home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  0 Brugere, 672 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 65 66 [67] 68 69 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1768228 gange)
AK Lemvig
Gæst

Sv: F.C.København Tråden
« Svar #990: 31 Dec 2006, 12:23 »

Jeg vil godt have ham i FC.
Det kan godt være han kan løbe stærk, men det er jo også nok her i Danmark.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #991: 31 Dec 2006, 12:45 »

Han har været sublim de sidste par kampe på landsholdet, og er næsten lige så god son Grønkjær. Jeg tror at han kommer hvis Silber ryger til Everton. Håber at hvis Silber smutter, at han ryger til Everton, da det er en af mine yndlingsklubber, og at vi så får Romkuglen

Niko
Gæst

« Svar #992: 31 Dec 2006, 12:53 »

Silberpower er bedre en Rommedahl.

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #993: 03 Jan 2007, 12:36 »

Jeg vil godt have ham i FC.
Det kan godt være han kan løbe stærk, men det er jo også nok her i Danmark.

Ja han er god nok til DK men FCK vil jo have en klasse bedre end det, de vil være gode nok til Europa  Thumbs Up

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #994: 03 Jan 2007, 12:37 »

Silberpower er bedre en Rommedahl.

SilberBAUER  crazy

Men det er jeg rimelig enig med dig i, han er da næsten lige så hurtig, driblestærk og har nogle kanon langskud en gang i mellem. Så han stabil hvilket jeg ikke tror Rommedahl er. Smiley

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #995: 04 Jan 2007, 09:13 »

Rommedahl er god på landsholdet, men på klubplan han har ikke vist noget specielt i mine øjne. Jeg holder på Silber! (Derudover er Rommedahl en selv-glad gris, som tror han er verdens bedste...ikke en type, vi har behov for i FCK)

En gang FM - altid FM Smiley

Don AA
Manager

« Svar #996: 06 Jan 2007, 17:20 »

Ja mon ikke snart Niclas er at finde i FCK
http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=14718
men det bliver nok efter den 16 januar for der kan han komme på den berømte forskerordning og dermed betale mindre i skat

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #997: 06 Jan 2007, 17:24 »

Ja mon ikke snart Niclas er at finde i FCK
http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=14718
men det bliver nok efter den 16 januar for der kan han komme på den berømte forskerordning og dermed betale mindre i skat

ved snart ikke, tror ikke han ville kunne tilføje holdet noget specielt... I stedet for at købe en aldrene one-way Niclas Jensen skulle de hellere koncentrerer sig om at udvikle Wendt  Smiley

Desuden er han nok ikke i form...

Don AA
Manager

« Svar #998: 06 Jan 2007, 17:57 »

ved snart ikke, tror ikke han ville kunne tilføje holdet noget specielt... I stedet for at købe en aldrene one-way Niclas Jensen skulle de hellere koncentrerer sig om at udvikle Wendt  Smiley

Desuden er han nok ikke i form...
Det er nu altid god med noget bredde i truppen og Bergdølmo er sku ved at være færdig men vi kan godt blive enig at Wendt er fremtiden
Jo han er sku nok i fin form bare ikke kampform

Jocke
Lilleputspiller
*

« Svar #999: 06 Jan 2007, 18:18 »

Rommedahl på vej til FCK for 11 mio.

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-5724572.html

Hvad siger FCk fans til den nyhed. Vil det være godt hvis han kom eller skal han holde sig langt væk?

han er da ring.. hvad vil fck med ham.. min mening.. han kan jo kun løbe strækt..

Jeg forstå ikke hvis de har tænkte sig og købe ham, og slet ikke for 11mio. Der nærmest at smide penge væk, hvis de købe ham. Men ideen med at købe en spiller nu, så de kan spille ham ind til næste års europæiske kampe er en god ide!

Don AA
Manager

« Svar #1000: 06 Jan 2007, 18:24 »

Tror sku ikke vi køber Rommedahl så længe vi har Silber men hvis vi sælger ham ja så skal jo købes en ny og der står han nok på listen over muligheder nej hvis Silber ryger så henter vi sku gode gamle Elrio hjem
hvis man har glemt ham så bare se linket så husker man det hele igen  Græder
http://www.youtube.com/v/0QzHngsaCR0

Mikkellas
Gæst

« Svar #1001: 08 Jan 2007, 22:25 »

Rommedahl ville være et scoop hvis vi fik ham. Silber kan jo også rykkes ind på midten og så har vi altså en rimelig bred midtbane. Atiba og Grønkjær kan jo også benyttes i angrebet, så det ser lyst ud Smiley

Hvad siger i til at Niclas kommer hjem? Jeg synes ikke det giver mening hvis vi hiver ham hjem. Oscar Wendt er her på det sidste begyndt at vise det potentiale der gjorde at vi købte ham, og hvis han skal fortsætte udviklingen, så skal han jo ikke sidde på bænken i et par år og kigge på at Niclas spiller karrieren færdig, vel?

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #1002: 08 Jan 2007, 22:27 »

Hvad siger i til at Niclas kommer hjem? Jeg synes ikke det giver mening hvis vi hiver ham hjem. Oscar Wendt er her på det sidste begyndt at vise det potentiale der gjorde at vi købte ham, og hvis han skal fortsætte udviklingen, så skal han jo ikke sidde på bænken i et par år og kigge på at Niclas spiller karrieren færdig, vel?

Nemmerlig! Ham gider vi ikke!

Men Hutchinson og Grønkjær i angrebet er jeg lidt tvivlsom på. Specielt nu med Ailton. De egner sig bare bedst på midtbanen og et hold som FCK burde ikke have behov for at rykke dem op. De burde have bedre alternativer.

søgaard
Gæst

« Svar #1003: 08 Jan 2007, 22:28 »

Rommedahl på vej til FCK for 11 mio.

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-5724572.html

Hvad siger FCk fans til den nyhed. Vil det være godt hvis han kom eller skal han holde sig langt væk?

han er da ring.. hvad vil fck med ham.. min mening.. han kan jo kun løbe strækt..
Troede FCK kiggede efter forstærkninger.. funny

Mikkellas
Gæst

« Svar #1004: 08 Jan 2007, 22:30 »

Nemmerlig! Ham gider vi ikke!

Men Hutchinson og Grønkjær i angrebet er jeg lidt tvivlsom på. Specielt nu med Ailton. De egner sig bare bedst på midtbanen og et hold som FCK burde ikke have behov for at rykke dem op. De burde have bedre alternativer.

De har Allbäck, Berglund, Ailton og Qvist til angrebet. Jeg mente også bare at hvis det blev nødvendigt, grundet skader eller andet så kunne man rykke dem op i angrebet uden det ville svække holdet. Vores midtbane ser også skræmmende ud hvis vi får tilført Rommedahl. Smiley

Sider: 1 ... 65 66 [67] 68 69 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010