Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40
szukizek
Træningsbanen
Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere:
23573
2 Brugere, 482 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
robbertwilson12
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
F.C. København Tråden
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
1001
1002
[
1003
]
1004
1005
...
1076
Forfatter
Emne: F.C. København Tråden (Læst 1758604 gange)
Daniel Nordentoft
Manager
Sv: F.C. København Tråden
«
Svar #15030:
12 Apr 2012, 13:59 »
Citat af: verdenskrig 12 Apr 2012, 13:44
Et eller andet sted beviser hans tid i Køln også, at han slet ikke er så god en træner som han er blevet skreget op til i Danmark. Al ære og respekt for det arbejde Ståle leverede i FCK, men når man kan få en hvilken som helst spiller til en hvilken som helst pris, og derudover har et MARKANT større budget end andre trænere i samme liga, så har man lette vilkår for at opnå succes.
Nu er de vilkår blevet taget fra ham, og straks fremstår han som en ganske ordinær træner som så mange andre.
Hvis Køln ikke fyrer ham er de godt nok historisk flinke, hvilket ville være ganske utysk.
Jeg er helt fundamentalt uenig i dine betragtninger, VK. Det er vanvittigt unuanceret, det du hoster op med der.
Ståle beviste jo netop i F.C. Købehavn, at han er en fremragende træner. Med den rette struktur på det ledelsesmæssige plan og den røde tråd klubben gennemførte på alle fronter var helt unikt. Uden Ståle's kompetencer, havde vi ikke nået så langt som klub i sidste sæson. Han fik masser af tid i F.C. København, og hvis en klub som Köln skal på rette spor igen, så skal han ganske enkelt også bare bruge tid. De har ikke råd til, at rykke ned, for det vil skade klubben ekstremt. Ståle skal have tid og tillid, før han kan skabe resultater. Det vigtigste er, at man sørger for at blive oppe, og så kører det opbyggende projekt som sideløb, for jeg tror overhovedet ikke 'Yessir' har ret i, at det ville være godt for klubben at komme et smut ned i den næstbedste række.
Vi kan hurtigt blive enige om, at man godt kunne forvente bedre resultater fra Ståle, for hans materiale er helt sikkert til mere. Der er forskellige typer af trænere, og Ståle er en mand, som skal have tid, hvis han skal kunne gennemføre sit projekt. Det vigtigste er, at man som sagt forbliver i Bundesligaen og samtidig lægger en langsigtet strategi, som man følger 100%. Fansene må udvise tålmodighed, hvis de ikke ønsker at blive et såkaldt elevator-hold.
plutonium
Manager
«
Svar #15031:
12 Apr 2012, 14:00 »
@VK:
Jeg ved ikke om jeg vil kalde Ståle en dårlig træner
Han er i en vanvittig svær klub, hvor fansene altid kører vildt hårdt på både spillere og træner ved den mindste modgang. De ting Ståle siger og gør viser for mig med al mulig tydelighed at han har styr på sin fodboldfaglighed og samtidig har den mentale kapacitet der skal til, for at træne i en klub som den.
Men jeg tror simpelthen ikke at der er NOGEN træner der ville have det nemt i Köln. Mourinho ville uden problemer kunne ende i den samme situation som Ståle er i nu. Det er jeg helt sikker på
Ståle tog et seriøst risky karrierevalg, da han rykkede til Köln. Du, af alle Nichlas, må da kende til den klubs ry med hensyn til fans og medier?
For direkte kontakt via pb
100 Film du skal se før du dør
- kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste
verdenskrig
Manager
«
Svar #15032:
12 Apr 2012, 14:09 »
Daniel det Ståle skabte i FCK skabte han på et grundlag som næsten er umuligt ikke at få succes på. Hvis man bare har en nogenlunde fodboldmæssig forståelse, og en acceptabel taktisk indsigt som træner, så er det tæt på umuligt ikke at skabe et vinderhold med det massive forbrug han fik stillet til rådighed.
Nu er Ståle kommet til en klub hvor han langt fra har samme økonomi, og langt fra samme hold. Det betyder at ting som at få det optimale ud af hver enkelt spiller, en stærk defensiv, og et enormt stærkt taktisk oplæg må ligge øverst på dagsordenen da man ikke kan leve på at spillerne er deres modstandere overlegen. Det har han på intet tidspunkt i Køln vist sig i stand til.
Køln er en stor klub, og har i mine øjne et ganske acceptabelt hold. Det kan kun falde tilbage på træneren at de ligger hvor de ligger, og jeg synes det er godt for den overdrevede hype omkring Ståle. Ståle er naturligvis en god træner, men han er overhoved ingen toptræner som jeg ser det. En ganske ordinær bundesligatræner. Men en toptræner i FCK fordi han havde et grundlag der stort set ikke kunne fejles på ( Som det dog alligevel lykkedes ham i perioder af sin tid i FCK)
Pluto@
Naturligvis ved alle at Køln er en svær klub at træne. Det ændrer bare ikke på at Ståle har vist at han uden enorm økonomisk støtte fra ledelsen, faktisk ikke behersker trænerfaget bedre end så mange andre.
Og ja naturligvis ville de fleste have det svært i Køln. Tror heller ikke der er nogen der havde forventet at Ståle ville vinde Bundesligaen, men ligefrem at ligge til nedrykning? Rykker de ned så har han virkelig fået en plet på sit CV der siger spar to, og som det ser ud nu kunne jeg godt forestille mig en nedrykning. For det virker slet ikke som om han rent taktisk har fået implementeret nogle af sine ting.
Konklusionen på første sæson(selvom den ikke er slut) må og skal være at Ståle har vist at han uden massiv pengeindsprøjtning ikke er andet end en ganske ordinær bundesligatræner.
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
verdenskrig
Manager
«
Svar #15033:
12 Apr 2012, 14:12 »
Citat af: plutonium 12 Apr 2012, 14:00
@VK:
Jeg ved ikke om jeg vil kalde Ståle en dårlig træner
Lige den her vil jeg i øvrigt gerne kommentere for sig selv. For det har jeg ALDRIG sagt
. Lige netop den påstand ville være vanvittigt unuanceret..
Men min påstand om at Ståle er overvurderet ud fra hans tid i DK hos FCK synes jeg ikke er unuanceret. Den har han faktisk selv bevist i sin første sæson
plutonium
Manager
«
Svar #15034:
12 Apr 2012, 14:27 »
Jeg er så dybt uenig med dig i, at den første sæson har vist Ståle som en uacceptabel træner i Köln. Ståle har en klar forventning om hvordan holdet skal spille, og arbejder langsigtet hen imod det. Det har ikke så meget med en stor økonomisk ballast at gøre, for det tager tid at implementere et system ordentligt, og det kræver et hold der tror på at det kan lade sig gøre. Det tog jo også Ståle 3 år før han for alvor viste hvordan han gerne ville spille fodbold. Det første år (måske to) efter Backe spillede vi jo hamrende konservativ fodbold baseret på en stærk defensiv. Men de efterfølgende par år arbejdede vi jo hen imod den possessionsfodbold der kulminerede i pragtspillet i sidste sæson.
Ståle er en træner der ved præcis hvad han vil have holdet til, men acceptere også at det kræver en flydende overgang. Jeg tror da også at det er derfor han stadig er i klubben. Da han blev hevet ind 'på kontoret' tror jeg han har fremlagt sin langsigtede plan, som ledelsen har accepteret og derfor givet ham længere snor. Jeg er ikke i tvivl om at en nedrykning vil betyde en fyring, men jeg tror man vil se et langt stærkere Köln i Bundesligaen hvis de rykkede ned i år, men BEHOLDT Ståle sæsonen i 2. Bundesliga.
Jeg har alle dage været modstander af at man fyrer træneren når han ikke engang har haft en sæson i det varme sæde. Naturligvis med det forbehold, at hvis træneren bare SLET ikke kan med den øvrige sportslige ledelse, så må han ud igen. Men hvis det bare er på grund af dårlige resultater i en periode, så skal man altså holde ved og tro på at man kan opnå bedre tider. Det kan godt være at fodbold er en branche der kræver resultater hele tiden, men som regel giver det altså langt bedre langsigtede resultater at bevare kontinuiteten, så længe man har en plan for fremtiden.
verdenskrig
Manager
«
Svar #15035:
12 Apr 2012, 14:45 »
Men når man så at det første Ståle arbejde hen mod i FCK var defensiven, så kan det vel undrer en lidt at det nærmest er det som sejler mest i hans tid i Køln so far.
Selvfølgelig tager det tid og skabe et godt hold, og på implementeret sine ideer så holdet spiller godt OG vinder. Havde Køln nu fået en sikker midterplacering i år, hvor man havde tabt lidt og vundet lidt så er det fint. Det havde været en logisk udvikling, for en træner som som muligvis mangler et par spillere men stadig har så stærke taktiske kendskaber, at man evner at lande sit hold sikkert i havn.
