoft » Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #16136: 07 Nov 2015, 19:02 »

Jeg kan umuligt være den eneste, der glæder sig til derbyet i morgen. Sjældent har opgøret haft så stor sportslig betydning for begge klubber i nyere tid, og det vil utvivlsomt være et ekstra krydderi.

Jeg har forsøgt at stille skarpt på F.C. Københavns sportslige optur i denne sæson - og måske navnlig henover de seneste par måneder.

http://www.sambabold.dk/blogs-analyser/blog-fra-kattekilling-til-loeve/
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #16137: 07 Nov 2015, 19:35 »

Bare lige en idé. En anden gang du skriver så lang en artikel, skulle du måske dele den op i 2-3 dele, så det bliver mere overskueligt for læseren. Tror at det er de færreste, som går ind på en relativt ukendt side, og læser så lang en tekst.

Men det er uden tvivl en rigtig god artikel med mange gode observationer og pointer.
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #16138: 15 Nov 2015, 13:10 »

Bare lige en idé. En anden gang du skriver så lang en artikel, skulle du måske dele den op i 2-3 dele, så det bliver mere overskueligt for læseren. Tror at det er de færreste, som går ind på en relativt ukendt side, og læser så lang en tekst.

Men det er uden tvivl en rigtig god artikel med mange gode observationer og pointer.
Nu er det jo en blog, så folk, der vælger at læse sådan en og har interesse i at læse mere tilbundsgående og omfangsrige artikler, kan ikke have noget imod, at den er lang, tænker jeg.

Men bloggen var også meget lang. En gennemsnitlig blog er nok en kende kortere. Det medgiver jeg.

Men tak for ris og ros. :-)
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #16139: 16 Feb 2018, 21:53 »

FCK's nuværende stand, er af mange vurderet som af ringe standard - set ud fra de seneste 10 år.

Jeg er faktisk slet ikke så "skuffet" over holdet som det er i dag. Faktisk synes jeg mere det afspejler sig i at specielt FC Midtjylland, FC Nordsjælland og Brøndby har hævet deres niveau - Det er klart at FCK gerne skulle kunne spille som minimum lige op med dem, men alle hold oplever ups'n'downs Smiley

For at tage målet først, så er Robin uvurderlig, men har været lidt svingende i denne sæson og det kan skyldes at han har svært ved at kommunikere med Vavro og Lüftner (specielt samtidigt) og derfor virker det også til at når Boilesen er i midten af forsvaret at der er færre misforståelser. Jeg er dog sikker på at Robin er fortid til sommer, men er fortrøstningsfuld over den kommende finne Jesse Joronen skal tage over og at Stephan Andersen hjælper fint til i overgangsperioden.

Omkring Vavro og Lüftner så synes jeg faktisk de er bedre end mange dømmer dem, de hhv. 21 og 23 år og har begge vist deres kvaliteter nationalt og internationalt, på trods af usikkerheden de til tider viser - Specielt når de er på banen sammen.
Dog er det min opfattelse at det er kommunikations problemer og at de ikke er i sync med målmand og den defensive midtbane.
Jeg er sikker på at de nok skal "blomstre" i foråret og er klar til den kommende sæson!

På midtbanen er jeg klar til at Kvist trapper ned, og tager en lidt mere passiv rolle, specielt hvis han lige kan få sit VM med, Gregus, Zeca og Keita kan i min optik sagtens varetage det opgaver Kvist har og på den måde bringe lidt mere dynamik ind på midtbanen som ofte bliver "overspillet" i opspillet med lange bolde.

Falk, Fischer og Skov er fremtiden hos FCK så længe vi kan holde på Viktor for han er for god til FCK. Skov har overrasket mig over hans evne til at glide ind på holdet og jeg har ikke savnet Verbic eller Kusk siden de to kom.

i Angrebet er jeg blevet større og større fan af Sotiriou, Cyperns Ronaldo har flere facetter i sit spil som stille og roligt kommer frem til overfladen, og jeg er sikker på efter kampen mod A. Madrid at hvis de bliver bedre til at finde hinanden og kender hinandens tanker og løbemønstre er de en giftig kombination.

Santander har jeg aldrig været fan af, synes hans indstilling er for sydamerikansk, selvom det er blevet bedre med tiden - jeg ville statse på Sotiriou og Fischer og Wind (Har ikke set ham meget skal jeg dog indrømme, men har hørt godt).

Ståle er jeg også tilfreds med, og ikke kun målt på tidligere tiders succes - MEN jeg ville ønske at han ville holde sig fra spiller indkøb, det er nemmere for ham at "vrage" dyre spillere, han ikke "selv" har købt.


Det var mine umiddelbare tanker om Løverne Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Sider: 1 ... 1074 1075 [1076] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010