home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  1 Bruger, 762 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1754015 gange)
Jharn
Landsholdsspiller

Sv: F.C.København Tråden
« Svar #675: 12 Okt 2006, 14:41 »

Selv BiF fans er ikke så dumme at de kan finde på den slags..

Det burde de i hvert fald ikke..

Mikkellas
Gæst

« Svar #676: 12 Okt 2006, 14:42 »

Nej. Ved sgu desværre ikke hvem der kunne finde på det.

Mikkellas
Gæst

« Svar #677: 12 Okt 2006, 14:43 »

Men de har jo andmeldt en eller flere, så de har åbenbart fundet ud af hvem det er der har gjordt det.

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #678: 12 Okt 2006, 14:45 »

Det er sikkert nogle Bif fans der var misundelige Opstemt

Siden hvornår er BIF fans blevet racister?

Rooland
Manager

« Svar #679: 12 Okt 2006, 14:47 »

Hvis man giver FC København en bøde, så har racisterne måske fået det ud af situationen som de ville?
Det kan jo meget sandsynligt være at racisterne ikke engang er FC Københavns egne fans.
Zaragozas tilhængere der råbte abelyde til Eto`o.
Det kunne da også være andre end zaragozas fans,men Zaragoza fik alligevel bøden.

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #680: 12 Okt 2006, 14:48 »

Zaragozas tilhængere der råbte abelyde til Eto`o.
Det kunne da også være andre end zaragozas fans,men Zaragoza fik alligevel bøden.

Det er så rigtigt nok, ja..  Ubeslutsom

Rooland
Manager

« Svar #681: 12 Okt 2006, 15:01 »

Det er så rigtigt nok, ja..  Ubeslutsom
Fodbold verdenen er desværre bygget op sådan at et par idioter laver et eller andet racistisk BANG!... så får klubben en bøde.

Zone 43
Manager

« Svar #682: 12 Okt 2006, 15:42 »

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-5082557.html

Thumbs Up

Altid trist når sådan noget sker, uanset hvem det sker for!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Desler
Reserveholdsspiller

« Svar #683: 12 Okt 2006, 15:45 »

Selvfølgelig er det det,men de kan jo ikke få mere i straf.
Der står jo ikke noget i loven om at man må sige racisiske ting(Jeg opfodrer ikke til noget.Racisme er noget P*S)

hvem siger at det ikke er ulovligt at sige racistiske ting? :s

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #684: 12 Okt 2006, 17:14 »

Ja da.
Det enste man kan gøre er vel at give FCK en bøde  Ubeslutsom

Jeg synes nu heller ikke at en bøde ville hjælpe på nogen som helst måde. Det er jo heldigvis ikke selveste FCK der har sat disse beskeder op, tværtimod er de jo klart imod det og beklager det til alle og enhver. De mennesker som er dumme nok til at gøre det kan vel heller ikke kalde sig FCK fans. "FCK fans mod muslimer", det forhåbentlig ikke majoriteten der snakkes om. Jeg er i hvert fald ikke.  Sur Smiley

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #685: 12 Okt 2006, 17:18 »

Jeg er bestemt heller ikke i mod muslimer...
Det er noget fucking pis de har lavet !

Undskyld sproget..

Bademesteren
Manager

« Svar #686: 12 Okt 2006, 22:26 »

Der er da heller ikke nogen tvivl om at aktien er pustet kunstigt op, bl. a. på grund af Steen Larsens opkøb. På et tidspunkt hvor det både går galt på banen og der kommer negative ting udenfor banen omkring andre dele af PSE, så vil aktien med stor sandsynlinghed rasle ned igen.

Med købet af "det nye Lalandia" har man da satset vil jeg vurdere, men man regner med at kunne få noget ud af det og hvad man ikke har i strand tæt på har man jo i selve badelandet og legoland tæt på. Det er let tilgængeligt og man kan med lufthavnen tæt på måske også for noget ud af det (selvom det måske er for offensivt at tro på spanske grisefester Smiley )

Men der er da mange af de ting i artiklen som er rigtige, men også ting der bare er kritiske for at være kritiske. For hvis man betragter CL indtægterne for en en gangs forestilling, så kan man heller ikke forvente at FCK fremover skal konkurrere om kvalitetsspillere med etablerede klubber i europa. Da UEFA samtidig langsomt over de kommende år har implementeret regler om flere hjemmeuddannede spillere hænger denne del af artiklen slet ikke sammen.

Jeg vil samtidig betvivle at FCK over de seneste år har indkøbt spollere for 100 millioner mere, og de tager heller ikke i betragtning at Martin Albrechtsen og Christian Poulsen året inden deres ellers så flotte udregning blev solgt for betydelige beløb. Jeg vil tro de derudeover samtidig har indregnet de flotte 20 millioner man regner med at skulle betale for Ailton, da jeg ellers ikke kan se hvordan man skulle nå op omkring det beløb.

I regnskabet står der at man i sponsorindtægter (deri bliver det kaldet samarbejdspartnere eller sådan noget) er oppe på en indtjening omkring 100 millioner også. Artiklen tager heller ikke højde for købet af Fitness.dk og eventuelle indkomster herfra.

Med det sagt vil jeg stadig være enig med dem i at markedsværdien på 3,4 mia nok ikke afspejler den korrekte værdi af Parken Sport & entertainment. Hvilket kommer til at vise sig i den alt for høje aktiekurs og jeg kan da heller ikke råde nogen til at købe aktier i den, da jeg tror den efter Champions League eventyret nok vil falde en del.

Hvad du vil have ud af at smide den i tråden her ved jeg ikke, du burde måske forsøge at ligge op til debat istedet for bare at poste en kritisk artikel, som du ved vil støde FCK tilhængere... Især fordi jeg ved du ikke holder med FCK, kan man tro det er for at provokere. Wink

Tager den lige mens den stadig er lun.  Wink

De indlæg jeg kommer med i denne tråd er ikke for at skrive negative ting om FCK, selvom jeg er Brøndbymand i hjertet. Så er det slået fast og vi kan tage artiklen op igen...

Det jeg hænger mig fast i er, at værdien af aktien er skruet voldsomt i vejret og holdt oppe pga. store interne handler.

Sådanne ting holdt sammen med, at div. bygninger opskrives med over 25 mio. om året gør, at jeg ikke kan gennemskue regnskabet, som jo et eller andet sted ligger til grund for en del af aktiernes værdi.

For hvad angår projektet i Billund, så tror jeg nu nok at det skal gå godt. Godt nok skal sommerhusene sælges og der er langt til vandet, men her i Rødby er der rift om de huse og jeg tror ikke, at særlig mange af ejerne er at finde på stranden hernede... Men derfor kan havet jo godt have sin indflydelse alligevel.

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #687: 16 Okt 2006, 14:01 »

Så er spillernene smuttet til Manchester. Kan kun ønske dem held og lykke herfra, bliver ubetvivlsomt en oplevelse uanset resultatet.
Hvad har i at sige til Linderoths fraværen?  Det da fair nok når han bliver far snart, men jeg er da glad for der er en ekstra billet vendtene på ham Smiley

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #688: 17 Okt 2006, 15:48 »

Held og lykke til drengene i dag..
De får brug for det Smiley

Mikkellas
Gæst

« Svar #689: 19 Okt 2006, 18:50 »

Bergvold på vej væk fra FCK - http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=12365.
Tror dog ikke der sker det store da der er mange andre der foran ham i køen til at starte inde og komme ind i kampene.

Sider: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010