home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1180 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1057 1058 [1059] 1060 1061 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1564089 gange)
MBJ
Landsholdsspiller

Sv: .
« Svar #15870: 16 Aug 2013, 22:18 »

Vil nu stadig ikke betegne Igboun som angriber. Wink Og jo, hvis man kan købe en boksspiller ala Corner, Fall, N'doye osv. så synes jeg helt sikkert at man skal det. Santin kunne man lade gå gratis, det ville ikke ændre noget som helst. Mos og Pourie kunne kæmpe om pladsen ved siden af en evt. boksspiller. Amankwaa ved jeg ikke rigtigt med. Jeg synes nok ikke helt, at han har niveauet til at spille på hvad der burde være et tophold. Måske man kunne leje ham ud.

Det jeg mener er, hvis i køber Igboun og ændrer formation, skal I ikke købe en angriber, da I så har tre og en halv angriber til en plads.

Jeg synes i bør købe en midtbanespiller med dynamik og kreativitet og så en stor stærk angriber.

Wonderboii
Juniorspiller
**

« Svar #15871: 16 Aug 2013, 22:23 »

Det jeg mener er, hvis i køber Igboun og ændrer formation, skal I ikke købe en angriber, da I så har tre og en halv angriber til en plads.

Jeg synes i bør købe en midtbanespiller med dynamik og kreativitet og så en stor stærk angriber.

Jeg tror måske, at vi snakker lidt forbi hinanden. Jeg ville ikke ændre formationen med indkøb af Igboun of Fall f.eks.

Fall - Pourie
Igboun, Delaney, Cladudemir, Jørgensen

Det ville så efterlade Mos, Gislason, TK og Bolanos til bænken og til at presse på til startopstillingerne .

I fck har man jo i årvis kørt med kreativiteten ude på kanterne, og med dybe løb fra Backs. Og så haft en defensiv og kontrollerende midt midt. Jeg tror, at det ville være selvmord at skifte koncept- Så at købe ind, så man kan fortsætte den gamle taktik lyder bedre i mine ører.

Retfærdig er den, der vandrer retsindigt, lykkelige hans sønner efter ham!

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #15872: 16 Aug 2013, 22:25 »

Jeg tror måske, at vi snakker lidt forbi hinanden. Jeg ville ikke ændre formationen med indkøb af Igboun of Fall f.eks.

Fall - Pourie
Igboun, Delaney, Cladudemir, Jørgensen

Det ville så efterlade Mos, Gislason, TK og Bolanos til bænken og til at presse på til startopstillingerne .

I fck har man jo i årvis kørt med kreativiteten ude på kanterne, og med dybe løb fra Backs. Og så haft en defensiv og kontrollerende midt midt. Jeg tror, at det ville være selvmord at skifte koncept- Så at købe ind, så man kan fortsætte den gamle taktik lyder bedre i mine ører.

Aha, så er jeg bedre med. Jeg kan sagtens følge dig nu. Igboun ville også være klasse at have i Europa, hvor han virkelig kan udnytte sin hurtighed i kontraerne, når I møder bedre hold.

Wonderboii
Juniorspiller
**

« Svar #15873: 16 Aug 2013, 22:29 »

Aha, så er jeg bedre med. Jeg kan sagtens følge dig nu. Igboun ville også være klasse at have i Europa, hvor han virkelig kan udnytte sin hurtighed i kontraerne, når I møder bedre hold.

Ja, det er jeg helt enig med dig i.

Det bliver spændende at se, hvad CV kan trylle frem.  Smiley

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #15874: 17 Aug 2013, 14:13 »

<a href="http://www.youtube.com/v/5XRz-EDDHT8?version=3&amp;amp;hl=da_DK&quot;" target="_blank">http://www.youtube.com/v/5XRz-EDDHT8?version=3&amp;amp;hl=da_DK&quot;</a>

Endelig kom der en høj angriber ind!!!

Kender ikke meget til ham, men en tur på wikipedia viser at han har lavet 10 mål i 19 kampe for hans tidligere klub. Derudover har han været til prøvetræning i Ajax tilbage i 2011. Og vigtigst af alt så er han 1.93.

FCK

Wonderboii
Juniorspiller
**

« Svar #15875: 17 Aug 2013, 14:18 »

http://www.youtube.com/v/Yinrb54Km_s

Han bliver da et spændende indslag at følge.  Thumbs Up

Tash
Ynglingespiller

« Svar #15876: 17 Aug 2013, 14:27 »

Han skal nok blive spændende at følge i de kommende sæsoner.

JRex
Ynglingespiller

« Svar #15877: 17 Aug 2013, 14:58 »

Dejligt indkøb, ham burde vi kunne arbejde med. Lad os håbe at Ariël får ligeså stor succes med Adi som han fik med Cornelius, og Lukaku i tidernes morgen.

''Other players have great talent - Ronaldinho, Kaka, Andrei Shevchenko - but I wouldn't swap Lampard for any of them'' - José Mourinho

Yessir
Manager

« Svar #15878: 17 Aug 2013, 15:00 »

http://www.youtube.com/v/Yinrb54Km_s

Han bliver da et spændende indslag at følge.  Thumbs Up

Det ligner jo seriebold, håber ikke der er nogen der synes han er interessant på baggrund af sådan en video.
Jeg vil forholde mig skeptisk so far, kender absolut intet til hans niveau, eller niveauet i Slovakiet generelt.

JRex
Ynglingespiller

« Svar #15879: 17 Aug 2013, 15:08 »

Det ligner jo seriebold, håber ikke der er nogen der synes han er interessant på baggrund af sådan en video.
Jeg vil forholde mig skeptisk so far, kender absolut intet til hans niveau, eller niveauet i Slovakiet generelt.

Nej det er klart. Men kan dog se at hans hold fik en tredje plads i ligaen sidste år, 6 point op til Slovan Bratislava som blev mestre. Det er nu meget godt.

Kigger lige her...: Den Slovakiske liga er nr 29 på UEFA's liste. Vil tro niveauet er omkring den Norske liga, uden at vide det.

''Other players have great talent - Ronaldinho, Kaka, Andrei Shevchenko - but I wouldn't swap Lampard for any of them'' - José Mourinho

JRex
Ynglingespiller

« Svar #15880: 17 Aug 2013, 15:13 »

Lille ekstra note: Hans hold slog IFK Göteborg ud af 13-14 EL anden kvalrunde

EDIT: Og han var dobbelt målscorer i den samlede 2-1 sejr. Så det siger nok lidt om niveauet Wink

JRex
Ynglingespiller

« Svar #15881: 17 Aug 2013, 15:16 »

https://www.youtube.com/v/r9yfaO7PO_M

Here you go, highlights fra IFK kampen

plutonium
Manager

« Svar #15882: 17 Aug 2013, 15:17 »

Han virker som god blanding af ydmyg og selvsikker. Meget af det er selvfølgelig standardsvar han kommer med, men hans udstråling er positiv i forhold til det klubben normalt er kendetegnet ved.

Jeg aner intet om ham, men Transfermarkt.de's statistikker viser at han ikke scorer meget på hovedet. Faktisk er ingen af de 16 mål de har registreret scoret med hovedet, men til gengæld lader han til at kunne skyde med begge ben. Hans præstationer i Europa League kvalifikation er flotte, med 3 mål i 4 kampe, så han kan i hvert fald godt være med internationalt, selvom kvalifikationen selvfølgelig ikke behøver at betyde klassemodstandere Tunge

Spændende spiller, som jeg glæder mig til at se i aktion. Forsigtig optimist, for som Yessir siger, så er det ikke Superligastandard han har præsteret på endnu. Han blev dumpet i Dynamo Kiev, som ikke er en klub der er langt over FCK-standard efter min mening.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Tash
Ynglingespiller

« Svar #15883: 17 Aug 2013, 15:22 »

Han virker som god blanding af ydmyg og selvsikker. Meget af det er selvfølgelig standardsvar han kommer med, men hans udstråling er positiv i forhold til det klubben normalt er kendetegnet ved.

Jeg aner intet om ham, men Transfermarkt.de's statistikker viser at han ikke scorer meget på hovedet. Faktisk er ingen af de 16 mål de har registreret scoret med hovedet, men til gengæld lader han til at kunne skyde med begge ben. Hans præstationer i Europa League kvalifikation er flotte, med 3 mål i 4 kampe, så han kan i hvert fald godt være med internationalt, selvom kvalifikationen selvfølgelig ikke behøver at betyde klassemodstandere Tunge

Spændende spiller, som jeg glæder mig til at se i aktion. Forsigtig optimist, for som Yessir siger, så er det ikke Superligastandard han har præsteret på endnu. Han blev dumpet i Dynamo Kiev, som ikke er en klub der er langt over FCK-standard efter min mening.

N'Doye blev jo i sin tid også "dumpet" i Panathinaikos. Han gjorde det okay for os.

Desuden har Adi i denne sæson spillet tre kampe i den slovakiske liga og scoret syv mål. Hattrick i to ud af tre kampe i denne sæson. Det er vel udmærket, om det så er i den spanske eller slovakiske.
« Seneste Redigering: 17 Aug 2013, 15:25 af Tash » Logged

plutonium
Manager

« Svar #15884: 17 Aug 2013, 15:48 »

N'Doye blev jo i sin tid også "dumpet" i Panathinaikos. Han gjorde det okay for os.

Desuden har Adi i denne sæson spillet tre kampe i den slovakiske liga og scoret syv mål. Hattrick i to ud af tre kampe i denne sæson. Det er vel udmærket, om det så er i den spanske eller slovakiske.

Helt sikkert! Men det er også lidt det jeg mener. Jeg er forsigtig optimist og ser det som en lille lottokupon, ligesom N'Doye var det. N'Doye blev en stjerne, men hans første års tid var jo ikke prangende heller. Hvem ved, hvis han ikke havde fået hul på bylden, så var han aldrig blevet den stjerne han blev!

Og altså... 7 mål i 3 kampe er fantastisk. Uanset hvilken liga vi taler. Det er klart. Men det må ikke være 3 kampe man køber ham på baggrund af, for det kan være et freak tilfælde, at det skete. Han kan ramme en måltørke der varer 3 måneder bagefter. Det er betryggende, at han kan score flere mål i en kamp, men jeg vil hellere se på statistikker over halve og hele år end få kampe Smiley

Jeg er som sagt forsigtig optimist omkring den nye fyr. Han har en god attitude og lader til at kunne score på alle mulige måder, så lad os da håbe at han bliver den gevinst vi savner Peace

EDIT
Jeg håber at han som type er mere a la Cornelius end N'Doye, for selv når Cornelius ikke scorede, så arbejdede han benhårdt og satte resten af holdet i scene. Han var en super alsidig forward, der virkelige arbejdede for holdet.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: 1 ... 1057 1058 [1059] 1060 1061 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010