home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:23:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23572
  0 Brugere, 683 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mikleonfaAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1017 1018 [1019] 1020 1021 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1733004 gange)
Fresse94
Landsholdsspiller

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #15270: 22 Jun 2012, 14:39 »

Tror det bliver godt med ham den nye træner. Han ved i hvert fald hvordan man vinder mesterskaber.

jokke
Førsteholdsspiller

« Svar #15271: 22 Jun 2012, 14:54 »

Er sindssygt optimistisk med denne træner, endelig en træner som har ført en klub på FCKs niveau et stykke ind i Europæisk fodbold.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #15272: 22 Jun 2012, 15:52 »

Det bedste ved Ariel Jacobs er at han har erfaring fra en endnu større klub end København, 5 år i en storklub hvor det ligesom i København forventes at man vinder mesterskabet og kommer langt i Europa. Jeg ser det som en kæmpe kvalitet at han allerede har den erfaring, så han på ingen måde bliver chokeret over presset i FCK. Han virker derudover som en meget disciplineret træner, som måske kan fortælle et par kolde sandheder til nogle af vores underpræsterende spillere. Dog synes jeg at han mangler en smule af den fanden-i-voldsk-hed som vi så hos Ståle, og som vi på ingen måde så hos Rolle og CV. Derudover har han fået hug for at være for defensiv i sin Anderlecht-tid, så jeg frygter nok at der kommer til at gå lidt for meget Backe i den til tider.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #15273: 22 Jun 2012, 16:11 »

Så var der hold i rygterne. Ariël Jacobs er vores nye cheftræner. Kender ikke vanvittigt meget til manden, men hans store erfaring kan kun være en gevinst for os. Han er vant til det store pres, der er i store klubber og derfor vil han hurtigt tilvende sig presset i København. Samtidig mener bestyrelsen, at Jacobs tilpasser sig vores grundlæggende koncept og derudover har en portion nye idéer til at udvikle holdet fremadrettet. Det er lækkerier for mine øregange.

Derudover har jeg ligesom Ghert også læst mig frem til, at manden har lagt ører til en massiv kritik af hans defensive tilgang til spillet. Kritikkerne peger af hans defensive og meget taktiske spillestil. Hvis vi får skabt de fornødne resultater, vil jeg bestemt ikke være en af kritikkerne, men det ved mange af jer herinde også i forevejen.

Alt i alt, må jeg virkelig sige, at han lyder utrolig spændende. 

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #15274: 22 Jun 2012, 17:00 »

En defensivt orienteret træner til en klub med en defensiv agenda samt filosofi. Lyder satme lovende. suk.

Thaurat al Shabab

plutonium
Manager

« Svar #15275: 22 Jun 2012, 18:28 »

Defensiv fodbold behøver ikke at være kedeligt at se på Smiley

Spørgsmålet er bare om vi KAN spille defensivt med den trup vi har, og når vores modstandere i Superligaen næppe har lyst til at stå for langt fremme på banen mod os. Efter min mening er vores trup sammensat til possessionsfodbold med spillere som Claudemir, Delaney, Bolanos, Jacobsen, Oviedo, N'Doye und so weider. Det er klart, at de godt kan omstilles til at spille med mere lange bolde og direkte spil, men jeg tror ikke det er en stil der vil få det maksimale ud af vores trup.

Når det er sagt, så er jeg spændt på om Ariël holder ved, at han vil gøre mere ud af talentudvikling! School of Excellence er så småt begyndt at producere lovende spillere, så med en træner der forstår at nurse dem kan vi måske få gang i vores spillere af egen avl. Delaney og Kvist er de eneste klokkeklare eksempler på spillere der er slået igennem på førsteholdet, mens Zohore var bobler i en periode. Næste på listen er Cornelius, og så ved jeg at vores nye målmandstalent høster store roser fra autoriteter på målmandsområdet. Så jeg håber sgu at Jacobs kan få dem modnet i en fart!

Jeg må indrømme, at jeg ikke er udelt glad ved vores nye cheftræner, men det skyldes nok mest af alt at jeg ikke kender meget til ham. Så jeg håber at han får os op i gear i en fart!

EDIT
og jeg ved godt at Delaney og Kvist ikke var på School of Excellence, men den skole blev jo netop oprettet for at satse hårdere på talentudvikling. Zohore var som bekendt det første produkt af SoE
« Seneste Redigering: 22 Jun 2012, 18:30 af plutonium » Logged

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #15276: 22 Jun 2012, 18:37 »

Pluto, du er inde på noget af det rigtige. Det dur ikke, at man med de modstandere FCK har i Superligaen vil spille defensivt. Det håber jeg ikke for jer sker. Men lad os nu se. Det er blot et rygte, han har. Det kan være, at han har helt andre planer med FCK. Det skal nok blive spændende at se. Jeg er glad for, at I har fået en konkurrent i Nordsjælland, det gavner kun Superligaen, som jeg ellers synes er ufattelig kedelig.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #15277: 22 Jun 2012, 20:10 »

At en træner har spillet defensivt, hvor han var før, er ikke ensbetydende med, at han gør det, det næste sted han kommer hen. I husker måske, at Ståle faktisk spillede MEGET Norsk i sine første sæsoner i FCK. Altså en gang betonfodbold, med stor fokus på det defensive, og så ellers lange bolde op på Allbäck. Det var den slags fodbold truppen var til dengang, den blev så stille og roligt formet om, til den måde at spille fodbold på, som man gjorde, i Ståles sidste sæson.

Jeg ved ikke alverden om jeres nye træner, eller om hvordan truppen i Anderlecht har været sat sammen. Men man kunne måske forestille sig, at truppen netop har været til den form for fodbold, og ikke til den slags, som hans kritikere hellere ville have set. Efter fadæsen med Roland Nilsson, har jeg svært ved at forestille mig, at man skulle have valgt endnu en træner, som insisterer på at spille fodbold på en måde som truppen ikke rigtig er til, og frem for alt på en måde, som klubledelsen ikke er enig i. Skulle det alligevel være tilfældet, kan det i hvert fald ikke kun være træneren, der får sparket, hvis det går galt igen, der må også rulle et hoved eller to længere oppe i systemet.

DeBuur
Manager

« Svar #15278: 22 Jun 2012, 20:57 »

Thumbs Up tillykke med den nye træner, jeg kender ham kun fra nettet så det vil jeg ikke udtale mig om.

Men jeg mener det er spændende for Superligaen med nyt blod - FCK bryder nu med at det altid skal være Svensk eller Norsk og det er frisk og godt for Superligaen.

Jeg tror også at det er godt for jeres muligheder i Europa hvilket igen er godt for Dansk Fodbold.

Superligaen vil være tæt næste år - OB, FCN og FCK vil være at finde i Top 3 og her kan det være afgørende at FCK har en træner med en defensiv tilgang som andre kloge hoveder hentyder til det betyder ikke at det er kedeligt at se på.

YNWA

plutonium
Manager

« Svar #15279: 24 Jun 2012, 18:48 »

http://www.bold.dk/nyt/Fransk-bomber-aaben-for-FCK

Spændende nok, men jeg har lidt en dårlig fornemmelse ved ham. Jeg tjekkede ham hurtigt ud på YouTube, og selvom der ikke er tvivl om hans målnæse (nogle rimelige fikse afslutninger han har), så kan jeg have min betænkelighed om hvorvidt han passer ind i vores spillestil. De fleste af hans mål kommer som følge af omstillinger hvor der er masser af bevægelse. Det er med andre ord ikke ud fra possessionsfodbold han har bevist sin kunnen. Desuden er 18 mio mange penge for en spiller i disse tider.

Jeg vil dog sige, at det er meget interessant med en europæisk angriber for en gangs skyld! Jeg synes altså ikke at stabiliteten er høj nok hos Sydamerikanerne, og Afrikanerne har generelt en mangel på taktisk forståelse. Jeg vil gerne have bundsolide angribere, der måske scorer lidt mindre, men til gengæld kan bidrage til spillet ordentligt, så vi måske kan iscenesætte vores stærke midtbanespillere Vingaard, Bolaños og Claudemir (når han ellers er på toppen) bedre. Tænker stadig tilbage på Allbäck med en lille tåre i øjenkrogen crazy

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #15280: 04 Jul 2012, 01:30 »

Sådan! - Så fik jeg endelig mit sæsonkort på plads! - Jeg var så heldig at der stod et sæde ledig på C6. da jeg var inde og kigge idag! og så slår man jo til, så virkelig nice! Kom dog til at købe et platin kort, så nu har vi bare at komme langt i Europa i år Peace

Hvor står i andre ?

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Legenden
Manager

« Svar #15281: 04 Jul 2012, 10:05 »

Jeg står nede på Sektionen.

Overvejer dog også at købe sæsonkort derned, skal dog på ingen måde have platin. Men med to hjemmekampe mod Brøndby løber det vel allerede op i næsten 500 kr. for bare de to kampe ved normale billetter. Smiley

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Know112233
Førsteholdsspiller

« Svar #15282: 04 Jul 2012, 11:49 »

Så fik jeg set højdepunkterne fra træningskampen i går (http://www.fck.dk/nyhedsvisning/?newsid=12844) mod Metalist, og vi slog dem 4-1! Det er ganske udmærket, da jeg mener Metalist er et fint hold... Mos ser ud til at være klar med et lille hattrick Smiley Damen ser dog lidt uskarp ud, men det kommer nok!

AFC
Manager

« Svar #15283: 14 Jul 2012, 21:35 »

Der er suppestart i morgen, og vi tager i mod FC Midtjylland. Det bliver spændende at se, hvordan vores nye træner, Jacobs griber tingene an og han har selv udtalt, at han vil eksperimentere lidt med sine egne taktiske fifs. I vores træningskampe har det set ganske stabilt ud, og især Mos har været klar. Han ligner en starter sammen med Santin eftersom der er den store snak om N'Doye for tiden.

Netop N'Doye er ikke med i truppen i morgen - det samme med Grindheim, og det seneste nye skulle vist være, at Rubin Kazan lader til at skaffe vores kære Dame til Rusland, men samtidig med det er der er også snak om, at Jacobs har valgt at udelade N'Doye fra truppen til i morgen grundet, at N'Doye ikke har vist nok engagement og fightervilje til træningen/træningerne og har heller ikke fået så meget spilletid i træningskampene. Spekulationerne kører hele tiden på fulde tryk. Vi kan selvfølgelig håbe på, at N'Doye vælger, at droppe Rusland og spille sin kontrakt færdig her i København.

Vores nye lejede spiller, Nicolai Jørgensen er blevet indlemmet i truppen til i morgen og har fået rygnummer 18. Det bliver spændende, at se om han får debut i morgen!

jokke
Førsteholdsspiller

« Svar #15284: 15 Jul 2012, 00:00 »

Nogle der ved noget om Pape Pate Diouf - er han skadet, dårlig form eller bare vraget? Smiley

Sider: 1 ... 1017 1018 [1019] 1020 1021 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010