|
Yoggidk
Gæst
|
|
Jeg er selv AaB fan, men det skal nu ikke ligge skjul for at jeg syntes at Ailton skal have en chance, da han overhovedet ikke får en chance...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
thomasmoll
|
|
Det fandme ikke acceptabel, kan ikke klare sådanne "fans" håber ALDRIG at de kommer ind og se fodbold mere.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Altid FCK
|
|
Jeg bor lige ved siden af parken og Gunner nu hansens plads. var inde og se kampen. skulle faktisk over at købe noget da jeg så en masse politi
|
|
|
|
|
|
Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

|
|
|
|
|
Christopher10
|
|
Jeg bor lige ved siden af parken og Gunner nu hansens plads. var inde og se kampen. skulle faktisk over at købe noget da jeg så en masse politi
Du skulle over at være med din lille baruler !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Altid FCK
|
|
hahaha
|
|
|
|
|
|

|
|
|
|
|
Christopher10
|
|
Altid fck - hvor stod du henne ? Og kan du ikke lige give en stemningsrapport ? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
Velkommen i Hooligan registret fristes man til at skrive. Sgu godt vi har fået det, selvom det helt sikkert kunne bruge noget finpudsning. Altid fck - hvor stod du henne ? Og kan du ikke lige give en stemningsrapport ?  Stemning?? I Parken?? Det er der først d. 1. maj!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Altid FCK
|
|
jo: stemningen var på kogepunktet da en politibetjent råbte "gå hjem". Jeg stod ovre ved seven eleven ved siden af mcD
|
|
|
|
|
|

|
|
|
|
|
Christopher10
|
|
jo: stemningen var på kogepunktet da en politibetjent råbte "gå hjem". Jeg stod ovre ved seven eleven ved siden af mcD
Mente nu nærmere på stadion 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Spezialized
|
|
Velkommen i Hooligan registret fristes man til at skrive. Sgu godt vi har fået det, selvom det helt sikkert kunne bruge noget finpudsning.
Men hvis det kan fjerne sådanne tosser, så er det ganske fint.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Altid FCK
|
|
Mente nu nærmere på stadion  Stod mere i kø end jeg så kamp så.... hvor er det skidt af fc. ståle skal langt væk hans taktiske oplæg ligner jo lort. det jeg så af den var Hutchinson i angrebet hvor de spillede en 4-3-3. tillykke til aab nu må vu håbe fc kedelig kan nuppe sølv 
|
|
|
|
|
|

|
|
|
|
|
Christopher10
|
|
Stod mere i kø end jeg så kamp så.... hvor er det skidt af fc. ståle skal langt væk hans taktiske oplæg ligner jo lort. det jeg så af den var Hutchinson i angrebet hvor de spillede en 4-3-3. tillykke til aab nu må vu håbe fc kedelig kan nuppe sølv  deler det samme had til ståle !! Min tillid er brugt op !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Jeg syntes det er fuldstændig hovedløst alt det pis! Vi (fansene) er imod fanregister, men gang på gang be'r vi selvom det (tænker bl.a. på denne episode, kanonslag både på tribunen og banen under FCN - BIF osv.). Da jeg igår bevægede mig fra stoppestedet til Lyngby stadion, gik der en gruppe Bøndby'ere på ca. 10 personer den ene side af vejen og på den anden side én Lyngby fan. Straks blev der råbt Lyngbysvin og kastet dåseøl efter ham. Suk! Jeg blev virkelig flov da jeg så det. Kender udemærket gruppen og det er ikke de stiveste pikke i saunaen!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Altid FCK
|
|
deler det samme had til ståle !! Min tillid er brugt op !
synes lidt at det er ved at blive hans backe stil. grunden til at jeg godt kunne lide ståle sked på hvor meget vi havde bolden og spillede direkte. aab synes jeg ikke har bolden så meget men de udnytter den. når fc kedelig får bolden oppe foran vil de hellere holde i den og spille den tilbage til jesper istedet for at afslutte
|
|
|
|
|
|

|
|
|
|