|
Don AA
|
|
Slut 1-1 mod de polske mestre godkendt 
|
|
|
|
|
|
Succes is Temporary - Loyalty is Forever
|
|
|
|
|
|
|
fc-hansen
|
|
Ja kunne virkelig være super 
|
|
|
|
|
|
Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"
hay que joder?
|
|
|
|
|
andersfa123
Gæst
|
|
CV og CO. har virkelig skuffet iår! Don Ø har lovet DK's bedste trup til når sæsonen starter men vi har præcis den samme "lort"trup som sidst dog med et par salg. Hvis der bliver et transfer ind til os bliver det ligesom sidste år; panikkøb! Er meget sur lige nu over tårnets præstation iår! ARG! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
hvordan kan du brokke dig sådan med over halvanden måned tilbage af vinduet?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
CV og CO. har virkelig skuffet iår! Don Ø har lovet DK's bedste trup til når sæsonen starter men vi har præcis den samme "lort"trup som sidst dog med et par salg. Hvis der bliver et transfer ind til os bliver det ligesom sidste år; panikkøb! Er meget sur lige nu over tårnets præstation iår! ARG!  Rolig nu andersfa123 der er stadig masse af tid til af hente spillere men det skal selvfølgelig ikke være til allersidst så forstår godt din frustration men er stadigvæk sikker på at der snart sker noget. Vi får måske snart invasion fra Sverige http://www.fotbollsexpressen.se/Nyheter/1.1224068/kopenhamn-jagar-allsvenska-stjarnor
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Christopher10
|
|
Ved godt han er på landsholet, en synes 31 er lidt for gammelt, han holder ikk mange sæsoner, håber fck vil hente yngre spillere ! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
andersfa123
Gæst
|
|
hvordan kan du brokke dig sådan med over halvanden måned tilbage af vinduet?
Ja, vi er da den eneste klub i SAS der ikke har handlet ind.. Jeg er skam rolig, men er bare sur over der ingen indkøb har været. Det kan godt være der stadig er tid tilbage men alligevel, tænk over hvor mange spillere der er blevet købt i SAS og hvor mange af dem der er vores. Vi har mistet 3 a-holdsspillere og 2 ikke a-holdsspillere og har hentet 0!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fc-hansen
|
|
|
|
|
|
|
|
hay que joder?
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
Hm.. er det ikke bare den samme artikel fra igår hvorefter Göteborg sagde de ikke havde hørt fra os? Men tror nu at han er en af dem som vi snart præsenterer i FCK
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fc-hansen
|
|
Hm.. er det ikke bare den samme artikel fra igår hvorefter Göteborg sagde de ikke havde hørt fra os? Men tror nu at han er en af dem som vi snart præsenterer i FCK
Nej er ikke den samme, en lidt nyere, hvor de eftersigende har forhandlet prisen på plads. forresten kig din PB 
|
|
|
|
|
|
hay que joder?
|
|
|
|
|
fc-hansen
|
|
Ja, vi er da den eneste klub i SAS der ikke har handlet ind..
Jeg er skam rolig, men er bare sur over der ingen indkøb har været. Det kan godt være der stadig er tid tilbage men alligevel, tænk over hvor mange spillere der er blevet købt i SAS og hvor mange af dem der er vores.
Vi har mistet 3 a-holdsspillere og 2 ikke a-holdsspillere og har hentet 0!
Vil give ret i at hvis vi havde forhandlet spillere på plads lidt før kunne de være med i mere opstart, og derved blive bedre integreret i truppen  men mon ikke Don Ø og co. ved hvad de laver 
|
|
|
|
|
|
hay que joder?
|
|
|
|