home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 252 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1436404 gange)
United-styrer
Gæst
 
Sv: F.C.København Tråden
« Svar #45: 08 Jun 2006, 12:09 »

Puh, jeg ved sgu ikke helt, hvad jeg skal synes mht. Grønkjær. Det ville være en enorm gevinst for dansk fodbold og forstørre vores chancer for at få et hold i Champions League gevaldigt, men det er godt nok en voldsom forstærkning, som ville gøre det endnu sværere for Brøndby at tage jer :-)
Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C.København Tråden
« Svar #46: 11 Jun 2006, 17:57 »

Ja så melles Ijeh på vej til Viking i Norge det ville ikke gører mig noget hvis han blev solgt
http://www.onsidedk.com/main/index.phtml?ac_start2=1&id=180681
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Emil3
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: F.C.København Tråden
« Svar #47: 11 Jun 2006, 18:17 »

Ja så melles Ijeh på vej til Viking i Norge det ville ikke gører mig noget hvis han blev solgt
http://www.onsidedk.com/main/index.phtml?ac_start2=1&id=180681

Jeg ville sgu heller ikke sidde og tude hvis det skete. Han har aldrig fået sit gennembrud, og tror desværre heller ikke han får det. Så en sjat penge ville være dejligt.
Logged

We´ll be comming down the road.

gehyden_bab
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C.København Tråden
« Svar #48: 14 Jun 2006, 17:26 »

Berglund skifter til FCK:

http://fck.dk/index.php?pageid=754&newsid=5634

mvh,
mathias
Logged


United-styrer
Gæst
 
Sv: F.C.København Tråden
« Svar #49: 14 Jun 2006, 17:27 »

Berglund skifter til FCK:

http://fck.dk/index.php?pageid=754&newsid=5634

mvh,
mathias

Et rigtig godt køb. Dog har jeg lidt svært ved at se, hvordan de vil få plads til ham, medmindre de sælger enten Santos eller Allbäck.
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C.København Tråden
« Svar #50: 14 Jun 2006, 17:30 »

Fy'føj da, så fik i den Brøndby hader Opstemt
Logged


gehyden_bab
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C.København Tråden
« Svar #51: 14 Jun 2006, 17:35 »

Et rigtig godt køb. Dog har jeg lidt svært ved at se, hvordan de vil få plads til ham, medmindre de sælger enten Santos eller Allbäck.

FCK sælger højst sandsynligt Ijeh, der allerede har været meld på vej væk. Desuden optager han en ikke-EU plads i truppen, og han har vel - bortset fra en kamp mod FC Midtjylland (i Royal League i vinters, tror jeg) - ikke spillet prangende på nogen måde.

Altså et angreb bestående af: Allbäck, Santos, Berglund, Bernburg og evt. Lasse Qvist/Mads Torry, hvis de bliver rykket op. Det ser da meget godt ud, synes jeg :-)

mvh,
mathias
Logged


United-styrer
Gæst
 
Sv: F.C.København Tråden
« Svar #52: 14 Jun 2006, 17:37 »

FCK sælger højst sandsynligt Ijeh, der allerede har været meld på vej væk. Desuden optager han en ikke-EU plads i truppen, og han har vel - bortset fra en kamp mod FC Midtjylland (i Royal League i vinters, tror jeg) - ikke spillet prangende på nogen måde.

Altså et angreb bestående af: Allbäck, Santos, Berglund, Bernburg og evt. Lasse Qvist/Mads Torry, hvis de bliver rykket op. Det ser da meget godt ud, synes jeg :-)

mvh,
mathias

Det tør siges. Jeg synes dog, det er en skam, at enten Allbäck, Santos eller Berglund skal sidde på bænken, da de alle er rigtig dygtige spillere.
Logged

gehyden_bab
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C.København Tråden
« Svar #53: 14 Jun 2006, 17:47 »

Det tør siges. Jeg synes dog, det er en skam, at enten Allbäck, Santos eller Berglund skal sidde på bænken, da de alle er rigtig dygtige spillere.

Det er rigtigt. Men det er på den anden side den slags, der afgør, hvem der er tophold, og hvem der ikke er :-)

Desuden er det også godt, hvis FCK skal begå sig i Europa.

mvh,
mathias
Logged


United-styrer
Gæst
 
Sv: F.C.København Tråden
« Svar #54: 14 Jun 2006, 17:51 »

Det er rigtigt. Men det er på den anden side den slags, der afgør, hvem der er tophold, og hvem der ikke er :-)

Desuden er det også godt, hvis FCK skal begå sig i Europa.

mvh,
mathias

Ja, vigtigt med bredden i Europa, og selvom det ikke er Brøndby, der har chancen i år, håber jeg da selvfølgelig stadig på dansk deltagelse i CL for en gangs skyld. Dog har de nok brug for flere forstærkninger, hvis chancen skal være der, men det kommer naturligvis også helt an på lodtrækningen.
Logged

gehyden_bab
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C.København Tråden
« Svar #55: 14 Jun 2006, 17:57 »

Ja, vigtigt med bredden i Europa, og selvom det ikke er Brøndby, der har chancen i år, håber jeg da selvfølgelig stadig på dansk deltagelse i CL for en gangs skyld. Dog har de nok brug for flere forstærkninger, hvis chancen skal være der, men det kommer naturligvis også helt an på lodtrækningen.

Lodtrækningsheld er helt og aldeles afgørende, hvis et dansk hold skal frem i Europa. Men jeg synes, at vi i den forreste kæde nu har fået forskellige strenge at spille på - i modsætningen til før. Berglunds hurtighed bidrager med noget, vi ikke tidligere har haft.

Men ellers mangler der stadig et par indkøb endnu, ja.

mvh,
mathias
Logged


United-styrer
Gæst
 
Sv: F.C.København Tråden
« Svar #56: 14 Jun 2006, 18:10 »

Lodtrækningsheld er helt og aldeles afgørende, hvis et dansk hold skal frem i Europa. Men jeg synes, at vi i den forreste kæde nu har fået forskellige strenge at spille på - i modsætningen til før. Berglunds hurtighed bidrager med noget, vi ikke tidligere har haft.

Men ellers mangler der stadig et par indkøb endnu, ja.

mvh,
mathias

Ja, angrebet må siges at være klar til Europa nu. Hvis rygterne vedrørende Niclas Jensen og Grønkjær taler sandt, og FCK får dem, har de i mine øjne det bedste hold, Danmark har sendt til Europa, i mange år. Men trækker de et hold som Arsenal, kan de forstærke sig nok så meget, med sådan en lodtrækning er der ingen muligheder, så det er jo et spil i lotteriet.
Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C.København Tråden
« Svar #57: 14 Jun 2006, 18:21 »

Sådan dejligt købt Allbäck, Santos og Berglund oppe foran det er sku ikke dårligt og ifølge norsk teskt tv så skulle FCK været blivet enig med Viking om et salg af Ijeh 
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C.København Tråden
« Svar #58: 14 Jun 2006, 18:42 »

Uha den sidder sku godt på ham Græder
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C.København Tråden
« Svar #59: 14 Jun 2006, 18:47 »

Uha den sidder sku godt på ham Græder


Ja, hvis man er til mænd..
Logged


Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010