Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
27 Maj 2025, 12:48
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40
szukizek
Træningsbanen
Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere:
23571
0 Brugere, 799 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
simka
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
F.C. København Tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
1018
1019
[
1020
]
1021
1022
...
1076
Forfatter
Emne: F.C. København Tråden (Læst 1728726 gange)
Hcan
Landsholdsspiller
Sv: F.C. København Tråden
«
Svar #15285:
15 Jul 2012, 00:18 »
Nu var jeg inde og se træningskampen mod Cercle brügge og jeg syntes der var positive ting at spore fra kampens start, hvor vi havde en mere aggressiv attitude overfor modstanderen, hvor vi fik sat mere og bedre pres på deres bagspillere når de forsøgte at spille bolden frem. Jeg syntes specielt det var positivt at "mos" var god i presspillet, mens Santin var lidt mindre med, men han havde en meget anderledes attitude end i foråret.
På vores centrale midtbane er jeg stadig i syv sind med hvem der skal spille, for Grindheim viste intet i foråret, hvor TK tilgengæld viste passer af vilje, men evnerne svigter. Claudemir ser jeg som en sikker starter, men han skal have nogle af de mange fejlafleveringer ud af sit spil, hvis han skal finde tilbage til det niveau han havde i forrige sæson. Han startede godt mod Brugge, men da trætheden meldte sig, kom der desværre i en kort periode en 3-4 fejlafleveringer på midten, som gav kontrastød imod os.
I Forsvaret vidste de 2 islændinge egentlig gode takter, og jeg tror de sammen har skubbet Kris ned som 3.valg, men der mangler bare noget hurtighed i midterforsvaret, når de 2 spiller sammen og Kris er på bænken. Derudover er jeg stadig vildt imponeret over Oviedo, og jeg er meget ked af, at han ikke vil forlænge, for spiller han denne sæson hos os, bliver han assist kongen! Desværre ser det jo ud til han skrider inden.
Citat af: AFC 14 Jul 2012, 21:35
Netop N'Doye er ikke med i truppen i morgen - det samme med Grindheim, og det seneste nye skulle vist være, at Rubin Kazan lader til at skaffe vores kære Dame til Rusland, men samtidig med det er der er også snak om, at Jacobs har valgt at udelade N'Doye fra truppen til i morgen grundet, at N'Doye ikke har vist nok engagement og fightervilje til træningen/træningerne og har heller ikke fået så meget spilletid i træningskampene. Spekulationerne kører hele tiden på fulde tryk. Vi kan selvfølgelig håbe på, at N'Doye vælger, at droppe Rusland og spille sin kontrakt færdig her i København.
Bare for at det ikke mistoæles, så er Grindheim ikke i truppen pga. en skade, han blev udskiftet 4 minutter efter sin indskiftning, da han faldt uheldigt ned efter en duel (Det virker til at han forstrak noget i lysken).
Med hensyn til N'doye, så ser jeg faktisk helst ikke han spiller, hvis han i hovedet allerede er ude af København. Og jeg tror ikke han har mere at give til KBH! Skulle han vælge at spille kontrakten ud, vil vi stadig ikke få det samme ud af ham - Hold ham ude, vi har gode erstatninger i "mos" og Cornelius. De 2 bliver gode tror jeg, og Cornelius virker til at have hvad der skal til for at blive fast mand på holdet.
Mit bud på en opstilling er:
Wiland
LJ, Sølvi, Ragnes, Oviedo
Bolanõs, TK, Claudemir, Vingaard
Mos, Santin
Faktisk samme opstilling som mod Cercle Brügge.
Så tror jeg vi i løbet af 2. halvleg får Cornelius, Nicolai Jørgensen samt Bergvold el. Kris på banen. Det var i hvert fald hvad Arïel lagde optil i træningskampen mod belgierne.
Citat af: jokke 15 Jul 2012, 00:00
Nogle der ved noget om Pape Pate Diouf - er han skadet, dårlig form eller bare vraget?
Jeg tror han er vraget, jeg har intet hørt om at han skulle være skadet.
Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12
Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II
>link<
Månedens blog:
Marts 2013
jokke
Førsteholdsspiller
«
Svar #15286:
15 Jul 2012, 00:27 »
Er faktisk hele vejen rundt Hcan, og synes egentligt også det er fint at vi nu skyder N'Doye af sted - han har om nogen gjort sit for KBH, så der skal bare en erstatning ind som kan ligge ved siden af Mos, som endnu engang har imponeret i træningskampene, det gjorde han også da han blev indkøbt i vinterpausen.
Jeg håber goså rigtig meget på, at der bliver hentet en central midtbane, vi bliver ydmyget i CHL, med Grindheim på banen for eksempel. TK er ved at komme efter det, men gad sgu godt se en ny mand inde, en der kan holde fast i bolden og samtidigt har en god fysik - så kan Claudemir, som skal finde formen igen være den fremdrettede playmaker med flair og samba overskud i sit spil (behersket vel og mærke)
Legenden
Manager
«
Svar #15287:
15 Jul 2012, 03:09 »
Citat af: Hcan 15 Jul 2012, 00:18
Med hensyn til N'doye, så ser jeg faktisk helst ikke han spiller, hvis han i hovedet allerede er ude af København. Og jeg tror ikke han har mere at give til KBH! Skulle han vælge at spille kontrakten ud, vil vi stadig ikke få det samme ud af ham - Hold ham ude, vi har gode erstatninger i "mos" og Cornelius. De 2 bliver gode tror jeg, og Cornelius virker til at have hvad der skal til for at blive fast mand på holdet.
Well, skal vi ikke lige lade den stå lidt den her...
Gode erstatninger for Dame N'Doye, der udover de sidste par kampe i sæsonen, har været den nok vigtigste spiller på hele holdet? Jeg er lidt skeptisk. Har ikke set så meget til Cornelius, han har da sikkert gjort det fint. Men ser ham på ingen måde kunne erstatte Damen på nuværende tidspunkt. Og jeg mener stadig, at Mos mangler at vise noget. Så hvordan de skal kunne erstatte vores topscorer i de seneste sæsoner, kan jeg ærlig talt ikke se. Og når Mos/Cornelius skal stå side om side med evigt elendige Santin i spidsen, der formår at brænde større og større chancer, bliver jeg sgu en anelse bange for mødet med den nye sæson.
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
Hcan
Landsholdsspiller
«
Svar #15288:
15 Jul 2012, 13:03 »
Jeg er ganske enig med dig i at N'doye har været den vigtigste mand for vores hold de sidste par sæsoner! Men det jeg så i slutningen at sidste sæson, var en mand som har opnået det han ville i København! Han har så meget mere potentiale, at han selvfølgelig bare skal afsted. Mest fordi at en mand der er videre, en mand uden engagement ikke kan bidrage noget til holdet!
Jeg tror ikke vi er chanceløse, og at du siger Mos intet har vist må så stå for din regning, for han har om nogen vist i træningskampene at han er klar. Han har nu haft et halvt år til at lærer gruppen at kende og jeg har set masser af potentiale i drengen! Cornelius har også super meget potentiale og jeg håber at klubben tør at bruge ham, for at give ham den erfaring han skal have for et gennembrud!
Og ved at sige at vi har gode erstatninger mener jeg ikke at de kan gå direkte ind og få samme vigtighed, men at de med spilletid og chancen henover sæsonen nok skal blive fuldgode erstatninger. Med hensyn til din usaglige kommentar om Santin, så er jeg enig med dig i at foråret ikke var godt nok fra hans side (men hvem var gode nok i foråret?) Ellers har han i de sidste sæsoner scoret:
2011/2012: 13 mål (3 assists) - 3. mest scorende i superligaen
2010/2011: 17 mål (3 assists) - 2. mest scorende i superligaen
2009/2010: 11 mål (6 assists) - 6. mest scorende i superligaen
2008/2009: 10 mål (4 assists) - 9. mest scorende i superligaen
Det er simpelthen ikke godt nok at kritisere ham og sige han er evigt elendig...
Kan godt være jeg er hård mod N'doye, men jeg fornægter ikke han har været spilleren som har været en væsentlig del af succesen de sidste par år. Men at være efter Santin som har scoret over 50 mål på 4 sæsoner, det er sku for tyndt. Jeg kan give dig ret i, at han virker lad og opgivende, men det er måske en grund til, med så hårde kritikere!
Jeg så inderligt gerne at N'doye var blevet, hvis han havde fastholdt sit engagement, men det er desværre forsvundet, og på trods af 18 mål, så kunne han have scoret over 25 mål i forrige sæson - Ligesom Santin kunne have scoret væsentlig flere. Begge havde de chancerne for at spille mesterskabet hjem til os i sidste sæson!
>link<
Månedens blog:
Marts 2013
Legenden
Manager
«
Svar #15289:
15 Jul 2012, 13:57 »
Hvis N'Doye ligger det niveau for dagen, som man så i de sidste kampe i sæsonen, er jeg desværre enig i, at vi lige så godt kan skyde ham af sted - selvom han er en god spiller og en stor personlighed.
Jeg er måske lidt hård i min kritik af bade Mos og Santin, men jeg kommer gerne med lidt forklaring til det, jeg skrev. Santin har kun scoret det høje antal mål, fordi han har spillet i FCK. Jeg synes han er blevet middelmådig i de seneste sæsoner, og han skal nærmest have bolden inde på stregen, før han scorer. Så kan man snakke om målnæse osv., men han kommer ikke til at score lige så mange mål næste sæson. Derudover skal der også ligges et par 'bilige' straffesparksmål ind (som selvfølgelig tæller lige så meget, men alligevel). Han virker bare langsom, uskarp, opgivende osv. Det var der flere, som var i foråret. Jeg synes dog, at han har været det længe.
Åh ja, Mos. Nu har jeg ikke set så fandens mange træningskampe. Jeg så kun lige den mod Metalist, hvor han scorede tre mål. Alle målene var nærmest bare, hvor han kunne prikke den ind. Det er selvfølgelig fint, men jeg vil gerne lige se ham an i ligaen i nogle flere kampe, inden jeg kan sige, om han er en god nok erstatning for N'Doye - jeg tvivler dog stærkt.
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
Hcan
Landsholdsspiller
«
Svar #15290:
15 Jul 2012, 14:20 »
Jeg er helt enig med dig i at målene som Mos scorede mod Metalist ikke var verdens sværeste, men han viser at han har øje for at stå det rigtige sted! Målet mod Brugge var et godt ryk på tværs i feltet til et lækkert indlæg fra Oviedo. Jeg lægger også meget vægt på han er meget bevægelig i angrebsspillet.
Om han er stærk nok til at erstatte N'doye kan jeg da også godt være i tvivl om, men jeg tror vi får mange mål fra Mos! Jeg mener selvfølgelig også vi mangler en international klasse angriber, hvis N'doye forsvinder, da Cornelius ikke i år vil kunne gå ind og agere i samme rolle, men han har virkelig fremtiden for sig på FCK holdet.
Generelt viser det sig jo vi er meget enige!
God kamp senere idag!
>link<
Månedens blog:
Marts 2013
AFC
Manager
«
Svar #15291:
15 Jul 2012, 14:42 »
Citat af: Hcan 15 Jul 2012, 00:18
Bare for at det ikke mistoæles, så er Grindheim ikke i truppen pga. en skade, han blev udskiftet 4 minutter efter sin indskiftning, da han faldt uheldigt ned efter en duel (Det virker til at han forstrak noget i lysken).
Hehe det i orden, men for at tale om netop Grindheim så må vi håbe, at vi kan få lidt mere fart på midtbanen inde i det centrale område. Claudemir skal op i gear igen efter et halvsløset forår og TK skal vise, at han kan slå Grindheim af, hvilket ikke burde være særlig svært. Bliver spændende når Delaney kommer tilbage!
jokke
Førsteholdsspiller
«
Svar #15292:
15 Jul 2012, 14:46 »
Er fuldstændig enig i, at vi skal forstærke os i angrebet. Jeg synes ikke santin har niveauet længere - javel, han har været god i mange år, men jeg tror han har toppet og det kun går nedad herfra. Jeg har en god fornemmelse med Mos, men bestemt ikke som erstatning for N'Doye, det har han da slet ikke fysikken til! Han skal være en erstatning for Santin, og så skal vi hente erstatning ind for N'Doye.
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #15293:
15 Jul 2012, 14:51 »
Jeg tror egentlig også, at N'Doyes dage er talte i F.C. København. Det er bedst for begge parter, at han kommer videre nu. Ingen tvivl om, at han bliver savnet rigtig meget i den hvide trøje, for han er en absolut topklassespiller, set fra Superliga-perspektiv. Tilmed kan han agere på den europæiske scene og er altid garant for et hav af mål. Han har været en stor faktor til vores storsucces i forrige sæson. Han er samtidig en stor personlighed i København, og elsket af samtlige fans. Han skal til en større og stærkere liga, for hans potentiale rækker klart til det i min optik. Det med sulten og engagementet er jeg også fuldstændig enig i, og derfor bør han tage skridtet videre nu.
Mos har spillet godt og har scoret en god portion mål i træningskampene, men som Neymar også påpeger, mangler han at bevise meget endnu. Det er altså noget helt, helt andet, når vi snakker om kampe af betydning kontra træningskampe. Jeg synes bestemt, at han er en rigtig dygtig spiller, og jeg tror da også på, at han nok skal få lavet en god række mål i Suppen i år. Den europæiske klasse er så en anden snak, og en spiller af N'Doyes kaliber finder vi nok heller ikke lige med det samme.
Cornelius skal nok få en rolle at spille på den lange bane, for der er masser potentiale i knægten.
Santin er en ganske habil spiller, men han har ikke den europæiske klasse. Han kunne have scoret ekstremt mange mål i sidste sæson, men brændte i stedet et hav af chancer.
Jeg vil gerne have en ekstra angriber i truppen, i hvert fald hvis Damen ryger afsted.
Glæder mig rigtig meget til kampe i aften. Egentlig skulle jeg have været derinde, men det bliver nok i stuen åbningskampen bliver set for mit vedkommende. Vi vinder 2-0.
AFC
Manager
«
Svar #15294:
15 Jul 2012, 18:20 »
Startopstillingen til kampen:
Wiland
Jacobsen Ottesen Sigurdsson Oviedo
Bolanos Claudemir TK Vingaard
Santin Mos
Sikker 2-0 sejr!
Hcan
Landsholdsspiller
«
Svar #15295:
15 Jul 2012, 18:33 »
Opstillingen som forventet! Jeg er stadig ærgerlig over at vi stiller med de 2 islændinge. Vi kommer til at mangle hurtighed overfor FCM's angribere. Det kræver stor koncentration i midterforsvaret, og vi så hvor let Brugge scorede til 1-2 i onsdags. Jeg har bange anelser
Neymar ku se du læser med, sku du ikke være i parken?
>link<
Månedens blog:
Marts 2013
bobbefar
Gæst
«
Svar #15296:
15 Jul 2012, 20:21 »
Hold nu k*** en lorte kamp...
sidder og river mig selv i håret, så sur er jeg.
BlaZZo
FmFreaks' Venner
«
Svar #15297:
15 Jul 2012, 20:41 »
Da noget af et comeback af jer, men fortjent er det ikke. FCM havde klart fortjent de 3 point synes jeg. Men stadigvæk 10 min igen.
EDIT: Sygt er i så ender med at vinde den, for spillemæssigt for fcm en tand bedre.
Men klasse comeback..
«
Seneste Redigering: 15 Jul 2012, 20:50 af BlaZZo
»
Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.
jokke
Førsteholdsspiller
«
Svar #15298:
15 Jul 2012, 20:55 »
Fuck fuck fuck... hvor fedt!!!!!!!!!!
bobbefar
Gæst
«
Svar #15299:
15 Jul 2012, 20:56 »
HVOR ER DET SYYYYYYYYYYYYYYYYYY
YYYYYYYYYYYYYYYYYYY
YYYYYYYYYYYYYYYYYGT
!!!!
JUBLER HELT SINDSYGT!
Sider:
1
...
1018
1019
[
1020
]
1021
1022
...
1076
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »