home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1299 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 359 360 [361] 362 363 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1564694 gange)
Yessir
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #5400: 19 Jun 2008, 17:34 »

Tror næppe på at FCK får hverken Michael Jakobsen, Anders Møller Christensen eller Magnus Troest.

Kan ikke se hvorfor vi ikke skulle kunne hente Troest eller AMC. M. Jakobsen, vil sikkert gerne prøve kræfter med Champions League, så han tager nok et ½-1 år mere i AAB.

Men det skulle ikke undre mig vi hentede Hagen, eller en type som ham - Norsk, langsom, brutal fysik, og rutineret/gammel.

Ved dog ikke hvordan den aktuelle situation er med ham. Tager han tilbage til Zenith og spiller CHL bold, eller vil han bare væk derfra?

Thore
Manager

« Svar #5401: 19 Jun 2008, 17:42 »

Hvis man kan hente Ulrik Laursen kan man vel også hente Anders Møller Christensen  Smiley

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

-LFC-
Manager

« Svar #5402: 19 Jun 2008, 17:55 »

fair nok vi skal jo ud og hente klasse! Nogen som ved om Per Krøldrup er fast mand i Fiorentina?
Han spiller rimlig tit.

Don AA
Manager

« Svar #5403: 19 Jun 2008, 18:02 »

Han spiller rimlig tit.
Ok så sætte jeg nok overlæggeren for højt Smiley
Med hensyn til Michael Jakobsen, Anders Møller Christensen eller Magnus Troest vil være tæt på at sænke overlæggeren efter min mening, Michael Jakobsen ville være ok men tror nu godt vi kan finde en bedre udefra

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Don AA
Manager

« Svar #5404: 19 Jun 2008, 20:24 »

Ifølge Nantes sportsdirektør så forventer de en afklaring inden for 48 timer http://www.bold.dk/nyt/?vis=85275 spændene at følge hvad der sker. En andet bud på en afløser kunne være en gamle  FCK’er Martin Albrechtsen

Altid FCK
Manager

« Svar #5405: 19 Jun 2008, 20:27 »

Ifølge Nantes sportsdirektør så forventer de en afklaring inden for 48 timer http://www.bold.dk/nyt/?vis=85275 spændene at følge hvad der sker. En andet bud på en afløser kunne være en gamle  FCK’er Martin Albrechtsen

Tror simpelthen ikke at de sælger ham uden at have en afløser på plads.
Bare kig på Linderoths plads blev overtaget af Würtz, som var et kæmpe talent, hvordan det gik snakker vi så ikk om Thumbs Up

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #5406: 19 Jun 2008, 20:32 »

Martin Albrechtsen har spiller fast i WBA i nogen tid nu, og efter klubben er røget op i PL, tror jeg hellere han vil være der Wink

Andreas93
Gæst

« Svar #5407: 19 Jun 2008, 20:41 »

Ander møller christensen tror jeg ikke er god nok, magnus troest er jaget af flere udlanske klubber og Michael Jakobsen tror jeg ikk vil spille for en anden dansk klub end aab.

Christopher10
Førsteholdsspiller

« Svar #5408: 19 Jun 2008, 20:54 »

de henter per krøldrup Wink

Yessir
Manager

« Svar #5409: 19 Jun 2008, 22:13 »

Ander møller christensen tror jeg ikke er god nok, magnus troest er jaget af flere udlanske klubber og Michael Jakobsen tror jeg ikk vil spille for en anden dansk klub end aab.

Nu er M. Jakobsen jo Københavner og gammel B93 dreng. Så du skal nok ikke helt udelukke at han ikke ville tage til hovedstaden på et tidspunkt  Smiley

Når det er sagt så tror jeg ikke på han rykker nogen steder i dette transfervindue.

Cencur
Manager

« Svar #5410: 19 Jun 2008, 22:15 »

Nu er M. Jakobsen jo Københavner og gammel B93 dreng. Så du skal nok ikke helt udelukke at han ikke ville tage til hovedstaden på et tidspunkt  Smiley

Når det er sagt så tror jeg ikke på han rykker nogen steder i dette transfervindue.

Det kan godt være at han er gammel B93 dreng, men han er Brøndbyfan, så det skulle undre mig hvis han endte i ARKEN. Mon ikke han prøver chl med Aab og så smutter til udlandet og så kommer tilbage til Aab når han er 33-34 år? Smiley

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Don AA
Manager

« Svar #5411: 19 Jun 2008, 22:49 »

Martin Albrechtsen har spiller fast i WBA i nogen tid nu, og efter klubben er røget op i PL, tror jeg hellere han vil være der Wink
Nu udløber hans kontrakt jo og de har vis lidt problemer med at blive enig om en ny kontrakt så jeg ser bestemt en mulighed der heller ham end Michael Jakobsen, Anders Møller Christensen og Magnus Troest.

Yessir
Manager

« Svar #5412: 20 Jun 2008, 01:49 »

Det kan godt være at han er gammel B93 dreng, men han er Brøndbyfan, så det skulle undre mig hvis han endte i ARKEN. Mon ikke han prøver chl med Aab og så smutter til udlandet og så kommer tilbage til Aab når han er 33-34 år? Smiley

Men han er vel også samtidig professionel fodboldspiller, og de er vel notorisk kendte for at lade penge komme før klubfølelse. Bortset fra det, mente jeg med Hovedstaden = København/Storkøbenhavn. Så udelukkede på ingen måder et skifte ud til Dansk Nødhjælps Stadion. Er udemærket bevidst om rygterne.

Don AA
Manager

« Svar #5413: 20 Jun 2008, 18:12 »

Han er langt fra en startplads så bare afsted med ham http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=155507 Derudover er der træningstart på mandag med 2 nye i truppen Danni Jensen og Jacob Albrechtsen som er blevet rykkes op i førsteholdstruppen http://www.fck.dk/index.php?pageid=754&newsid=8074

Don AA
Manager

« Svar #5414: 22 Jun 2008, 16:51 »

Så er der kommet styr på kamptidspunkterne for de første 6 runde i sasligaen sådan ser det ud for os:

21. juli, kl. 19: FC København - Esbjerg
27. juli, kl. 17.30: Randers FC - FC København
4. august, kl. 19.00: SønderjyskE - FC København
10. august, kl. 17.30: FC København - AGF
17. august, kl. 16: FC København - FC Midtjylland
31. august, kl. 17.30: Brøndby - FC København

Sider: 1 ... 359 360 [361] 362 363 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010