Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 21:38:20
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40
szukizek
Træningsbanen
Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere:
23570
0 Brugere, 594 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
mmb79493
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
F.C. København Tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
1041
1042
[
1043
]
1044
1045
...
1076
Forfatter
Emne: F.C. København Tråden (Læst 1714393 gange)
Know112233
Førsteholdsspiller
Sv: F.C. København Tråden
«
Svar #15630:
02 Dec 2012, 20:25 »
Gaaaal jeg glæder mig til at komme ind og se FCK på torsdag!
AFC
Manager
«
Svar #15631:
04 Dec 2012, 15:39 »
http://www.youtube.com/v/jc6-dBNWJhc
Lille sjovt indslag
plutonium
Manager
«
Svar #15632:
04 Dec 2012, 16:14 »
Citat af: AFC 04 Dec 2012, 15:39
http://www.youtube.com/v/jc6-dBNWJhc
Lille sjovt indslag
Ja mere af den slags!
Det giver et billede af en lidt mere levende trup, hvor vi faktisk har med mennesker at gøre
Dejligt at se!
For direkte kontakt via pb
100 Film du skal se før du dør
- kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste
AFC
Manager
«
Svar #15633:
04 Dec 2012, 16:47 »
Citat af: plutonium 04 Dec 2012, 16:14
Ja mere af den slags!
Det giver et billede af en lidt mere levende trup, hvor vi faktisk har med mennesker at gøre
Dejligt at se!
Ingen tvivl om det
Legenden
Manager
«
Svar #15634:
11 Dec 2012, 01:49 »
Citat af: Neymar 02 Dec 2012, 19:24
Du mener, at Jacob Busk skal ind og stå mod Steuau eller hvad?
Åh, gud. Måske Jacob Busk bare skulle være målmand i den kamp. Det var simpelthen for ringe, at det mål gik ind. Et mål, der i sidste ende endte med at sende os ud, selvom det var vores egen skyld, vi ikke gik videre - og ikke kun det lorte mål, de fik der. Også elendigt af Delaney i den situation, hvad sker der? Men det er jo altid nemt og kritisere efter kampen. Overordnet set har Kim sgu gjort det udmærket i Wilands fravær, super fed fyr btw. Eneste kæmpe drop fra ham, jeg kan huske, var mod Horsens, hvor vi tabte. Man kan selvfølgelig sige, at det var hans skyld, vi tabte. Men vi skabte nada i den kamp og fortjente ikke en skid alligevel.
Men hvis jeg lige skal kigge på vores halvår. Det ser jo fantastisk ud i ligaen, der har ikke været så meget slinger i valsen. Vi har et forspring på 12 point, og det burde jo resultere i et mesterskab... dog tør jeg ikke råbe op om, at det er sikkert - det må lige vente 5-10 kampe endnu. Det eneste, der har bekymret mig lidt, selvom vi har vundet så mange kampe, er vores mål. Vi har haft held med at score på mange indkast, indlæg og generelt dødbolde. Mange gange også med hovedet. Nogen gange bliver jeg simpelthen i tvivl, om vi kan score på andet end hovedstød. Ved godt, at jeg overdriver, men sådan tænker jeg lidt, når jeg koger. Vores seneste kamp mod FCN viser det vel meget godt. Vi scorer to lol mål (tak, Jesper Hansen!), et hovedstødsmål og endelig et mål af Santin. Det fungerer fint i ligaen, men når vi skulle ud i Europa og spille, kunne det sagtens ses imo. Men 12 points forspring til nummer 2, der blev kørt over i Parken og 30 (!!!) point ned til brøndby.
Pisse elendigt, at vi ikke slår brøndby ud af pokalen. Begriber ikke, hvordan vi ikke vandt den kamp i ordinær spilletid. Især den dobbelt chance, hvor overliggeren blev ramt to gange. Generelt var vi bare fucking uskarpe i den kamp, og det var decideret pinligt at se på. Irriterende, at det var rotterne, der skulle slå os ud, men er egentlig pisse ligeglad med den turnering, kan ikke bruge den til noget. Mesterskabet skal sikres i år, så vi kan komme i Champions League! Så vidt jeg har læst rundt omkring på nettet, så kommer vi direkte i Champions League, hvis vi vinder mesterskabet (surprise), og så skal dette års Champions League vinder kvalificere sig til Champions League igennem ligaen. Så det ville være godt, hvis Barcelona, United, Bayern osv. vinder, fordi de er direkte kvalificeret.
