home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  0 Brugere, 623 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1011 1012 [1013] 1014 1015 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1749538 gange)
bobbefar
Gæst

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #15180: 13 Maj 2012, 22:48 »

Nu havde jeg travlt med at se gyseren i England, og derfor så jeg ikke dagens kamp i Haderslev.

Resultatet er i hvert fald til at skamme sig over, også selvom vi er bagud med to. Vi har vist svaghedstegn igennem hele sæsonen, og specielt foråret har været skidt. Nordsjælland kunne meget vel lige vindere, men jeg tror på, at vi tager guldet alligevel. Nu skal vi rejse os og håbe at OB tager point fra Farum-klubben i morgen.

Btw., den værste dag i hele mit liv.

Føler sku lidt med Man United Smiley

Håber virkelig at nu hvor FCN selv har det i deres hænder, at presset bliver for højt så de ikke klare den.

Anfield Road
Manager

« Svar #15181: 14 Maj 2012, 21:02 »

i er ikke så lidt heldige...

nu har i bolden igen  Skuffet

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Legenden
Manager

« Svar #15182: 14 Maj 2012, 22:51 »

Av, av, av. Herning bliver alt for vildt. Brøndby nakker lige FCN, det har de jo gjort før - den er sten sikker. Så hiver vi også lige de tre point hjem i det jyske. Chaaaaaaaaaaaaaaaaa aaancen....?

Edit: Super arbejde af de fynske tosser i dag, tak.

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

bobbefar
Gæst

« Svar #15183: 14 Maj 2012, 22:53 »

Tak til ob !

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #15184: 15 Maj 2012, 13:41 »

Jeg ville råde ALLE FC fans til at tage til Herning på Søndag. Det er muligvis årets vigtigste kamp, og med en sejr til os, samt et nederlag til FCN kan det ende med en guldfest. FCKFC og Carlsberg har i samarbejde arrangeret en bustur som er ganske gratis, i kan tilmelde jer på Facebook, Ellers sender de uofficielle som sædvagenligt også busser afsted til Herning, det koster 200 kroner, men så får nok også en sjovere bustur. I kan tilmelde jer på S12.dk.

Alle mand til Herning!!

FCK

Legenden
Manager

« Svar #15185: 15 Maj 2012, 13:47 »

Yes, FCM på søndag, men også Horsens på torsdag. Smiley Hvilken bus kommer du med?

« Seneste Redigering: 15 Maj 2012, 13:49 af Neymar » Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #15186: 15 Maj 2012, 14:15 »

Yes, FCM på søndag, men også Horsens på torsdag. Smiley Hvilken bus kommer du med?

Regner skam med folk kommer til pokalfinalen, uden man skal minde dem om det. Wink
Det ved jeg stadig ikke endnu, men højst sandsynligt ungdomsbussen. 

FCK

CasperAkaCalle
Ynglingespiller

« Svar #15187: 15 Maj 2012, 15:03 »

Jeg ville råde ALLE FC fans til at tage til Herning på Søndag. Det er muligvis årets vigtigste kamp, og med en sejr til os, samt et nederlag til FCN kan det ende med en guldfest. FCKFC og Carlsberg har i samarbejde arrangeret en bustur som er ganske gratis, i kan tilmelde jer på Facebook, Ellers sender de uofficielle som sædvagenligt også busser afsted til Herning, det koster 200 kroner, men så får nok også en sjovere bustur. I kan tilmelde jer på S12.dk.

Alle mand til Herning!!
Jeg fik billetter til kampen, af min ven, til min konfirmation! Glæder mig til at løverne æder ulvene (forhåbenligt...)  Opstemt

bobbefar
Gæst

« Svar #15188: 17 Maj 2012, 13:11 »

Håber virkelig at fck vinder i dag og ikke mindst på søndag !! det kunne være så lækkert med the double Smiley

HRz
Gæst

« Svar #15189: 17 Maj 2012, 13:15 »

Held og lykke til begge hold Smiley

Kom så ACH!

startrix96
Reserveholdsspiller

« Svar #15190: 17 Maj 2012, 14:34 »

Håber virkelig at fck vinder i dag og ikke mindst på søndag !! det kunne være så lækkert med the double Smiley
Det kunne være fedt med the double! men vi skal lige tænke på at Nordsjælland skal møde Brøndby Skuffet og Brøndby har intet at spille for og de vil jo ikke se FCK tage Mesterskabet igen i år, Så jeg regner nok med at Brøndby spiller af lort til mod Nordsjælland eller også sætter de bare nogle reserver...

Og hvis det sker så er Brøndby en flok tabere !
Ps. det er de jo stadig... :-)

Real Madrid konge !!!
FCK gude !!!

brøndy LORT !!!!

verdenskrig
Manager

« Svar #15191: 17 Maj 2012, 14:44 »

Sikke noget bæ at lukke ud!  Huh

Hvad var i så sidste år da i "pudsigt nok" lige taber 3-0 ud af det blå ude til OB så vi ikke kunne nå dem i kampen om 2.pladsen til CL.

Jeg håber så meget at Nordsjælland smasker os ud af banen, og løber med det guld for næsen af jer. Så kan Carsten V sgu oversvømme københavn med sit tudefjæs.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

startrix96
Reserveholdsspiller

« Svar #15192: 17 Maj 2012, 16:30 »

Sikke noget bæ at lukke ud!  Huh

Hvad var i så sidste år da i "pudsigt nok" lige taber 3-0 ud af det blå ude til OB så vi ikke kunne nå dem i kampen om 2.pladsen til CL.

Jeg håber så meget at Nordsjælland smasker os ud af banen, og løber med det guld for næsen af jer. Så kan Carsten V sgu oversvømme københavn med sit tudefjæs.
det er jo også latterligt at sige !
Nordsjælland har spillet godt men det kan ikke passe at brøndby stiller dårligt op eller bar spiller elendigt med vilje så kan man fandme ikke synke lavere?!

Brøndby skal ikk være sådan nogle svin bare fordi de ikke kan finde ud af at spille fodbold mere Huh

Real Madrid konge !!!
FCK gude !!!

brøndy LORT !!!!

Ariana Grande
Manager

« Svar #15193: 17 Maj 2012, 16:32 »

Rullende Øjne

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #15194: 17 Maj 2012, 17:04 »

Det kunne være fedt med the double! men vi skal lige tænke på at Nordsjælland skal møde Brøndby Skuffet og Brøndby har intet at spille for og de vil jo ikke se FCK tage Mesterskabet igen i år, Så jeg regner nok med at Brøndby spiller af lort til mod Nordsjælland eller også sætter de bare nogle reserver...

Det er i min verden dybt naivt at tro Brøndby ikke vil kæmpe for en sejr, jeg tror ikke spillerne går så meget op i det som fansene. Der er ingen sportsmand der lægger sig ned, for at få et hold til at blive mestre frem for et andet! Så er meget enig med Verdenskrig, det er virkelig mærkeligt at lukke sådan noget ud.

Jeg tror på Brøndby får uafgjort i den kamp.

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Sider: 1 ... 1011 1012 [1013] 1014 1015 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010