Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 21:38:20
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40
szukizek
Træningsbanen
Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere:
23570
1 Bruger, 621 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
mmb79493
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
F.C. København Tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
1044
1045
[
1046
]
1047
1048
...
1076
Forfatter
Emne: F.C. København Tråden (Læst 1714165 gange)
Mangerel
Gæst
Sv: F.C. København Tråden
«
Svar #15675:
26 Jun 2013, 12:01 »
Og ja som en skriver; HVORFOR IKKE HENTE ALBÆK!? CV er fuldstændig brændt af!! Istedet får vi sikkert en ny Daniel Jensen eller Grindheim og så ryger vi igen ud af EL/CL fordi vores midtbane er langsom, dårlig, svag, tør og bange for at slå sig.
plutonium
Manager
«
Svar #15676:
26 Jun 2013, 12:05 »
Jeg er ikke helt med??
Vi har ikke et hold, der kan nå langt i CL. Eller, jeg tror faktisk godt vi kunne overraske, når APOEL kan, men så kræver det at vi ændrer spillestil. Derfor mener jeg at en udmelding om en god indsats i EL er helt fin, taget i betragtning at vi skal have en tredjeplads i CL-gruppen for at komme i EL
Vi skal jo netop ikke i kval'en men er direkte kvalificerede. Jeg synes også at det er lidt mærkeligt at afholde koncerter i perioder, hvor der kan være fodboldkampe, men ellers ser jeg intet problem i det. Det samme gælder speedway, hvilket rent bortset fra det er mega fedt i Parken efter min mening.
At du er efter Ariel synes jeg også er lidt mystisk. Hvis man ser bort fra, at spillerne virkede umotiverede hele forårssæsonen, så synes jeg han gjorde det fortrinligt i efteråret og har en rigtig god retorik i medierne. Han er realist, og tænker meget over hvordan han påvirker spillerne gennem sin mediehåndtering. Derudover fokuserer han på talentudvikling, hvilket er fantastisk i tråd med, at vi gerne vil se resultater fra School of Excellence. Cornelius og Remmer synes jeg viste sidste år, at SoE tegner godt, ligesom Zohore viser lovende takter. Busk i målet har vi ikke set noget til endnu, men det lyder til at han er en spændende keeper-spire. Derudover er der flere talenter på vej fra u19-holdet.
Jeg synes Ariel er godt castet, men det store spørgsmål er om det er spillernes psyker den er gal med, når de falder sammen i foråret bare fordi de har et stort forspring i ligaen. Der mangler vi måske en lidt stærkere assistent med Solbakken-attitude, der kan råbe spillerne op. Lidt som Laudrup/Faxe i Brøndby.
For direkte kontakt via pb
100 Film du skal se før du dør
- kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste
plutonium
Manager
«
Svar #15677:
26 Jun 2013, 12:08 »
Citat af: Mangerel 26 Jun 2013, 12:01
Og ja som en skriver; HVORFOR IKKE HENTE ALBÆK!? CV er fuldstændig brændt af!! Istedet får vi sikkert en ny Daniel Jensen eller Grindheim og så ryger vi igen ud af EL/CL fordi vores midtbane er langsom, dårlig, svag, tør og bange for at slå sig.
Her synes jeg du er urimelig. Albæk så jeg også gerne i klubben, men han havde måske udlandstrang eller FCM ville ikke sælge til FCK. Det ved vi ikke noget om. Daniel Jensen var i klubben på forsøgsbasis i et halvt år, hvilket jeg ikke ser et problem i. Han var så ikke god nok, og så røg han ud. Hvad har vi tabt? Intet.
Grindheim kom til klubben med alle de rigtige kvaliteter og meritter, men viste sig så ikke at være i stand til at slå igennem som kontrollerende midt. Fejlcasting? Måske, men hans teknik og spilintelligens var godt spottet. Han var bare ikke i stand til at blive den fantastiske oprydder, som vi manglede.