Og så er vi ude af Europa, hvilket er helt igennem elendigt. Vi gjorde det svært for os selv, da vi taber i Rumænien. På et af de mest random selvmål, jeg nogensinde har set. Nederlaget hjemme mod Stuttgart burde vi også have haft point. I sidste kamp mod Steaua hjemme, troede jeg sgu på det! En 1-0-sejr ville være nok. Men så gør Molde det uventede og slår Stuttgart (gav den ikke odds 20-stykker igen?), så nu er det lige meget, hvor meget vi vinder. Vi kommer i overtal og har hele anden halvleg til at vinde kampen. Hvad sker der så? Jo, de får et mål, hvor Kim ikke ser speciel skarp ud. Delaney burde have ageret anderledes osv. ELENDIGT. Ude af Europa og pokalen, men det rører mig ikke så meget tbh. Kunne da være fedt med en away i Europa til næste år, men nu kan vi jo koncentrere os om mesterskabet. I år skal det ikke glippe, og vi SKAL i Champions League.
Set over det hele halve år har især Cornelius og Jørgensen været fantastiske, selvom de har haft dårlige perioder. Men jeg ved ikke, om det bare er mig, der er in love with TK, men han gør det sgu godt i de fleste kampe imo. Kris har også gjort det defensivt, og synes generelt vi har en god defensiv. Bengtsson gør det godt offensivt, selvom han mangler noget i det defensive imo. Synd, at Vetokele har været så skadesplaget, fordi det er sgu nice med en neger med fart og teknik. Synes kun, at vi har været rigtig dårlige på den centrale midt og i angrebet. Skal der ikke en ny central midtbanespiller ind nu? Og Santin... kan han virkelig blive ved med at starte inde?! Håber Igor holder sig skadesfri og kan starte i angrebet fremover. Synes Santin mest af alt minder om en boldmongol, der er ved at falde over bolden hver gang. Og så er han ved at slå N'Doyes scoringsrekord. Væk med ham inden!
Wiland; Bengtsson, Kris, Sigurdsson, Jacobsen; Jørgensen, TK, Claudemir, Bolanõs; Vetokele, Cornelius.
Sådan så jeg gerne vi stiller op i Odense, når forårssæsonen starter. Synes vi har nogle gode alternativer til de fleste postioner. Gislason har overrasket mig positivt, når han har spillet. Han arbejder godt og er udfordrende. Burde nok arbejde på sine indlæg, men arbejder ellers hårdt for holdet. Vingaards tid er forbi, desværre. Han skuffer for meget imo. og er aldrig rigtig kommet tilbage efter hans skade mod Chelsea. Håber, at han kommer op i gear over vinteren. Men ellers synes jeg, at det har fungeret fint defensivt, eventuelt ind med en ny midtbanespiller og så ud med Santin og ind med en ny angriber. Gider i hvert fald ikke se Santin slaske rundt mere.
Det var alt fra mig, ses i Odense engang i foråret. København fortsætter derud, og nå ja...
INGEN UNDER brøndby!
«
Seneste Redigering: 11 Dec 2012, 01:55 af Neymar
»
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
AFC
Manager
«
Svar #15635:
14 Dec 2012, 18:40 »
http://www.youtube.com/v/lnrPT1EZLKQ
Hvor er Lars dog en dejlig og sympatisk mand! Håber virkelig der er flere år endnu inden benene ikke kan følge med mere!
vuson
Landsholdsspiller
«
Svar #15636:
14 Jan 2013, 20:30 »
Hej jeg mener at der er en fck-sang hvor de synger "lalalalala Absalons drenge lålålålålå....." er der nogle som kan finde et youtube-klip af sangen?
fck-drengen
Gæst
«
Svar #15637:
14 Jan 2013, 20:44 »
Citat af: vuson 14 Jan 2013, 20:30
Hej jeg mener at der er en fck-sang hvor de synger "lalalalala Absalons drenge lålålålålå....." er der nogle som kan finde et youtube-klip af sangen?
Tror du mener stenbroens denge:
https://www.youtube.com/v/YwxDG1BYnyM
ikke den vildeste kvalitet, men det var hvad jeg lige fandt hurtigt
Imperatore
Gæst
«
Svar #15638:
26 Jan 2013, 12:42 »
Wow der er jo stille her.
Hvad siger folk til, at vi har skrevet kontrakt med Daniel Jensen?
Jeg er personligt ret skeptisk. Det var jeg allerede, da der var snak om ham tilbage for 2 eller 3 år siden. Manden fylder 34 til sommer, og han har kun spillet 6 betydende kampe på et år. Det er efterhånden rigtig lang tid siden, at jeg har set ham i aktion. Der er dog ingen tvivl om, at hans topniveau bør være rigtig højt, tvivlen ligger dog i om han kan nå det igen.
Anyway så har vores centrale midtbane ikke være voldsomt imponerende, og det er jo ikke en svækkelse. Jeg synes dog ikke helt, at han passer specielt godt ind i vores system. Det er primært tovejsspillere vi bruger, og det er jo ikke just, hvad Daniel Jensen er. Han kan hæmme Claudemirs spil, da han så vil skulle arbejdere mere defensivt. TK og Daniel Jensen sammen tror jeg ikke vil komme til at fungere, og Grindheim har heller ikke været ret meget værd. Den spiller jeg ser ham passe bedst med er Delaney, men hvis han skal spille centralt, så kommer vi til at have 5 spillere til 2 pladser, og vi skal kun spille Superliga i foråret.
Det kan selvfølgelig også være, at Jacobs lægger op til et systemskifte til 4-5-1, men det synes jeg ikke er særlig smart at gøre for at få en mindre lottokupon på 33 år til at passe ind. Der er ikke just den store fremtid i ham.
Jeg er ambivalent, men hvad siger I andre?
guldfck
Førsteholdsspiller
«
Svar #15639:
26 Jan 2013, 13:27 »
Citat af: Imperatore 26 Jan 2013, 12:42
Wow der er jo stille her.
Hvad siger folk til, at vi har skrevet kontrakt med Daniel Jensen?
Jeg er personligt ret skeptisk. Det var jeg allerede, da der var snak om ham tilbage for 2 eller 3 år siden. Manden fylder 34 til sommer, og han har kun spillet 6 betydende kampe på et år. Det er efterhånden rigtig lang tid siden, at jeg har set ham i aktion. Der er dog ingen tvivl om, at hans topniveau bør være rigtig højt, tvivlen ligger dog i om han kan nå det igen.
Anyway så har vores centrale midtbane ikke være voldsomt imponerende, og det er jo ikke en svækkelse. Jeg synes dog ikke helt, at han passer specielt godt ind i vores system. Det er primært tovejsspillere vi bruger, og det er jo ikke just, hvad Daniel Jensen er. Han kan hæmme Claudemirs spil, da han så vil skulle arbejdere mere defensivt. TK og Daniel Jensen sammen tror jeg ikke vil komme til at fungere, og Grindheim har heller ikke været ret meget værd. Den spiller jeg ser ham passe bedst med er Delaney, men hvis han skal spille centralt, så kommer vi til at have 5 spillere til 2 pladser, og vi skal kun spille Superliga i foråret.
Det kan selvfølgelig også være, at Jacobs lægger op til et systemskifte til 4-5-1, men det synes jeg ikke er særlig smart at gøre for at få en mindre lottokupon på 33 år til at passe ind. Der er ikke just den store fremtid i ham.
Jeg er ambivalent, men hvad siger I andre?
Jeg syntes han er en fornuftig signing. Han har jo kun fået en kontrakt på 1/2 år. Grindheim er jo blevet rygtet hjem til Norge, og hvis han smutter står vi med 4 midtbanespillere, som jeg mener er det optimale. Derudover kommer han jo med masser af rutine og så er han jo heller ikke nogen dårlig spiller. Vi har jo set tidligere med Lars J, at gamle spillere sagtens kan være med stadig.
PSN: Guldfck
PhilipFlink
Manager
«
Svar #15640:
26 Jan 2013, 13:47 »
Citat af: guldfck 26 Jan 2013, 13:27
Jeg syntes han er en fornuftig signing. Han har jo kun fået en kontrakt på 1/2 år. Grindheim er jo blevet rygtet hjem til Norge, og hvis han smutter står vi med 4 midtbanespillere, som jeg mener er det optimale. Derudover kommer han jo med masser af rutine og så er han jo heller ikke nogen dårlig spiller. Vi har jo set tidligere med Lars J, at gamle spillere sagtens kan være med stadig.
Det er også en lorte liga.. De gamle drenge som D.J & L.J kan stadig godt begå sig fordi der ikke skal så meget til
http://www.youtube.com/v/e3psfir8vXA?version=3&hl=en_GB
FIFA 13 skills tutorial
Imperatore
Gæst
«
Svar #15641:
26 Jan 2013, 14:18 »
Citat af: PhilipFlink 26 Jan 2013, 13:47
Det er også en lorte liga.. De gamle drenge som D.J & L.J kan stadig godt begå sig fordi der ikke skal så meget til
Hvad er din pointe? Vi snakker ikke om en spiller, der skal spille med om det engelske mesterskab.
Lars Jacobsen er da også stadig den bedste højre back, der spiller i ligaen.
Jimko18
Reserveholdsspiller
«
Svar #15642:
26 Jan 2013, 14:23 »
Citat af: PhilipFlink 26 Jan 2013, 13:47
Lars J, er sku stadig en klasse spiller i mine øjne og du kan måske sige, at niveauet i Superligaen ikke er så højt men han gør det jo stadig fortrinligt på Landsholdet. Jeg syntes det kun kan være positivt at få lidt rutine på holdet, samtidig med han kan give truppen den brede den skal have.
plutonium
Manager
«
Svar #15643:
10 Mar 2013, 19:27 »
Det var jo en dejlig kamp vi havde i dag!
Udover at 3-1 selvfølgelig er et dejligt resultat, så var der mange ting der gjorde mig helt glad! Dels, så synes jeg at Claudemir viser flere og flere af de knivskarpe afleveringer vi blev så vant til i starten af hans FCK-tid! Bare tag assisten til Nicolai! Det var jo en smuk, smuk aflevering og iskoldt udnyttet af Jørgensen. Hvilket bringer mig over på noget lidt mindre optimistisk. Hvor er Jørgensen dog essentiel for vores spil! Lige så vigtig Cornelius er, dobbelt så vigtig er Jørgensen. Han skaber så meget uro hos modstanderen og er så god til at iscenesætte de andre, at han er en enmandshær offensivt. Håber sateme ikke han bliver solgt til sommer eller løber ind i en lang skade, for han er uundværlig i Europa til næste år.
Til gengæld viste de offensive drenge jo, at de ikke har glemt samarbejdet! Det hele går flere gange op i en højere enhed, og hvis spillerne gad, så kunne de have vundet en meget større sejr. Uden problemer endda. Den eneste offensive spiller jeg absolut ikke var tilfreds med var Bolanos, der flere gange laver fejlafleveringer, der enten stopper et opspil eller forærer Silkeborg bolden. Så kan det godt være at han ikke er vant til kulden, men så vil jeg altså hellere have Vingaard eller TK ind på højre side.
Daniel Jensen synes jeg også viser sin berettigelse på holdet. Han deltager i offensiven såvel som defensiven på en måde som Grindheim aldrig har formået at gøre det. Han gør lidt det jeg gerne så Delaney udvikle sig til en dag. Ganske vist kun bedømt på én kamp, men stadig synes jeg det tegner godt.
Wiland fik også oprejsning, og selvom det ikke var vanvittigt svære afslutninger han fik mod sig, så tog han sig sikkert af dem, og det er vigtigt for hans forår, at første kamp allerede er glemt. Både Stadsgaard og Sigurdsson gør det også rigtig godt. Jeg vil stadig gerne have Sölvi ind ved siden af Stadsdgaard, men det er svært at være utilfreds med vores anden islænding.
Jeg synes det var en rigtig dejlig kamp, for selvom vi kunne have gjort det meget bedre, så viste spillerne at vi fortsætter den gode udvikling fra efteråret. Silkeborg fik godt nok lige lovlig meget initiativ i anden halvleg, men drengene holdt roligt stand!
For direkte kontakt via pb
100 Film du skal se før du dør
- kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste
AFC
Manager
«
Svar #15644:
10 Mar 2013, 20:55 »
Citat af: plutonium 10 Mar 2013, 19:27
Det var jo en dejlig kamp vi havde i dag!
Udover at 3-1 selvfølgelig er et dejligt resultat, så var der mange ting der gjorde mig helt glad! Dels, så synes jeg at Claudemir viser flere og flere af de knivskarpe afleveringer vi blev så vant til i starten af hans FCK-tid! Bare tag assisten til Nicolai! Det var jo en smuk, smuk aflevering og iskoldt udnyttet af Jørgensen. Hvilket bringer mig over på noget lidt mindre optimistisk. Hvor er Jørgensen dog essentiel for vores spil! Lige så vigtig Cornelius er, dobbelt så vigtig er Jørgensen. Han skaber så meget uro hos modstanderen og er så god til at iscenesætte de andre, at han er en enmandshær offensivt. Håber sateme ikke han bliver solgt til sommer eller løber ind i en lang skade, for han er uundværlig i Europa til næste år.
Til gengæld viste de offensive drenge jo, at de ikke har glemt samarbejdet! Det hele går flere gange op i en højere enhed, og hvis spillerne gad, så kunne de have vundet en meget større sejr. Uden problemer endda. Den eneste offensive spiller jeg absolut ikke var tilfreds med var Bolanos, der flere gange laver fejlafleveringer, der enten stopper et opspil eller forærer Silkeborg bolden. Så kan det godt være at han ikke er vant til kulden, men så vil jeg altså hellere have Vingaard eller TK ind på højre side.
Daniel Jensen synes jeg også viser sin berettigelse på holdet. Han deltager i offensiven såvel som defensiven på en måde som Grindheim aldrig har formået at gøre det. Han gør lidt det jeg gerne så Delaney udvikle sig til en dag. Ganske vist kun bedømt på én kamp, men stadig synes jeg det tegner godt.
Wiland fik også oprejsning, og selvom det ikke var vanvittigt svære afslutninger han fik mod sig, så tog han sig sikkert af dem, og det er vigtigt for hans forår, at første kamp allerede er glemt. Både Stadsgaard og Sigurdsson gør det også rigtig godt. Jeg vil stadig gerne have Sölvi ind ved siden af Stadsdgaard, men det er svært at være utilfreds med vores anden islænding.
Jeg synes det var en rigtig dejlig kamp, for selvom vi kunne have gjort det meget bedre, så viste spillerne at vi fortsætter den gode udvikling fra efteråret.
Silkeborg fik godt nok lige lovlig meget initiativ i anden halvleg
, men drengene holdt roligt stand!
Her er jeg fuldkommen enig. Og det var ikke bare kun i dag, at vi overlod alt for meget initiativ til modstanderen. Silkeborg viste lidt tænder i starten af kampen, og specielt i anden halvleg, hvilket vi også gjorde mod OB i søndags i Odense. Det er lidt tankevækkende, at vi ikke kan fastholde vores høje pres og i stedet for går ned i kadence. Det skal der rettes op på for som hjemmehold hvor vi er meget suveræne, og møder et af bundholdene så skal vi være i stand til, at kunne afvise Silkeborg til punkt og prikke og ikke overlade alt for meget til dem så de kan komme ind i kampen igen.
Ellers er jeg meget enig med dig omkring billedet af kampen!
Sider:
1
...
1041
1042
[
1043
]
1044
1045
...
1076
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »