home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  0 Brugere, 492 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1002 1003 [1004] 1005 1006 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1757990 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #15045: 12 Apr 2012, 16:05 »

Helt enig Daniel. En dansker ville blive kronraget i Spanien, fordi vi heroppe spiller alt for taktisk og med livrem og seler. Faxe er udover Laudrup den eneste som virkelig vil spille fodbold efter de rette spanske dyder med 4-3-3, masser af folk foran bolden, og masser af plads til kreativitet. Faxe ejer bare ikke skyggen af taktisk forståelse haha Opstemt.. Det var derfor Laudrup / Faxe var den perfekte duo. Faxe som motivator og indpisker på sidelinien, og Laudrup som hjernen med det kølige overblik.

Jeg kunne dog godt forestille mig Troels Bech i udlandet engang, men det ligger nok lidt ude i fremtiden. Som person, og som træner synes jeg i hvert fald han virker til at have den rette mentalitet Smiley

Yessir@
Det er satme også mange år siden crazy Grin

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Cap
Juniorspiller
**

« Svar #15046: 12 Apr 2012, 17:52 »

Lyngby Boldklubs offensive talent, Emil Larsen, bliver i dag kædet sammen med FC København.

Link: http://www.fodbold-transfers.dk/avis-lyngby-stortalent-i-fcks-sogelys/

Personligt tror jeg, at han vil være en god backup-løsning, men jeg tror desværre, at han får svært ved at tilspille sig en fast rolle i løbet af de næste år.

Hvad mener I?

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #15047: 12 Apr 2012, 17:56 »

Så er Ståle fortid i Køln, kan være vi er heldige at kunne hente ham tilbage. Virker dog usandsynligt.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #15048: 12 Apr 2012, 18:04 »

Så skete det. Et eller andet sted havde jeg set den komme, og I kender jo min holdning til beslutningen. Bliver spændende at se, hvad der sker med ham nu.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #15049: 12 Apr 2012, 18:15 »

Egentlig også sjovt at bemærke denne artikels indledende sætning. "Fredag eftermiddag" mon dog...

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #15050: 12 Apr 2012, 18:32 »

Ved mig står der torsdag eftermiddag. Om det så er noget, de har rettet, ved jeg ikke.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #15051: 12 Apr 2012, 18:35 »

Ved mig står der torsdag eftermiddag. Om det så er noget, de har rettet, ved jeg ikke.
Det står der også nu hos mig.

De har rettet det, for der stod fredag, det er jeg helt sikker på. Smiley

kanok
Reserveholdsspiller

« Svar #15052: 12 Apr 2012, 18:45 »

I min verden bør CV sætte sig bag skrivebordet igen og lade Ståle komme tilbage. Smiley

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #15053: 12 Apr 2012, 19:33 »

I min verden bør CV sætte sig bag skrivebordet igen og lade Ståle komme tilbage. Smiley
Det kunne helt sikkert være en fin løsning, men jeg tror sgu ikke vores norske ven vil tilbage. Er også sikker på, at der er andre klubber rundt omkring, som gerne vil have fat i ham, på trods af hans fyring.

HansenLFC
Gæst

« Svar #15054: 12 Apr 2012, 20:18 »

Lyngby Boldklubs offensive talent, Emil Larsen, bliver i dag kædet sammen med FC København.

Link: http://www.fodbold-transfers.dk/avis-lyngby-stortalent-i-fcks-sogelys/

Personligt tror jeg, at han vil være en god backup-løsning, men jeg tror desværre, at han får svært ved at tilspille sig en fast rolle i løbet af de næste år.

Hvad mener I?

Jeg synes uden tvivl at Emil Larsen vil være en super dygtig spiller at få til København. Han vil inden der er gået en halv sæson have tilspillet sig en fast plads på holdet. Han har virkelig en fart, god teknik og ikke mindst en super sparketeknik som vil gavne FCK på alle måder. Synes langt størstedelen af FCKs spil bliver skabt i højre side og ville gøre FCKs offensiv endnu sværre at lukke ned.

Han skulle dække venstre kanten, og Bolaños skulle stadigvæk dække højre kanten. Synes de to minder rigtig meget om hinanden, dog sparker Emil langt bedre end Bolaños.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #15055: 12 Apr 2012, 20:28 »

Emil Larsen er en rigtig dygtig spiller, med et stort potentiale. Hurtig og teknik spiller, som godt kunne få en plads i vores trup. Dog koster han nok en del knaster, men helt sikkert en spændende spiller.

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #15056: 14 Apr 2012, 07:49 »

Ja undskyld jeg siger det, men ville være dybt latterligt at hente Ståle tilbage til København. Han ville ikke have noget at vinde, og han ville kun kunne skuffe!! Han gjorde det godt, og vi ville helst have beholdt ham, men kapitlet er slut. Kommer han til en anden dansk klub, vil han næsten også kun kunne skuffe, jeg tror slet ikke hans fremtid ligger i Danmark.

Men Ståle tilbage i København er lose-lose for os og ham.

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Bunkefar
Lilleputspiller
*

« Svar #15057: 14 Apr 2012, 12:18 »

Ståle kommer sgu nok ikke tilbage til FCK, og hvis han gjorde, så ville det blive ligesom de første par år vi havde ham, og kan i huske hvor mange gange vi råbte Ståle RAUS? Men ingen tvivl om at det er en romantisk tanke, at få ham tilbage, og alt bare ville blive som sidste sæson igen. Men selv med ham ville det ikke ske, der er for mange spillere der underpræsterer, Claudemir, Bola, Santin for at nævne nogle. Derudover håbløs opstillinger med Delaney på kanten, som har gjort vores spil har været til grin.

Da vi spillede bedst i år, spillede vi 4-3-3 under Rolle, lidt komisk.

Jeg gider ikke kommentere det. I kan bare skrive, hvad I vil. Jeg vil alligevel kun kunne sige noget negativt.

plutonium
Manager

« Svar #15058: 14 Apr 2012, 12:52 »

Ja undskyld jeg siger det, men ville være dybt latterligt at hente Ståle tilbage til København. Han ville ikke have noget at vinde, og han ville kun kunne skuffe!! Han gjorde det godt, og vi ville helst have beholdt ham, men kapitlet er slut. Kommer han til en anden dansk klub, vil han næsten også kun kunne skuffe, jeg tror slet ikke hans fremtid ligger i Danmark.

Men Ståle tilbage i København er lose-lose for os og ham.

Der er ingen tvivl om at det her og nu ville være direkte latterligt af ham at tage 'hjem' til København, netop fordi han har alt at tabe og meget lidt at vinde. Hans sidste sæson i klubben er det bedste vi nogensinde har set FCK præstere og det er svært at forestille sig at vi skulle kunne spille bedre end det før spillermaterialet bliver endnu bedre.

Jeg vil dog ikke kalde det en lose-lose situation langsigtet, hvis han kom tilbage. Han og CV havde et fantastisk samarbejde og en enighed om hvordan fodbolden skulle spilles. Jeg tror rimelig hurtigt at han ville kunne få holdet tilbage til at spille god fodbold, for SÅ stor er ændringen heller ikke på holdet. Vi har mistet Kvist, men har efter min mening en Delaney der godt kunne indtræde i lidt samme rolle. Forsvaret er udskiftet, men jeg ser faktisk ikke så stor en svækkelse igen. Jeg tror absolut godt på at Ståle kunne vende tilbage med succes.

Det er dog mere langsigtet jeg ser noget godt i at få ham hjem. Netop fordi visionerne han og ledelsen havde passede fantastisk godt sammen! Hvis man kunne tilknytte ham 5 år mere, så tror jeg vi kunne stable noget fantastisk på benene på grund af den planmæssigt veludførte kontinuitet der ville ligge bag (det her år undtaget).

Men når det er sagt, så tror jeg absolut heller ikke at han vender tilbage. Det vil være et personligt nederlag for så stærk en personlighed som Ståle, at skulle tage tilbage til noget han har forladt efter SÅ kort tid. Hans familie var glade for København, og det kunne tale for en hjemkomst, men jeg tror ikke på det. Ståle vil videre - han er klar til noget nyt. Det seneste er jo så at han slet ikke vil afvise at stoppe som træner. Han siger heller ikke at han overvejer det, men han afviste det ikke da en avis stillede spørgsmålet Peace

- og så har FCK jo faktisk også afvist at overveje ham, så selvom det er en fed diskussion at tage, så er den liiidt formålsløs Opstemt

@Bunkefar: jeg er så ret så uenig med dig i meget af det du siger crazy
Hvis Ståle vendte hjem ville vi ikke få to dårlige år nødvendigvis. 90 % af spillermaterialet og trænerteamet er det samme som da han forlod det, og de kender i dén grad hans system. Derudover ønsker CV og Ståle de samme ting udført på banen (selvfølgelig med nuancer her og der), så der vil være en bred enighed om hvordan tingene skal foregå, ligesom spillerne under CV bliver trænet i en stil der minder om det Ståle gerne vil. Ståle vil blive modtaget med åbne arme i København, og selvom der skulle være dårlige resultater i en kort periode, så ville han være 100 % sikker i sædet.

Derudover er jeg uenig med dig i at Bolanos og Santin underpræsterer. Bolanos er en af vores farligste spillere (ikke at det siger meget) både før og efter nytår. Han står for så meget uro i modstanderens venstre side og kreerer så meget plads for sine medspillere, at det er direkte forkert at sige at HAN underpræsterer, for så gør ALLE det. Santin underpræsterer heller ikke, for han scorer stabilt mål i denne sæson, men laver ikke en skid på banen andet end at prikke dem ind. Jeg kan ikke fordrage ham som spillertype, men at sige han underpræsterer er forkert. Han spiller præcis som han altid gør det. Jeg vil dog give dig helt ret i at vores centrale midtbane underpræsterer helt vanvittigt, ligesom vores generelle pres- og possessionsspil fejler. Vi skal lægge det jerntæppe på modstanderen som vi var gode til engang. Men det er altså ikke enkeltpræstationer der skal få det til at ske. Det er hele holdet der skal spille bedre sammen som en enhed.

I det hele taget synes jeg ikke vi har spillere der direkte underpræsterer, pånær Claudemir. Men som hold fungerer det ikke lige nu. Det kan vi hurtigt blive enige om. Og så kan vi lynhurtigt blive enige om at Delaney bruges forkert på kanten. Han har så meget potentiale som balancespiller på midten, at han skal sendes ind i maskinrummet ASAP.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #15059: 14 Apr 2012, 12:55 »

Men selv med ham ville det ikke ske, der er for mange spillere der underpræsterer, Claudemir, Bola, Santin for at nævne nogle.

Den her bliver jeg simpelthen nød til at kommentere...

Cesar Santin har scoret 14 mål i denne sæson, det vil sige han har scoret 4 færre end i hele sidste sæson (10/11), 2 færre end i sæsonen 08/09 og 1 mål mere end i 09/10. Det er sku i min verden vældig stabilt?

Derudover scorede vores topscore i 07/08 12 mål, 06/07 18 mål, 05/06 18 mål, 04/05 13 mål,  03/04 17 mål, 03/04 15 mål (todi), 02/03 15 mål - Hvilket faktisk alle er år vi har haft europæiske kampe (for at kunne sammenligne)

I superligaen har han i år scoret 11 kasser, det er kun sket 5 gange siden 2000/2001 at der er spillere som har scoret flere mål (heraf N'doye x2) ... Han er desuden ikke første angriber og bliver næsten skiftet ud i samtlige kampe. Derudover har han lavet 6 assists i året, så han har været involveret i 20 mål i denne sæson ud af 56 mål... dvs. han er involveret i omkring 1/3 del af alle vores mål.. kun N'doye overhaler ham i år med 49% (27 mål).

Derudover vil jeg også gerne kritisere din kommentar om Bolanõs, han har faktisk lavet 7 assists i denne sæson, hvilket er del 1. plads med N'doye. Fedt er det faktisk at se Oviedo har har lagt op til 5 mål (dog 3 i pokalen) - sammenlignet med Oscar Wendts oplæg til 7 mål i sidste sæson.

Så skidt har de faktisk ikke været i mine statistiske øjne. Jeg kan være enig med dig i det ikke er kønt og de ikke har været så effektive her i foråret, men der er altså ikke spillet så mange kampe endnu.

Tak til www.nipserstat.dk for oplysningerne.

Edit: for langsom ... but proves Pluto's statement Smiley

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Sider: 1 ... 1002 1003 [1004] 1005 1006 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010