home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:38:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 583 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1043 1044 [1045] 1046 1047 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1713942 gange)
AFC
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #15660: 29 Apr 2013, 16:45 »

Ja, tro det eller lad være, men modtog mit FCK Away kort her den anden dag, hvilket betyder, at jeg for første gang er klar til at stå sammen med fansene over ved Away-afsnittet og hvilken kamp at starte med på søndag! Jeg glæder mig som et lille barn, men jeg har lige et par spørgsmål.

Det kan godt være, at jeg er en lille kylling eller noget, men vi har set eksempler på romerlys og andet fyrværkeri som bliver fyret af fra udebanefansene og det udelukkes sikkert ikke, at det sker på søndag, hvis vi kan tage mesterskabet der. Mit spørgsmål er: Når der bliver fyret romerlys af, og man tilfældigvis står enten bag, foran eller ved siden af vedk. som fyrer romerlys af, bliver man så lige mindet om, at det fyres af eller sker det bare uden advarsel og så må man finde sig i røgen m.v.? Jeg tør vædde med, at mange af jer har oplevet sådan noget før og som kan fortælle om det ud fra jeres erfaringer.

Mit andet spørgsmål er: Efter kampene uanset modstander, hvornår bliver man så lukket ud fra afsnittet? På søndag er det ærkerivalerne og derfor kunne jeg forestille mig, at der bliver lidt flere restriktioner med henblik på at lukke os ud fra afsnittet sådan så man ikke kommer i karambolage med BIF fansene. Det er nemlig rart at vide, da det nok (uheldigvis) bliver mig som skal køre i bilen hjemad, hvilket betyder, at jeg ikke kan drikke en masse bajere og fejre guldet med maner, hvis det bliver en realitet.

Yessir
Manager

« Svar #15661: 29 Apr 2013, 17:39 »

Ja, tro det eller lad være, men modtog mit FCK Away kort her den anden dag, hvilket betyder, at jeg for første gang er klar til at stå sammen med fansene over ved Away-afsnittet og hvilken kamp at starte med på søndag! Jeg glæder mig som et lille barn, men jeg har lige et par spørgsmål.

Det kan godt være, at jeg er en lille kylling eller noget, men vi har set eksempler på romerlys og andet fyrværkeri som bliver fyret af fra udebanefansene og det udelukkes sikkert ikke, at det sker på søndag, hvis vi kan tage mesterskabet der. Mit spørgsmål er: Når der bliver fyret romerlys af, og man tilfældigvis står enten bag, foran eller ved siden af vedk. som fyrer romerlys af, bliver man så lige mindet om, at det fyres af eller sker det bare uden advarsel og så må man finde sig i røgen m.v.? Jeg tør vædde med, at mange af jer har oplevet sådan noget før og som kan fortælle om det ud fra jeres erfaringer.

Mit andet spørgsmål er: Efter kampene uanset modstander, hvornår bliver man så lukket ud fra afsnittet? På søndag er det ærkerivalerne og derfor kunne jeg forestille mig, at der bliver lidt flere restriktioner med henblik på at lukke os ud fra afsnittet sådan så man ikke kommer i karambolage med BIF fansene. Det er nemlig rart at vide, da det nok (uheldigvis) bliver mig som skal køre i bilen hjemad, hvilket betyder, at jeg ikke kan drikke en masse bajere og fejre guldet med maner, hvis det bliver en realitet.

1. Det varierer meget, men vær opmærksom ved indløb, mål og slutningen af kampen. Man kan som regel ikke undgå at høre når der bliver blusset, der kommer en let genkendelig lyd.

2. Igen varierer det, og det smarteste er bare at følge flokken ud. Vil i have den fulde oplevelse med, så parker i København og følges med alle os andre frem og tilbage, jeg garanterer at det bliver det ekstra værd  Smiley

Og holy shit, er du blevet gammel nok til at køre bil?!? Som tiden dog flyver  Shockeret

Ses på søndag.
« Seneste Redigering: 29 Apr 2013, 17:41 af Yessir » Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #15662: 29 Apr 2013, 18:08 »

Med hensyn til blus, er det vel bare at stille sig ude i siderne. Der er selvfølgelig også chance for at der bliver blusset, men jeg tør godt garantere, at du undgår at stå midt i mellem en masse blus. Røgen kan du vel ikke rigtig undgå.

Og som Yessir skriver, så parker i KBH og tag togturen frem og tilbage med os andre. Smiley

FCK

AFC
Manager

« Svar #15663: 29 Apr 2013, 18:09 »

1. Det varierer meget, men vær opmærksom ved indløb, mål og slutningen af kampen. Man kan som regel ikke undgå at høre når der bliver blusset, der kommer en let genkendelig lyd.

2. Igen varierer det, og det smarteste er bare at følge flokken ud. Vil i have den fulde oplevelse med, så parker i København og følges med alle os andre frem og tilbage, jeg garanterer at det bliver det ekstra værd  Smiley

Og holy shit, er du blevet gammel nok til at køre bil?!? Som tiden dog flyver  Shockeret

Ses på søndag.
Med hensyn til blus, er det vel bare at stille sig ude i siderne. Der er selvfølgelig også chance for at der bliver blusset, men jeg tør godt garantere, at du undgår at stå midt i mellem en masse blus. Røgen kan du vel ikke rigtig undgå.

Og som Yessir skriver, så parker i KBH og tag togturen frem og tilbage med os andre. Smiley
Tak for svaret.

Hvor leder politiet/kontrollørerne os hen efter kampen? Altså her tænker jeg på fx sidste gang jeg var på Brøndby Stadion (pokalen hvor vi tabte 1-0) hvor vi parkerede ude foran på de store parkeringspladser. Det er bare med hensyn til hvor langt jeg skal gå om til p-pladserne for at finde de andre efter kampen. Smiley

Og ja, haha. Har haft kørerkort i et år nu, men det er også længe siden at jeg har debatteret herinde jo.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #15664: 04 Maj 2013, 13:02 »

Vi er 1 fucking point fra mesterskabet! Det skal hjem i morgen. Man finder vel ikke en smukkere anledning, end at vinde i rivalens hule...?

Jeg tror, Brøndby giver os kamp til stregen, da de gisper efter vejret og dermed overlevelse i Superligaen. Samtidig har vi ikke været helt oppe i gear her i foråret, og der vil Brøndby jo se sit snit til at skrabe nogle uhyggeligt vigtige point sammen til deres bundstrid. Jeg er sikker på, at de er ekstremt tændte. De vil ikke tillade, at vi vinder guld i betonen, men vi skal sende dem langt ud i mørket og vinde mesterskabet i morgen! Det ville være smukt.

Line-up bliver formentlig vanen tro;

Wiland
L. Jacobsen   Stadsgaard   Ragnar  Bengtsson

Bolaños         Claudemir    TK         N. Jørgensen

Cornelius     Santin

Jeg så gerne, at Santin startede ude. Ind med enten Daniel Jensen eller Igor. Hvis vi vælger Daniel, skal vi går efter at være mere spilstyrende. Jeg synes dog ikke, at det har fungeret videre godt med ham på den offensive midt/hængende angriber. Igor har rigtig meget fart, og det kan vise sig at blive vigtigt i morgen. Santin skaber ganske enkelt ikke nok, og er ikke målfarlig nok pt. Men det skulle ikke undre mig, at han igen starter inde, og vi så smider Igor ind efter en times tid.

Det er virkelig det største Derby i mange, mange år. Der er uendeligt meget på spil for begge klubber, og det tror jeg også, man kommer til at mærke på lægterne og grønsværen.

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #15665: 06 Maj 2013, 01:13 »

Thumbs Up

FCK

Skovby
Gæst

« Svar #15666: 12 Maj 2013, 18:04 »

Startopstillingen mod Esbjerg fB: Kim Christensen - Lars Jacobsen (anf.), Kris Stadsgaard, Ragnar Sigurdsson, Pierre Bengtsson - Christian Bolaños, Claudemir, TK, Martin Vingaard - César Santin, Andreas Cornelius

Dejlig med Vingaard inde, så han kan få noget spilletid. Santin skal bare på bænken.. Gider ikke se på ham mere Tunge

AFC
Manager

« Svar #15667: 12 Maj 2013, 21:03 »

Skræmmende ringe præstation i dag mod Esbjerg. Håber virkelig Ariel ikke kun fyrede op for de belgiske gloser i pausen, men også efter slutfløjtet.

Skovby
Gæst

« Svar #15668: 12 Maj 2013, 21:11 »

Ganske enkelt en lorte kamp i dag. Der er vel stadig tømmermænd og de fleste er vel allerede gået på ferie.
De har bare at spille godt i den sidste kamp mod SønderjyskE, da jeg får min debut på Sektion12 der!

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #15669: 12 Maj 2013, 21:47 »

Det var skræmmende dårligt i dag, det har været skræmmende dårligt hele foråret - Det er simpelthen for dårligt at de levere sådan en præstation. Så kan man snakke tømmermænd, efter at guldet er kommet hjem, men det er bare ikke godt nok. I dag var taktikken åbenbart at spille med lange bolde! Hvorfor ikke spille os igennem, som faktisk virkede cirka midt i anden halvleg, hvor spillet gik relativt okay på en dårlig dag.

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

AFC
Manager

« Svar #15670: 14 Maj 2013, 16:50 »

Vi bliver i øjeblikket kædet sammen med FC Midtjyllands Petter Andersson. Personligt synes jeg selv, at Petter har været en rigtig god spiller for FCM og har faktisk nogle kvaliteter der virkelig har hjulpet dem i deres angrebsspil. Man har set flotte scoringer fra ham mod bl.a OB og senest mod Randers. Han scorede også to kasser mod os i vores seneste møde, som endte 2-2 i Herning og jeg synes han er en meget spændende spiller. Momentvis viser han international styrke imo. Spørgsmålet er så bare, om han viser nok i defensiven? Hvis Andersson skulle udgøre makkerpar på midtbanen sammen med fx Claudemir har man to offensive midtbanespillere fremfor en boldvindende og defensivtorienteret såsom TK. Det kan være et problem i sidste ende. Men...

Jeg mener nemlig at vi mangler en midtbanespiller. Ikke hvilken som helst midtbanespiller, men en som tør gå forrest og tager styringen akkurat som Linderoth og Kvist i sin tid har haft gjort. Vi så det i søndags mod Esbjerg. Godt nok på en billig baggrund med det vundne mesterskab, men som Ariel nævnte inden kampen ville han have, at spillerne viste sig frem for fansene, og at man ikke skulle vise, at man var gået på ferie allerede. Da det så sort ud og hvor vi blev udspillet totalt af Esbjerg på eget græs manglede vi en på holdet, som havde fandenivoldskhed og tog tyren ved hornene og fik resten af spillerne med sig op i gear igen. Flere eksperter har ment, og mener stadig, at vi mangler sådan en spiller og det kan sagtens findes i Petter Andersson, men problemet med Petter er, at han kommer fra en skadesplaget tid i Groningen i Holland og har dermed ikke den internationale erfaring i hhv. Champions League og Europa League, hvilket der søges i FCK. Peter Graulund har også udtalt selv, at hvis vi skal finde sådan en spiller skal det være bedre alternativer end Petter Andersson.

Men hvem kan vi også have i kikkerten, som besidder den her internationale klasse? Ja, man fristes til at sige William Kvist, hvilket jeg også selv gør. William er blevet sat af holdet i Stuttgart og klubben vil gerne have solgt ham, da man har været utilfreds med ham. Han har været alt for defensivtorienteret i sin tid i klubben. Personligt vil jeg selv mene, at vi skulle undersøge muligheden for at få William tilbage. Han er 28 år gammel nu og det er vel ved at være sidste udkald for ham, hvis han vil opleve et europæisk eventyr igen, og det kan han netop få ved, at rykke tilbage til København. Prisen på Kvist kan næppe være oppe i de 30 mio. kr. som han blev solgt for og dermed ikke et voldsomt svimlende beløb. Det burde være til at have at gøre med.

Hvad siger i? Er i enige med mig i, at Petter Andersson besidder nogen kvaliteter som kan styrke vores hold eller ej? Og vil William Kvist være det oplagte valg til midtbanen, som er en af de positioner der skal forstærkes inden Champions League, hvis der skal være forhåbninger om, at klare sig videre fra gruppespillet?

verdenskrig
Manager

« Svar #15671: 14 Maj 2013, 17:24 »

Kan slet ikke se hvad i skal med nogen af dem.

I FCM render der en herre rundt ved navn Mads Albæk. En højtråbende dirigerende indpisker, med fantastiske egenskaber rent teknisk, et vinderinstinkt, og en vilje til at blive bedre ( Klip med ham i onside fra træningsbanen den anden dag hvor han selvtrænede )

Mads Albæk er en eminent fodboldspiller, som har lige præcis den gnist, vilje, og solide tovejsegenskaber som i mangler med Claudemir. Han er for mig at se en krydsning af Claudemir og TK, dog med langt mere vildskab og gåpåmod end dem begge.

Jeg ville give alt for at få ham i Brøndby, og jeg må faktisk tilstå at jeg er dybt rystet over at han stadig spiller i FCM. Sindsygt dygtig spiller som er ung og kan udvikles kolossalt endnu.  

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

dissing10
Reserveholdsspiller

« Svar #15672: 18 Maj 2013, 14:07 »

Der er udsolgt af billeter til S12 mandag inde på billetlugen. Er der nogen anden mulighed for at få 2 billeter til mandagens kamp så? Vil der blive solgt billeter til det afsnit på kampdagen i de billetskure, der er? Peace

Know112233
Førsteholdsspiller

« Svar #15673: 20 Maj 2013, 19:32 »

Så fik vi spillet den sidste kamp, dog et skuffende resultat med 1-1. Vores forår har været meget dårligt, men vi spillede heldigvis op til vores bedste mod FCN, hvor, vi i mine øjne, vandt mesterskabet. Vi skal fejre guldet, men synes vores forår er lidt bekymrende, så Jacobs har noget at tænke over i ferien. Dog er jeg overbevist om, at vi kommer stærkt igen, når vi starter op igen. Og lad os nu købe nogle spillere i pausen; vi skal have styrket vores midtbane, forsvar og angreb, så vi er oprustet til det forjættede land og SL.

Samtidig vil jeg gerne sige tillykke til Brøndby med overlevelsen. Jeg glæder mig til at se FCK slå jer 3 gange i næste sæson Thumbs Up

Mangerel
Gæst

« Svar #15674: 26 Jun 2013, 11:53 »

Ved ikke om det bare er mig, men har mistet en del for min gamle hjerteklub de senere år... Når vores træner melder ud at 'en god indsats i EL' er et mål for den kommende sæson - hvor vi skal spille ChL-kval - og man samtidig skal afholde (efter Bieber-koncerten!) fucking speedway, i Parken, så er det sgu blevet lidt uambitiøst. Der er ikke nogen ide i spillet på banen, spillerne er fuldstændig umotiverede, og for et år siden var man skræmte, og stillede meget defensivt op mod bl.a. et tysk midterhold i krise.
Det har nok meget med Jacobs at gøre, for synes godt nok han er en fisse, men ledelsen er kraftederperkme nogle vatpikke af rang også.

Savner Don Ø og Ståle. Savner nogle nosser og nogle ambitioner på Østerbro.. Skuffet

Sider: 1 ... 1043 1044 [1045] 1046 1047 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010