Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 19:04:23
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23453
1 Bruger, 687 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Seraphinang
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
F.C. København Tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
1053
1054
[
1055
]
1056
1057
...
1076
Forfatter
Emne: F.C. København Tråden (Læst 1564264 gange)
Anfield Road
Manager
Sv: F.C. København Tråden
«
Svar #15810:
30 Jul 2013, 11:28 »
Synes liiige at i skal slå koldt vand i blodet. Jeres hold er stadig det suverænt bedste i Danmark og det ændrer sig ikke bare fordi man spiller to mindre gode kampe. Ja, i havde også et mindre godkendt forår, men ikke desto mindre gjorde i hvad der var nødvendigt og mesterskabet kom aldrig rigtigt i fare.
Jeg mener i høj grad at i kan forvente et mesterskab med et hold der er så meget bedre end resten. Vi andre skal nok tage point fra hinanden på kryds og tværs, og hvis i så tager de forventelige point, så er der ikke noget problem(for jer i hvert fald). Det skal nok komme til jer, for jeres hold(og pengetank
) er bare bygget af et andet stof end de andre, og det vil også vise sig når vi når længere ind i turneringen. Jeg er stadig overbevist om at i tager mesterskabet i år også.
"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med
dit
knæ!? Det er
Liverpools
knæ!" - Bill Shankly
verdenskrig
Manager
«
Svar #15811:
30 Jul 2013, 11:37 »
På papiret er fck Danmarks bedste fodboldhold. Ingen tvivl om det.
Men jeg synes overhoved ikke deres hold er overlegent eller på nogen måde overdrevet skræmmende.
De har vist at de kan lade sig presse, og stresse, og jeg har i mange mange år gerne ville se dem uden en eller anden angriber der bare var langt over superliga niveau, da jeg synes det i store træk har været så let for fck. Uanset hvor elendigt i har spillet, har i altid bare kunne slå et indlæg ind efter N Doye / Cornelius og så satset på at de afgjorde det for jer.
fck har et fint hold, men jeg ville ikke være bange overhoved for at møde fck nu. Specielt ikke set i lyset af at vi sidste sæson ( Vores værste sæson nogensinde) havde en statistik mod dem der hed 1-2-1. Det var enda med Cornelius.
Men nu skal i til at spille fodbold, og faktisk aktivt spille bedre end modstanderen for at skabe chancer. Det samme er vi ved at indkøre, men spørgsmålet er hvilken fanskare der har mest tålmodighed? Taber i også mod Randers er jeg ikke i tvivl om at der begynder at blive rauset i parken.
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
plutonium
Manager
«
Svar #15812:
30 Jul 2013, 11:59 »
Du er irriterende, VK, når jeg er enig med dig
Så kan jeg nemlig ikke diskutere så meget. Jeg vil dog sige, at det ikke nødvendigvis er en klasseangriber der skal til, for FCKs hold er bare så strømlinet efter konceptet ud på kanten og høj bold ind over til angriberen, at det lige så godt kan være et udslag for at spillerne har kunnet spillestilen så meget på rygraden, at det VIRKER som om vi har haft en overlegen angriber. Jeg kunne godt tænkte mig at se, om vi ville kunne gøre det samme for tredje gang i træk med et nyt fyrtårn. Jeg tror nemlig lige så meget det er et spørgsmål om at hele holdet har den samme plan at arbejde ud fra.
Ellers er jeg helt enig i alt du skriver.
For direkte kontakt via pb
100 Film du skal se før du dør
- kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste
Hcan
Landsholdsspiller
«
Svar #15813:
30 Jul 2013, 13:26 »
Citat af: Anfield Road 30 Jul 2013, 11:28
Synes liiige at i skal slå koldt vand i blodet. Jeres hold er stadig det suverænt bedste i Danmark og det ændrer sig ikke bare fordi man spiller to mindre gode kampe. Ja, i havde også et mindre godkendt forår, men ikke desto mindre gjorde i hvad der var nødvendigt og mesterskabet kom aldrig rigtigt i fare.
Jeg mener i høj grad at i kan forvente et mesterskab med et hold der er så meget bedre end resten. Vi andre skal nok tage point fra hinanden på kryds og tværs, og hvis i så tager de forventelige point, så er der ikke noget problem(for jer i hvert fald). Det skal nok komme til jer, for jeres hold(og pengetank
) er bare bygget af et andet stof end de andre, og det vil også vise sig når vi når længere ind i turneringen. Jeg er stadig overbevist om at i tager mesterskabet i år også.
Jeg er meget enig med dig i at vi på papiret har det bedste hold, men det er ikke så suverænt som tidligere, og der et hold er ikke bedre end det svageste led. I Øjeblikket har vi ikke Danmarks stærkeste angreb, vores midtbane er aldeles tynd (jeg glæder mig til at Claudemir og NJ kommer tilbage, og forhåbentlig viser vi har kreativiteten).
Endvidere virker det ikke til at motivationen er tilstrækkelig for spillerne i øjeblikket, der er spillere, som har oplevet det de skulle med FCK og nu helst skal sendes videre. Eneste problem er at Bolanõs og Santin er rutinen på holdet også! Nu nævnet du også pengetanken - det kan godt være der er penge i tanken, men 1) det er ikke så mange som tidligere, da vi også skal betale en gæld af 2) der bliver ikke kanaliseret så mange penge ind i fodboldholdet som tidligere!
Noget andet er at jeg ikke vil blive overrasket hvis OB, FCM eller Aab tager titlen i år, for mig ligner det de stærkeste sammenspillede grupper i øjeblikket.
Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12
Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II
>link<
Månedens blog:
Marts 2013
Hcan
Landsholdsspiller
«
Svar #15814:
30 Jul 2013, 13:36 »
Citat af: verdenskrig 30 Jul 2013, 11:37
Men nu skal i til at spille fodbold, og faktisk aktivt spille bedre end modstanderen for at skabe chancer. Det samme er vi ved at indkøre, men spørgsmålet er hvilken fanskare der har mest tålmodighed? Taber i også mod Randers er jeg ikke i tvivl om at der begynder at blive rauset i parken.
Jeg er overordnet også ganske enig med dig i det du skriver, dog mener jeg ikke vi "aktivt skal til at spille bedre en modstanderne", for det mener jeg vi i store træk har gjort tidligere, der var vi bare ikke presset til det, da vi altid har haft muligheden for at slå bolden frem ad banen i hovedet på de 2 stærke angribere du nævner.
Der hvor vi har været stærkest og i særklasse stærkest i ligaen er på kanterne, hvor vi igennem de seneste par sæsoner har haft back og kanter som var de bedste i ligaen. Det spil er selvfølgelig også blevet væsentligt bedre at vi har haft en høj angriber at sparke den ind i hovedet af. Ved at vi ikke har det, så er det bare nødvendigt at spille mere på jorden og slå flade indlæg, hvilket vores kanter ikke har formået endnu.
I kampen mod Aab så man det lykkedes lidt til slut, hvor især Vetokele var god til at løbe i dybden og slå et fladt indlæg, dog uden scoring til følge.
Citat af: verdenskrig 30 Jul 2013, 11:37
De har vist at de kan lade sig presse, og stresse, og jeg har i mange mange år gerne ville se dem uden en eller anden angriber der bare var langt over superliga niveau, da jeg synes det i store træk har været så let for fck. Uanset hvor elendigt i har spillet, har i altid bare kunne slå et indlæg ind efter N Doye / Cornelius og så satset på at de afgjorde det for jer.
Specielt den del fra dit indlæg jeg har ladet stå ovenfor er nøglepunktet. Det er altid det der sker, når de større hold er i krise, så begynder de mindre klubber at se det er muligt, og så tør de mere og tror mere på de kan vinde. At presse og stresse FCK er pt. måden at vinde på, fordi vi ikke har kreativiteten til at spille os igennem modstandernes midtbane og forsvar. Vi har en boldflytter i TK og en oprydder i Delaney på midten. Derfor forventer jeg mig at Claudemir virkelig kan gøre en forskel på Søndag mod Randers.
Det skal give en sejr og en storsejr kunne være med til at løsne op for det pres der nu bliver større og større for hver kamp vi ikke får fuldt udbytte.
Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12
Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II
>link<
Månedens blog:
Marts 2013
Grün
Landsholdsspiller
«
Svar #15815:
30 Jul 2013, 15:50 »
Nøj, hvor er jeg ved at være træt af den konstante hetz i mod CV, han får alt for lidt kredit for sit arbejde. Det er ligesom om folk har glemt at, han nok havde en finger i spillet over at man fik så suverænt mange penge for AC. Det bliver nærmest komisk når folk inde på bold skriver at CV har sovet i timen fordi Atiba H. skifter til Besiktas, come on er FCK-fans virkelig så dumme at tro på at han vil tilbage til FCK?
CV er i mine øjne nok den bedste på sin position i landet mange af de handler han laver er jo fuldkommen suveræne i forhold til hvad der er forventet, tak skæbne jo han er i FCK, men stadigvæk. Han har jo vist at han øje for handler, så FCK fans burde ikke være bange for deres transfers CV ved hvad han laver, desværre :/ Og hvis I nu skulle blive trætte af ham, kan I sende ham sydpå til Vestegnen?
GHERTESTEAS
Gæst
«
Svar #15816:
30 Jul 2013, 16:07 »
Citat af: Tornbo 30 Jul 2013, 15:50
Nøj, hvor er jeg ved at være træt af den konstante hetz i mod CV, han får alt for lidt kredit for sit arbejde. Det er ligesom om folk har glemt at, han nok havde en finger i spillet over at man fik så suverænt mange penge for AC. Det bliver nærmest komisk når folk inde på bold skriver at CV har sovet i timen fordi Atiba H. skifter til Besiktas, come on er FCK-fans virkelig så dumme at tro på at han vil tilbage til FCK?
CV er i mine øjne nok den bedste på sin position i landet mange af de handler han laver er jo fuldkommen suveræne i forhold til hvad der er forventet, tak skæbne jo han er i FCK, men stadigvæk. Han har jo vist at han øje for handler, så FCK fans burde ikke være bange for deres transfers CV ved hvad han laver, desværre :/ Og hvis I nu skulle blive trætte af ham, kan I sende ham sydpå til Vestegnen?
Kritikken af CV er 100% berettiget.
- Håbløse erstatninger for spillere og trænere - pinagtige præstationer mod Plzen.
- Fuldkommen fejlcastet indkøb af Pape Diouf(udpræget 4-3-3 spiller) til 18 mio kroner.
- Fejlscoutet indkøb af Grindheim.
- 16 måneder til at finde ny træner - Ansætter halvdårlig svensker, som han selv fyrer et halvt år efter.
- Fyrer svenskeren for selv at tage over og skylle det vigtigeste danmarksmesterskab(= CL) i historien væk.
- Det faktum at han er den eneste i Danmark der ikke kan se at vores centrale midtbane har været en åben motorvej siden Kvist forlod klubben.
- Setback af klubbens og Danmarks koefficient pga elendige indkøb og trænere der ikke en gang rækker til avancement i to middelmådige EL-puljespil.
- At han død og pine holder fast i den stramme 4-4-2 men læsser 4-3-3-spillere ind.
- Køber den ene bette angriber efter den anden, på trods af at det kun er den store Allback/N'Doye/Cornelius type der har succes i FCK.
2 Champions League som han har det klart største ansvar for at fået skyllet ud. Hans elendige fejlcastede indkøb af spillere og trænere, som han selv må erkende ved at fyre træneren og selv tage over, hvilket han fejler fuldkommen og koster klubben det vigtigste danmarksmesterskab i historien, på trods af at det at være cheftræner for FCK er det nemmeste job i verden i følge ham selv. I år kan vi igen ikke gøre os gældende på den europæiske scene, fordi han første og fremmest skal bruge det meste af sin tid på at sælge al den dødvægt han har læsset ind i klubben. Dermed er der tydeligvis intet overskud til at han kan købe spillere ind til de to vigtigste pladser i det system han ellers er så pisse glad for.
De to bedste FCK-hold i historien har, udover at være virkelig godt organiseret og fungere som et hold, haft deres største profiler på den centrale midtbane i form af en defensivt orienteret mand, samt en stor angriber. I 2006 var det Linderoth-Allback, og i 2010 var det Kvist-N'Doye. Det er fuldkommen elementært, og jeg er ved at gå ud af midt gode skind over at en mand der sværger til et bestemt system og en speciel spillestil ikke en gang kan se det.
Nu har han selvfølgelig en måneds tid igen til at hive noget vildt op af hatten, men jeg tvivler. Overrask mig CV.
cNorly
Ynglingespiller
«
Svar #15817:
30 Jul 2013, 17:32 »
Citat af: Ghertesteas 30 Jul 2013, 16:07
Kritikken af CV er 100% berettiget.
- Håbløse erstatninger for spillere og trænere - pinagtige præstationer mod Plzen.
- Fuldkommen fejlcastet indkøb af Pape Diouf(udpræget 4-3-3 spiller) til 18 mio kroner.
- Fejlscoutet indkøb af Grindheim.
- 16 måneder til at finde ny træner - Ansætter halvdårlig svensker, som han selv fyrer et halvt år efter.
- Fyrer svenskeren for selv at tage over og skylle det vigtigeste danmarksmesterskab(= CL) i historien væk.
- Det faktum at han er den eneste i Danmark der ikke kan se at vores centrale midtbane har været en åben motorvej siden Kvist forlod klubben.
- Setback af klubbens og Danmarks koefficient pga elendige indkøb og trænere der ikke en gang rækker til avancement i to middelmådige EL-puljespil.
- At han død og pine holder fast i den stramme 4-4-2 men læsser 4-3-3-spillere ind.
- Køber den ene bette angriber efter den anden, på trods af at det kun er den store Allback/N'Doye/Cornelius type der har succes i FCK.
2 Champions League som han har det klart største ansvar for at fået skyllet ud. Hans elendige fejlcastede indkøb af spillere og trænere, som han selv må erkende ved at fyre træneren og selv tage over, hvilket han fejler fuldkommen og koster klubben det vigtigste danmarksmesterskab i historien, på trods af at det at være cheftræner for FCK er det nemmeste job i verden i følge ham selv. I år kan vi igen ikke gøre os gældende på den europæiske scene, fordi han første og fremmest skal bruge det meste af sin tid på at sælge al den dødvægt han har læsset ind i klubben. Dermed er der tydeligvis intet overskud til at han kan købe spillere ind til de to vigtigste pladser i det system han ellers er så pisse glad for.
De to bedste FCK-hold i historien har, udover at være virkelig godt organiseret og fungere som et hold, haft deres største profiler på den centrale midtbane i form af en defensivt orienteret mand, samt en stor angriber. I 2006 var det Linderoth-Allback, og i 2010 var det Kvist-N'Doye. Det er fuldkommen elementært, og jeg er ved at gå ud af midt gode skind over at en mand der sværger til et bestemt system og en speciel spillestil ikke en gang kan se det.
Nu har han selvfølgelig en måneds tid igen til at hive noget vildt op af hatten, men jeg tvivler. Overrask mig CV.
Jeg syns i virkeligheden du har ret i meget af det du skriver. Du glemmer bare en masse ting, som vejer rigtig godt op for det CV har gjort galt.
- At CV har lavet 2 store fejlindkøb i Diouf og Grindheim er selvfølgelig skuffende, men set i lyset af de sensationelle handler han har lavet, Doye, Jørgensen, Claudemir, Bolanos mm. er det helt bestemt acceptabelt.
- Nillson var ikke dårligt castet til cheftræner jobbet i FCK. Han havde alle de kvaliteter vi søgte på daværende tidspunkt. At hans mandskabsbehandling i FCK var lort, kunne man jo ikke vide.
- Til angriberpositionen glemmer du vidst typer som Zuma, som er et godt eksempel på en teknisk lille spiller med stor succes i FCK(ved godt det er længe siden)
Håber dog også på at der bliver "hivet noget vildt op af hatten" - ingentvivl om at det ville pynte!
"My father always used to say that when you die, if you've got five real friends, you've had a great life."
GHERTESTEAS
Gæst
«
Svar #15818:
30 Jul 2013, 17:47 »
Citat af: cNorly 30 Jul 2013, 17:32
Jeg syns i virkeligheden du har ret i meget af det du skriver. Du glemmer bare en masse ting, som vejer rigtig godt op for det CV har gjort galt.
- At CV har lavet 2 store fejlindkøb i Diouf og Grindheim er selvfølgelig skuffende, men set i lyset af de sensationelle handler han har lavet, Doye, Jørgensen, Claudemir, Bolanos mm. er det helt bestemt acceptabelt.
- Nillson var ikke dårligt castet til cheftræner jobbet i FCK. Han havde alle de kvaliteter vi søgte på daværende tidspunkt. At hans mandskabsbehandling i FCK var lort, kunne man jo ikke vide.
- Til angriberpositionen glemmer du vidst typer som Zuma, som er et godt eksempel på en teknisk lille spiller med stor succes i FCK(ved godt det er længe siden)
Håber dog også på at der bliver "hivet noget vildt op af hatten" - ingentvivl om at det ville pynte!
Det er meget få gode indkøb har han lavet de sidste mange år. Du har helt ret i Claudemir og Bolanos, som jo også er fra dengang han ikke havde tabt sutten. Siden 2011 har han hentet Bengtsson, Nicolai Jørgensen, Ragnar, Lars J og Kris som de eneste brugbare, og det er sgu ikke mange når man tænker på hvor mange spillere vi har hentet, og hvor vigtig en periode klubben var i der. Man skal huske på, at hans målsætning altid har været at vi i hvertfald ikke blev svækket, og selvom det var næsten umuligt efter den magiske 2010/11 sæson, så har erstatningerne til tide været grinagtige. Jeg håber på at hans to egentlig ret spændende indkøb i Mellberg og Pourié bliver gevinster, men de får svært ved at gøre noget så længe vi mangler gode spillere på så vigtige pladser.
Nu skal vi også huske på at Zuma var så åndssvagt god en spiller, så selvfølgelig havde han succes. Og jeg mener selvfølgelig ikke at det udelukkende er de store spillere der fungerer, men Zuma havde netop ofte eksempelvis Todi, Alvaro eller 32 ved siden af sig, og så var der med en af de tre fysisk stærke spillere pludselig plads til ham.
Pointen er, at hvis han kun køber små forholdsvist gode spillere efter Superliga-standard, uden at de har en stærk mand ved siden af sig, så kommer vi ingen vejne. Pourié/Vetokele, gode gamle Santin og måske endda uduelige Mos kan blive en gevinst, hvis han spiller ved siden af en Cornelius-type.
Grün
Landsholdsspiller
«
Svar #15819:
30 Jul 2013, 17:53 »
Kan sætte lys over hvem "32" er, Er det Albäck?
MichaelHarlev
Gæst
«
Svar #15820:
30 Jul 2013, 17:57 »
32 er selvfølgelig Peter Møller.
Grün
Landsholdsspiller
«
Svar #15821:
30 Jul 2013, 18:00 »
Takker
plutonium
Manager
«
Svar #15822:
30 Jul 2013, 19:48 »
Set over hele CV's periode som sportsdirektør synes jeg så afgjort at han er bestået. Samlet set har han gjort det godt. Men de sidste 3-4 transfervinduer har han fejlet. Der vil jeg give Ghert fuldstændig ret. Uanset hvor gode handler han har gjort tidligere, så er det ganske enkelt for længe siden vi har set en spiller gå ind og løfte holdet fra dag 1. Grindheim var efter min mening ikke fejlcastet hvad angår hans færdigheder, men han var købt helt forkert ind i forhold til den rolle han fik på holdet. Grindheim er en Pirlo-type, altså en dybtliggende playmaker, der slår lange bolde til kanterne. Men det er jo på ingen måde den spillestil FCK besidder, og dermed er han et fejlkøb.
Jeg er i det hele taget enig i, at vi køber de forkerte typer ind. Medmindre det er fordi vi står lige foran et skifte indenfor spillestil, så forstår jeg ganske enkelt ikke hvad det er den sportslige ledelse har gang i. Jeg er fint tilfreds med en hårdtarbejdende 4-4-2 med fokus på kantspillet, men så skal vi for fanden ikke hente spillere ind, der er gode til at løbe i dybden?
Og så er jeg glad for referencen til 32, for jeg er stadig harm over, at Amankwaa render rundt med det nummer på ryggen. Der er kun én 32, og han hedder Peter Møller.
GHERTESTEAS
Gæst
«
Svar #15823:
31 Jul 2013, 11:40 »
Citat af: Anfield Road 30 Jul 2013, 11:28
Det her er lige præcis essensen af alt det man bare ikke må tænke.
Foråret var ikke mindre godkendt, det var horribelt. Du siger at ikke destro mindre gjorde vi det der skulle til for at hive mesterskabet hjem. Jeg må bare sige, hvordan kan man IKKE hive et mesterskab hjem, når man skal forsvare et 12 points forspring. Realiteten er, at vi spillede godt/fokuseret i én kamp, og det var i den afgørende kamp mod FCN. Resten var til at tude over.
Hvorfor kan du så ikke se at vi har grund til bekymring når det tilsyneladende fortsætter i den nye sæson? Hvorfor kan du ikke se, at det er bekymrende hvor meget vi savner Cornelius? Nuvel, vi har også startet med de to sværeste kampe der overhovedet er i Superligaen i denne sæson, men 0 point i dem er stadig bekymrende, netop fordi vi bør være så stærke, som du nævner.
Du nævner at det nok skal komme. Herfra lyder det som en modstander der prøver at lulle FCK og ledelsen bag i søvn. Nejnej, der er ikke brug for forstærkninger, vi er jo bedre og skal nok vinde, for vi er jo FCK. Sådan er det ikke altid. Man må bare se på, at vi har spillet fodbold i omkring 4 ud af 20 kampe, ikke har vundet i 8, og at holdet er totalt kønsløst, og har et spilkoncept som på intet tidspunkt matcher de spillere vi har.
Jeg håber ikke at der er nogen som helst i klubbens ledelse der deler din holdning.
plutonium
Manager
«
Svar #15824:
04 Aug 2013, 18:49 »
Det vi mangler mest af alt er ikke spillerindkøb. Det er en total reformering af vores spillestil. Det var da helt utroligt, som intet virker. Forsvaret er så hamrende usikkert, og ser man bortset fra et par klasseredninger i dag, så er Wiland heller ikke bestået set siden januar. Midtbanen mangler i den grad dynamik, selvom vi har Delaney, Claudemir og Gislason der arbejder godt for det. Der kommer bare ikke skide meget ud af deres arbejde.
Den her kamp var så mærkelig, for det er ikke de samme problemer vi havde i denne kamp, som vi havde i de to første kampe. Men det virker tydeligvis stadig ikke. Der var meget mere tempo over vores afleveringer, men de helt store åbne chancer udebliver stadig. Når vi så endelig får en klokkeklar chance, så er angriberne ganske enkelt for uskarpe. Og det er ikke fordi de er for dårlige, men de er ganske enkelt blottet for selvtillid.
Jeg kan ganske enkelt ikke se hvordan Jacobs skal redde det her. Spillerne er hver for sig dygtige nok til at være profiler i de fleste andre superligaklubber, men det kollektive hænger slet ikke sammen. Hvis der ikke snart sker noget drastisk med vores spillestil, så hedder det i bedste fald en 5.-plads i ligaen. Man kan argumentere for, at 0 point i 3 kampe bør give tanker om en mareridtssæson med nedrykning, men det virker simpelthen FOR vanvittigt. Men jeg tror vi skal være lykkelige for at ende over midten, sådan som vi spiller i denne sæson.
«
Seneste Redigering: 04 Aug 2013, 18:51 af plutonium
»
Sider:
1
...
1053
1054
[
1055
]
1056
1057
...
1076
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »