home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  2 Brugere, 1169 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1564281 gange)
Thore
Manager

Sv: F.C.København Tråden
« Svar #330: 24 Jul 2006, 20:15 »

nej da ikke bech. han havde en god halv sæson i fck....  Han har heller ikke slået til i malmø, hvorfor skulle hans så gøre det i fck???

Syntes da han virker som en fin reserve... også tæller han jo også som FCK's egen avl når de skal registre spiller til europæiske turneringer..

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

morten81
Reserveholdsspiller

« Svar #331: 24 Jul 2006, 20:25 »

Tjoh... Men syntes bare ikke helt han har det niveau der skal til.  Hvis han vælger en klub hvor han kan få lidt fast spille tid, så kunne det være noget andet.

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #332: 24 Jul 2006, 22:01 »

Syntes da han virker som en fin reserve... også tæller han jo også som FCK's egen avl når de skal registre spiller til europæiske turneringer..
Som en fin reserve....hmmm... så vidt jeg kan forstå vil FCK ikke ha' det man kalder reserver, de vil ha' et hold med mange muligheder som alle kæmper lige hårdt for at få lov til at starte... ikke en som kun kommer på hvis en de foretrukne bliver skadet  Smiley
Bare min mening  Ubeslutsom

Don AA
Manager

« Svar #333: 24 Jul 2006, 22:08 »

Som en fin reserve....hmmm... så vidt jeg kan forstå vil FCK ikke ha' det man kalder reserver, de vil ha' et hold med mange muligheder som alle kæmper lige hårdt for at få lov til at starte... ikke en som kun kommer på hvis en de foretrukne bliver skadet  Smiley
Enig FCK sige også når de køber spillere at de køber en som kan gå direkte ind på holdet og ikke en som skal side og varme bænken.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

MeeLo
Gæst

« Svar #334: 24 Jul 2006, 22:28 »

Jesper Bech har da slet ikke niveau til det hold FCK er ved at stable på benene. Jeg tror at FCK vil finde en spiller der ikke kommer fra et EU-land. Sydafrika eller Brasilien måske.

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #335: 25 Jul 2006, 18:54 »

Lille interessant Odds artikel omhandlende nye mulige FCK angribere. Sjovt nok er Peter Madsen de bedste odds, ham håber og tror jeg dog ikke på.

http://www.onsidedk.com/main/index.phtml?ac_news_spilnyt=1&id=185971

Det os vær at bemærke at et navm som Zlatan Ibrahimovic er kommet på listen...det da for latterligt...

Don AA
Manager

« Svar #336: 25 Jul 2006, 19:10 »

Lille interessant Odds artikel omhandlende nye mulige FCK angribere. Sjovt nok er Peter Madsen de bedste odds, ham håber og tror jeg dog ikke på.

http://www.onsidedk.com/main/index.phtml?ac_news_spilnyt=1&id=185971

Det os vær at bemærke at et navm som Zlatan Ibrahimovic er kommet på listen...det da for latterligt...
Ja meget spændene listen håber heller ikke på Peter Madsen håber meget på Markus Rosenberg men tror det bliver svært men det sagde man vel også første gang Jesper Grønkjær blev sat i forbindelse med FCK

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Thore
Manager

« Svar #337: 25 Jul 2006, 19:21 »

Tja af de mulighed der blev lagt på bordet, mener jeg stadig Bech er den mest sandsynlige. Og jeg tror ikk FCK kan have en trup på 25 mand som er lige gode  Smiley

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #338: 25 Jul 2006, 19:44 »

Jeg tror ikke på det bliver Bech.. Han er i mine øjne ikke god nok til FCK og han havde kun en god sæson inden han smuttede til Malmø.. Bech har jo ingen ting vist i sverige som jo også er en stærk liga så det tror jeg ikke på at han kommer tilbage til FCK selvom det måske ligger lige til højrebenet.
Nej tror FCK er på jagt efter en spiller som er mindst lige så god som de to svensker de har nu.. og måske bedre.. hvem gider ejg ikke gætte på men hvis det bliver en svensker bliver man vel næppe overrasket :-)

morten81
Reserveholdsspiller

« Svar #339: 25 Jul 2006, 20:49 »

Hysen er da blevet solgt fra djurgården er han ikke? Fordi så er han da næppe aktuel

jens-lyn88
Førsteholdsspiller

« Svar #340: 26 Jul 2006, 10:16 »

Jeg tror at Nocklas Bendtner ville være en som kunne finde vejen til holdet og så er han FCK Avl....eller måske hvis man skal sydafrika en Mokoena....

Manchester, Dortmund & FC København 4-Ever

Love United - Hate Glazer!!

Thore
Manager

« Svar #341: 26 Jul 2006, 11:08 »

Jeg tror at Nocklas Bendtner ville være en som kunne finde vejen til holdet og så er han FCK Avl....eller måske hvis man skal sydafrika en Mokoena....

Det ville da vidst kun være på en lejeaftale så... Sådan som han har scoret mål for Arsenal's reserve hold, tror jeg nok lige han skal have chancen på førsteholdet inden han smutter nogen steder.

LosCules
Gæst

« Svar #342: 27 Jul 2006, 11:03 »

Jaa... God kamp i går.. Men vi får ikke rigtigt lov til at spille vores spil, fordi Mypa de spiller så defensivt... Men vi går videre fra 2. kvalifikationsrunde det er jeg 99,9999 % sikker på. Men det er jo i morgen der er lodtrækning til 3. kvalifikationsrunde .. Nogen der har en liste over hvilke hold vi kan møde i 3. kval runde?

Emil3
Ynglingespiller

« Svar #343: 27 Jul 2006, 11:13 »

Trist at Mypa spillede så defensivt. På den måde var kampen kedelig, men alligevel en sikker FC sejr, og nu håber jeg på at de er heldige med lodtrækningen til næste runde. Der er lodtrækning i morgen Wink

We´ll be comming down the road.

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #344: 27 Jul 2006, 11:57 »

Bliver spændende... Hvad synes i om Grønkjærs spil i går? Mener han spillede en kanon kamp. Han satte tempo på fløjene, afdriblede samtlige forsvarspillere og lavede nogen meget fikse hæl afleveringer Peace... Sakl os lige nævnes at han var med indblandet i begge mål Smiley
Og så er der Pimpong... efter min mening var han synderen i går...hvad synes i?

Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010