home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1192 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1056 1057 [1058] 1059 1060 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1564150 gange)
Thomashald
Gæst

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #15855: 16 Aug 2013, 15:27 »

Hold da op. Det var et humoristisk indslag. Har du fået det forkerte ben ud af sengen?

Fangede godt ironien Wink Men Fck har fået ødelagt mit gode sommerhumør

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #15856: 16 Aug 2013, 15:41 »

Morten Gamst. This is his legacy.

http://www.youtube.com/v/OgFWzts7aSI

Wink

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #15857: 16 Aug 2013, 16:36 »

Hvordan kan du mene, at man skal sige nej til Gamst?

http://www.youtube.com/v/8CSmPCUrq6Y

Hvis han har fået under 5 millarder for at lave det ynkelige lort der, så er han blevet snydt! Smiley

Det alene bør være grunden til at Blackburn ikke vil have ham mere! Wink

plutonium
Manager

« Svar #15858: 16 Aug 2013, 17:19 »

Jeg kan faktisk godt se en 31-årig i FCK, med SÅ meget erfaring fra Premier League. Allbäck gjorde det forrygende for os, og han var som bekendt ikke yngre Smiley

Der kan SAGTENS være 3 gode år i ham, og hvis han kan true lidt udefra, så kan vi måske få erstattet lidt af det vi mistede med Vingaards skade i sin tid. Gamst er ikke en spiller jeg ville have noget imod at se i klubben, forudsat at vi ikke snakker højeste hyre i ligaen.

Mellberg tror jeg også stadig på. Ja, han er oppe i årene, men jeg er ikke i tvivl om at han vil kunne være bedste forsvarsspiller i ligaen i denne sæson, og i hvert fald være en fuldgod backup næste sæson. Forsvaret har sejlet generelt i over et halvt år, og det er ikke fordi spillerne er for dårlige individuelt. Spiller for spiller synes jeg vi har Danmarks bedste forsvar, men der er noget organisatorisk der kokser fuldstændig.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Wonderboii
Juniorspiller
**

Sv: .
« Svar #15859: 16 Aug 2013, 20:48 »

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/fck-viser-interesse-djiby-fall
-men det lyder som en bedre handel ! SIGN HAM CV

Åh, hvor gad jeg dog godt, endelige, at se Fall i Fck's angreb!!!
Og meget gerne Sylvester Igboun ville jeg også meget gerne se i Fck's trup.

Retfærdig er den, der vandrer retsindigt, lykkelige hans sønner efter ham!

plutonium
Manager

« Svar #15860: 16 Aug 2013, 21:40 »

Jeg ved godt at mange er uenige med mig, men jeg ønsker IKKE Djibi Fall i FCK. For mig er der en stor forskel på at være en hård og på at være en svinsk spiller. I min bog hører han til i anden kategori. Han virker på mig som typen der gerne vil gøre skade på modspillerne, og det kan jeg ikke støtte.

Men jeg kan selvfølgelig godt se, at det begrænser mulighederne for en høj, stærk angriber..

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #15861: 16 Aug 2013, 21:46 »

Og meget gerne Sylvester Igboun ville jeg også meget gerne se i Fck's trup.

Den må du meget gerne uddybe.

Som jeg ser det, er Igboun af nogenlunde samme størrelse som jeres andre angribere. Dog er han fysisk stærkere. I skriger efter en boksangriber, og så vil du have en spiller på 173 cm?

Wonderboii
Juniorspiller
**

« Svar #15862: 16 Aug 2013, 21:48 »

Jeg ved godt at mange er uenige med mig, men jeg ønsker IKKE Djibi Fall i FCK. For mig er der en stor forskel på at være en hård og på at være en svinsk spiller. I min bog hører han til i anden kategori. Han virker på mig som typen der gerne vil gøre skade på modspillerne, og det kan jeg ikke støtte.

Men jeg kan selvfølgelig godt se, at det begrænser mulighederne for en høj, stærk angriber..

Uenighed skal der være plads til, og de overvejelser du gør dig, de vil vel altid være diskuteret omkring de kontroversielle fodboldspillere.

Men som det ser ud i Fck i øjeblikket, så ville jeg være lykkelig over at se lidt vilje/fight- Fall i stedet for Santin ville pynte i mine øjne. Og hvis man tager Nikolaj Sonnes ord for gode vare, så er Fall sulten efter at spille fodbold igen, og kan endda erhverves for en pris formentlig under 10m. Og som jeg husker ham fra Randers og OB, så ville de penge være godt givet ud i forhold til at få lidt mål og fight ind på holdet.

Wonderboii
Juniorspiller
**

« Svar #15863: 16 Aug 2013, 21:49 »

Den må du meget gerne uddybe.

Som jeg ser det, er Igboun af nogenlunde samme størrelse som jeres andre angribere. Dog er han fysisk stærkere. I skriger efter en boksangriber, og så vil du have en spiller på 173 cm?

Åh, jamen jeg ser dog ikke Igboun som frontangriber, men mere som venstrekant- som kan dyste med/spille når Jørgensen er skadet. Smiley

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #15864: 16 Aug 2013, 21:54 »

Åh, jamen jeg ser dog ikke Igboun som frontangriber, men mere som venstrekant- som kan dyste med/spille når Jørgensen er skadet. Smiley

Jeg tror ikke, at han vil være tilfreds med en rotationsrolle hos jer. Dertil har han for mange andre muligheder, bl.a. udlandet ifølge rygterne.

Wonderboii
Juniorspiller
**

« Svar #15865: 16 Aug 2013, 21:58 »

Jeg tror ikke, at han vil være tilfreds med en rotationsrolle hos jer. Dertil har han for mange andre muligheder, bl.a. udlandet ifølge rygterne.

Det er jeg bestemt heller ikke sikker på, men det ændre ikke på, at jeg synes, at han ville være en rigtig god tilføjelse til holdet. Og som han spillet lige nu, så tror jeg nu også sagtens, at han kunne eje venstrekanten hos Fck. Hans samarbejde med Juelsgård minder til tider om det Gamle Grønkjær/Wendt. Igboun der kan gå på både yder og indersiden, men foretrækker at trække ind til sit højreben, også Juelsgård der kommer blæsende på kanten og smider et indlæg med Targetmanden. Smiley

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #15866: 16 Aug 2013, 22:02 »

Det er jeg bestemt heller ikke sikker på, men det ændre ikke på, at jeg synes, at han ville være en rigtig god tilføjelse til holdet. Og som han spillet lige nu, så tror jeg nu også sagtens, at han kunne eje venstrekanten hos Fck. Hans samarbejde med Juelsgård minder til tider om det Gamle Grønkjær/Wendt. Igboun der kan gå på både yder og indersiden, men foretrækker at trække ind til sit højreben, også Juelsgård der kommer blæsende på kanten og smider et indlæg med Targetmanden. Smiley

Nu er Nicolai Jørgensen jo netop vendt tilbage efter sin skade, og så tager han jo venstrekanten igen. Og der er han stadig jeres måske bedste spiller. Igboun er overflødig medmindre i vil lave et mindre systemskifte og benytte Nicolai Jørgensen centralt liggende bag den forreste angriber. Men jeg er helt enig med dig i, at sammenspillet mellem Juelsgård og Igboun fungerer fantastisk!

Wonderboii
Juniorspiller
**

« Svar #15867: 16 Aug 2013, 22:08 »

Nu er Nicolai Jørgensen jo netop vendt tilbage efter sin skade, og så tager han jo venstrekanten igen. Og der er han stadig jeres måske bedste spiller. Igboun er overflødig medmindre i vil lave et mindre systemskifte og benytte Nicolai Jørgensen centralt liggende bag den forreste angriber. Men jeg er helt enig med dig i, at sammenspillet mellem Juelsgård og Igboun fungerer fantastisk!

Njare, tildels enig med det første. Jørgensen ser ud til at have hang til skader, og set i det lys, så tror jeg nu sagtens at Igboun kunne konkurrere med ham om at være Fcks måske bedste spiller. Og så mindes jeg i øvrigt også, at Jørgensen sagtens kan begå sig som du skriver bag angriberen eller på højrekanten, så mon ikke man kunne finde ud af det hele. Som Igboun spiller nu, så virker han bare et niveau over de fleste andre i Superligaen. Det må man sige at det gør, og det er savnet i Fck- Over begge kanter faktisk.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #15868: 16 Aug 2013, 22:10 »

Njare, tildels enig med det første. Jørgensen ser ud til at have hang til skader, og set i det lys, så tror jeg nu sagtens at Igboun kunne konkurrere med ham om at være Fcks måske bedste spiller. Og så mindes jeg i øvrigt også, at Jørgensen sagtens kan begå sig som du skriver bag angriberen eller på højrekanten, så mon ikke man kunne finde ud af det hele. Som Igboun spiller nu, så virker han bare et niveau over de fleste andre i Superligaen. Det må man sige at det gør, og det er savnet i Fck- Over begge kanter faktisk.

I så fald skal I jo ikke købe en angriber mere, da I allerede har Santin, Abdellaoue, Pourie og Amankwaa (eller er han mere 10'er?). Santin burde jo egentlig være fortid, men køberne står ikke ligefrem i kø.

Wonderboii
Juniorspiller
**

« Svar #15869: 16 Aug 2013, 22:15 »

I så fald skal I jo ikke købe en angriber mere, da I allerede har Santin, Abdellaoue, Pourie og Amankwaa (eller er han mere 10'er?). Santin burde jo egentlig være fortid, men køberne står ikke ligefrem i kø.

Vil nu stadig ikke betegne Igboun som angriber. Wink Og jo, hvis man kan købe en boksspiller ala Corner, Fall, N'doye osv. så synes jeg helt sikkert at man skal det. Santin kunne man lade gå gratis, det ville ikke ændre noget som helst. Mos og Pourie kunne kæmpe om pladsen ved siden af en evt. boksspiller. Amankwaa ved jeg ikke rigtigt med. Jeg synes nok ikke helt, at han har niveauet til at spille på hvad der burde være et tophold. Måske man kunne leje ham ud.

Sider: 1 ... 1056 1057 [1058] 1059 1060 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010