Mangerel
Gæst
«
Svar #15678:
26 Jun 2013, 12:39 »
Regner heller ikke med at vi skal spille med om ChL-trofæet, men det er i min verden uambitiøst at man som den første danske klub der går videre fra gruppespillet, ikke engang prøver at gentage succesen. På den anden side, så JA! Så ville en god indsats i EL være godkendt. Men hvad er en god indsats for Ariel Jacobs? At blive skræmte af tyske skodhold, og kun lige vinde over et norsk subtophold? Du må ikke hænge mig op på den, men mener nu at huske at Ariel Jacobs mente at den gennemgående indsats i EL var OK - eller sådan noget. I min verden var den pinlig.
Derudover synes jeg at Jacobs er totalt overvurderet. Manden er da helt sikkert skide god til at bruge unge - hvilket er RIGTIG positivt! Og han er da sikkert også god til at udtale sig i medierne - hvilket sikkert også er ganske brugbart. Men hvad kan han ellers?? Han kan tydeligvis ikke motivere sine spillere. Han har noget nær INGEN taktisk realitetssans, IMO, og så virker han til tider pænt arrogant.
I fht. hans taktiske evner, tænker jeg bl.a. på hans disposition mod Stuttgart, hvor han mente at vi skulle stå meget meget deffensivt - Noget man ikke har set siden starten af Ståle-tiden. Det failede bigtime.
Derudover har han formået IKKE at kunne sætte sine spillere - som tjener milioner - op til at spille 90 minutter, x antal gange, siden FCN kampen. DK's klart bedste mandskab kan hverken holde nullet, eller score en enkelt pind. I Parken. Mod Randers. I en kamp for æren. Puuha.
Mht. Albøk så var det sådan set mere et udtryk for inkompetente indkøb gennem længere tid.. Gamboa, Grindehvalen, Claude (som havde en sindsyg første sæson, men lider under brasser-syndromet), Diouf m.f.
Er selvfølgelig godt klar over at Albæk gerne ville til udlandet, istedet for FC, men hvis man havde haft ambitionerne i orden, og givet liv for at hente ham, så tror jeg sgu vi var rendt med ham.
Blev meget negativt og rodet - det beklager jeg, men er godt gammeldags pigesur på ledelsen i FCK!
«
Seneste Redigering: 26 Jun 2013, 12:53 af Mangerel
»
Mangerel
Gæst
«
Svar #15679:
26 Jun 2013, 12:59 »
Citat af: plutonium 26 Jun 2013, 12:05
At du er efter Ariel synes jeg også er lidt mystisk. Hvis man ser bort fra, at spillerne virkede umotiverede hele forårssæsonen
Men det er jo lige præcis det en god træner skal kunne? I min bog er de 4 vigtigste ting for en god træner(TRÆNER, ikke manager, som han i øvrigt heller ikke er) mandskabsbehandling, Taktiske evner, en vis form for autoritet/disciplin og så at han kan få sine spillere som tjener det tidobbelte af normale mennesker, til at fucking tage i sammen, i snoldede 90 minutter.
Der er self op og nedture, men at man ikke kan motivere sine spillere i SÅ mange kampe, er for mig at se, et tegn på inkompetence. Ihvertfald hvis du kalder dig selv for "toptræner", hvilket jeg er 100% sikker på at han som minimum gør
Mangerel
Gæst
«
Svar #15680:
26 Jun 2013, 13:01 »
Og ja Grindheim så ud som et skide godt køb, og havde gjort det godt inden.. Men det er udelukkende CV og trænerens skyld. Kan ikke blame manden for at gøre sit bedste og så blive frosset ude.
plutonium
Manager
«
Svar #15681:
26 Jun 2013, 13:41 »
Jeg er helt enig i, at vi ikke præsterede godt nok i Europa sidste år. Samlet 1 pt mod Steaua, 6 pt mod Molde og 1 pt mod Stuttgart er i underkanten af at være godkendt. Som jeg så det skulle vi have 4 pt mod steaua, 6 pt mod Molde og så måtte vi tage hvad vi kunne få mod Stuttgart. Dermed synes jeg faktisk at vi pointmæssigt er godkendt i Europa i år, da vi fik 8 i en gruppe hvor jeg mener vi realistisk ikke kunne forlange mere end 10.
