Naturerunen
|
|
Nu nævner du tilfældet med FC Nordsjælland... Det er naturligvis rigtigt... Men... Alle hold kan jo have gode eller dårlige dage, og lad os så bare håbe, at FCK har en god dag... Det ser da sådan rimeligt ud lige nu i hvert fald
|
|
|
|
Harry Stamper: 'AJ, I have only five words for you: Damn glad to see you boy!' A.J.: 'That's six words.'
|
|
|
|
AlexSN
|
|
Sådan! Jeeeees! Er du gal der var nerver på den sidste halve time af den oprindelige kamp, men hvor jeg elsker Marcus Allback...
|
|
|
|
|
|
|
|
Thorøe
|
|
Marcus *klap klap* Allbäck *klap klap*. Fantastisk! Jesper stod nu også en god kamp, er virkelig glad for at vi ikke har en eller anden tilfældig spillemand stående mellem stængerne. William gjorde også god figur, og blev ekstremt positivt overrasket over Würtz.
|
|
|
|
|
|
|
|
mfjr
|
|
De spillede sku godt, ærgeligt med würtz...
"Yes!"
|
|
|
|
|
|
|
|
Naturerunen
|
|
|
|
|
|
Harry Stamper: 'AJ, I have only five words for you: Damn glad to see you boy!' A.J.: 'That's six words.'
|
|
|
|
|
Gaylord
|
|
Haha... Det er jo ikke engang løgn. De har en al for bred trup med mange gennemsnitlige SAS-ligaspillere. Bjerregaard har da kørt den klub helt i sænk. Lur mig om de ikke får klø i Viborg i weekenden!
|
|
|
|
|
|
|
|
donthomas
|
|
Haha...
Det er jo ikke engang løgn. De har en al for bred trup med mange gennemsnitlige SAS-ligaspillere. Bjerregaard har da kørt den klub helt i sænk. Lur mig om de ikke får klø i Viborg i weekenden!
Ja jeg tror nu også at det vil gøre bif godt at få en ny mand istedet for bjerregaard.. plus at jeg ser ikke køhlert som manden som kan tage deres fortagene videre til nye højder.. men den snak høre hvis ikke til i den her tråd  Ja det vil da ikke gøre mig noget hvis de fik det.. Selvom jeg vil være meget tilfreds hvis Viborg undgår at tabe. bif skal ikke have deres første sejr på udebane mod viborg 
|
|
|
|
|
|
|
|
Kerm
|
|
Ja jeg tror nu også at det vil gøre bif godt at få en ny mand istedet for bjerregaard.. plus at jeg ser ikke køhlert som manden som kan tage deres fortagene videre til nye højder.. men den snak høre hvis ikke til i den her tråd  Ja det vil da ikke gøre mig noget hvis de fik det.. Selvom jeg vil være meget tilfreds hvis Viborg undgår at tabe. bif skal ikke have deres første sejr på udebane mod viborg  Hvis folk prøver at læse nogle sidder tilbage i Brøndby-tråden kan man se Bjerregaard også får nogle på ørene..  - Og jo, det skal være mod Viborg. http://www.alexanderband.dk/fodbold/06.htm <-- Tjek lige den..  Kerm
|
|
|
|
Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang Trøjen og Faxe forpligter Helvede i Nord "Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!" Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.
|
|
|
|
Don AA
|
|
Yes sir så virker internettet igen!
Dejligt kamp i tirsdags vi spillede en god kamp især den først time vi kommen under pres da de scorer dog uden at gå i panik og Jesper tager de chancer der kommer. Men for saten det var spændene og en kæmpe forløsning da Marcus scoret så kunne man slappe lidt af.
Ser ikke ud til at vi henter spiller til Benfica kampen vi har dog lige et par timer jeg så meget gerne en højre back Kvist gør det ok men han er klart bedst på midtbanen
|
|
|
|
Succes is Temporary - Loyalty is Forever
|
|
|
|
donthomas
|
|
Hvis folk prøver at læse nogle sidder tilbage i Brøndby-tråden kan man se Bjerregaard også får nogle på ørene..  - Og jo, det skal være mod Viborg. http://www.alexanderband.dk/fodbold/06.htm <-- Tjek lige den..  Kerm Lad os da bare blive enig om at bif ikke får en meget større chance for at få en ude sejr end på mandag ude mod de grønne  men bare en skam at de taber  Ser ikke ud til at vi henter spiller til Benfica kampen vi har dog lige et par timer jeg så meget gerne en højre back Kvist gør det ok men han er klart bedst på midtbanen
Kryger kun være en mulighed 
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
Kryger kun være en mulighed  Ja og marsmænd kommer fra månen 
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Ja og marsmænd kommer fra månen  Nej du! De kommer altså fra Mars!
|
|
|
|
|
|
|
|
donthomas
|
|
Ja og marsmænd kommer fra månen  Nej det mener jeg nu ikke. Men tror nu ikke du skal regne med at FCK køber enb højre back. Så var det sket. De siger jo selv at de har kigget på 50  spiller til den plads uden at finde nogen som de fandt gode nok.. så jeg ser det ikke ske sådan lige pludslig.. men det kan selvfølgelig gå stærkt i fodbold  Man skal jo aldrig sige aldrig  Nej du!
De kommer altså fra Mars!
Ja jeg er enig med Gosser her 
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
Truppen til morgen dagens kamp hjemme mod Esbjerg:
1. Jesper Christiansen 4. Hjalte Nørregaard 5. Brede Hangeland 6. Rasmus Würtz 8. Michael Silberbauer 9. Morten Nordstrand 10. Jesper Grønkjær 11. Marcus Allbäck 13. Atiba Hutchinson 14. Michael Gravgaard 15. Mikael Antonsson 17. Oscar Wendt 23. William Kvist 24. Libor Sionko 27. Jacob Neestrup 41. Nathan Coe
Tror der bliver sparet lidt i startopstilling da vi møder Benfica på tirsdag Så et bud på en startopstilling kunne være:
Jesper Christiansen William Kvist-Brede Hangeland-Mikael Antonsson-Oscar Wendt Libor Sionko-Michael Silberbauer-Hjalte Nørregaard-Jesper Grønkjær Morten Nordstrand-Atiba Hutchinson
|
|
|
|
|
|
|
|