home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  0 Brugere, 514 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1004 1005 [1006] 1007 1008 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1757048 gange)
Bunkefar
Lilleputspiller
*

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #15075: 14 Apr 2012, 14:01 »

Slap af. Jeg prøver ikke at fornærme dig Wink

Det jeg siger er, at det er forkert at udpege lige præcis Bolanos som en af de tre der særligt underpræsterer for holdet. Det er der så meget der taler imod ved kampene. Du er naturligvis berettiget til at have din mening, men du får det til at lyde som om at Bolanos er en af dem der gør at vi spiller så dårligt som vi gør. Det er dét jeg mener med at din retorik er forkert. Jeg mener det vil være en ret stor fejlanalyse af vores spil, at sige at Bolanos trækker holdet ned. Så kan man altid diskutere om han har spillet ENDNU bedre tidligere. Men på den led underpræsterer alle på holdet med undtagelse af Wiland, Delaney og vores stærkeste forsvarskæde (Jacobsen - Sölvi - Kris - Oviedo/Bengtsson). Selv N'Doye synes jeg plejer at være farligere. Ganske vist scorer han stadig og kreerer meget uro, men set over 90 minutter synes jeg vi har set ham bedre.

Men det gør du nu lidt når du starter ud som du gør, at negligere min mening. Og jeg har ingenlunde sagt at Bola er en dem som trækker holdet ned, aldrig. Det jeg har sagt er at JEG mener han underpræsterer i forhold til, hvad man ved han kan og har gjort for holdet tidligere, men det kan der være forskellige faktorer til. Han virker mere bundet af defensive opgaver, end han tidligere har været. Også mener jeg han trækker for meget ind i banen, i stedet for at søge mod baglinien.

Jeg gider ikke kommentere det. I kan bare skrive, hvad I vil. Jeg vil alligevel kun kunne sige noget negativt.

plutonium
Manager

« Svar #15076: 14 Apr 2012, 14:12 »

Jeg negligere skam ikke din mening Smiley

Tværtimod respektere jeg at folk er af en anden mening end mig. Det er jo ikke sjovt at diskutere med folk der grundlæggende er enige Wink

Jeg mener blot at det er forkert at udpege tre spillere der underpræsterer på et hold, der generelt spiller dårligt, når det måske netop er to af dem der gør, at vi stadig vinder point hjem. Bolanos og Santin leverer stadig varen i kampene. At de så kan præstere bedre end de gør er jo op til den enkelte at vurdere! Men når hele holdet spiller under vanligt niveau, så opfatter jeg det, at udpege tre spillere specifikt, som en holdning til at de ikke bør være i startopstillingen.

Men vi er tydeligvis kommet skævt ind på hinanden, siden du opfatter det som personangreb.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Bunkefar
Lilleputspiller
*

« Svar #15077: 14 Apr 2012, 14:47 »

Jeg negligere skam ikke din mening Smiley

Tværtimod respektere jeg at folk er af en anden mening end mig. Det er jo ikke sjovt at diskutere med folk der grundlæggende er enige Wink

Jeg mener blot at det er forkert at udpege tre spillere der underpræsterer på et hold, der generelt spiller dårligt, når det måske netop er to af dem der gør, at vi stadig vinder point hjem. Bolanos og Santin leverer stadig varen i kampene. At de så kan præstere bedre end de gør er jo op til den enkelte at vurdere! Men når hele holdet spiller under vanligt niveau, så opfatter jeg det, at udpege tre spillere specifikt, som en holdning til at de ikke bør være i startopstillingen.

Men vi er tydeligvis kommet skævt ind på hinanden, siden du opfatter det som personangreb.

Haha, bare rolig ser det ikke som personangreb, så det skal vi ikke blive uvenner over. Wink

Jeg mener ikke Santin har leveret i lang tid, og jeg havde hellere set Mos, ja selv Van der Frederiksen inde, ja han er ikke i klubben, men så dårlig mener jeg Santin er for tiden. Han har, hvis jeg husker rigtigt scoret 2(!!!!) mål de sidste 11 kampe, så han levere ikke for tiden. Ligesom jeg ikke mener Bola gør for tiden. Og det er nu engang dagsformen som afgør kampe, og ikke hvad de lavede i efteråret. Hvis du kan følge mig? Jeg mener Bola er en starter, men jeg mener ikke han holder det niveau han plejer. Claudemir og Santin kunne snildt erstattes som de spiller lige pt, men de lever på tidligere meritter.

Men vi skal nok finde mesterskabet uanset, FCN virker til at have fået gummiben.

Jeg gider ikke kommentere det. I kan bare skrive, hvad I vil. Jeg vil alligevel kun kunne sige noget negativt.

plutonium
Manager

« Svar #15078: 14 Apr 2012, 14:51 »

Og det er nu engang dagsformen som afgør kampe, og ikke hvad de lavede i efteråret. Hvis du kan følge mig?

100 % Smiley

Men lige her mener jeg så stadig at Bolanos er den af vores offensive spillere der bedst holder niveau Peace

N'Doye som mulig anden, selvom jeg faktisk synes han er faldet lidt i kadence i foråret. Han scorer målene, men han er ikke særlig synlig for det positive ellers.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #15079: 14 Apr 2012, 15:05 »

Men vi skal nok finde mesterskabet uanset, FCN virker til at have fået gummiben.

*Anti jinx* ON

Jeg tror nu ikke vi skal afskrive FCN, godt nok har vi HB Køge at spille mod i weekenden, men FCN har også en let kamp på hjemmebane mod Silkeborg. Vi har gang på gang fejlet, når vi har haft chancen for at slå et større hul til FCN og vi har ikke nok målscorer i truppen, vi er dybt afhængig af N'doye... I år tror jeg ikke på det  før vi fører med 9 point! eller der er vi er matematisk sikret (sker vel ca. samtidig)

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Bunkefar
Lilleputspiller
*

« Svar #15080: 14 Apr 2012, 15:06 »

100 % Smiley

Men lige her mener jeg så stadig at Bolanos er den af vores offensive spillere der bedst holder niveau Peace

N'Doye som mulig anden, selvom jeg faktisk synes han er faldet lidt i kadence i foråret. Han scorer målene, men han er ikke særlig synlig for det positive ellers.

Det er så i orden, bliver vi ikke enige om. Men hvad pokker, vi vil bare holdet det bedste jo.

Jeg er blot bare blevet endnu mere forelsket i Damen efter hans UC tatovering. <3

Bunkefar
Lilleputspiller
*

« Svar #15081: 14 Apr 2012, 15:07 »

*Anti jinx* ON

Jeg tror nu ikke vi skal afskrive FCN, godt nok har vi HB Køge at spille mod i weekenden, men FCN har også en let kamp på hjemmebane mod Silkeborg. Vi har gang på gang fejlet, når vi har haft chancen for at slå et større hul til FCN og vi har ikke nok målscorer i truppen, vi er dybt afhængig af N'doye... I år tror jeg ikke på det  før vi fører med 9 point! eller der er vi er matematisk sikret (sker vel ca. samtidig)

Vi vinder mesterskabet på udebane mod Silkeborg.

Ariana Grande
Manager

« Svar #15082: 14 Apr 2012, 15:30 »

NO!

Bunkefar
Lilleputspiller
*

« Svar #15083: 14 Apr 2012, 15:33 »

Ariana Grande
Manager

« Svar #15084: 14 Apr 2012, 15:35 »

Du sød.
Jeg er også tosset med dig <3

U-4-E
Manager

« Svar #15085: 14 Apr 2012, 15:45 »

Så bliver i da ikke mestre i år.

Bunkefar
Lilleputspiller
*

« Svar #15086: 14 Apr 2012, 15:49 »

Så bliver i da ikke mestre i år.

Silkeborg - SønderjyskE - kartoffel kartoffel.

plutonium
Manager

« Svar #15087: 15 Apr 2012, 19:56 »

Er jeg den eneste der godt kan blive lidt lun på Horsens' Frederik Rønnow? Synes han har en dejlig udstråling for en målmand, og med sine blot 19 år virker han utroligt sikker i sine aktioner.

Hvis man kunne købe ham her til sommer, men lave en aftale med Horsens om at de lejer ham uden at skulle betale lønnen til næste sæson ville jeg da absolut godt kunne tænke mig at se Opstemt

Især fordi jeg har en nagende fornemmelse af, at Kim Christensen/Johan Wiland ikke vil være vores målmandsduo om to år. Enten fordi Wiland vil videre eller fordi Kim er træt af bænken. Så kunne jeg altså godt tænke mig at have Rønnow i folden! Det er sjældent jeg ser en ung målmand med en attitude der tiltaler mig SÅ meget Opstemt

N17
Manager

« Svar #15088: 15 Apr 2012, 19:57 »

Det er noget med, at I vidst har et stort talent løbende i næste række, som rykkes op fra næste sæson!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

plutonium
Manager

« Svar #15089: 15 Apr 2012, 19:59 »

Det er noget med, at I vidst har et stort talent løbende i næste række, som rykkes op fra næste sæson!

Lucas Scheel? Eller er der en anden ung keeper jeg ikke lige kan komme i tanke om?

Uanset hvad, så vil jeg da glæde mig til at se hvad dette talent kan, men Rønnow tiltaler mig i hvert fald Peace

Sider: 1 ... 1004 1005 [1006] 1007 1008 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010