|
Don AA
|
|
Og så er det netop blevet offentliggjort at Lens fra Frankrig møder de forsvarende danske mestre fra FCK... Hvad er jeres bud på en plads i gruppespillet? Jeg siger 60-40% i FCKs favør..  men hvad siger I? Plads i gruppespillet? nu skal vi jo lige i gruppespillet først  Jeg siger det er en 50-50 kamp. Lens har fået den bedste start på sæson 4 kampe 2 nederlag og 2 uafgjort
|
|
|
|
|
|
Succes is Temporary - Loyalty is Forever
|
|
|
|
|
Erhardt
|
|
Benfica er et bedre hold end Lens...og vi burde have slået Benfica..., så jeg vil sige, at "vi" er små favoritter...så fremt vi har de bedste til rådighed!
|
|
|
|
|
|
En gang FM - altid FM 
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Spezialized
|
|
Ganske fornuftig lodtrækning. Pladsen i gruppespillet må være inden for rækkevide. Men Lens er ikke noget dårligt hold.
Jeg vil dog stadig kalde det en 70-30 i FCK's favør.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dyna
Gæst
|
|
50/50 for franske hold er generalt bedre end danske, men, lad os håbe på et godt dansk år i europa igen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JKJ
Gæst
|
|
Jeg tror ikke han smutter før næste sommer... for han smutter på et eller andet tidspunkt... Men som Don Ø så rigtig siger, de kan ikke komme med et så dårligt tilbud så kort tid inden transfer vinduet lukker, det er jo useriøst...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
Jeg tror ikke han smutter før næste sommer... for han smutter på et eller andet tidspunkt... Men som Don Ø så rigtig siger, de kan ikke komme med et så dårligt tilbud så kort tid inden transfer vinduet lukker, det er jo useriøst...
Ja man sælger ikke en af sine bedste spiller kort før transfervinduet lukker hvor muligheder for at hente en god afløser ikke er den største det er total mangle på ambitioner efter min mening
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
Truppen til kampen mod Randers:
1. Jesper Christiansen 3. Niclas Jensen 4. Hjalte Nørregaard 5. Brede Hangeland 6. Rasmus Wûrtz 7. AIlton Almeida 8. Michael Silberbauer 9. Morten Nordstrand 10. Jesper Grønkjær 11. Marcus Allbäck 13. Atiba Hutchinson 14. Michael Gravgaard 17. Oscar Wendt 24. Libor Sionko 28. Mads Laudrup 41. Nathan Coe
William Kvist er ude med en mindre hofteskade
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Hvilket sikkert giver denne opstilling:
JesperC Wendt Hange Gravgaard Niclas Libor Wurtz Silber Grønkjær Ailton Nordstrand
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
JesperC Wendt Hange Gravgaard Niclas Libor Wurtz Silber Grønkjær Ailton Nordstrand
Enig i det meste men tror at Atiba starte inde i stedet for Silber
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sells!
|
|
ailton? hvorfor ikke aalback?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Enig i det meste men tror at Atiba starte inde i stedet for Silber
Ja, midtbane kabalen er svær at regne ud, igennem hele sæsonen. Surt at både Kvist og Anton er skadede, så vi skal spille med 3. valget på HB'en  Men Wendt er vel stadig en af Suppen bedste backs, måske endda den bedste, så ser ikke det store problem i det 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Allbäck er jo en gammel mand må du huske  Han kan ikke spille hver gang 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
Han får sikkert en pause efter midtuge kampe så jeg tror også på at det bliver Ailton og Nordstrand der starter i front
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
Startopstillingen mod Randers: Christiansen Wendt - Gravgaard - Hangeland - Jensen Hutchinson - Würtz - Nørregaard - Grønkjær Nordstrand - Allbäck
Bænken: Sionko, Ailton, Silberbauer, Coe.
Vi har ikke scoret i vores sidste 3 kampe så vi må håber vi få gang i målscorer i dag
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|