Man skal også huske, at selvom Stuttgart ikke havde den bedste periode, så bliver de stadig matchet mod hold af FCK-kvalitet uge efter uge, og dermed er det at kræve sejre mod et sådant hold ikke fair. Spiller for spiller vil jeg også mene at de har et bedre mandskab end os, så jeg synes din kritik er uberettiget.
Og hvad kan Jacobs? Ja du nævner det jo selv! Og det er lige præcis det han blev ansat på baggrund af! En bundsolid træner, der ikke lader sig kyse af medierne, og som fokuserer på ungdommen. Præcis det vi manglede efter Nilsson og CV. Han er måske ikke modig nok i sin spillestil endnu, men det var Ståle sgu heller ikke i starten. Derfor synes jeg det er forkert at kritisere Ariel. Og at han kan virke arrogant er fint i tråd med FCKs profil. Vi tør sige, at vi er de bedste. Vi tør have store armbevægelser og bare sige 'hater gonna hate' til kritikken. Men når det er sagt, så synes jeg absolut ikke at han er arrogant. Han er bare urokkeligt rolig og afbalanceret.
At vi ikke kan motivere spillerne ser jeg også som et problem, men det kunne måske løses med en mere hårdtslående assistent. Det perfekte trænerteam består af en indpisker og en strateg/formidler efter min mening, og Ariel synes jeg er forrygende i anden rolle. Men en indpisker er han ikke.
Hvad angår inkompetente indkøb, så tager vi lige en gennemgang af de indkøb der er forestået under CV (altså siden 2006)
06/07:
Berglund (middel)
Wendt (fantastisk signing)
Grønkjær (fantastisk signing)
Hjalte Bo (over middel)
Ailton (godt scoutet, men passede ikke ind i taktikken)
Niclas Jensen (over middel)
Nathan Coe (fik ikke chancen, men synes faktisk han gjorde det godt når det var)
07/08:
Antonsson (over middel)
Zanka (kunne ikke lide ham, men stadig en profil for os)
Nordstrand (god til suppen)
Würtz (dårlig)
Sionko (god)
Pospech (fantastisk signing)
Junior (dårlig)
Ulrik Laursen (fantastisk signing overall imo)
08/09:
Santin (middel alt i alt)
Larsson (var lovende, blev skadet, derefter dårlig)
Wiland (fantastisk signing)
Vingaard (samlet set fantastisk signing, men har haft det svært efter skade)
N'Doye (fantastisk signing efter han vænnede sig til Danmark)
09/10:
Bryan Oviedo (fantastisk signing)
10/11:
Søren Frederiksen (dårlig signing, men også meget skadet)
Kim Christensen (dårlig signing, han koster mål)
Sölvi Ottesen (imo fantastisk signing - forstår ikke han gled ud af truppen)
Claudemir (i starten fantastisk, stadig over middel)
Bergvold (fri transfer, har ikke gjort skade)
Bolanos (glimtvis fantastisk, ellers kun over middel imo)
Absalonsen (synes ikke han fik den chance han fortjente, men er nok et fejlkøb)
Pierre Bengtsson (fantastisk signing imo)
11/12:
Johnny Thomsen (dårlig)
Sigurdsson (over middel, men viser bedre og bedre takter)
Grindheim (godt på papiret, men slog aldrig igennem)
Diouf (dårlig)
Toutouh (lovende, men har ikke fået chancen i FCK endnu)
Gamboa (fik ikke rigtig chancen, men nok dårlig signing alt i alt)
Lars Jacobsen (fantastisk signing)
Stadsgaard (over middel, jeg tror han kan blive fantastisk)
Abdellaoue (hvis han får chancen i samme stil som Santin tror jeg han vil blive rigtig god)
12/13:
Nicolaj Jørgensen (fantastisk signing)
Michael Jakobsen (under middel, men kan nå at rejse sig - jeg tror på ham)
Vetokele (under middel, men viser potentiale til langt mere)
Gislason (godkendt efter min mening - ser hellere ham end Bolanos faktisk)
Daniel Jensen (prøvespiller, der gjorde det ok, men ikke mere - ikke forlænget)
Det er klart, at det her er min personlige opfattelse, som folk kan være enige eller uenige i.
Men alt i alt opsummerer jeg:
Jeg synes vi har gjort 12 deciderede forrygende signings (27,9 %)
Vi har lavet 15 udmærkede, om end ikke fantastiske signings (34,9 %)
Vi har lavet 6 hverken gode eller dårlige signing (14 %)
Vi har lavet 4 lidt under middel (9,3 %)
Vi har lavet 6 decideret dårlige køb (14 %)
Det synes jeg sgu er godkendt. Jeg mener CV har gjort et stærkt stykke arbejde som sportschef, og vi må også indse, at det er svært at hive store spillere til lille Danmark, når vores liga er så svag samlet set. Vi kan lokke med CL og forskerordning i 3 år, men ellers har vi intet at sælge os på. Jeg synes, med de vilkår vi har at arbejde med, at vores sportslige ledelse gør et godt stykke arbejde.
plutonium
Manager
«
Svar #15682:
26 Jun 2013, 13:46 »
Citat af: Mangerel 26 Jun 2013, 13:01
Og ja Grindheim så ud som et skide godt køb, og havde gjort det godt inden.. Men det er udelukkende CV og trænerens skyld. Kan ikke blame manden for at gøre sit bedste og så blive frosset ude.
Det kan ALDRIG blive CVs skyld, at træneren ikke bruger ham. Aldrig nogensinde.
Og hvis Grindheim ikke gør det godt nok til træning, så skal han heller ikke bruges. Når han spillede i kampene var det heller aldrig bedre end ok, så at kritisere træneren for ikke at bruge ham synes jeg er forkert. Han gjorde det sgu ikke bedre end hverken Claudemir, TK eller Delaney.
Mangerel
Gæst
«
Svar #15683:
26 Jun 2013, 13:57 »
Uhm.. Jeg synes også selv at CV generelt har gjort et rigtig godt arbejde. Han har hentet fantastiske spillere til. Men i de seneste 2 sæsoner er det altså gået stærkt ned ad bakke.
Mht. Ariel er jeg stadig lodret uenig. Ja han blev sikkert ansat på lige præcis dé evner, eller hvad man nu kalder det. Men udover at jeg synes at arrogance er en grim ting i 99/100 tilfælde (især når man som Ariel ikke ligefrem har gjort sig fortjent til at være det), så synes jeg simpelthen ikke at det er nok. Manden mangler bare det sidste, for at være den træner vi mangler - Taktisk viden - og mod til at spille bare en smule 'flot' bold. Ståle hev en masse 1-0 sejre hjem i starten, og blev kritiseret for at være for deffensiv, og spille kedelig fodbold. Til gengæld formåede han at skabe en beton deffensiv, og en hjernedød organisation på holdet.
Det har Ariel langt fra formået, og det er ingen ide i spillet, hverken deffensivt eller offensivt.
Men igen, det leder mig så hen til det der egentlig pisser mig af xD .. MANGEL PÅ AMBITIONER! I Mine øjne lader det til at man i ledelsen er tilfredse med 'bare' at vinde Superligaen, og så komme i et eller andet gruppespil. Æhm.. En klub som FCK har i mine øjne et langt større potentiale, hvis man bare forstår at udnytte det.
Dét sagt, så mener jeg da heller ikke at vi burde gå videre fra ChL i næste sæson. Langt fra. Men man burde som den topklub man er, sigte efter større europæisk succes, i fremtiden. Det virker i mine øjne som om man bare har stillet sig tilfreds.
Mangerel
Gæst
«
Svar #15684:
26 Jun 2013, 14:00 »
Citat af: plutonium 26 Jun 2013, 13:46
Det kan ALDRIG blive CVs skyld, at træneren ikke bruger ham. Aldrig nogensinde.
Og hvis Grindheim ikke gør det godt nok til træning, så skal han heller ikke bruges. Når han spillede i kampene var det heller aldrig bedre end ok, så at kritisere træneren for ikke at bruge ham synes jeg er forkert. Han gjorde det sgu ikke bedre end hverken Claudemir, TK eller Delaney.
Så du siger at jeg hverken kan kritisere CV eller træneren for hele episoden med Grindheim? Wut. CV har ansvaret for at hente spillere der passer ind, spillere til bredden, evt. talenter (Toutouh), og spillere der kan forbedre førsteholdet.
Grindheim gjorde ingen af delene, og jeg tvivler på at han ikke gjorde sit bedste.
Hvis vi så antager at CV havde gjort det rigtige ved at hente Grindheim. Hvordan kan det så ikke være trænerens skyld at han endte med at blive frosset ud? Når CV nu ikke har lavet en fejl ved at hente ham..
plutonium
Manager
«
Svar #15685:
26 Jun 2013, 14:01 »
Jeg tror man accepterer at det er et langt sejt træk at nå det næste skridt på vejen til toppen. Vi er i et dead space lige nu, hvor vi ikke kan suge bedre spillere til os end dem vi har nu, medmindre vi skal bruge ALT for mange penge på dem til hvad de kan hente hjem til os igen. Vi skal nu fokusere på at vinde superligaen hvert år, og så langsomt bygge videre på vores talentskole, så vi kan blive til en klub a la Ajax (ganske vist med en anden fodboldfilosofi), og ad den vej blive en klub, som talenter gerne vil til, da det er stærkt springbræt til de store ligaer. Men det kræver dels at hele superligaen løfter sig, og dels kræver det stor tålmodighed.
Jeg mener fortsat at Ariel er den rette træner til det projekt.
plutonium
Manager
«
Svar #15686:
26 Jun 2013, 14:05 »
Citat af: Mangerel 26 Jun 2013, 14:00
Så du siger at jeg hverken kan kritisere CV eller træneren for hele episoden med Grindheim? Wut. CV har ansvaret for at hente spillere der passer ind, spillere til bredden, evt. talenter (Toutouh), og spillere der kan forbedre førsteholdet.
Grindheim gjorde ingen af delene, og jeg tvivler på at han ikke gjorde sit bedste.
Hvis vi så antager at CV havde gjort det rigtige ved at hente Grindheim. Hvordan kan det så ikke være trænerens skyld at han endte med at blive frosset ud? Når CV nu ikke har lavet en fejl ved at hente ham..
Du kan ikke kritisere CV for at gøre et kup i at hente Grindheim, men at manden ikke formår at slå igennem. Det er samme historie med Würtz, bortset fra at Grindheim faktisk havde et hamrende stærkt cv da han ankom til klubben. CV gjorde det fantastisk ved at hente Grindheim, men ingen kan forudse om en spiller falder igennem i en ny klub. Bare tag Ailton. Fantastisk før FCK og fantastisk efter FCK. Han passede bare ikke ind i den rolle han var tiltænkt.
Træneren skal udtage de spillere, der kan vinde kampene. Grindheim gjorde det ikke bedre end TK, Claudemir eller Delaney, så hvis en af de tre har gjort det bedre til træning gennem enten præstation eller vildskab, så er det da korrekt af træneren, at lade være med at bruge Grindheim. Han var ikke god nok til de roller vi spiller med, så må han på bænken.
Det er ikke trænerens fejl, at Grindheim ikke kunne tilpasse sig spillestilen. Det er heller ikke CVs fejl. Det er heller ikke Grindheims fejl. Det var bare et mismatch, som ingen kunne have forudset ud fra de omstændigheder han blev hentet under. Han gjorde det forrygende i Holland, og viste kvaliteter vi som sådan godt kunne bruge i FCK, men desværre i en anden rolle, som Grindheim ikke var mand til at udfylde.
Mangerel
Gæst
«
Svar #15687:
26 Jun 2013, 14:06 »
Citat af: plutonium 26 Jun 2013, 14:01
Jeg tror man accepterer at det er et langt sejt træk at nå det næste skridt på vejen til toppen. Vi er i et dead space lige nu, hvor vi ikke kan suge bedre spillere til os end dem vi har nu, medmindre vi skal bruge ALT for mange penge på dem til hvad de kan hente hjem til os igen. Vi skal nu fokusere på at vinde superligaen hvert år, og så langsomt bygge videre på vores talentskole, så vi kan blive til en klub a la Ajax (ganske vist med en anden fodboldfilosofi), og ad den vej blive en klub, som talenter gerne vil til, da det er stærkt springbræt til de store ligaer. Men det kræver dels at hele superligaen løfter sig, og dels kræver det stor tålmodighed.
Jeg mener fortsat at Ariel er den rette træner til det projekt.
Er helt enig udover din afsluttende sætning. Markedet er fucked up, og flere og flere klubber får succes med talentudvikling. Det ser man da også i FCK (endelig!), men! Ariel er for mig at se kun god nok til Superligaen, og til at bruge talenterne. Og så selvfølgelig være is i pressen. Men når vi nu engang skal tage skridtet op (og det skal vi forhåbentlig på et tidspunkt) så synes jeg slet, slet ikke Ariel er god nok til europæisk fodbold. Hvilket rygterne siger, at han heller ikke var i Belgien.
Mangerel
Gæst
«
Svar #15688:
26 Jun 2013, 14:10 »
Citat af: plutonium 26 Jun 2013, 14:05
Du kan ikke kritisere CV for at gøre et kup i at hente Grindheim, men at manden ikke formår at slå igennem. Det er samme historie med Würtz, bortset fra at Grindheim faktisk havde et hamrende stærkt cv da han ankom til klubben. CV gjorde det fantastisk ved at hente Grindheim, men ingen kan forudse om en spiller falder igennem i en ny klub. Bare tag Ailton. Fantastisk før FCK og fantastisk efter FCK. Han passede bare ikke ind i den rolle han var tiltænkt.
Træneren skal udtage de spillere, der kan vinde kampene. Grindheim gjorde det ikke bedre end TK, Claudemir eller Delaney, så hvis en af de tre har gjort det bedre til træning gennem enten præstation eller vildskab, så er det da korrekt af træneren, at lade være med at bruge Grindheim. Han var ikke god nok til de roller vi spiller med, så må han på bænken.
Det er ikke trænerens fejl, at Grindheim ikke kunne tilpasse sig spillestilen. Det er heller ikke CVs fejl. Det er heller ikke Grindheims fejl. Det var bare et mismatch, som ingen kunne have forudset ud fra de omstændigheder han blev hentet under. Han gjorde det forrygende i Holland, og viste kvaliteter vi som sådan godt kunne bruge i FCK, men desværre i en anden rolle, som Grindheim ikke var mand til at udfylde.
Men det er jo ligepræcis han job? Alle kan sgu da købe en spiller som har gjort det godt, hvis han er interesseret og klubben har midlerne. Det kunne selv jeg gøre hvis jeg dedikerede mit liv til det.
Det der skiller en god sportschef fra en dårlig, er om han kan gennemskue om de også vil blive en succes i hans klub! Se bare Frank Arnesen der bestem også har fundet guld, men i de senere år har hentet mange spillere, som blev spået en stor fremtid osv, for så at falde helt i gennem i klubben.
Selvfølgelig er det sportschefens ansvar at vurdere om en spiller vil gøre det godt i hans klub.
plutonium
Manager
«
Svar #15689:
26 Jun 2013, 14:12 »
Han er heller ikke hentet til at skabe mirakler i Europa
Han er som Hans Backe en overgangsfigur, der skal køre klubben i stilling til at en anden træner kan tage et kvantespring frem, som Ståle gjorde det. Hans Backe byggede det fundament, som Ståle forvandlede til det bedste fodbold i klubbens historie. Ariel skal bygge et fundament på talenter, som CV krydrer med indkøb, og så skal en træner, der får det bedste frem i unge spillere (en Thomas Frank type, men som tror på FCKs filosofi) sørge for at de performer i Europa.
Det er jo alment kendt, at talenter, der spiller under stor tillid, udfolder sig og har et enormt topniveau. Desværre har de også et lavt bundniveau, og det er så der mere garvede spillere skal trække op.
Det er et langsigtet projekt, der godt kan tage 3-5 år at gennemføre, men hvis jeg har ret i mine antagelser, så støtter jeg projektet 100 %
Sider:
1
...
1044
1045
[
1046
]
1047
1048
...
1076
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »