home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 1189 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 213 214 [215] 216 217 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1978782 gange)
GHERTESTEAS
Gæst

Sv: F.C.København Tråden
« Svar #3210: 23 Jan 2008, 17:58 »

Er i glade Huh

Det var da det latterligste indlæg i hele fmf's historie. Selvfølgelig er vi det. Tjekkisk landsholdsback, den 8. bedste spiller for Tjekkiet. Og så fik vi endelig den højre back. For at fortsætte den latterlige mundhuggelse, så tror jeg at han er klart bedre end Max Power, som i var så glade for. Anyway, jeg er ikke tilhænger af disse slagsmål, så jeg quitter her, medmindre der kommer endnu et sjovt indlæg Smiley

Ny nr.2 i Parken, lad os håbe han kan gøre det ligeså godt, eller måske bedre, end Lars.

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #3211: 23 Jan 2008, 18:28 »

super med en højreback. og han lyder ikk helt dårlig. synes vi mangler en angriber og en forsvarer. muligvis en venstreback istedet for Jensen.

andersfa123
Gæst

« Svar #3212: 23 Jan 2008, 18:37 »

super med en højreback. og han lyder ikk helt dårlig. synes vi mangler en angriber og en forsvarer. muligvis en venstreback istedet for Jensen.

Angriberen er jeg ikke helt enig. Vi har et godt angreb men de skal bare lige igang med at score, Allback er god nok og det er Nordstrand også

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #3213: 23 Jan 2008, 18:39 »

Angriberen er jeg ikke helt enig. Vi har et godt angreb men de skal bare lige igang med at score, Allback er god nok og det er Nordstrand også
allbeck smutter jo snart.
og så bliver angrebet lidt tyndt.
synes virkelig vi skal købe en KLASSE angriber.

andersfa123
Gæst

« Svar #3214: 23 Jan 2008, 18:45 »

allbeck smutter jo snart.
og så bliver angrebet lidt tyndt.
synes virkelig vi skal købe en KLASSE angriber.

Hvorfor købe ?

Vi kan jo ligeså godt bruge dem vi har ?

Ailton har ikke fået så meget spilletid, jeg tror hvis han får nogle kampe næsten fuldt ud så skal han nok komme i form, ellers har vi Lasse Qvist som vi har købt tilbage uden at bruge ham, hvad skal det så gøre godt for ?

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #3215: 23 Jan 2008, 18:49 »

Hvorfor købe ?

Vi kan jo ligeså godt bruge dem vi har ?

Ailton har ikke fået så meget spilletid, jeg tror hvis han får nogle kampe næsten fuldt ud så skal han nok komme i form, ellers har vi Lasse Qvist som vi har købt tilbage uden at bruge ham, hvad skal det så gøre godt for ?
jeg synes at ailton er nogenlunde klar.
men hvis vi skal have nogen flere kasser så må vi få en virkelig klasse angriber.

andersfa123
Gæst

« Svar #3216: 23 Jan 2008, 18:50 »

jeg synes at ailton er nogenlunde klar.
men hvis vi skal have nogen flere kasser så må vi få en virkelig klasse angriber.

Målene betyder ikke det store ? Wink

Men at vi holder rent bur og bare for 1-2 mål i hver kamp det ville være perfekt!

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #3217: 23 Jan 2008, 18:51 »

Problemet er bare at vi ikke kan lave mere end 1 mål per kamp Smiley

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #3218: 23 Jan 2008, 18:53 »

Målene betyder ikke det store ? Wink

Men at vi holder rent bur og bare for 1-2 mål i hver kamp det ville være perfekt!

det er vel lidt gambling at regne med at 1-0 er fint.
og det ville også være sjovere at se lidt mere underholdende kampe.

andersfa123
Gæst

« Svar #3219: 23 Jan 2008, 18:54 »

Problemet er bare at vi ikke kan lave mere end 1 mål per kamp Smiley

Og det er vel også fint hvis du bare kan holde buret rent ?

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #3220: 23 Jan 2008, 19:15 »

Og det er vel også fint hvis du bare kan holde buret rent ?

Det formår vi nok ikke at gøre så tit igen. Vi vinder ikke skabet på den måde, da mange hold ville kunen score et par mål mod os med den indstilling.

Don AA
Manager

« Svar #3221: 23 Jan 2008, 19:31 »

Tror ikke vi skal regne med en afløser for brede for til sommer Antonsson og Zanka er fint nok. Venstre backen ser også fin ud med Niclas og Wendt synes nu er folk er alt for hårde ved Niclas ja har er ikke hvad han har været men synes nu at han gør det ok. Men hensyn til angrebet så har det ikke været godt nok indtil videre i denne sæson Nordstand og Allbäck gjorde det fint i starten men faldt meget til sidst Ailton viste god takter til sidst men det er heller ikke nok så foråret kan kun blive bedre for dem alle 3.
Tror ikke der kommer flere indkøb i dette transfer vindue hvis der håber jeg på en angriber og der er da to spændene danskere i Schalke hvor jeg meget gerne så Søren Larsen kommer til vores klub 

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Thore
Manager

« Svar #3222: 26 Jan 2008, 15:28 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=78965

Hvad siger i? skal der nye spiller til, eller vil det være godt og satse på de unge, der er jo trods alt ikk så mange kampe i foråret, og med Aab's salg af Prica ser de jo svækket ud..

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Don AA
Manager

« Svar #3223: 28 Jan 2008, 17:59 »

Hvad siger i? skal der nye spiller til, eller vil det være godt og satse på de unge, der er jo trods alt ikk så mange kampe i foråret, og med Aab's salg af Prica ser de jo svækket ud..
Så da gerne der kom en angrber men tror ikke det sker forsvaret ser fint ud men Zdenek Pospech ankomst en afløser for Brede kan godt vendte til sommer, Midtbanen ser også fin ud men alle 3 angriber har skuffet i efterået og rygterne sender Allbäck væk til sommer så jeg se gerne i angriber i dette transfer vindue.
Med hensyn til om AABs salg af Prica kommer til at hjælpe os men at forsøger at vinde guldet finder vi jo ud af. AAB vandt jo ikke kun fordi de havde ham men fordi de havde en masse andre gode spiller og de fører lige pt. fortjent sas ligaen men jeg er da glad for at de solgte ham  Smiley

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #3224: 28 Jan 2008, 18:22 »

Hvad siger i? skal der nye spiller til, eller vil det være godt og satse på de unge, der er jo trods alt ikk så mange kampe i foråret, og med AaB's salg af Prica ser de jo svækket ud..
Nu er AaB jo tæt på at hente Lasse Nilsson, som efter sigende skulle være minimum på niveau med Rade Wink

Sider: 1 ... 213 214 [215] 216 217 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010