|
Mikkellas
Gæst
|
|
Ja, synes det er utroligt som han scorer i øjeblikket. For ikke ret lang tid siden høvlede han hver eneste bold over mål. Nu kan han også scorer mål, så han er giftig.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
Ja det var sku dejligt med en sejr i dag så fik vi også point i RL  Og den gode Hutchinson bliver sku bare bedre og bedre alt i alt har det sku været et rigtigt godt efterår at være FCK fan i lad os håber det foresætter i foråret gælde mig allerede til at se drengene igen og byde velkommen til Ailton
|
|
|
|
|
|
Succes is Temporary - Loyalty is Forever
|
|
|
|
|
Mikkellas
Gæst
|
|
Glæder mig også til at se Almeida. Han skal fandedme være god når vi har givet 22 mio. kr. for ham! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
Glæder mig også til at se Almeida. Han skal fandedme være god når vi har givet 22 mio. kr. for ham!  Ja der er sku råd til mange dårlige kampe fra ham af 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mikkellas
Gæst
|
|
Han havde sagt at han ville forlade FCK til sommer så det kommer ikke som en overraskelse. Men har i andre nogle bud på hvem vi kunne købe som erstatning til sommer?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mikkel-strandgaard
|
|
Han havde sagt at han ville forlade FCK til sommer så det kommer ikke som en overraskelse. Men har i andre nogle bud på hvem vi kunne købe som erstatning til sommer?
ved ik rigtig hvem jeg syntes i skal hente
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MeeLo
Gæst
|
|
Håbede nu at han ville skifte her til vinter, så vi kunne have fået de ca 16mio. for ham. Så kunne vi have købt en billigere spiller med ligeså stort potentiale og have fået gevinst.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
Jamen tillykke til Lars med kontrakten i Nürnberg. For mig gør det ikke noget at vi beholder ham til sommer selvom vi ikke får en krone for ham, vi skal nok overleve økonomisk. Hvem skal så erstatte ham ja det er sku et godt spørgsmål men mon ikke CV og Ståle finde en inden næste sæson. Et lille bud herfra Jonas Troest mon ikke han har fået hår på brystet i Hannover. Han er ikke i samme klasse som Lars lige pt men han kan godt gå hen og blive det. Har i andre nogle bud ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Thore
|
|
Jeg har faktisk haft ham som reserve keeper for FCK i et FM spil. Det gjorde han det da ganske udemærket 
|
|
|
|
|
|
"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."
|
|
|
|
|
Berendt
|
|
Altså... Jeg er ked af at F.C. København skal sige farvel til Danmarks bedste back, og forstår ikke hvorfor han hellere vil spille i Nürnberg... Men det må være hans eget valg... Men synes Ulrich Vinzent som sat i forbindelse med F.C. København, er en okai løsning... han er bare lige lidt for gammel... men sådan er det jo
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
morten81
|
|
Altså hvis vi skifter ham ud med dario srna fra shaktar, så god tur til Nürnberg siger jeg! Måske elano fra shaktar osse i stedet for silber! Så har vi vidst vort dream team! (Har sgu spillet for meget fm, dem som ikke har støt på elano før, kig i shaktar og vær hurtig med at købe ham.)
Ulrich v er for gammel og ikke nogen forstærkning syntes jeg!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|