Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 10:26:46
Broen13
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23454
1 Bruger, 1230 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
concordemayfai...
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
F.C. København Tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
1052
1053
[
1054
]
1055
1056
...
1076
Forfatter
Emne: F.C. København Tråden (Læst 1564350 gange)
fck-drengen
Gæst
Sv: F.C. København Tråden
«
Svar #15795:
29 Jul 2013, 01:59 »
^se nu begynder det at se godt ud... Dog ville jeg hellere spille med Claudemir ved siden af en ny defensiv klippe, end at vi købe Petter Andersson
Svartovich
Gæst
«
Svar #15796:
29 Jul 2013, 02:13 »
Det ser ikke for godt ud med 0 point efter to runder, en klar sidsteplads i ligaen, og usammenhængende spillestil, der ikke fungere med spillermaterialet. Men man må også slå koldt vand i blodet, og huske på at det trods alt kun er to runder. Det hold vi har nu er materielt til at spille med i toppen, selvom det ikke er tæt på at være det bedste hold vi har haft. Der skal ske ændringer rent spillemæssigt, men mon ikke det kommer. Det skal bare gå stærkt, ellers kan det være man skal ud i en trænerfyring.
22
Landsholdsspiller
«
Svar #15797:
29 Jul 2013, 13:42 »
I følge bold.dk er vi lune på Petter Andersson, og så har vi en ester til prøvetræning. Esteren lyder lovende, og hvis vi kan hente Petter til under ~~15 mio. (FCM har mistet mange, og vi er jo konkurrenter) - og så henter en kæmpe til angrebet, så synes jeg sgu det har været et godt transfervindue. En backup til VB ville heller ikke være skidt, men ellers har vi jo Remmer.
Så er der så lige spillet på banen, men hvis ovenstående sker, så synes jeg fanme CV har oppet sig, og så er vi allerede et langt stykke!
plutonium
Manager
«
Svar #15798:
29 Jul 2013, 13:50 »
Spillestilen er et klart udtryk for at klubben ikke ved hvad der skal ske. Vores kanter tror vi skal slå indlæg, men vores angribere er lavet til at løbe i dybden på stikninger, men midtbanen ejer ikke det kreative talent og mod til at gøre det. Hvad er det helt nøjagtig vi gerne vil??
Vil vi gerne udnytte vores offensive backs og kanter, så KRÆVER det at man henter et fyrtårn til angrebet, der kan tage de høje bolde til bagerste stolpe. I det perspektiv har vi ikke handlet klogt ind i flere år, og vi skal være glade for at Cornelius åbenbart var klar til gennembruddet. Men Abdellaoue (som jeg faktisk godt gad se få chancen over nogle kampe), Vetokele og Pourie er alle idiotiske indkøb i det perspektiv. De vil sikkert være fine i Europa, hvor vi må formode at skulle leve på omstillinger, men i ligaen er det en idiotisk strategi.
Ud fra vores angribere burde vi satse på at spille ind gennem midten, og det kræver en mere modig kreatør end både TK og Delaney. Claudemir kan godt, men det er faktisk kun hans første sæson i klubben hvor han VIRKELIG viste at han er god til det. Ellers har han været for meget alibi i den retning. Problemet med at bygge angrebet op gennem midten er, at så udnytter vi ikke vores super stærke offensive backs, men det er et kompromis vi må gøre, hvis vi insisterer på at blive ved med at hente hurtige angribertyper.
Afhængigt af hvad det er den sportslige ledelse vil, så er vi nødt til enten at hente en targetman ELLER en offensiv kreatør til midten. En venstre back ville ikke gøre noget, men jeg er faktisk fint tilfreds med Bengtsson, så det haster på ingen måde. Dog ser jeg nødig Remmer på den plads. Han er højre back, og jeg forventer at han overtager efter Jacobsen, når han engang ikke kan mere.
For direkte kontakt via pb
100 Film du skal se før du dør
- kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste
22
Landsholdsspiller
«
Svar #15799:
29 Jul 2013, 13:56 »
Citat af: plutonium 29 Jul 2013, 13:50
Afhængigt af hvad det er den sportslige ledelse vil, så er vi nødt til enten at hente en targetman ELLER en offensiv kreatør til midten. En venstre back ville ikke gøre noget, men jeg er faktisk fint tilfreds med Bengtsson, så det haster på ingen måde. Dog ser jeg nødig Remmer på den plads. Han er højre back, og jeg forventer at han overtager efter Jacobsen, når han engang ikke kan mere.
Er enig i dine betragtninger, men om vi skifter spillestil eller ej, så mangler vi altså stadig en spiller den tør, kan og vil tackle i gennem, og løbe solen sort..
plutonium
Manager
«
Svar #15800:
29 Jul 2013, 14:02 »
Citat af: 22 29 Jul 2013, 13:56
Er enig i dine betragtninger, men om vi skifter spillestil eller ej, så mangler vi altså stadig en spiller den tør, kan og vil tackle i gennem, og løbe solen sort..
Jeg tror Delaney kan bryde igennem som en ny Kvist for holdet i denne sæson. Jeg mente, ligesom du, at en defensiv oprydder var første prioritet før, men lige nu ser jeg det ikke som et must. Delaney knokler røven ud af bukserne hver kamp, og han er begyndt at sætte sig igennem på midten. Fortsætter han den udvikling, så er en oprydder langt nede på listen over problemer i truppen.
Det er 100 % offensiven vi skal have styr på, for lige pt er vi så tandløse at et førstedivisionshold vil få let ved at holde nullet mod os.
Magn
Landsholdsspiller
«
Svar #15801:
29 Jul 2013, 14:16 »
En Jesper Jørgensen der tidligere er blevet sat i forbindelse med dem, kan være en anden mulighed end Petter Andersson. Jesper scorede i sidste sæson 13 mål i Belgien, hvilket må siges at være imponerende af en midtbanespiller. Han er kommet i overskud i Belgien, og bør være til salg en del billigere end Petter Anderson. De mangler en stor angriber. Cornelius er stærkt savnet. Hvis de køber en stor angriber, vil jeg gerne se Santin væk. Ham har jeg altid hadet, men nu er jeg jo heller ikke FCK fan, så der er en del af deres spillere, jeg ikke just er begejstret for. Joshua John vil være en spændende spiler, der vil bidrage i både Superligaen og internationalt.
Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.
Magn
Landsholdsspiller
«
Svar #15802:
29 Jul 2013, 14:43 »
Mon ikke det er Joshua John, der snart bliver FCK spiller?
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/afsloerer-claudemir-fck-handel-her
Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.
22
Landsholdsspiller
«
Svar #15803:
29 Jul 2013, 14:51 »
Ud fra billedet at dømme ligner det mere at de er på date eller noget
ptrN
Manager
«
Svar #15804:
29 Jul 2013, 14:56 »
Citat af: Magn 29 Jul 2013, 14:43
Mon ikke det er Joshua John, der snart bliver FCK spiller?
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/afsloerer-claudemir-fck-handel-her
http://www.bold.dk/nyt/Joshua-John-gaar-efter-Twente-chance
welbz is dat guy
Magn
Landsholdsspiller
«
Svar #15805:
29 Jul 2013, 15:00 »
Citat af: ptrN 29 Jul 2013, 14:56
http://www.bold.dk/nyt/Joshua-John-gaar-efter-Twente-chance
Ja, det lyder ihvertfald ikke som om han er på vej til FCK, men man kan jo aldrig vide. Måske er det Claudemir, der er på vej væk. Hvordan de to ellers skulle være kommet i kontakt med hinanden, ved jeg godt nok ikke så, medmindre de allerede snakkede sammen sidste sæson. Men tidspunktet billedet kommer ud på, virker bare lidt mærkeligt.
Svartovich
Gæst
«
Svar #15806:
29 Jul 2013, 15:00 »
Citat af: Magn 29 Jul 2013, 14:16
Jesper scorede i sidste sæson 13 mål i Belgien, hvilket må siges at være imponerende af en midtbanespiller.
Nu følger jeg ikke rigtig med i belgisk fodbold, men var det ikke sidste sidste sæson han scorede så mange mål? I hans år i Brügge har han vel kun scoret to mål har han ikke?
Magn
Landsholdsspiller
«
Svar #15807:
29 Jul 2013, 15:18 »
Citat af: Svartovich 29 Jul 2013, 15:00
Nu følger jeg ikke rigtig med i belgisk fodbold, men var det ikke sidste sidste sæson han scorede så mange mål? I hans år i Brügge har han vel kun scoret to mål har han ikke?
Jeg mener der stod de 13 mål, var i sidste sæson i B.T.
Edit: Men nu når jeg læser det igen, er det i sidste sidste sæson. Så du har ret.
Hcan
Landsholdsspiller
«
Svar #15808:
29 Jul 2013, 22:09 »
Puha en sæsonstart - Det var ikke som vi var forventet, men jeg må ærligt indrømme, at jeg havde bange anelser da kamprogrammet blev offentliggjort og vi havde disse 2 udekampe i vente. Med 0 point efter 2 kampe, så har vi et bjerg der skal bestiges for at blive mestre, MEN det er langt fra umuligt.
Hvis vi skal tage det helt fra begyndelsen, syntes jeg at klubben, CV og Ariel har gjort det helt rigtige frem til nu. Der har været en fornuftig opstart med træningslejr i Østrig og passende træningskampe af et tilstrækkeligt niveau. Vi har skilt os af med bredde spillerne, som alligevel ikke vil komme i kamp, samt Cornelius, hvor tilbuddet var så stort at det ikke kunne afvises. (Han ville næsten kun kunne skuffe i år).
Så efter min mening er vi kommet af med nogle lønkroner, som ikke var sin værdi værd på banen med salgt af Sølvi, Daniel Jensen, Grindheim, Michael Jakobsen. Salget af Vingaard er jeg lidt ked af, da jeg netop tror han har noget i sig, som vi kan bruge.
Tilgane indtil videre er fornuftige med Mellberg og Pourie, som jeg forventer begge at blive et aktiv i løbet af sæsonen, når de har vænnet sig til klubben og spillestilen er lagt om. Men jeg er dog enig med mange om at vi mangler et par forstærkninger, før vi overhovedet kan forvente et mesterskab.
Målmand: Den position vi er bedst besat på Wiland som første målmand og Kim C og Jakob Busk som udfordrere. Jeg er faktisk godt tilfreds med at vi har forlænget med Wiland, og at det ser ud til Kim C ikke skal bruges særlig meget i efteråret, og det istedet er Busk, som står i lærer i en til to sæsoner. Man kan bare håbet på at Kim C afskibes inden for den næste måneds tid.
Forsvar: Vi er stærkt besat, men det er også et sted, hvor vi fremadrettet kommer til at se mange udskiftninger. Lars Jacobsen er ved at blive gammel, vi har Mellberg (stjernekøb) som dog kun holder et par sæsoner, mens Pierre er forventeligt på sidste år af sin kontrakt. Jeg er tilfreds med hvordan det ser ud nu, og vi har faktisk en række store talenter i Remmer, Aaquist, Nordam og Casper Højer. De skal dog matches af nogle ældre og stærkere kræfter, hvorfor vi i de kommende transfervinduer skal købe spillere i den bedste alder.
Midtbanen: Vi har afhændet 2 centrale midtbaner (+Vingaard) og endnu mere end tidligere viser den manglende kreativitet sig. Godt nok har Claudemir været ude i sæsonens 2 første kampe, hvilket jeg ser som en af grundene til den dårlige start. Ligesom pluto tror jeg på Delaney bryder rigtig igennem som den defensive oprydder i denne sæson, han har gejst, vilje og en relativt god fysik, men mangler absolut noget fremadrettet. Jeg er faktisk af den holdning at vi mangler 2 stærke midtbane spillere en box til box spiller, samt en mere offensiv kreatør. På kanten har vi helt sikkert også mangler Nicolaj J i de første par kampe, og jeg håber snart han er tilbage. Derudover er det mig en gåde at Pape kan score så mange mål for reserveholdet og ikke slå i gennem i Superliga truppen.
Vi er også dækket af et par gode talenter på midtbanen hvor både Tobias Christensen og Mikkel Wohlgemuth kommer til at få debut for superliga holdet i denne eller næste sæson (Mikkel har spillet en enkelt kamp) og de bliver de næste unge løver, som får spilletid. Bolanõs har set lidt uinspireret ud det sidste stykke tid, og jeg ser helt sikkert helst at Gislason skubber ham på bænken, når NJ kommer tilbage fra skaden.
Angreb: Vores angribere er for små hver og en! Jeg mener ikke vi absolut skal have en Cornelius med samme spidskompetencer, men vi har tidligere spillet boldene op på vores angribere, som har kunnet holde på bolden og derved få hele holdet med frem. Vi har i de første par kampe ikke haft den mulighed, da angriberne tager bolden til sig, bliver ret vendt og alene prøver at gå igennem modstandernes forsvarsmur. Det er bare ikke muligt! Vi har også forsøgt mange høje bolde ind i feltet, hvilket jeg gerne ser vi stopper med, da vi 1) ikke har nogen store spillere at sparke den ind på, 2) det er for forudsigeligt, da vi har spillet sådan de sidste 3-5 år. Vi skal have fornyelse, hvorfor jeg heller ikke mener vi behøver en Cornelius type (af statur).
Fansene: Nu har jeg være med både i Aalborg og i Herning, og damn det er fedt at bidrage så meget til stemningen, der er stor cadeau til dem som tager med uge efter uge til jylland og bruger al energi på tifoer osv. det er så Nice! Kan kun takke for oplevelsen i Herning i går! Det var skønt at deltage i, når nu spillet på banen ikke var så godt.
Nå - Jeg er nu sikker på vi stadig nok skal få hevet os op i tabellens top 4, når sæsonen er slut, men jeg forventer absolut ikke noget mesterskab, men jeg så gerne at vi skiftede til en lidt anden opstilling, som ligner mere vores "europæiske opstilling" en 4-2-3-1 - Hvor vi har en offensiv central midtbane i stedet for 2 angribere. VI har været alt for tynde på midten i de første par kampe, og uden fyrtårnet i boksen skal vi spille mere igennem midten end tidligere, hvorfor det vil være oplagt at lægge en mand imellem modstandernes forsvar og midtbane.
Jeg så derfor gerne at truppen bestod af følgende spillere: (reserver i parantes)
Målmænd: Wiland (Busk)
H Forsvar: Lars J (Aaquist)
C Forsvar: Kris, Ragnar (Mellberg, Remmer)
V Forsvar: Bengtsson (Casper Højer/ evt. ny)
H Midt: Gislason (Ny)
C Midt: Delaney, Claudemir, (TK, NY)
V Midt: Nicolaj J (Toutouh)
Off Midt: Ny (evt. Amankwaa)
Angreb: Pourie, Vetokele, (Ny, Mos)
Det vil betyde at vi udover dem vi allerede har sagt farvel til i dette transfervindue skal af med:
1) Kim C
2) Bolanõs
3) Pape Pate Diouf
4) Santin
Det vil i det tilfælde være en lidt for lille trup, da 22 spillere vil være alt for lidt til Champions League, men i ovenstående er det kun i forsvaret at der er taget højde for de unge talenter, hvorfor der med Tobias Christensen og Mikkel Wohlgemuth vil være 24 spillere. Med de 4 nævnte som jeg mener man burde sige farvel til, vil også væsentlig erfaring, samt klubkultur forsvinde, men uden at give dem kampene, så vil det være en dyr løn at skulle udbetale dem. Samt en meget ung trup vi vil have. Det kunne man dog råd bod på ved de indkøb der skulle gøres, da det skal være etablerede spillere på 24-29 år.
Puha - det blev en lang smøre om mine tanker, så kan i vælge at kommentere dem eller lade være, jeg havde lige brug for at komme ud med dem.
Succes is temporary - Loyalty is forever! Vi tager 3 point på søndag!
Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12
Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II
>link<
Månedens blog:
Marts 2013
plutonium
Manager
«
Svar #15809:
30 Jul 2013, 10:57 »
Der er godt nok meget jeg er enig og meget jeg er uenig i
For at gøre det lettere for mig selv tager jeg det passage for passage.
Vi har tabt to kampe. Ud af en hel sæson er det absolut ikke umuligt at vinde mesterskabet, NEJ. Men det er måden man taber på, der foruroliger mig. Vi insisterer på at spille en form for fodbold, som ikke passer på holdet. Det gør os totalt harmløse oppe foran, og så er det sgu ikke optimalt at vi har svært ved at holde nullet. Det kunne Horsens finde ud af i mange sæsoner i ligaen, men det kan vi åbenbart ikke.
Jeg er dog enig i, at sæsonforberedelsern
e har været lige i øjet, og resultaterne var faktisk ok som jeg husker det. Ikke prangende, men ok.
Jeg er derudover absolut ikke enig i, at vi er sluppet af med spillere der ikke var deres løn værd. Sölvi var efter min mening en forrygende forsvarsspiller, og tilmed en leder på banen. Jeg synes det er utroligt ærgerligt at vi ikke brugte ham, selvom jeg indrømmer at Sigurdsson har gjort det stærkt, og så mener jeg at Stadsgaard er bedre i det opbyggende spil end begge islændinge. Jakobsen er heller ikke en dårlig spiller på nogen måde, men åbenbart foretrækkes Stadsgaard over ham. Det kan jeg så til dels godt forstå, da jeg faktisk synes at Stadsgaard generelt gør det godt.
Jeg er enig i, at Mellberg og Pourie er interessante køb. Førstnævnte er et scoop i min optik, mens Pourie bliver en gevinst i Europa. Det føler jeg mig ret sikker på. Men i den hjemlige liga, hvor der ikke vil være oceaner af plads i modstanderens forsvar ser jeg Pourie som et fejlkøb. Han har arbejdet hårdere end forventet i de to første kampe, men han skal have mere tid til at overbevise mig om at han er den rigtige angriber for os.
Målmandsposten er jeg faktisk uenig med dig i. Siden nytår synes jeg Wiland har haft usikre operationer i stort set alle kampe, og han er ikke længere en målmand, der med margin er den bedste i ligaen, som han var engang. Han skal se at finde rytmen igen, for ellers var det idioti at forlænge med ham som jeg ser det. Han er næppe helt billig i løn, bliver ikke yngre og har som sagt virket usikker efter min mening. Kim kostede en del mål i de måneder han fik spilletid sidste sæson, så ham har jeg heller ikke meget fidus til. Busk glæder jeg mig til at se, men det er jo svært at sige noget om hans niveau endnu.
Forsvaret er vi dog ret enige. Vi har efter min mening en stærk forsvarskæde, men de lukker alligevel en del igennem. Hvad der skal ændres på for at de bliver skarpere i deres organisation ved jeg ikke, men spiller for spiller er deres individuelle kvaliteter uden problemer til toppen af Superligaen. Jacobsen skal sgu nok have 2-3 sæsoner i sig, hvoraf den sidste bliver en sæson hvor han decideret deler tiden med Remmer, så han bliver kørt i stilling. Mellberg holder måske i år som profil og næste år som en slags mentor på holdet, der skal give noget ro uden for banen. Kan de to holde længere er det bare fedt, men det her er hvad jeg vil forvente. Vi har spændende forsvarstalenter på vej, så afhængigt af hvor langt de er i deres udvikling, så ser jeg ikke forsvaret som noget essentielt at forstærke.
Midtbanen er vi nærmest 100 % enige i, selvom jeg ikke mener vi mangler en boks-til-boks spiller. Claudemir udfylder rollen fint, og hvis vi får en kreatør, så er jeg tryg ved at Delaneys udvikling i år vil gøre, at det defensive vil være på plads, når kreatøren er på banen. Claudemir er det spændende i det puslespil for mig, for han KAN godt være en kreatør. Det så vi i hans første sæson i klubben. Kan han finde det frem, så er det lige pludselig ikke en profil vi mangler, men snarere et talent, der kan udfylde rollen i hans fravær.
Angrebet er vi igen ret så enige, men jeg ser nu ikke et problem i at have den samme spillestil i en lang årrække. FCKs varemærke har så længe jeg kan huske været højt pres og offensive backs, der løber i overlap med kanterne. Jeg kan godt leve med at vi dropper det sidste, for så at spille mere gennem midten (stikninger til vores hurtige angribere), men det høje pres vil jeg helst ikke af med. Det er det, der før har gjort at vi har haft en fantastisk statistik hvad angår mål imod, fordi modstanderen bare ikke kan trænge igennem vores pres. Skal vi dog fortsætte med at spille over kanterne, så er det et krav at vi får en target man. Ellers skal spillestilen ganske enkelt REFORMERES og ikke justeres.
Fansene har jeg kun kunnet se gennem tossekassen, men ja, stor cadeau det jeg har set.
Jeg er uenig i, at Remmer skal være central forsvarsspiller. Han har vist så store offensive kvaliteter med sit naturlige højreben, at han SKAL være fremtidens højreback i FCK. Så må Aaqvist begynde at vise noget tilsvarende. De ting jeg har set fra sidstnævnte har jeg haft indtryk af en selvfed knægt, der mangler helt grundlæggende fodboldforståelse. Bevares, det var ved et u19-stævne i Tyskland jeg så ham, men han smed konstant bolden væk, fordi han skulle prøve at lave en smart dribling eller aflevering.
Jeg er enig i de 4 spillere du gerne ser solgt. Ikke andet at sige til det.
Men Bolanos skal KUN sælges, hvis vi så henter en ny kantspiller ind. Diouf vil ikke være manglet i truppen, og Santin er overflødig med alle de øvrige angribere vi har af samme type. Kim C er væk til vinter.
Sider:
1
...
1052
1053
[
1054
]
1055
1056
...
1076
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »