home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 718 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1048 1049 [1050] 1051 1052 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1564619 gange)
nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #15735: 08 Jul 2013, 19:46 »

Ifølge EB, skifer Vingaard til Farum. Fair nok han gerne ville videre, men forhelvede et lorte skifte. Nu håber jeg dog seriøst snart der sker noget den anden vej. Tidligere i dag, var Sandro Wagner fra Hertha Berlin rygtet til os, men ham ville Hertha angiveligt ikke slippe.

FCK

plutonium
Manager

« Svar #15736: 08 Jul 2013, 20:00 »

Jeg vil begræde den dag, Vingaard ikke er i klubben længere. Jeg kan virkelig godt lide hans måde at spille fodbold på. Hyper dynamisk, risikovillig og hårdtarbejdende. Selvom Bolanos gør det godt, så ville jeg langt hellere se Vingaard spille.

Jeg havde faktisk en halv forhåbning om at Vingaard kunne komme i spil som hængende angriber nu, for så får vi endnu mere at byde på med hensyn til skud fra distancen og dynamiske løb ind og ud af boksen, så der kan blive skabt noget uro hos modstanderen. Eneste ulempe ved at bruge ham på den måde er, at han ikke er vanvittig skarp på hovedet det jeg har set.

Han er ikke den fødte playmaker, men for fanden hvor jeg savner hans gejst og energi. I ham og Sölvi mener jeg at vi mister rigtig meget af det hårde slid, som jeg forbinder med FCK. Vi lægger os ikke ned før kampen er slut, og vi tager sgu de ti ekstra meter, hvis det giver bare en marginalt større chance for succes. Vingaard tør også sige hvad han mener i medierne, og selvom han ikke er så kontroversiel, så var det fedt at høre en drengerøv som ham sige når han var glad for succeserne.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #15737: 08 Jul 2013, 20:18 »

Det er officielt! Vingaard solgt til Fucking Farum, som jeg skrev på fck-siden på Facebook.

Jeg er godt nok træt af CV og måden hvorpå han fører forretning. Jeg er godt klar over, at Vingaard ønsker fast spilletid i en udmærket klub, men jeg så hellere at vi modtog et lavere beløb end at sælge ham til vores nærmeste konkurrent. Selvom Vingaard ikke er/var i nærheden af start-11, så må vi ALDRIG glemme hans geniale humør, hans rutine samt FCK-DNA - én af truppens største kulturbærere og det faktum, at han var en af vores nøglespillere i det legendariske CHL-gruppespil.
At CV ikke forstår hvilken pine, tortur og rædsel det ville være for os fans og andre spillere i truppen, at se Vingaard repræsentere Farum og deres lorte-logo, er mig en KÆMPE gåde. Vi elsker alle sammen Vingaard. For satan CV, for satan!

Thaurat al Shabab

AFC
Manager

« Svar #15738: 08 Jul 2013, 21:28 »

Det er også en trist følelse som jeg sidder med efter salget af Vingaard. Ikke mindst fordi han har været en kulturbærer i klubben, men også fordi han ikke har kunne komme til spilletid siden ankomsten af Vingaard og det er ret ærgerligt for en spiller som Vingaard som besidder en del kvaliteter, som plutonium ganske rigtigt remser op længere oppe og som jeg erklærer mig dybt enig i.

Men Vingaard skal have alt muligt held og lykke i FC Nordsjælland selvom det ikke er den bedste klub at skifte til når man snakker klubrivalisering. Det kan vist roligt fastslås, men hvis det er der Vingaard kan få spilletid så er jeg glad for det på hans vegne. Tak for din tid i FCK-trøjen! Nummer 20 vil altid være noget helt specielt.

Med hensyn til spillerafgangene og ingen nye ansigter lige foreløbig så ser jeg, ligesom mange andre FCK fans gerne, at der snart sker noget. Sandro Wagner fra Hertha Berlin er ganske rigtigt rygtet til os, men Hertha afviser. Jeg kender ikke meget til ham, men han virker stor og stærk og har en ok højde i form af sine 194 cm. I skrivende stund har jeg lige læst mig frem til, at Norwich er ude efter N'Doye efter deres salg af Grant Holt, men at han er rimelig dyr at slippe. Omkring hele 85 millioner kr. skulle Lokomotiv Moskva kræve for Damen, men ville han være et emne senere hen? Ved godt det er en høj pris, men budgettet må da ikke være helt skidt for vores vedkommende. Spørgsmålet er så bare om Damen selv gider tilbage til hovedstaden.

Kom i gang, CV!

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #15739: 09 Jul 2013, 10:43 »

Det er helt håbløst at nævne Dame N'Doye lige nu, men han skal nok være et emne når han rammer 32-34-års alderen. Han vil helt sikkert gerne tilbage til hans andet hjem og yndlingsklub på et tidspunkt.

Er slet ikke ked af at miste Vingaard som sådan lige nu, men han har da unægteligt været helt fantastisk, indtil Lampard valgte at sætte en stopper for hans store fremtid. Lige nu er han dog desværre ikke meget værd længere, og derfor har det jo ligget længe i kortene at han skulle væk. At det så er til Nordsjællona er helt forfærdeligt dog.

Tash
Ynglingespiller

« Svar #15740: 09 Jul 2013, 17:03 »

AFC
Manager

« Svar #15741: 09 Jul 2013, 17:35 »

Chokskifte hvis jeg selv skal sige det! I Olof Mellberg får vi uden tvivl en helvedes masse rutine til truppen med hans over 100 landskampe for Sverige og tidligere færden i Europa for sine tidligere klubber. Mellberg træder til på en fri transfer så helt risikofyldt er det ikke trods sine 35 år. Vi så samme tilfælde med Ulrik Laursen for nogle sæsoner siden, og det var ikke helt hen i vejret som mange ellers vil mene ved købet af Olof Mellberg.

Det mest bekymrende ved denne signing er dog hvem der skal udgøre forsvarskonstellati on de næste sæsoner. Sidste sæson var det Kris og Ragnar og de gjorde rigtig god figur. Personligt har Ragnar forbedret sig gevaldigt siden sin første sæson i FCK, men det samme kan også siges om Stadsgaard. Det må samtidig også betyde, at man ikke helt har været tryg ved Michael Jakobsen som reservespiller efter afgangen af Sölvi. Det bliver noget af en kabale for Ariel vil jeg tro. Personligt hælder jeg mest til Kris og Olof i forsvaret.

Endelig kom CV i gang og beviser med dette køb, at han bestemt ikke er gået på ferie. Det bliver spændende at se de næste dage, om der sker mere nu når kedlen lige er blevet varm.

Velkommen til København, Olof Mellberg. Nummer 5 vil klæde dig uden tvivl!

plutonium
Manager

« Svar #15742: 09 Jul 2013, 18:56 »

Jeg havde hellere set en defensiv oprydder eller en stabil angriber, men GLÆDER mig til at se Mellberg!

Han er oppe i årene, ja, men jeg tror stadig at han vil kunne gøre det fortrinligt for os. Jeg håber at Stadsgaard bliver i startopstillingen, eller at han som minimum kan acceptere at skulle dele tiden med Sigurdsson/Mellberg, som må forventes at blive de tre der skal have det meste af spilletiden.

Hvis han kan blive det samme som Laursen var for os, så får vi en skipper med masser af personlighed og energi. Både på og uden for banen, og det vil absolut klæde et hold, hvor vi ikke har så mange 'stærke' veteraner. Vi har selvfølgelig rutinerede Wiland og Jacobsen, men ellers synes jeg det er småt med de der garvede typer, der kan holde et hold på benene i modgang. Vi har manglet noget adamantium på holdet, der ikke knækker uanset hvad man smider mod det. Dét tror jeg på at Mellberg kan være.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #15743: 09 Jul 2013, 19:38 »

Jeg havde hellere set en defensiv oprydder eller en stabil angriber, men GLÆDER mig til at se Mellberg!

Det ene udelukker ikke det andet.

plutonium
Manager

« Svar #15744: 09 Jul 2013, 19:59 »

Det ene udelukker ikke det andet.

Nej, absolut ikke! Det er jeg også godt klar over Peace

Hvem ved hvad CV ellers har i godteposen til os. At Mellberg er den første der bliver afsløret er jo ikke ensbetydende med at blive den eneste. Og jeg er, som det nok kan fornemmes, ret positivt overrasket over at vi får Mellberg!

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #15745: 09 Jul 2013, 20:32 »

For satan Mellberg ser fræk ud i den hvide trøje.!

Mine bud på kommende transfers:
Jiloan Hamad - Vingaard er væk og Bola drømmer om udlandet. Holdkaptajn i en alder af bare 22 og har allerede vist sig som nøglespiller og matchvinder i store og vigtige kampe. Han ser Superligaen som værende en potentiel og attraktiv liga at komme til, kravet er bare at den kommende arbejdsgiver spiller europæisk.
Harmeet Singh - En spiller vi tidligere er blevet sat i forbindelse med, (mener det var under Ståle-æraen) han står noteret for kun 7 liga-optrædener hos Feyenoord og er efter min mening en typisk CV-tranfer.
Joseph Akpala - Også et navn vi tidligere er blevet kædet sammen med. Joseph blev mere eller mindre frosset ud i Brügge, da han var kommet i overskud efter belgerne hentede Mohammed Tchite, Carlos Bacca samt Bakenga. Han blev sendt til Bremen, hvor han langt fra har imponeret med bare 1 enkelt træffer i hele 22 liga-kampe.

Ovenstående er bud på potentielle og efter min mening lettere realistiske tranfers, men langt fra drømmespillere. Hvis det stod til mig burde vi holde et vågent øje med følgende:
Philip Hosiner - 24-årig østrigsk angriber, der til dagligt spiller for Austria Wien. Statistikken taler for sig selv. 32 basser i 36 kampe i ligaen (Ikke meget dårligere end den danske) og 2 mål i 3 kampe for det østrigske landshold. Han er en forholdsvis væver type, med stor speed, bevægelighed og spilforståelse. Han arbejder hårdt defensivt og har et super godt blik for spillet. Vigtigst af alt er han ekstremt kynisk foran mål.
Sadio Mané - 21-årig senegaleser som repræsentere Salzburg. Felt-til-felt baseret spiller, som dog har visse offensive kvaliteter. Hans arbejdsradius og udholdenhed er helt fantastisk, derudover er han teknisk overlegen og yderst målfarlig. 16 mål i 24 ligakampe - 2 mål i 6 landskampe. Så ham MEGET gerne i den hvid trøje.
« Seneste Redigering: 09 Jul 2013, 20:52 af mfsjovhat » Logged

Thaurat al Shabab

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #15746: 18 Jul 2013, 10:24 »

Hvad siger i til den handel? Tror i Pourie kan give jer succes i CL?

kruse
Lilleputspiller
*

« Svar #15747: 18 Jul 2013, 10:41 »

Hvad siger i til den handel? Tror i Pourie kan give jer succes i CL?
Fin handel håber dog, det skal ses som Santin bliver skudt afsted og vi henter en angriber mere, der minder mere om Corner!

KÆMP FOR HOVEDSTADEN

plutonium
Manager

« Svar #15748: 18 Jul 2013, 10:42 »

Lige præcis den type spiller han er, tror jeg faktisk godt kan skabe succes i Europa, da hans soleture og selvtillid kan skabe muligheder, hvor han ikke først prøver at spille bolden tilbage til midten, så vi kan bygge 'fornuftigt' op. I Europa er vi et lille hold, og derfor er vi nødt til at have nogen, der kan være selvisk på en kontra. Det tror jeg Pourie vil være genial til.

Men jeg er ikke glad for den transfer. Han lyder godt nok fantastisk i hans interview på FCKtv, men hvis vi bare hører det mindste rygte om uroligheder på træningsbanen, så skal han vises døren per omgående. Jeg vil ikke høre historier om slagsmål fra Nummer 10, fordi Pouries ego er for stort.

Som med alle andre signings skal han da have chancen for at bevise, at han vil arbejde for logoet og ikke for navnet på ryggen, men umiddelbart er han ikke en type jeg er glad for at se i FCK.

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #15749: 18 Jul 2013, 13:34 »

Jeg tror helt sikkert at Pourie bliver en succes i FCK!
Han beviste virkelig meget i Silkeborg, og med de medspillere han har i FCK er jeg sikker på, at han kan score endnu flere mål.
Det eneste negative ved manden er vel hans ego. Men det skal man vel også have som angriber? Kan det tæmmes bare en lille smule, så er jeg utrolig forventningsfuld!

Rygtet går på en handel på 9,5 million kroner PLUS 40% af næste videresalg!
I min optik er det helt håbløst, hvis klubben har aftalt 40% af næste køb! Bliver han en succes er der ingen tvivl om, at han kan skydes afsted dyrere, men med 40% af transferen til Silkeborg, så har det absolut ingen interesse. Man må håbe det er en and!

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Sider: 1 ... 1048 1049 [1050] 1051 1052 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010