Køln er jo faldet totalt igennem i denne sæson og målene rasler ind( 63 mål i 30 kampe, dårligst i Bundesligaen
). Jeg synes ikke bare det kan undskyldes med at man "Lige skal købe et par spillere og lære det hele at kende" Det tyder ganske enkelt bare på at Ståle uden indkøb af talrige profiler som er andre hold overlegne, slet ikke har de enorme kvaliteter som alle i DK havde skreget ham op til. Igen siger jeg ikke han er en dårlig træner, for det viste han i FCK at han ikke er. Men hans Køln tid har ikke givet blikket af en mand som kan skabe ting ud af lidt.
Havde han landet Køln på en midterplacering var rygter om fyring aldrig kommet på tale. Men det er naturligvis ganske uacceptabelt at ligge hvor de ligger nu med et på papiret så ganske godt et hold.
Dog er jeg også som udgangspunkt i mod trænerfyringer, men når man så langt henne i sæsonen er under stregen, så er det et alternativ man skal begynde at overveje imo
Vi kan vel hurtigt blive enige om at denne sæson ikke ligefrem har vist Ståle fra sin bedste side ? Tvivler ikke på at vi nok skal ende med at være uenige i det andet, men det må i vel trods alt give mig ret i
plutonium
Manager
«
Svar #15036:
12 Apr 2012, 14:48 »
Ikke fra hans bedste side nej, men jeg synes stadig du er for kritisk
Hvis alle kan skabe resultater med gode nok spillere, så kan det undre at FCK har spillet som en sæk kartofler hele denne sæson
Og jeg køber ikke at vi stadig vinder, for det siger sgu mere om de andre hold end os! Ståle har hvad der skal til, det er jeg ikke i tvivl om
Men skal der uddybes mere må det vente til i aften, for jeg skal på arbejde
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #15037:
12 Apr 2012, 14:52 »
Citat af: verdenskrig 12 Apr 2012, 14:09
Daniel det Ståle skabte i FCK skabte han på et grundlag som næsten er umuligt ikke at få succes på. Hvis man bare har en nogenlunde fodboldmæssig forståelse, og en acceptabel taktisk indsigt som træner, så er det tæt på umuligt ikke at skabe et vinderhold med det massive forbrug han fik stillet til rådighed.
Nu er Ståle kommet til en klub hvor han langt fra har samme økonomi, og langt fra samme hold. Det betyder at ting som at få det optimale ud af hver enkelt spiller, en stærk defensiv, og et enormt stærkt taktisk oplæg må ligge øverst på dagsordenen da man ikke kan leve på at spillerne er deres modstandere overlegen. Det har han på intet tidspunkt i Køln vist sig i stand til.
Køln er en stor klub, og har i mine øjne et ganske acceptabelt hold. Det kan kun falde tilbage på træneren at de ligger hvor de ligger, og jeg synes det er godt for den overdrevede hype omkring Ståle. Ståle er naturligvis en god træner, men han er overhoved ingen toptræner som jeg ser det. En ganske ordinær bundesligatræner. Men en toptræner i FCK fordi han havde et grundlag der stort set ikke kunne fejles på ( Som det dog alligevel lykkedes ham i perioder af sin tid i FCK)
Pluto@
Naturligvis ved alle at Køln er en svær klub at træne. Det ændrer bare ikke på at Ståle har vist at han uden enorm økonomisk støtte fra ledelsen, faktisk ikke behersker trænerfaget bedre end så mange andre.
Og ja naturligvis ville de fleste have det svært i Køln. Tror heller ikke der er nogen der havde forventet at Ståle ville vinde Bundesligaen, men ligefrem at ligge til nedrykning? Rykker de ned så har han virkelig fået en plet på sit CV der siger spar to, og som det ser ud nu kunne jeg godt forestille mig en nedrykning. For det virker slet ikke som om han rent taktisk har fået implementeret nogle af sine ting.
Konklusionen på første sæson(selvom den ikke er slut) må og skal være at Ståle har vist at han uden massiv pengeindsprøjtning ikke er andet end en ganske ordinær bundesligatræner.
Jeg er lodret uenig.
Når du som træner kommer fra en fodboldklub, hvis strukturelle stil og gennemgående røde tråd i ledelses- og spillestilsmæssig sammenhæng var så komplet implementeret og fastgroet, er det et nyt kapitel og en helt anden situation, når du pludselig kommer til en helt anden klub. Han brugte en del år på, at få gennemført sit projekt hos os, men han fik også i den grad sat sit aftryk. Igen, der er forskellige typer af trænere - nogle er brændslukkere, som kan komme ind og redde et kriseramt hold, og andre (som Ståle) skal bruge tid til, at gennenføre sit projekt. Dem der bliver størst, er dem som formår at lægge en solid linje, og det har Ståle formået i F.C. København. Jovist, han har haft gode forudsætninger, men uden hans store kompentencer havde vi ikke nået det niveau. At vi så halter resultat- og spillemæssigt i denne sæson er en anden side af sagen, men derfor har Ståle i fællesskab med den øvrige stab og ledelse skabt en kontinuitet, som vi kan bygge videre på senere.
Så at sige, at han er en middelmådig eller ordinær træner er noget vrøvl i min verden.
Igen, klubben skal kigge langsigtet, og der kan Ståle blive en kæmpe gevinst. Han skal have tid til, at udarbejde sit koncept og sætte sit aftryk. De skal sørge for at blive oppe, og have den langsigtede strategi i baghovedet konstant.
verdenskrig
Manager
«
Svar #15038:
12 Apr 2012, 14:58 »
Citat af: plutonium 12 Apr 2012, 14:48
Ikke fra hans bedste side nej, men jeg synes stadig du er for kritisk
Hvis alle kan skabe resultater med gode nok spillere, så kan det undre at FCK har spillet som en sæk kartofler hele denne sæson
Og jeg køber ikke at vi stadig vinder, for det siger sgu mere om de andre hold end os! Ståle har hvad der skal til, det er jeg ikke i tvivl om
Men skal der uddybes mere må det vente til i aften, for jeg skal på arbejde
Men den største forskel på hans tid i FCK og hans tid nu, er at han i FCK (Selvom det var over en årrække) havde pengene til at købe så massive forstærkninger i forhold til alle andre. Den luksus kan han slet ikke tillade sig i Køln, da Køln for det første ikke er i toppen over attraktive klubber i Bundesligaen ( Intet Europa, sjælden vinder af trofæer) og ikke har samme økonomiske overlegenhed som FCK havde i forhold til andre superligaklubber.
Får Ståle på trods af det skabt et hold der er konkurrencedygtigt, og som faktisk spiller fodbold som han vil have det, jamen så skal jeg med glæde tage alle mine ord i mig. Det har jeg bare enorm tvivl på.
I hans første sæson har det som han startede med at fokusere på i FCK, faktisk har været den største svaghed, nemlig defensiven. Det tyder på at der er ufattelig lang vej igen. Præsidenten vil ikke længere forsikre at Ståle er træner, og det kan jeg bedømt ud fra den her sæson godt forstå
Altså 63 mål i mod på 30 kampe. Helt ærligt det er jo fuldkommen uacceptabelt, og må først og fremmest falde tilbage på trænerns taktiske oplæg og træningsmetoder. Det kan der da ikke være nogen tvivl om
(Egentlig også et svar på dit sidste svar Daniel
)
Yessir
Manager
«
Svar #15039:
12 Apr 2012, 15:20 »
Citat af: Daniel Nordentoft 12 Apr 2012, 13:59
for jeg tror overhovedet ikke 'Yessir' har ret i, at det ville være godt for klubben at komme et smut ned i den næstbedste række.
Vi må lige blive enige om at jeg mener at de ikke har godt af at rykke ned. Det må uden lige være et major setback i deres strategi fremadrettet.
Og der af er jeg så tvivl om Solbakken er manden for de sidste kampe. Den kortvarige chokeffekt ved en ny manager, ville jeg godt kunne se fornuften i. Jeg er lige så vild med Solbakken som den næste FCK fan, men ud fra et neutralt synspunkt kan man godt betvivle rigtigheden i at beholde ham i den her situation. Han har fået snor, han røg ikke, det gjorde en anden fremtrædende personlighed i den sportslige sektor (sportsdirektøren?), det blev ikke bedre, tid til en opvækning...?
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #15040:
12 Apr 2012, 15:25 »
Citat af: Yessir 12 Apr 2012, 15:20
Vi må lige blive enige om at jeg mener at de ikke har godt af at rykke ned. Det må uden lige være et major setback i deres strategi fremadrettet.
Og der af er jeg så tvivl om Solbakken er manden for de sidste kampe. Den kortvarige chokeffekt ved en ny manager, ville jeg godt kunne se fornuften i. Jeg er lige så vild med Solbakken som den næste FCK fan, men ud fra et neutralt synspunkt kan man godt betvivle rigtigheden i at beholde ham i den her situation. Han har fået snor, han røg ikke, det gjorde en anden fremtrædende personlighed i den sportslige sektor (sportsdirektøren?), det blev ikke bedre, tid til en opvækning...?
My bad - jeg så ikke dit 'ikke', så jeg troede at du mente klubben ville have godt af, at komme en tur ned i den næstbedste række.
Men jeg er uenig i den anden del. Jeg har kommet med argumentationer, som kan ses i overstående indlæg, og jeg ville gentage mig selv hele tiden. Lad os konkludere, at der er forskellige syn på Ståle-situationen.
verdenskrig
Manager
«
Svar #15041:
12 Apr 2012, 15:34 »
Citat af: Daniel Nordentoft 12 Apr 2012, 15:25
Men jeg er uenig i den anden del. Jeg har kommet med argumentationer, som kan ses i overstående indlæg, og jeg ville gentage mig selv hele tiden. Lad os konkludere, at der er forskellige syn på Ståle-situationen.
Det skal der også være plads til
. Min Brøndby sympati gør heller ikke min kritik at Ståle sværere, snarere tværtimod. Har dog prøvet at lægge det på hylden i den her sag, selvom det er enormt svært.
Kunne egentlig have været sjovt nok, hvis en superligatræner var gået til en anden liga og havde gjort det godt. Det ville ganske givet bane vejen for at andre kunne gøre det samme, og ville være med til at kunne udvikle den danske trænerstandard. Det er noget jeg synes vi har brug for.
Men lad os se hva der sker i Køln, bliver spændende om han beholder sit job
Yessir
Manager
«
Svar #15042:
12 Apr 2012, 15:44 »
Citat af: Daniel Nordentoft 12 Apr 2012, 15:25
My bad - jeg så ikke dit 'ikke', så jeg troede at du mente klubben ville have godt af, at komme en tur ned i den næstbedste række.
Jeg er generelt enig i det dig og Pluto siger, men bare ikke i den her givne situation. I får det til at ligne at nedrykning ikke er det helt store tema i den her sag, og det er det netop.
Hvad er det der får jer til at tro på at Solbakken lige pludselig kan vende skuden,? Jeg siger ikke at han ikke kan, og jeg håber det da også, men det ser sgu ikke for godt ud.
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #15043:
12 Apr 2012, 15:53 »
Citat af: verdenskrig 12 Apr 2012, 15:34
. Min Brøndby sympati gør heller ikke min kritik at Ståle sværere, snarere tværtimod. Har dog prøvet at lægge det på hylden i den her sag, selvom det er enormt svært.
Kunne egentlig have været sjovt nok, hvis en superligatræner var gået til en anden liga og havde gjort det godt. Det ville ganske givet bane vejen for at andre kunne gøre det samme, og ville være med til at kunne udvikle den danske trænerstandard. Det er noget jeg synes vi har brug for.
Sure thing.
Sjovt du netop tager det med danske trænere op. Har selv tænkt meget over det. Det er kun et stort navn som Laudrup som kan gøre sig gældende i udlandet, og det er nu heller ikke fordi han fodboldfagligt overgår alle danske trænere i min optik. Det handler mere om hans status, tror jeg. Det er en helt anden fodboldfilosofi og kultur, hvis man f.eks. drager som dansk træner til England, Italien eller Spanien eksempelvis.
Det er faktisk et punkt, hvor trænerne og klubberne bør have fokus på at markedsføre sig selv for omverdenen, for som det ser ud nu, ville Osasuna aldrig ansatte en dansk Super Liga-træner, også selvom ham måske havde det faglige niveau. Tror det handler om den kulturelle forskel, men det er helt sikkert et fokuspunkt i fremtiden, da det ville være spændende, at have danske trænere i udenlandske klubber.
Yessir
Manager
«
Svar #15044:
12 Apr 2012, 15:57 »
Citat af: verdenskrig 12 Apr 2012, 15:34
Ebbe gjorde det da nogenlunde i Skotland
Sider:
1
...
1001
1002
[
1003
]
1004
1005
...
1076
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »